Voi valtava miten paljon viestejä tullut eilisen alkuillan jälkeen - Hienoa!
Ja tervetuloa aivan tuoreet plussat
Nimiko kyseli neuvola-ajoista - itse soittelin (Helsingissä) omalle neuvolatädille ja hän antoi ajan rv 9:lle ja eka kunnan ultra on se niskaturvotusjuttu, viikoilla 10-12. Yksityisellä tosin kävin ultrassa 6+3, koska takana ivf-hoito. Ja iso onnittelu
Elviralle - ihanaa kun kuulee että inssistä tärppää! Hoitoihin päätyminen on niin rankkaa muutenkin että helpottaa aina kun onnistuu ekalla kerralla!
Dada kyseli, että onko esikoista odottavia - minä olen. Takana 3 vuoden yritysrumba ja vuosi tosiaan hoidoissa. Nyt kun saisi homman viedä onnelliseen loppuun niin ihanaa (tuhrut ja suoranainen ruskea vuoto vaanii...).
Nimiko taisi mainita rokotuksista jotain - tajusin juuri että mulla on rokotuksen retuperällä, esimerkiksi jäykkäkouristus mun piti mennä ottaan jo viime syksynä, mutta kun aina ajattelin että nyt tulen raskaaksi jne. niin en malttanut mennä...
Lentoemo, mitäs tuumaat, jäykkäkouristusturva puuttuu ja Italia kutsuu - Taidan kasvattaa riskikerrointa jälleen
Mies tosiaan eilen ehdotti, että mitä jos perutaan koko lomamatka...no ehkä ei nyt kuitenkaan, vielä ainakaan. Soittelin vakuutusyhtiömme läpi ja meillä on vakuutukset jotka pitäs korvata, jos sattuu että tässä tulee keskenmeno ja matka pitää sen takia perua. Lähinnä tätä pelkään, että jos vuoto yltyy reissussa niin löydän ja pääsen turvallisesti lääkäriin. Omalla vakuutusyhtiölläni ei ollut mitään tiettyä lääkäriä/sairaalaa Milano/Garda/Venetsia sektorilla, jossa aiotaan pyöriä.
Ja vielä
Lentis - kiitos noista ruokavinkeistä. Ei olis kuuna päivänä tullut mun mieleeni että kun täällä vedän nyt koko ajan mansikoita, niin Italiassa tämä herkku on pannassa. Nyt juhannuksena nautin myös kunnolla parmankinkkua...ei siis enää.
Leidi - pizzalla mennään, aivan
Ja pasta on hyvää! Muuten, sinihomejuusto pizzassa ei kai olle paha...
Ja jottei nyt tule ihan über pitkää viestiä niin vielä lyhyesti
Kärppä: tiedätkö miksi ihmeessä kaksoset saava äiti saa kolme äityispakkausta? Outoa... Mainitsit nauttivas foolihappoa, onko ne pillerimuodossa apteekista? Mulla on ollut paineen tunnetta pohkeissa (
Lentis - sulla sama?) ja siihen neuvolatäti neuvoi magneesiumia. Olen jatkanut Beroccan juomista, kun se on musta niin hyvää ja siinä on magnesiumiakin.
Voimia kaikille alkuajan hermoilijoille