Pino alkuraskauden hermoilijoille

Heipsistärallaa!
Täällä menossa kaiketi rv.5, mutta jänskätys aivan mahottoman iso..
neuvola vasta 14.7 :eek: ei malttas odottaa :D Ensimmäinen olis tuloillaan mutta kovasti miettii onko siellä mitään :D
 
dada: tervetuloa joukkoon, et muuten ole ainoa esikoista odottava! :D Äsken olin nokosilla, kun tänään on näitä väsypäiviä ja taas pitää lähteä ajamaan lähikaupunkiin, haen aamun verikokeen tulokset ja vien ne gynelle. Toivottavasti kaikki on niin kuin pitää.

Leidi: koska saat ne tulokset?
 
kärppis: joo, kaikki lapsellisethan sanoo, että mitä turhaa nyt stressaat, se varsinainen stressi alkaa vasta sitten, kun muksu on maailmassa :LOL: Kyllä sitä vähän pitää luottaa korkeampaan voimaankin tai ehkä pikemmin osata alistua korkeamman voiman päätöksiin. Tai ainakin itseäni auttaa ajatus kohtalosta... että joka asiaa on joku syy, vaikka se varsinainen syy paljastuukin joskus vasta tosi myöhään (jos ees paljastuu)...

Taitaa hormonit puhua :LOL:
 
Lenttis; soitin äsken sinne lääkärille, ja koitin onkia tietoja, mutta se (uus) toimiston täti ei osannut sanoa mulle tuloksia, vaan laittoi lääkärille soittopyynnön. Lekuri sitten soittelee, kun ehtii... huoh, tässä voi mennä koko päivä! :eek: Mä löysin yhden laskurin, ja sen mukaan arvon pitäis olla vähintään 1000, mutta näin itsekseni laskien, jos tuplaantuu joka 48h, niin 1460 olis täydellinen! Vaikka tuskin ne nyt ihan noin tarkkaan menee...
Mites Lentoemo sun tulokset????

Dada; tervetuloa peremmälle, on tää vaan jännittävää aikaa!
 
Kat
Hei! Ihana idea tämä lentoemo, kiitos! Minäkin pääsen mukaan? Täällä olis 6+0. Varhaisultra 30.7. (ainut aika, jonka sai ennen elokuuta!) ja eka neuvola 11.7. Me kerrottiin perheillemme heti plussan jälkeen, eipä tarvinnut Jussina selitellä. Sitä saanee tehdä ihan tarpeeksi muina kesän viikonloppuina.
 
Moikka!
Tänään plussasin! =)
Yritetty kakkosta pari vuotta, yksi keskenmeno takana.
Nyt sitten tuli kaksi viivaa!
Laskureilla laskeskelin niin laskettu aika olis 19.-21.2 riippuen laskurista.
Mitään oireita ei ole, tissit ehkä aavistuksen arat (voi olla että kuvittelen, kun oon niin innoissani).
Huomasin vaan yht'äkkii ettei menkat olekkaan tullut tässä kuussa ja kipitin ostamaan testin.
 
Tervetuloa anrinko ja Dada!

Esikoista odotellaan ja rv:t siis 5+6. LA laskurista riippuen 15.-17.2. Kaivoin tuossa juuri kouluaikaiset terveyskortit, joihin koulun th merkkasi rokotukset. Nlan nettisivuilla oli ohjeena tarkistaa onko sairastanut vesi- ja vihurirokon tai onko saanut rokotteen noita vastaan. Vesirokon sairastin vasta -91 ja vihurirokkorokotuksesta on aikas paljon aikaa... Onkos se sellainen "kerran elämässä" rokotus vai pitäisikö sitäkin uusia?
 
Hei kaikille pinolaisille!

Esikoista on alettu odottaa täällä hedelmöityshoidon avulla. Meillä raskaus alkoi helpotukseksemme jo ensimmäisestä inseminaatiosta, joka tehtiin 5.6. Nyt on siis rv 4+4 ja laskurin mukaan la olisi 26.2. Ihan ensimmäinen raskaus on kyseessä, joten kovasti jännittää ja vielä epäilyttääkin. Mahan vihlaisut alkoivat jo viikon päästä inseminaatiosta ja niitä on tullut sen jälkeen koko edeltävän viikon ajan. Kun kuukautiset eivät alkaneet odotettuna päivänä, teimme seuraavana aamuna sydän pamppaillen raskaustestin. Heti näytti positiivista! Koska olemme kertoneet lapsettomuudestamme ja hoitoprosessin etenemisestä koko lähipiirille, on myös alkaneesta raskaudesta kerrottu jo tässä vaiheessa perheelle ja lähimmille ystäville. Kovasti tosiaan jännittää tämä alku ja vaikka raskaustesti näytti plussaa, edelleen vahtaan vessakäynnillä paperia punaisten jälkien pelossa...

Ihanaa oli lueskella teidän viestejänne ja pohdintojanne, mukaan haluan siis minäkin! Kaikki on mennyt tähän asti hoidoissa niin viimeisen päälle nappiin, etten ihan vielä uskalla luottaa tämän onnen jatkumiseen.

Positiivisella mielellä jännittäen yhdyn yhteiseen odotukseen

;)
 
Minä oon 21vuotias nuor nainen ja esikoista tässä kanssa odoteltais. la laskurista riippuen 22-23.2 :) ..kerrottu on jo minun perheelle, aateltiin että huomenna avattais suu tuon miehenki puolella (sen äidille lähinnä kerrotaan). lisäksi yhdelle ystävälle täräytetty :) muille kerrotaan vasta ekan ultran jälkeen meiän kirpusta
:)..
 
Mulla tuli lauantaina 36 täyteen ja nyt siis ensimmäinen raskaus. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta ja naimisissakin kohta 9 vuotta. Itse sain juuri opiskelut päätökseen ja pillerit jätimme pois viime marraskuussa. Pääkaupunkiseudulla asustellaan. Kenellekään ei olla vielä arvattu kertoa plussasta. Yksi ystävä tietää kyllä yrityksestä. Tulevat isovanhemmat luulevat meitä kai jo ihan toivottomiksi tapauksiksi, joten pitäisi varmaan heille kertoa. Äidillä ensi viikolla pyöreä syntymäpäivä, joten jospa vaikka synttärilahjaksi :)
 
Olen vasta alkanut selailla odotus- ja vauvatäytteisiä sivuja ja tänään löysin tänne... Ainut oikealta tuntuva paikka tässä vaiheessa tuntuisi olevan tää pino...muihin ei vielä ainakaan uskalla :) Laskettu aika jossain 27. tai 28.2. IHANAA!!!!!!!!!!!!!! Nyt pitää vaan toivoa parasta...
 
Kiitos! Aivan mahtavaa "tavata" muita samassa jännityksessä olevia :) Mulla ennestään lapset 8v ja 5v ja nyt siis uuden rakkaan kanssa tämä pienen pieni alku....perheemme kolmas siis :) Ei tahdo vielä uskoa todeksi vaikka plussattu on ja oireet päällä.
 
Voi valtava miten paljon viestejä tullut eilisen alkuillan jälkeen - Hienoa!
Ja tervetuloa aivan tuoreet plussat :)

Nimiko kyseli neuvola-ajoista - itse soittelin (Helsingissä) omalle neuvolatädille ja hän antoi ajan rv 9:lle ja eka kunnan ultra on se niskaturvotusjuttu, viikoilla 10-12. Yksityisellä tosin kävin ultrassa 6+3, koska takana ivf-hoito. Ja iso onnittelu Elviralle - ihanaa kun kuulee että inssistä tärppää! Hoitoihin päätyminen on niin rankkaa muutenkin että helpottaa aina kun onnistuu ekalla kerralla! Dada kyseli, että onko esikoista odottavia - minä olen. Takana 3 vuoden yritysrumba ja vuosi tosiaan hoidoissa. Nyt kun saisi homman viedä onnelliseen loppuun niin ihanaa (tuhrut ja suoranainen ruskea vuoto vaanii...).

Nimiko taisi mainita rokotuksista jotain - tajusin juuri että mulla on rokotuksen retuperällä, esimerkiksi jäykkäkouristus mun piti mennä ottaan jo viime syksynä, mutta kun aina ajattelin että nyt tulen raskaaksi jne. niin en malttanut mennä... Lentoemo, mitäs tuumaat, jäykkäkouristusturva puuttuu ja Italia kutsuu - Taidan kasvattaa riskikerrointa jälleen :) Mies tosiaan eilen ehdotti, että mitä jos perutaan koko lomamatka...no ehkä ei nyt kuitenkaan, vielä ainakaan. Soittelin vakuutusyhtiömme läpi ja meillä on vakuutukset jotka pitäs korvata, jos sattuu että tässä tulee keskenmeno ja matka pitää sen takia perua. Lähinnä tätä pelkään, että jos vuoto yltyy reissussa niin löydän ja pääsen turvallisesti lääkäriin. Omalla vakuutusyhtiölläni ei ollut mitään tiettyä lääkäriä/sairaalaa Milano/Garda/Venetsia sektorilla, jossa aiotaan pyöriä.

Ja vielä Lentis - kiitos noista ruokavinkeistä. Ei olis kuuna päivänä tullut mun mieleeni että kun täällä vedän nyt koko ajan mansikoita, niin Italiassa tämä herkku on pannassa. Nyt juhannuksena nautin myös kunnolla parmankinkkua...ei siis enää. Leidi - pizzalla mennään, aivan :) Ja pasta on hyvää! Muuten, sinihomejuusto pizzassa ei kai olle paha...

Ja jottei nyt tule ihan über pitkää viestiä niin vielä lyhyesti Kärppä: tiedätkö miksi ihmeessä kaksoset saava äiti saa kolme äityispakkausta? Outoa... Mainitsit nauttivas foolihappoa, onko ne pillerimuodossa apteekista? Mulla on ollut paineen tunnetta pohkeissa (Lentis - sulla sama?) ja siihen neuvolatäti neuvoi magneesiumia. Olen jatkanut Beroccan juomista, kun se on musta niin hyvää ja siinä on magnesiumiakin.

Voimia kaikille alkuajan hermoilijoille :)
 
Onpas täällä monta samassa tilassa olevaa tulevaa äitiä!
Itse olen jo 37 vuotias jo kolmonen on tulollaan. La taisi olla 25.2. Tänään uskaltauduin testin tekemään ja vaalea haamu ilmestyi! Kaapissa on vielä pari testiä lisää, taidan niistä ainakin toisen huomen aamulla tuhlata.Vähän jänskätti mitä mies sanoo, mutta ihan hyvin se uutisen otti... ikeasta saa kuulemma kolmikerrossänkyjä =)
 

Yhteistyössä