Olette aivan ihania! :heart: Ensin iso tsemppi :hug: kaikille hermoilijoille! Toivottavasti kaikki kuitenkin on kaikilla kunnossa, ja hermoilemme täällä "ihan turhaan"!
Ja kyllä, pieni sydämen tapainen siellä sykki! :heart:
:heart:
Itku siinä tietenkin tuli
Aivan uskomatonta, että siellä tosiaan on elämää... Mieskin oli ihan liikuttunut, kun kuulimme sydämen jytisevän. Gyne ensin varoitteli, että on tosi varhaista, ja voi olla, ettei siellä nöy vielä sykettä, mutta heti se sen löysi, minäkin sitten ihmettelin, että onko se "ötökän" sydän vai minun, kun niin selkeästi jymisi
Tää uusi gyne on rauhallinen tapaus, ja sanoi että saan liikkua rauhallisesti, kohdunsuu on kiinni jne., mutta jos tunnen vielä supistuksia/mitä kramppeja ovatkaan, niin se tarkoittaa, että olen rasittanut itseäni liikaa, ja että pitää levätä.
Ja vasemmanpuoleinen kipu selittyy vasemmanpuoleisella keltarauhasela. Mullahan toi vasemmanpuoleinen kipu oli eka juttu, mikä sai mut epäilemään, että jotain outoa on tekeillä... ja tekemään sen raskaustestin... jonka olen muuten tehnyt aivan tosi aikaisin, nimittäin alkio on tänään vasta 6+2! Eli sain sen mun ekan haamun 10 DPO, ja eka verikoe on tehty 11DPO! Ei ihme, että arvo oli alhainen...
Luin kyllä kaikkien jutut (tulin vasta nyt kotiin, kun matka Roomasta kesti kauan ja kävimme ravintolassa syömässä), mutta mulla aivot ei oikeasti toimi, oon aivan huuli pyöreenä koko ajan, en muista yhtään mitään.
Mutta
kärppishän kyseli niistä hcg-arvoista: mä tein vipan testin 5+0, ja arvo oli silloin 3552, mikä on kyllä aika korkea päiviin nähden. Eli 5+4 mun arvon olisi pitänyt olla jotain 15000-20000, mutta toi on kyllä tosi yksilöllistä, ja mitä pidemmälle mennään, sitä hitaammin noi arvot kasvaa.
Ja
tuomis, ihania uutisia! Siis niin ihanaa! Mä muuten lasken ehdottomasti masuasukin iän ultran mukaan, muut arvot on pelkkää höpöä. Mullakin olisi muka kuukautisten perusteella 8+ risat!
Mutta kun satuin ovistelemaan vasta 30. päivä (jolloin muuten oli kunnon ovislimat toisen kerran saman kierron aikana, ja ihmettelin kovasti, että mites mulla on limoja näin myöhään
).
Sori kun tuli tällaista omaa napaa, mutta on niin uskomatonta nähdä ensimmäisen kerran elämässään sydämen syke omassa kohdussa :heart:
Kaikille isot :hug: ja paljon paljon vauvaliimaa! :heart:
tv. lentoemo ja lentäjän poikanen 6+2 :heart: