Ilmottaudun sitten nytb tännekkin mukaan.Olen jo tuonne helmikuisiin kerennyt,mutta täysi hermoraunio jo nyt.Eli 1 kohdun ulkopuolinen,tuulimuna,17-,ja 18-viikon keskenmeno ja 2 alkuraskauden keskenmenoa takana.Kolme tervettä lasta kuitenkin olen onnistunut loppuun asti kantamaan ja synnyttämään.Tämä viimeisin keskenmeno viikolla 17 oli viime syksynä ja mitään syytä patologi ei keskenmenolle löytänyt.Epäili kuitenkin istukka peräisiä ongelmia.Verenpaineet ovat olleet korkealla ja raskausaikana ovat sitten hypänneet ylös,kuten nyt tässäkin raskaudessa.
Viikkoja siis mulla nyt 9+3 ja sairaslomaa rapsahti 2 viikkoa ja verenpaine lääkitystä nostetaan töissäkäynnin vuoksi.Nyt lääkitys sopiva,mutta stressaava yötyö nostaa paineet korkealle.
Lääkäri yritti kuunnella ääniä,mutta eipä kuulunut ,kohtu kylläkin on ihan takana.No sitten ultrasi sellaisilla aatamin aikuisella laitteella,mutta näkyi siellä sikiö ja lapsiesi,mutta ei sykettä.Lääkäri siis ei osannut suurentaa laitetta että olisi saatu syke näkyviin.Näkyvyys oli siis tosi huono.No sykettä ei löytynyt ja nähtiin,että kohtu vastaa kuitenkin aikaa ka ja se jokin siellä on kasvanu siittä mitä silloin oysissa katottiin aiemmin josta tosiaan ei erottanu muuta kun sen sykkeen,kun suurennettiin kuva isommaksi.
Nyt on pelko persuuksissa,ettei kaikki olekkaan ok!Paineet laski heti kun jäin eilen töistä kotiin,muttta nyt huolettaa,kun sitä tarkkaa kuvaa ei saatu ja ultra vasta 15. päivä.Töissä ollessa sentäs ajatukset pysyi muualla,mutta nyt vaan päässä pyörii tämä raskaus.
Syyskuisesta synnytyksestä meni aikaa selvitessä ja jouduin hakemaan ammatti apua.Meni pitkään,ennenkuin uskalasii aloittaa clomit ja annoin raskaudelle mahdollisuuden.Mies sanoi,että jos nyt sattuu joitain se aei jaksa mun kärsimyksiä katella,vaan lapset sitten jää tähän....mun sydän kuitenkin vielä sen yhden haluaa,mutta...
Tsemppiä kaikille hermoilijoille ja jarrusukkia,että vauva pysyisi matkassa meille kaikille täällä olijoille.Tuonne helmikuisiin en ole uskltanut kirjoitelle,vaikka sinne jo kerkesin ilmottautua.
Tekisi mieli mennä yksityiselle parempaan ultraan,että saisi nyt rauhan... :'( Onneksi tällä hetkellä ei ole mitään vutotja,että se sinällään hyvä merkki!