Ah, vihdoin minäkin ehdin nettiin ja suuntana tietty tämä pino!
Täällä hermoiltu tuhrujen kanssa. Mieli parempi nyt kun takana on perjantainen ultra, jossa kaikki ok. Suosittelen kyllä kaikille, jos alkaa kovastikin stressata ja huolettaa, niin lääkärikeskukseen ultraan, Kelan korvauksen jälkeen maksoin alle 70e ja jäi hyvä mieli. Oli ihana lääkärikin! Sanoi että saat matkustaa (ensi viikolla lomalle Italiaan) ja tota tuhruttelu ja ruskeaa vuotoa voi olla, mutta koska kaveri on kasvanut hyvin ja vastaa viikkoja (8+4) ja syke näkyy, niin homma kunnossa (toistaiseksi, lisäsin minä perään)
Eli
Dada - älä huoli ruskeasta! ja muuten mullakin loppui alussa oireet, se oli joku 6+1 kun oli sellainen aamu että ajattelin etten pysy pystyssä ja yrjöön just heti. Seuraava päivänä ei enää mitään ja sit alkoi tätä tuhrua ja vuotoa tulee. Nyt taas kuvotusolot mukana kuvioissa, mutten ole oksentanut, on vaan hieman ällö ja vetämätön olo.
Watrossi - toi on jännä että lääkäri määräsi 2 viikon saikulle, mutta se taisi olla verta eikä ruskeaa mitä susta vuosi..? Mulle ei ole koko tän parin viikon tuhru/vuoto stressin aikana kukaan sanonut että lepää, mutta sitä olen tehnyt paljon ja uskon, että se on auttanut. Musta tuntuu että sekin on auttanut että olen maannut vain selällään, en edes kyljellään, viimesen viikon aikana.
Lentis - syke näkyi mulla 6+3 eli peukut pystyyn että säkin bongaat tämän tykytyksen kuvaruudulla keskiviikkona
Mulla on muuten kauhee jano kanssa koko ajan ja sitä myöten tietty vessassa saa rampata, öisin yleensä klo 3.00 aikaan ja sit klo 5.00 aikaan. Rupes ihan hymyilyttää, että jos mulla täällä Suomessa (+15 tai jotain) janottaa näin, niin mitäs ihmettä se tulee oleen siellä Italiassa...taitaa olla kovat helteet? Oletko muuten missäpäin Italiaa?
Ja vielä jäi mieleen
Sunnuntaityttö - mulla oli kanssa haamuplussa ja olin hieman epäileväinen. Klinikalla totesivat, että se on yhtä hyvä plussa kun mikä tahansa. Verikoe oli heti seuraavana päivänä (koska kyseessä ivf ja yksityinen niin tsekkaavat heti) ja siinä tuloksena oli tosi vahva hcg arvo. En sitten tiedä, miksi virtsatesti aamulla kuitenkin oli niin hailukka. Eli koita jaksaa odotella muutama viikko, rv. 6-7 ja sitten vaikka varhaisultraan jos asia painaa.
Ihanaa alkavaa viikkoa koko poppoolle!