Sunnis Ymmärrän sun tuskailut oireettomuuden kanssa. Viikkoja on kuitenkin niin vähän, ettei niitä (oireita) välttämättä vielä ole ilmaantunut. Yks ystäväni odottaa neljättä ja sanoi just, ettei hänellä ole väsymystä lukuunottamatta ollu koskaan mitään oireita, joten saattaa siis mennä täysin oireettomanakin. Mulla ollu vaan yhdessä alkuraskaudessa rinnoissa arkuustuntemuksia, joten niitä en edes odota. Kuvotus on alkanut joka kerta rv 6, mut nytpä ei olekaan, joten epäilykset on suuret. Yhdessä siis täällä tuskaillaan, milloin oireita ja milloin oireettomuutta. Oonkin jo etukäteen pyydelly anteeksi valitustani sit ku se kuvotus vihdoin alkaa (nyt kun valitan sitä, että sitä ei oo...).
Mut niinku Lentoemo sanoi, niin samassa veneessä ollaan, siks tää pino on juuri oikealla paikalla ja oikeaan aikaan =)
Mulla ei oo käsittääkseni ollut kovin samanlaiset raskaudet kuin äidilläni, tosin kummallakaan ei oo ollu oireettomat, mut oireet ollu erilaisia.
Täällähän alkaa tehdä mieli ruokaa. Nam, pizzaa! Oli varmaan herkkua?! Tuohon kuumuuteenkin varmaan tottuu, kun olet Lenttis siellä jo vuosia asunut?! Ei ihme jos janottaa =)
Uskotaan yhdessä siihen, että se keskiraskaus on sitä ruusunpunaista aikaa ja sit nautitaan :heart:
Olikos täällä muuten joku (jolla jo ennestään lapsia), jonka lapsi on syntynyt talvella? Millasta on olla talvella viimesillään raskaana? Löytyykö sopivaa toppatakkia?
Mulla on lapset syntyny loppukesästä ja syyskuussa, joten en oo tarvinu "talviturkkia". Hellekesänä oli loppuraskaudesta yöt vähä haasteellisia, mut selvittiin. Kesä on muuten niin ihanaa aikaa. Samalla tietty mietin, miten vastasyntyneen talvivauvan kanssa pärjää? Vaatetus ym? No, eipä oo vielä ajankohtasta, mut pitää suoda itselle näitä mukaviakin ajatuksia niin kauan, kun tässä luulee olevansa raskaana. Koko rahan edestä!