Suomalaisten miesten sankariteosta kirjoitettu kirja on noussut myyntitilaston kärkeen Ranskassa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskin luen kirjan suomeksi, ranskaksi tai muilla kielillä. Hyvä, että aihe kiinnostaa nuorta polvea. Tänään Yle aamun kulttuurikeskustelusta opin, että suomalaisen keskivertokirjailijan vuosipalkka on noin 1.700 €. Vapaaehtoiskirjoittaja on parempi vaihtoehto. Supon päällikkö puhui A-studiossa sijaistoimijoista. Varautukaa keskustelemaa heidän kamssa, jos tykkäätte rupatella somessa.

vierailija
Tuskin luen kirjan suomeksi, ranskaksi tai muilla kielillä. Hyvä, että aihe kiinnostaa nuorta polvea. Tänään Yle aamun kulttuurikeskustelusta opin, että suomalaisen keskivertokirjailijan vuosipalkka on noin 1.700 €. Vapaaehtoiskirjoittaja on parempi vaihtoehto. Supon päällikkö puhui A-studiossa sijaistoimijoista. Varautukaa keskustelemaan heidän kamssa, jos tykkäätte rupatella somessa.
kuuntelin radio Yle ykköseltä ohjelman Marrkku Gustafssonin vieraana Anja Snellman.
Luin keväällä Anjan haastattelussaan mainitseman kirjansa Safariklubi.
Muistaakseni mainitsin kirjastasta aiemmin jossain tämän palstan ketjussa.
Keskustelu luovuudesta oli kiehtovaa. Suomi on lukijakansaa. Yllättävää, että miestoimittaja on jaksanut lukea monta Anjan kirjoittamaa kirjaa.

vierailija
kuuntelin radio Yle ykköseltä ohjelman Marko Gustafssonin vieraana Anja Snellman.
Keskustelu luovuudesta oli kiehtovaa. Suomi on lukijakansaa. Yllättävää, että miestoimittaja on jaksanut lukea monta Anjan kirjoittamaa kirjaa.

vierailija
Kuuntelin radio Yle ykköseltä ohjelman Marko Gustafssonin vieraana Anja Snellman.
Kirjaa luultavasti ostetaan joululahjaksi.
Harmittaa kirjoitusvirheeni, joita korjailen jälkikäteen ettei niistä joku napise.

vierailija
Ranskalaiset ovat lukijakansaa!
Olen ranskalaisen kirjallisuuden ihailija.
Muistelen lämmöllä aikaa, kun tuleva aviopuolisoni luki ääneen
pyynnöstäni suomen kielellä ranskalaisen klassikkonovellin. Tarinassa kerrotaan huviretkestä luontoon herkullisen retkieväskorin kanssa.
Aikuinen lapseni kielsi minua lukemasta ääneen ranskalaisia lastenkirjoja etten opeta karmeaa ääntämistäni lapsenlapsilleni. Olen pitänyt lupaukseni etten riko hänen antamaa erinomaista sääntöä.

vierailija
Olen ranskalaisen kirjallisuuden ihailija.
Muistelen lämmöllä aikaa, kun tuleva aviopuolisoni luki ääneen
pyynnöstäni suomen kielellä ranskalaisen klassikkonovellin. Tarinassa kerrotaan huviretkestä luontoon herkullisen retkieväskorin kanssa.
Aikuinen lapseni kielsi minua lukemasta ääneen ranskalaisia lastenkirjoja etten opeta karmeaa ääntämistäni lapsenlapsilleni. Olen pitänyt lupaukseni etten riko hänen antamaa erinomaista sääntöä.
Mikset voi heille lukea? Hehän voivat sinulle sitten opettaa ääntämistä. Oli aikanaan lapsenvahtina englanninkieliselle lapselle ja luin hänelle englanniksi satukirjaa. Ihan hyvin meni hänen mielestään.

Yhteistyössä