Moikka!! B)
Kenenkäs sitä
lihaa teki mieli syödä? Karvatonkoira?? Mulla oli ihan hirveä lihanhimo
noiden poitsujen aikaan ja samoin kyllä tässä raskaudessa parin viikon ajan mut se meni nopsaa ohi
.
Sykkeistä: Joo..niin mulle on sanottu, että matala on poikasyke ja korkea on tytöillä mut meillä on neljä poikaa tullut korkeista sykkeistä ja nyt on ne matalat, joten enpä tiedä.joku joskus sanoi, että jos samalla äidillä on korkeita ja matalia niin merkki vaan vaihtuu,eli sitten meille pitäis tulla nyt tyttö jos se noin menis.
Viime yönä näin
unta,että meillä oli suloinen poikavauva, oih :heart: .Hassu juttu sekin kun olen noiden poikien aikana nähnyt monesti unta, että syntyy tyttö.Ehkä siksi , että silloin ajatteli sen "olevan mahdollista", että tulee tyttökin meille mutta nyt jo on ajatellut, että poika se on tälläkin kertaa :heart: .Meille tervetullut on siis toki molemmat, eipä sen väliä!
Kaukalosta: Me myös ajateltiin ostaa Gracon kaukalo ja paikallisessa lastentarvikemyymälässä oli jäljellä 3 vanhaa mallia, myyvät 139? ne pois ja sitten niitä uusia(189?)...uusi kuulosti vielä toimivammalta ja tilavammalta mutta katsotaan nyt...ultran jälkeen joskus vasta ostetaan, joten tuskin on vanhoja jäljelläkään silloin. Mä ajattelin, että vois vaihtelu virkistää noissa hankinnoissakin kun nyt on värejä tarjolla, että vois nyt ostaa silti punaisen kaukalon tai vaunut vaikka olis pojukin...paloautonpunainen tai Ferrarinpunainen
Äitiyspakkaus on munkin makuuni hieman pliisun värinen mutta otan sen silti...saahan sitä ostettua värikkäitä itsekin ja siinä on moni sellaiseen kotikäyttöön kuitenkin tai ainakin meillä potkarit on yöllä päällä jne...Hitsi, oliskohan se niin hankala systeemi Kelalle, että olis tyttö ja poikapakkaukset, jotka sais hakea kun vauva on syntynyt... :/ .....
Saikulle mä oon aiemmin jäänyt joskus 29-30-viikoilla supistusten vuoksi..se on aika pätevä syy B) . Saa ja ehtii kunnolla rauhoittuakin ennen kuin vauva syntyy....
:attn: Onko kellään kokemusta
Emma-yhdistelmistä?? Meille niitä ehdotettiin tuolla kun oltiin vaunuja katselemassa ja sanottiin, ettei ne tarvi olla mitkään Emmaljungan parhaat kun tää lapsi tulee olemaan luultavasti ainoa, kuka niitä meillä käyttää...olihan ne toki aivan eri luokkaa kuin emmaljungat mutta kunhan sen ensimmäiset 6kk pärjäis niin jatkossa sais siirtyä Emmaljungan scootereihin,mitkä meiltä jo löytyykin...mut kun ei viitsis mitään romujakaan ostaa joista on vaan harmia..
Mulla maha on mittojen mukaan myös jossain yläkäyrillä vaikkei näytä ulospäin niin isolta mutta silti mittasi moneen otteeseen neuvolassa, että mittasinkohan aivan oikein kun tuli niin hurjia lukuja :kieh: hyvähän se on kun vaavi kasvaa...
Rakenneultra on mulla 23.9 ja kovasti odotan, että josko sitten tietäis kumpi siellä möllöttää..
Mukavaa viikonloppua!!! B)
Möökö ja musukkamuruliinimurmeliraks 17+6 :heart: