Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

Iltaa mammat :wave:

Minä taas jouduin mooonta sivua lukemaan ja siihen upposikin aikaa :xmas:

Sykkeistä sen verran, että meillä on pojilla ollut korkeammat sykkeet kun tytöllä. Pojilla oli 160-170 ja tytyllä oli n140...

Minä en odota LAINKAAN äitiysloman alkamista. Tai odotan joo sillä, että saisi vauvan maailmaan pian, mutta ne rahajutut... |O Nyt olen kotihoidontuella kotona ja siihen lisäksi saan kuntalisää. Kun jään äitiyslomalle niin tuo 200?:n kuntalisä loppuu ja äitiysraha on saman verran suunnilleen kun tuo kotihoidontuki. No saanpa taas sitä kuntalisää sit kun vauvasta jään hoitovapaalle, mutta se 10kk ilman sitä kuntalisää on -2000? :/

Arvatkaas mitä tää äippä teki tänään? -kasas vauvalle sängyn valmiiks :ashamed: Joo siis olen siivonnut koko päivän ja vaihdoin meidän huoneessa järjestystä, että sit AIKANAAN mahtuu vauvan sänky hyvin. No sit kun tilauksesta ystäväni soitti, että osti kuopukselleen uuden sängyn ja tuo pinnasänky (mikä oli siis jo sovittu, et ostetaan) olisi nyt siellä vaan tilaa viemässä. Meilläkään ei juuri säilytysmahdollisuuksia ole, joten kasasin sen nyt sit tuohon omalle paikalleen. Ei siellä ole vielä patjoja ym, mutta saa nyt pölyttyä siinä helmikuuhun asti :saint: Siinä on tuo hoitotasokin mukana ja kyllä se on sit kästy keksintö :xmas:

Juu, mutta kun vaihdoin yksin järkkää täällä tänään niin alkoi tietty ne jumalattomat supistelut. Kun kävelin äidilleni niin tuli sama olo kun silloin kun sairaalaan lähdin synnyttämään. Joka askeleella sattui ja supisti niin, että tuo 100m:n matka kesti varmaan 15 min. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Mulla olis tiistaina neuvola ja sinne mennään neidin (4,5v) kanssa kaksistaan kun esikko on eskarissa ja kuopus kerhossa. Neiti on niin innoissaan ja puhuu siitä kaikille kun pääsee kaksistaan ÄIDIN kanssa kuuntelemaan vauvan sydänäänet. Pitänee samalla kysyä noista supistuksista, et jokohan pitäs käydä näytillä. Kuopusken raskaudesta oli tässä vaiheessa kohdun ulkosuu 1cm auennut... Ja samanlaisia nämäkin supparit tuntuisi olevan.

Huomenna olis MLL:n järjestämä lastenvaatekirppis. se on täällä n 1x/2kk ja sieltä tekee AINA paljon löytöjä. Varsinkin pienille lapsille, etenkin vauvoille :saint: Sinne marssin siis heti aamusta. Suosittelen muillekkin, jos teidän kaupungissanne Mannerheimin lastensuojeluliitto näitä järjestää!

Liikkeistä: No kertokeehan nyt, et olenko ainoa uudelleen synnyttäjä joka ei tunne liikkeitä VIELÄKÄÄN?! Musta tuntuu, et jo te kaikki esikkoakin odottavat tunnette. Kateellisena seurailen teidän juttuja liikkeistä. Mulla kuopuksesta tuntui liikkeet 16+6, et olis tässä vielä 5 päivää aikaa, et noi viikot olis täynnä.

Kylläpä tuli taas omanapaista juttua. B)

-kyrsä ja nappula 16+1
 
Nyt oli ihan pakko vastata ,KYRSÄ kyseli liikkeistä.Mulla viikkoja nyt 17+1 enkä oikeestaan oo tuntenu liikkeitä.Tai joskus 14+ tunsin,olin ihan varma,mut sit ne parin päivän jälkeen loppu.Mulla siis tulossa viides lapsi ja muistaakseni tässä vaiheessa oon kyl muilta tuntenu liikkeitä..mutta siis täälläkin innolla odottelen kunnon liikkeitä =)
 
Huomenta!

Liikkeistä Meillä myös eilen tuntui ekat selkeät potkut!!!! Tähän saakka on ollut sellaisia "lepatteluita" yms. ja mietin aina et onko ne nyt vauvasta vai oman mahan möykkäämistä. Tämä oli kuitenkin selkeä tapaus. Pappa piti kättä mun mahalla kun asukki paukautti pari kertaa oikein kunnolla. Ihana oli kun molemmat sitten tunnettiin ne ekat kunnon liikkeet. Yritin sitten vielä ilman pappaa tunnustella, mutta ei tainnut mamma kelvata. =)

Kaukalosta Meillä myös tuo Gracon autobaby ja käytettynä kaverilta ostettiin. Pari vuotta ollut käytössä ja ihan uuden näköiseksi sai pesemällä. Ainoastaan se yksi irtonainen pääntuki on heillä vielä vintillä, mutta kerkeää senkin saamaan. Eikö siinä ole istuinosassa päällä lisäksi kaksi irroitettavaa pienempää lisätukea/tyynyä?! Mietin myös et jos ei löydy niin saa noita varmaan ostaakin varaosina, tai voi tehdä itse. Maksoin siitä kaukalosta sen verran vähän etten ala sen puuttumisesta valittamaan.

Jalkakrampeista Kertokaa joku onko tuttua! Mulla on muutamana päivänä krampannut vasemman jalan pohje ja varpaat. Nyt viime yön mun koko pohje on särkenyt/ollut jumissa ja aamulla kun lähdin koirien kanssa ulos niin aina astuessa varpaat jotenkin puutui. Ärsyttävää kun vaikka kuinka venyttelen yms. niin ei auta. Jalka on jotenkin voimattomamman tuntuinen kuin toinen. Veritulppa se ei ole kun jalka ei ole pinkeä eikä turvonnut. Sitä vähän mietin, muttei onneksi. Sitä vaan mietin et jos näitä tulee jo tässä vaiheessa niin entä sitten parin kuukauen päästä!!!! Aloitin nyt lisämagnesiumin jos siitä olisi apua.

Aina tulee vaan omaa napaa... =)

Onko kellään muuten vielä tullut kertaakaan sellaista fiilistä miehelle "et tämä on sun vikaas kun kärsin"!?!!?! Mulla on pari kertaa kun on ollut oikein huono/kipeä olla niin tullut suuttumus et hyvä sun on olla kun ei tartte kärsiä siitä ja siitä... Sit pari kertaa just tullut suututtua et voisit ymmärtää mua kun ilman sua en tässä kärsisi!!! Joo... Hän sanoikin ettei ole enää varma haluaako tulla synnytykseen kun olen jo nyt niin kamala :LOL: :LOL: :LOL: Enköhän mä kuitenkin tiennyt itsekin et jos lapsi hankitaan niin a) minä sen kannan ja b) minä sen synnytän =)
Yhtenä päivänä kun valitin siitä etten halua synnyttää (Olin katsonut faktalta synnytysohjelmaa - EI KANNATA!!!) enkä halua sektiota et mitäs nyt!? Mies vissiin on hieman huvittunut muhun kun meikä itkee ja se alkaa selittämään kirkkain silmin uudesta synnytystavasta mitä ei vielä ole yleisesti käytetty. Et olisi niinko mahdollista jollakin teleportingilla siirtää lapsi pois kohdusta. Menetelmässä lapsi pilkkoutuu pieniksi molekyyleiksi ja atomeiksi. Läpäisee soluväleja ja tulee ulos äidistä aiheuttamatta kipuja tai mitään. Teleporting-laitteessa lapsi sitten kasautuu uudelleen ja dadaa =) =) Eihän sitä voi kuunnella nauramatta... :LOL: :LOL: :LOL:

Caro + asukki 16+5
 
Caro: kyllä mullakin on tullut noita "miehen syytös ajatuksia" . Tai varsinaisesti en ole miestä syyttänyt näistä kärsimyksistä, mutta nyt kun molemmilla pukkaa flunssaa niin en kestä yhtään et mies valittaa huonoa oloa. Mulla on nyt vähän sellainen kausi, et sillä ei ole mitään oikeutta valittaa mistään oloistaan kun mulla on noiden flunssaoireiden lisäksi vielä paaaaaljon muutakin. Eilen saatiin melkein riita aikaiseksi kun mä räyhään sille, et MUN nenä vuotaa paljon enemmän kuin sun...!! :LOL: :LOL:
Noista jalkakrampeista en osaa sanoa yhtään mitään.

Liikkeistä ei täällä oikein tietoakaan. Jotain epämääräisiä pulpahduksia on tuntunut varmaan parisen viikkoa, mutta ei niistä voi varmaksi sanoa mitä ovat.

Perhevalmennuksesta kysyin neuvolassa ja sanoivat et alkavat joskus tammikuussa tai voi olla et "jo" joulukuun puolella. Aika paljon näköjään nuo käytännöt eroavat!

Niisku ja aarre 17+2
 
Huomenia!

Kyrsä: Niistä liikkeistä, meil on tasan samat viikot ja mä en liikkeitä tunne ja on kolmas raskaus. En muista et ois kyl aikasemmissakaa tuntunu näin aikasin mut niist on kyl aikaa jo et voi olla et muisti pettää. Ois vaa kiva tuntee jo jotai ku epäusko iskee päivittäin ja koko ajan pitää olla tunnustelemas vattaa et möyriiks joku :D . Ei sekää kivaa oo. No, torstaina sit neuvolaan.

Moni on näköjää tota Gracon kaukaloa ostanu ja siitä tykänny ja itekki sitä oon kattellu eli taidetaa kans se hankkia. Näyttääki kivalta.

Meil ei oo yhtään mitään vauvatavaraa säästös (tää kun on mun ja nykyisen eka yhteinen vauva) ni kaikki täytyy ostaa alust loppuun. Muistais vaa mitä kaikkee sitä taas tarvii. Loppuvuodest vast uskaltaudun hankkimaan kaikkea, tuntuis ees jotai ni olis ees raskaana oleva olo =) .

Taitaa muute olla jossain talles yks juttu...mobile joka oli pojalla vauvana (nyt 6v) kun se oli iha älyttömän kallis ja mukamas hiano ni sen säilytin. Edes jotain sit :D

Krampeista/levottomist jaloist Kramppei ei periaattees oo mut välil toinen jalka on iha levoton ja sitä täytyy huitoo ees taas ja tuntuu niinku siin ois kasvukipui tai jotai, iha kamala tunne.

Siinähä sitä taas hetkeks...
16+2
 
Moikka,

Kaukalo, laskin että tää tulokas on nyt sitten kuudes lapsi, joka sitä käyttää. :LOL: On siis ollut lainassa ja nyt palautettu meille. Mutta ihan turvallisin mielin uskallan sen ottaa vielä käyttöön, kun tiedän ettei ole kolaroitu ja on hyvin pidetty. Ja eihän se kaukaloaika kauan kestä. Seuraavan koon istuinta ei sitten olekaan, kun kaksi kpl two-way-eliteä myytiin pois. :headwall:

Ja pinnistä ei taloon tule ollenkaan, esikoisen pinnis myytiin pois jo kuopuksen vauva-aikaan, kun nukutin vaavin viereen ja sama meno jatkukoon kolmosen kohdalla. B) Reilun vuoden ikäisenä kuopus siirtyi lastensänkyyn, joka oli meidän sängyssä kiinni ja siitä sitten lastenhuoneeseen joskus parin vuoden iässä.

Rakenneultrassa: Kerrotaanko jo nykyään kunnallisella puolella sukupuoli? Haluaisin tietää, mutta yksityiseen 4D-ultraan en tällä kertaa rahojani ajatellut pistää.

Kössi 18+3
 
Kössi: Täällä hämeenlinnassa ainakin kertovat jos sitä kysyy ja sukupuoli näkyy :) Tietysti PAINOTTAVAT, että ei ole 100%:n varmaa, mutta veikkaavat kyllä jos pyytää. Kai sekin on niin kaupunkikohtaista....

Kävin sit lastenvaate kirppiksellä. :ashamed: Ostin säkillisen uudenveroista valkoista-luonnonvalkoista-beigeä 56cm-62cm bodya, potkupukua, asusettejä.... :whistle: Mut noita vauvanvaatteita on niin ihana shoppailla... Löysin yhden sellaisen bodyn lisää, missä on ne suljettavat hihansuut.

Melkeen ostin sellaisen tärisevän sitterin, mut se oli kyl aika ruman näköinen ja maksoi liki 40?... Mut kuopuksen koliikkiin se olis ollut ihanteellinen. Taidan kuitenkin sellaisen hommata jostain ennen helmikuuta.... :saint:

Kiva kuulla, etten ole ainoa, joka ei liikkeitä tunne. Välillä joku muljahdus tuolla mahassa on, muttei mikään selkeä liike, siispä syytän niitä ilmavaivoiksi.

Itse täällä kärvistelen flunssan kourissa :kieh: Nenä tukossa, kurkku täys limaa, päätä särkee, yskittää ja aivastuttaa. Mahtavaa :headwall:

-kyrsä ja nappula 16+2
 
Yksi nuhanenä lisää.. :/

Kyrsän kanssa nyt sitten podetaan kunnon flunssat, ainoo vaan että muu porukka on jo potenu viikon jo eikä niillä vieläkään loppua näy, joten toivon kyllä että oma menisi nopsempaa ohi.. :snotty:

Krampit/suonenvedot; lisää suolaa ruokaan, johtunee vaan mangnesiumin puuttesta.Suolalla usein loppuu kärvistely.

sitten omaa napaa; Ensi viikolla sitten toivotavasti hieman selviää mikä tai kuka masussa myllertää. Ja pitkästä aikaa pääsee kurkistamaan ja yleensä neuvolaan.Kyllä on raato olo flunssan takia.Eipä juuri motivaatiota ole muuhun kuin pötköttelyyn ja lorvimiseen.aamulla piti kitkeä kukkiksia, mutta olipa tunne laitta räkää täynnä oleva pää alaspäin..Ihan hirvee, ei kuitenkaan poskionteloissa ole mutta silti saa kukkapenkit rehottaa.

Mä en nyt pysty enempään, ja jos nyt oikaisisi itsensä taas johonkin sohvan koloon..

Huomenna maagiset 20+ ja sini
 
sleeping
Hei!

noista vauvan liikkeistä sen verran mäkin kerron kun jo aiemmin mielestäni tunsin se, sellasia tuntemuksia, että vauva ois tehnyt kohdussa kuperkeikkoja. Muutamia päiviä sitten tunsin selviä liikkeitä kun laitoin käden vatsan päälle, mutta sitäkin täytyi aikalailla odotella. Nyt pari päivää en ole oikeestaan tuntenut mitään. EHKÄ sain eilen yhden pienen potkun kun yritin vauvaa "herätellä". Nyt on siis viikkoja 15+4. Mulla on seuraava neuvola vasta reilun viikon päästä, oiskohan ollut 16. päivä, mutta ihan luottavaisin mielin siihen sakka odottelen.
Rakenneultra on 29.9

Muutoin tänne ei kuulu mitään uutta. Väsyttää, väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Siinä kaikki!
 
Sunnuntaita :)

Palailtu yökylästä ja eilinen juoppokuskina olo otti kyllä aikalailla pattiin kun kännisimmät oli TODELLA juovukkeessa pikkutunneilla |O Hengissä kuitenkin ollaan ja onneksi jo kotona. No mitäpä sitä ei tekisi ystävän eteen, hänellä ku oli suuret juhlat :) Kerroin juhlissa parille vanhalle kaverille ilouutiset ja sain aimo-onnittelut :)

Päänsärkyä ollut mullakin pitkin viikkoa, olen ottanut sitä paramaxia, eilenkin kaksi vai kolma, mutta eipä se kauaa tepsinyt.

Liikkeitä ei ole tuntunut täälläkään. Jotain kuplia joskus, mutta liekkö pierua sitten vaan... Odotellessa :whistle:

sleeping Meillä on samana päivänä rakenneultra, 29.9. :)

sinir jo 20 mittarissa huomenna, hii!!

Ostin muuten Bola-korun-aurinko ja kuu, tai itse asiassa mieshän sen mulle/ meille osti.

Tää mun akne senkun pahenee, miehellä kukkii kans mutta suklaan syönnistä, joten oltiin tosi viehko finni-naama pariskunta eilen :kieh:

Väsynyt kun nukkuu pääs vasta kolmen pintaan, taidan ottaa päikkärit.

haavemamma ja nökerö 18+3
 
Haavemamma mulla on tuo sama bola koru kuu ja aurinko, mutta en osaa sitä pitää. Tuntuu et se heiluu vaan tuossa tiellä ja esikoista kiinnostaa vähän turhan paljon..

Piti päivittää profiiliin masukuva tältä päivältä kun viikot paukkuu :D

Ei kai sitten muuta ihmeellistä. En taas muista pitikö jotain kommentoida.

labello ja mytty 18+0 :heart:
 
Terkut sohvalta!

Surffailin äsken tuolla bebesin sivuilla ja olin aikeissa ostaa kans Bola-korun, löysinkin mieleiseni mut ans olla kun pääsin kassalle niin palvelu ilmoitti postikuluiksi muhkeat 6.90e!!!!! Siihen jäi tilaaminen, en maksa kyllä tommosta hintaa.. Sehän on yli kolmasosa koko korun hinnasta, liian kallista tulee. Tarvii katella jos tulee Hesaan asiaa ni hakis kaupasta suoraan. Onkohan muuten Turussa yhtään kauppaa mikä myis Bola-koruja? Tietääkö kukaan?

Nyt taas tyhmä kysyy; joku kertoi että niskapoimuseulassa oli selvinnyt vauvan sukupuoli. Selviskö se jo siitä yhdestä verikokeesta mikä otetaan kaikilta "riskiryhmäläisiltä" vai vasta tarkemmissa tutukimuksissa esim. istukkanäytteestä? Multakin otettiin se rutiiniverikoe mut ei ainakaan siitä sanottu et kumpi ois tulollaan (en kyl ees hoksannut kysyä..). Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.. :)

Oho, onko Siniraidalla jo 20+?

Tylsää, sunnuntai taas ja huominen työpäivä siintää jo mielessä. Yritän täs luoda positiivista mielialaa että jaksais taas (henkisesti lähinnä ) vääntäytyä |O AIVAN pakkopullaa toi työ nykyään.

T.Rosinante+kovasti potkiva Pötkö 19+0
 
Eli tämä tyttö kävi heittämässä reissun KYSin päivystyksessä eilen illasta. Tosiaan päänsärkyä oli ollu se kolme päivää ja lääkkeetkään ei tepsiny ja verenpaine oli koholla. No ilmottauduin ja kerroin tilanteen niin pisti kiireellisenä mut lääkärille. Lääkäri setä oli aika tympee, ei edes kätelly ja esitellyt itseään. Mittas verenpaineet ja ne oli 159/89, 148/87 ja 145/87...sit pisti pissa testiin, jossa sit oli vähän valkuaista ja sanoi että epäilee raskausmyrkytystä. Siinä vaiheessa tuli itku kun kuvittelin automaattisesti että joudutaan käynnistämään synnytys kun on kyse kuitenkin raskausmyrkytyksestä, pisti minut vielä kuitenkin verikokeisiin ja ultraan jossa kaikki oli hyvin, eli ei sit ollukkaan mitään...vauvalla kaikki kunnossa. :) Sit jouduin yöksi jäämään kun tänään aamusta pääsin vasta magneetti kuvaukseen 45 min koitokseen... (huh, että oli karmeaa :/ ). Sitten puolenpäivän jälkeen lääkäri tulee hymyissä suin kertomaan että hyviä uutisia, mitään vakavaa ei löytyny, mutta syy selvisi; sulla on poskiontelontulehdus!!!??? :eek: :LOL: Olin ihan äimänkäkenä...että siis poskiontelontulehdus? Mulla? Olin pienessä flunssassa pari viikkoo sitten enkä olis IKINÄ kuvitellu että mulla olis poskiontelontulehdus... :D No eikun korvalääkärille joka pisti piikin nenään ja imi limat pois (tämäkin oli NIIN karmea kokemus että en suosittele kenellekkään, en ikinä mene enää uudelleen punkteeraukseen, en IKINÄ!) :snotty:

Nyt nenästä tulee verta ja räkää ja limaa ja kaikkee mahdollista, Hyi! :snotty: Olipas huvittavaa loppujenlopuksi vaikka ensin pelkäsinkin pahinta. Onneksi mies oli tukena

Muuten kaikki täällä erittäin hyvin. Potkut tuntuu ja tänään magneettiikuvissa säikähdin kahta aika voimakasta potkua :D ja siinähän ei siis saa missään nimessä liikkua...no kuva saatiin joka tapauksessa otettua.

Rakenneultra 26.9..sitä odotellessa :wave:

Jospi ja papu 17+1
 
Onneksi JOSPI selvisi säikähdyksellä. Kauhea uutinen, tuli ihan omat fiilikset mieleen kun silloin alussa olivat varmoja, että olisi kohdun ulkopuolinen. Kyllä siinä pelästyi kovasti, mutta onneksi turhaan.

LABELLOLLA onkin jo ihan super mahtava maha :eek: :heart: Mäkin voisin napata kuvan mun mahastani.... Jos saisin sen aikaseks päivittettyä tännekkin. Ehkä lievää turvoitusta havaittavissa. Mutta ei siis vielä profiilissa...
 
siis. pakko oli tulla vielä kerran jauhamaan tätä omaa mahan kasvua. kun koko ajan ihmettelen miten se on jo noin iso, niin kattokaas siis tuo profiili,nykynen tilanne rv18+0 ja tästä linkistä esikois maha rv18+1
http://www.aijaa.com/v.php?i=2688534.jpg

:eek:
 
Loppu iltaa!

Mä vähän piristyin kun huilasin sen päivän niin iltaa kohti vähän toimintaakin. Ulkoilinkin oikein kunnolla mikä nuhalta antoi.

Joo huomenna alkaa 19+0 eli kahdeskymmenes viikko.Musta tuntuu että viikot hujahtaa iahn mahdotonta kyytiä!! :eek:

Labellolla on ihana masu, mäkin haluaisin jo mammailla, mutta ne mamma vaatteet on vielä isoja jotka korostasi edes vähän reppua!!Mutta mulla on yleensä käynyt että yhtenä päivänä hokkus pokkus masu pompsahtaa esiin!Mulla ihan linjassaan kohtu ettei ole eteen kallistunut.Ja kai noi vatsikset vähän tukee, vaan ei kauaa, nyt tuntee jo kun lihakset menee pikku hiljaa erilleen.Jos se labello onkin tyttö kun on niin erilainen masu??Mutta kanna ylpeydellä, ihku se on!!

hyvää alkavaa viikkoa, nyt täytyy mennä unten maille, rankka työviikko edessä, taas tietää mitä palkan eteen joutuu tekemään!!

sini, TAAS
 
Heips!
Rosinante eli se sukupuoli ei selviä siinä normaalissa veriseulassa vaan jos on aihetta jatkotutkimuksiin, niinku meillä ei veriseula hälyttänyt mutta turvotusta olis se n 3mm, jolloin otettiin istukkanäyte ja siitähän se sit selvisi, kun kromosomitutkimushan se oli!

Tänään väsyttäny kovasti ja pää ollut myös kipeä...mutta meillä on talo ku sauna ku ukko eilen tuota uunia lämmitteli hieman liikaa, keittiössä näkys olevan 28C mittarissa! :| Että varmaan siitäkin osittain johtuu tuo väsymys!
Huomenna olis neuvola ja rv tasan 18 :wave:
 
Heippa kaikki.
Täällä viiikko nyt "levätty" kotona saikulla. Tänään sitten ilmaantui tai oikeestaan pahentui issias..jonka vuoksi en pääse juuri lattialta ylös. HUoh, aivan kaamee lukko iskee välillä=) Pakko se vaan on töihin jo mennä.
LABELLO: Sulla on suloinen masu. Ole ylpeä siitä=) Mulla on melkein samankokoinen. Toivottavasti kukaan ei koe tätä mahojen vertailua inhttavaksi tai kilpailuksi. Mä ainakin rakastan katsella toisten masuja, isoja tai pieniä. Ja jännä havaita miten erilaisia me ihmiset ollaan! Minäkin siis lisäsin taas tuoreen kuvan profiiliin, otin äsken=)
SINIRAITA: mäkin jo katsoin että miten voi joku olla jo rv 20+..mut sullakin siis 19+..eli 20 viikko niinkuin selvititkin.
JOspi: Onneksi kaiken syy selvisi, hui
ROSINANTE: Niskapoimuseulassa ei saa tietää sukupuolta. Kyllä siihen tarvitaan istukkanäyte.
Nyt tulee semmosia potteja masuun, et pakko mennä pitkäkseen.

Voikaa paksusti
 
Kiva kun en ole aint joilla liikkeet eivielä tunnu..
Toinen siis tulossa ja esikko alko tunnistettavasti liikehtiä rv17+0.
Mulla on olo ihan kun ei oiskaan raskaana. Tai joo, jotain
pientä löytyy kuten nännit tosi arat tms. Mutta itkin jo
tuossa ukollekkin että mitä jos ei siellä masussa
enää ketään olekkaan.. mutta lienee siellä kaikki ok.
Masukaan ei ole yhtään kasvanut vaikka kaikki vähänkin tiukat
housut tuntuu epämiellyttäviltä.

No tulihan sitten tällanen valitusvirsi tähän iltatuimaan..

iitukka ja helmi 16+1
 
Glow


Olipas tullut paljon tekstiä! :) kiva lukea.

Tänne ei ihmeitä.
Saikku jatkuu vielä ainakin tän viikon.
Yöunet on ollu paljon paremmat nyt, mutta selkä ei :(
Öisin välillä vihloo mahaa tosi kovasti jos kääntyy, sitä ihan pelästyy.

Viikonloppu vierähti miehen porukoilla. Olipas ohjelmaa! :)
Eilen kävin ihastumassa Me&I vaatteisiin kotikutsuilla!

Tuntuuko kenestäkään että vatsa alkaisi jo vähän olla painava? Kuvittelenko vaan, vai tuntuiko/onko se oikeasti...? Tuossa lenkkeillessä aamulla tuntui...
Tuota ihanaa syysilmaa ei voi vastustaa. Se vetää ulos vaikka väkisin.

Nyt pitää alkaa lähteä hakemaan poika kerhosta.

muoks*tai lisäystä. Ei taida olla sitä
facebook ryhmää vielä...
Mulla menee hermo kohta sen facebookinkanssa. Siitä ollaan muokkaamassa uudennäköistä ja se uus versio on ihan tyhmä!
 
Hei!
Vieläkö ehdin mukaan joukkoon iloiseen? Nyt vasta rohkenen tänne liittyä, kun alan vihdoin uskoa että raskaus etenee. Viikkoja nyt 16+1 ja laskettu aika 23.2.2009, sairaalana Salon aluesairaala ja esikoinen tulossa. Kihloissa ja asustellaan kolmen kissan kanssa.

Vointi ollut vaihteleva tähän mennessä, heinäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin oksensin päivittäin. Sitten alkoi hieman helpottamaan. Nyt vain satunnaisia oksetuspäiviä, kuten esimerkiksi tämä päivä. piti töistä lähteä pois, kun olin koko ajan vain pöntön läheisyydessä. Mutta on tämä sen arvoista.

Syysterveisin Smirgelin ja Viuhti 16+1
 

Yhteistyössä