HUomenta!
Huh, kuinka paljon tänne olikaan tullu tekstiä... Muutama viime päivä on ollu sellasta hässäkkää, että en oo ennättäny ees käydä lukemassa teiän kirjotuksia. Eilen illalla sitten otin urakakseni "päivittää" tietoni tämän palstan osalta ja pari tuntia tais vierähtää kaikki lukiessa! Joten kommentointi on sitä sun tätä...
Onnea Maelle rouviintumisesta
me ei olla edes kihloissa, joten naimisiinmenosta voi vaan haaveilla.. Tai oikeestaan mulla ei oo koskaan ollu mitään hääunelmia tms, siis että se ois joku "must"-juttu. Onko tässä ketjussa kuinka paljon muita pareja, jotka ei oo edes kihloissa? Me on mietitty, et mites sit ku vauva syntyy ja tarvii papereita täytellä jne et miten ne kuviot sit menee. Naimisissa jos oltais, nii kaikkihan ois "selvää".
Vauvan liikkeistä... Voi teitä onnellisia, jotka tunnette jo isommalti liikkeitä. Mä luulen, et viime keskiviikkoaamuna tunsin ekat "kuplinnat" (=kaksi kuplaa) oikealla nivustaipeen lähellä... Mutta en todellakaan oo varma ja sen jälkeen en oo onnistunu niitä tuntemaan.. Mutta se viimeviikkoinen ultra ja neuvola kuitenki toi helpotusta kun tietää, että vauvalla on kaikki hyvin.. Hänen liikkensä ei nyt vaan jostain syystä tunnu niin selvästi vielä. Kaikki aikanaan.
Täällä oli moni valitellu selkäkipuja ja osa on saikullakin sen takia. Mä oon sinnitelly töissä vaikka alaselkää juiliikin. Oltiin sunnuntaina poimimassa puolukoita ja se nyt ei sit loppupeleissä kovin fiksua ollukaan mun selkää ajatellen. En haluais jäädä kotiinkaan selän takia saikulle, kun mitäs mä täällä yksin tekisin? Aika tulis vaan pitkäks ja minä ite mökkihöperöks. Mieluummin oon töissä ja teen vähän kevennytysti. Onneks mun työ ei oo fyysisesti raskasta, joten sen puoleen pieni selkävaiva ei haittaa. Se tukivyö, jonka neuvolasta sain lainaan, on varmaan muuten ihan kätevä mutta erittäin hankala saada ite sitä kiinni tarpeeks tiukalle (kiinnitystarrat ku on selän takana!).
Loppukuukauden viikonloput onkin täynnä reissaamista
Saa nähä mitä selkä ja masu asiasta tuumaa..vähän huolestuttaa, mutta eiköhän niistä selviä. Tulevana viikonloppuna mennään mun vanhempien luokse, seuraava viikonloppu on kulttuuria (Mamma Mia Hartwallilla) ja sit vika viikonloppu ollaan Hannoverissa
Hannoverin matka tuli aikas ex-tempore miehen työpaikanvaihdoksen myötä.. mutta ei passaa valittaa. Mielelläni käyn katsomassa, miltä Saksassa näyttää.
Te olitte myös löytäneet niitä bodyja, joissa on tumput... Onko kellään havaintoo, löytyykö niitä jostai nettikaupoista? Täällä meidän seudulla kun ei oo Stockmannia tai Nicky&Nellyä
Perinteiset ruokamarketit on tarjolla ja tietänette, ettei niiden vauvanvaate valikoima niin kovin häävi oo.. Eikä etenkään se unisex-vaatteiten valikoima
Mutta on mulla vielä muutama kuukaus aikaa etsiä vaatteita vauvalle. Ja ehkäpä mä sieltä Hannoverista ennätän jotain kattoo myös vauvalle...
Oih, eilen herkuttelin päivällä puolenvälin pullakahvit töissä
Täällä mennään nimittäin jo 21.viikolla =) Hurjan nopsaan on viikot menny....ja masu kasvanu sen myötä. Perjantai-iltana tais olla ekat harjotussupistuksetkin kyseessä ku tuntu, et mahaa "vetää" poikittaissuunnassa tasasesti molempiin suuntiin ja hetken kuluttua se sit helpotti (piti mennä vaan kyykkyyn).. Luulin ensin, et ois vaan vatsanväänteitä mutta kun sitä jatku yli puol tuntia, nii mies tuumas et taitaapa olla supistuksia.. Ne ei kyllä mitään miellyttäviä ollu
Aurinkoisia syyspäiviä masunkasvattajille ympäri Suomee
Nanada 20+1