Niin se loma meni ja nyt taas töissä. Jännittää paljon se, että milloin joku saattaa huomata pömpän - tuntuu että miehet katselee mun vatsaa (töissä pääasiassa vain miehiä, meitä naisia vain muutama). Usein muuten luullaan että miehet ei huomais tai tietäis raskausoireita ja -merkkejä. No niinpä, aikoinaan 2 työkaveriani oli raskaana. Molemmista työpaikan miehet huomasi ennen mua että mikä on tilanne. Yllättäen toisella naisella turposi rinnat ja senkös nää kaverit pisti heti merkille
Ja toisella alkoi iho kukkia, ja tänkin muutama nuorempi mies tiesi varmaksi raskauden oireeksi! Meikäläisellä ei siis kumpaakaan oiretta, joten voinen kuitata oman tilani vain kesälomasyömisillä ja lihomisella. Kun en vielä haluaisi kertoa töissä mitään - jos sinne rakenneultraan pääsisi (syyskuun puoliväli).
Nimiko - mulla ollut yksi tuollainen karmaiseva painajainen juuri muutama yö sitten. Aivan kamalaa - unessa olin vessassa, pikkuhousuissa megayöside joka oli äärimmilleen täynnä jotain. Se oli verta, mutta uni oli jotenkin mustavalkoinen joten se ei ollutkaan punaista. Siinä oli jotain hyhmää, hyytymiäkin. Heräsin. Outo ajatus, että jos nyt kaveri päättääkin tulla ulos niin se on jo sellanen 7 senttinen...!!!
Hyvää Bulgarian reissua sulle - koita jaksaa kuumuudessa ja kyllä se pullovesi uppoaa, kun ainakin itteeni on janottanut niin pirusti. Mäkin vedin sen melkein 3 viikkoa pelkkää pullotettua Italian mailla. Olihan se ihana kotona ottaa suoraan raanasta, mutta onneksi en ole koskaan ollut veden maun suhteen kauhean tarkka (toisin kuin mies, jonka mielestä mm. evian on tooosi pahaa).
Kimallus - ihana toi sun tarina burgerihimosta! Noita tosiaan välillä tulee, että näkee jotain tai joku mainitsee jonkun jutun ja sit tulee himo. Onneksi nää on kohdistunut enemmän suolaseen ruokapuoleen kuin makeaan
Finttu - toivottavasti sulla ummetus helpottanut. Neuvolassa kyseltiin että miten vatsa toimii ja kerroin että luistavasti, jopa liiankin. Täti totesi, että näin se on tyypillisesti, joko ummettaa tai sit ripuloi. Sillon totesin, että en sit tiedä kumpi pahempi, mutta kyllä se ummetus on pahempi (eilen koettu hetkellisesti ja heti siinä tosiaan alko pähkii että punnerranko mä kaverinkin mukana
)
Kärppis - olen nyt treenannut kylkinukkumistakin ja se sujuu
mites sulla, joko pääset selällään nukkumaan? Toi sun mustapippuri listeria varoitus oli mullekin täysin uutta...kiitos! empä enää turhaa raapusta sitä pippuria salaatin päälle, pärjään ilmankin.
Onnea muuten kaikille ultrassa olleille - täälläkin tuli kirje, että ei kohonnutta Downin riskiä eli rakenneultraa sit vaan odottelemaan. Ja niille joilla ultra edessä - ei turhia jännityksiä, eihän, se on ihanaa kun pääsee näkemään mikä tilanne on. Rauhoittaa. Ehkä sit on helpompaa kun alkaa tuntea liikkeet, nyt tässä tosiaan on vähän outo olo kun ei tiedä kasvaako kaveri ja miten se voi...No mutta, mehän ollaan hermoilijoiden pinossa