:wave: heippa! olen aivan tosi monta kuukautta jo toivonut olevani yksi teistä, joka tänne vauveleista ja plussajutuista kirjoittelee. Nyt olen joukossannr ja se on aivan mahtavaa!
Laskujeni mukaan on menossa raskausviikko 5. Ihan tarkasti en osaa sanoa päivistä, koska kiertoni on hiukan pimennossa tällä hetkellä jne
Eli ennen viikonloppua ja viikonlopun aikana testasin (juujuu, eri päivinä toki kuitenkin
)yhteensä 4 mammaksi.fi:n herkkää, jokaiseen paukahti ihana punainen haalea viiva, ja tuli jokaiseen ihan sekuntien jälkeen - ei tarvinnut minuutteja odotella.
Epätietoisena häränpyllyisenä aivoittelijana en pystynyt olla menemättä verikokeeseen ja meninpä sitten heti maanantaina eli eilen. Terveyskeskuksessa muka ei oteta verikokeita näissä tapauksissa tuosta noin vaan ja se hiukan ihmetytti ja hätäännytti että minnekäs nyt pääsen! Sitten meninkin yksityiselle ja heti labra otti kokeen. Maksoi 36,30e - not bad POSITIIVISESTA tuloksesta! Olin pyörtyä kun terveystäti sanoi posi..... Huiiii, se oli niin ihana hetki, epätodellinen sana korviini
:heart:
En vieläkään usko asiaa todeksi kunnolla mutta kai se on syytä uskoa! Mieheni kanssa ollaan yhtä hymyä ja masua silitellään ja sille vähän jutellaan :flower: Mietiskellään, että milloinka tämän sitten paremmin alkaa hoksata, kai sitten kun masu enemmän pömpöttää ja olen entistäkin hullumpi ja olo on hullumpi
Oireita on kuukautismainen alavatsakipu ja selkääkin hiukkasen jomottelee, on kyllä yllättävän samankaltaiset kivut kun menkkoja odotellessa ja niistä kärsiessä. Yöllä olen herännyt pisuttelemaan pari kertaa, ja enemmänkin kertoja tuntuisi että voisi vessailla, mutta sitten sitä haluaa unohtaa sen tunteen että uni voisi tulla.. Oksettavaa oloa tai niinkään pahaa oloa ei ole tullut vielä. Vähän on huono olo mahan pohjalla ollut, mutta ei kauhean häiritsevä. Väsyttää entistä enemmän, kroppa on jotenkin puolireipas, pitää pyristellä välillä että tolpillaan paremmin pysyisi töissäkin, kotona heti sohvalle köllimään. Nälkä on isompi. Ja kaikkein ärsyttävintä: olen muutenkin ailahteleva persoona, itken ja nauran vuorotellen tai mökötän tai mäkätän. Nyt kaksinkertaisesti! Yhtäkkiä miekkoiseni joutuu kuulemaan kirosanojen tahdittelemana jotain typerää ja ilkeää.. :headwall: Inhottaa kun kiroilen, ne vain kumpuaa jostain tuolta ja raivoa on lasi täynnä vaikka säästä puhuttaisiin. :ashamed:
Rakas kultani on kyllä ihana tukeni nyt ja aina, tässä me alkuraskaudesta nautiskellaan kaikinpuolin, iloissa ja kummallisissa mielialoissa. :heart:
26.8 tiistaina on aika terveydenhoitajalle ja siitä sitten jatkuu lisäetapit.. =)
Ilmoilen lisää myöhemmin tunteiden ja tilanteiden mukaan! Voikaa hyvin tulevat mametsuukkelit! :flower: