Pino alkuraskauden hermoilijoille

Heeeelou pitkästä aikaa!! Ja tervetuloa kaikille uusille :flower:

Sulla on Kärppis sitten ihana vaaka!! Meikäläisen vaaka on näyttänyt jo USEAMMAN kilon lisäyksiä ja siksi ei huvittaisi yhtään mennä huomenna ekaan neuvolaan. Harmittaa niin pirusti nuo lukemat! Enkä ees tiiä mistä tulleet, päätin pitää tässä raskaudessa kilot kurissa ja elää sen mukaan mutta minkäs teet....hormonit kai toista mieltä?

(.) Vointi ollut muutaman päivän suht hyvä, jokos sitä pian pääsis siihen seesteiseen mutta energiseen keskiraskauteen :) Perjantaina pääsin kuulemaan sydänäänet (152-160), joten vielä ainakin pikkuinen menossa mukana :heart: Ke olis niskapoimu-ultra ja se jännittää hirmuisesti!!!!!!!!!!! Lähinnä siksi, että jos siellä havaitaan jotain poikkeavaa... :/ se pelottaa aika paljon... Höh, aina jotain uutta hermoiltavaa :ashamed: No, jos ultra&verikoe näyttävät hyvää, niin aion totisesti siirtyä nautiskelemaan =)

Mutta nyt jatkamaan siivoilua....ai niin, ja sain kuulla ett ystävä odottaa kanssa ja on vain 4 pv mua jäljessä!!!!! Ihanaa, mukava kulkea matka ihan samoissa tutnkin kaa :)

Uusis 11+1 (oho, onpas paljon!)
 
Allusmammalle tervetuloa tähä pinoon =) :heart:

Lonelylle kovasti haleja :hug: Voimia!

Keskenmenokivuista:
Mie en ees tarvinnu niihin särkylääkettä yhtään. Välillä sattu kovastikin, mut eipä ne kuukautiskipuja kovempia ollu. Et ei km aina satu fyysisesti onneks.

).( Tänne on sit ajelehtinu hirmusenmoinen väsymys. Otin tunnin tai parin päikkärit ja oon iha sippi vieläkin. Kipuilua on pikkasen, mut edellee suht oireettomasti mennään :)

Polttarit oli tosi ihanat!! Sain kasvohoidon, käytii Amarillos syömäs ja särkänniemes =) Eli erittäin ihana päivä kyllä oli!!

**miracle & mytty 5+3**
 
Uusis mä sain samanlaisia uutisia! Mun hyvä ystävä on mua kanssa vain n. 4 päivää jäljessä. Vähän ois jännää päästä synnärille yhtä aikaa. :LOL:

Tuo vaaka varmaan tykkäs siitä, kun lykkäsin sen viikkotolkuksi tuonne pimeeseen komeroon. Pelästyi kai jotta joutuu sinne takaisin, niin ei uskalla enää näyttää liikoja lisäyksiä. B)

Mä lähden ny lenkille. Sain työt tältä päivältä MELKEIN valmiiksi. Jee. :D
 
Tervetuloa uusille!

Tänään oli kahta vailla, ettei laatta lentänyt. Voiko tää pahoinvointi alkaa vasta nyt??? Nyt ei tee mieli mitään muuta, ku vihreitä omenoita ja appelsiinimehua. Kolmen ja puolen tunnin päikkärit tuli vedettyä. Eix tää väsymyski pitäis jo väistyä ja tulla se ylipirteysolo?? Missä se oikein on?

Finttu 11+4
 
AAM
Kanssatuskailijani !
huomenna alkaa herkuton elämä (raskauden ajaksi :D ) siis bannissa on jätskit, karkit, keksit ja leivokset, äsken meni viimoinen bohemian raspberry :'( , okei oma tekemät jutut ei koska ilman niitä en selviä :) porkkanakakku jo mielessä :p *ei oo ma ja jo mä huijaan itseäni..* :headwall: :headwall: :headwall:

hittolainen nappula on ollut räkäinen koko vkonlopun ja kuumettakin on ollut, tarhaa ei oo huomenna vielä meneminen mutta tiistaina katsotaan uudelleen.. ei tykkää töissä kun on just yks kampanja meneillään ja tarttis vetää puheluita suu vaahdossa... :LOL: HARMI !!! semmoi sattuu lapsiperheessä-- luojan kiitos valtion viralle että ilman todistusta voi olla poissa pari päivää mut oikeesti mä en halua mitään jälkitautina yykkätautia alle kaksivuotiaalle...
olipas tas sekavaa tekstiä... nyt punkkaamaan !! :wave: hyv yöt jääkään taas...
Ainiin Finttu kyllä se voi alkaa.. ja jatkua loppuun asti :(
ystäväni harrasti pöntön halailua lähes koko r.aikansa.. ihme kun ei tahdo kakkosta-- :whistle:
Juu ja ne tulevat kilot... EI KIITOS ! sikis nami banni !! ja nyt se pitää...

Lähteekö joku muu yritäämään mun kanssa :) ???

AM & hippunen 4+6
 
Mie en kans aio ennee herkutella raskausaikana, mut jätskin kyl itelleni suon.

Mie tihrustan itkua iha käsittämättömistä asioista :D Tänää leikiltee tulin surulliseks siit ko sylin purkan pois ni miehel olikii ollu isompi purkka ko mul (sil siis kaks purkkaa) ja sit se itku muuttuki oikeeks :D Eli tääl päin tuo yliherkkyys menee jo iha ylitte :LOL: Mut onneks mies ymmärtää ja aina tulee sit vain halaamaan :heart:

*miracle & mytty (ihan pian) 5+4**
 
Voisin kyllä lähteä mukaan tuohon Allusmamma! :) Pysyis sit ehkä paino joten kuten kurissa ettei sitä ylimäärästä tulis niin paljoa ja kun taidan olla sellanen herkkusuu että ei kukaan! xD

noora ja muikku 9+5 ( taitaa olla jo yli 12 kello) ^_^
 
Sadeelle peukut pystyssä. :) ...muakin alkaa jo jännittää, vaikka mulla se on vasta kahden viikon päästä...

Heräsin tänä aamuna mahakipuun. Ihan outoon, ennen ei ole tältä tuntunut. On mulla pientä vihlontaa ollu siellä täällä, mut ei tämmöisiä repiviä ja vihlovia. Soittelin siskolle huolissani, mutta se sanoi, et kuulostaa vain kohdun kasvukivuilta JA liitoskivuilta! :eek: Mulla on vissiin ehkä kenties alkanu liitoskivut. =) Enivei, tän aamua ei oikein istuminen eikä makaaminen ole ollu mun lempipuuhaa.. Kaikissa sattuu. Nyt alkaa onneks jo helpottaa. Ei nuo vihlaisut sinänsä kauaa kestäneet, mut sit väliajalle jäi semmoinen toisenlainen uusi kipu... (ei kuitenkaan supistus vaan toispuoleinen ...emmää osaa kuvata :snotty: )

No joo. Tänä aamuna kävin taas halaamassa pönttöä, mutta edelleenkään ei ole onneksi mitään ylös noussut. Hyvä niin, teen aina aika paljon töitä sitä vastaan, ettei se tulis sieltä (yleensä pahaolo iskee just, kun oon ottanu allergialääkkeet. En mä niitä voi antaa ylös nousta). Vatsahapot saa kyllä kyytiä... Hirvee kurnutus käy mahassa.

Semmoisia.

T. Kärppä ja papuska 11+1 (tai +2)
 
Kiitos peukuista. Ja kärppikselle tsemppiä huonon olon kanssa. :heart:

Ultrassa kaikki hyvin. :heart: Siellä se pikkuinen oli. Sitä piti vähän herätetllä kun oli vaan paikoillaan mutta sitten alkoikin kova potkiminen. :heart: Koko on 3-4 päivää isompi mutta sanoi ettei lähdetä muuttamaan laskettua aikaa kun ei heitto ole yli 6 päivää. Mulla molemmat pojat syntyneet ennen la:ta joten nyt voi odottaa samaa.. :heart: olipa ihanaa nähdä pikkuinen. seuraava ultra sitten lokakuun alussa.

sade80 12+0 ( siis edelleen sen vanhan mukaan ;) )
 
Syrän sykki ja siellä se vilkutteli! :heart: Eli np-ultrasta kotiuduttu. Niskaturvotus ok, nyt vielä viikko jänskätään veriseulan tuloksia. Mitta vastas just viikkoja.

Olen niin helpottunut, kun tuo vuotelu ja ihme nippailu sai mut hermoraunioksi. Kerroin kätilölle vuodosta ja se sanoi, et kohdunssuulla näkyy edelleen jotain hyytymää ja on odotettavaa, että tuhruvuotoa tulee edelleen. Hyvä tietää. Ja ainakaan vielä se vuotelu ei ole tarkoittanut mitään pahaa. Voin luvata teille saman kuin miehellekin: olen ainakin vuorokauden hermoilematta. :p

kimallus 11+5

P.S. Olen pahoillani omanapaisuudesta. Just nyt ei pysty muuhun. :ashamed:
 
AAM
mainiota kuulla että molempien ultrissa kaikki hyvin :) :hug: :hug: :heart:
voi kun omanikin olisi varmassa tallessa..
kimallus saat olla omanapainen :D :LOL: MUTTA VAIN tämän päivän :D vitsi... :xmas:

AM & hippunen 5+0
 
Kärppis ;) Kyl sä sit oot wiisas! Ja tsempit yrppäilyn voittamiseksi. Ei oo kivaa ei. Mä olen täs raskaudessa moiselta huvilta säästynyt *koputtaa puuta*

Allusmamma: lopetan heti omanapaisuuden ja onnittelen sadetta myös hyvistä kuulumisista! :D
 
Joo Kimallus, toki olen. :xmas: Sitä mie yritän aina kaikille sanoa, mut niillä on jostain syystä uskomisvaikeuksia. Mistähän johtuu? :saint: :LOL:

Hei mulla alkaa olla niksit vähissä näiden niskojen kanssa. Vinkkejä, mitä tehdä erittäin kipeytyneille (todennäköisesti hieman tulehtuneille) niska- ja hartialihaksille raskauden aikana? Olen uinut kylmägeelissä, ukko on hieronut peukkunsa puhki ja vettäkin olen lipittänyt. Tänään palasin panadolin kimppuun, pari päivää pysyttelin siitä erossa (kun ei millään papusen takia tahtois sitä jatkuvaan syödä.. Ja kun ei se paranna, kun ei ole tulehduskipulääke, vaan helpottaa hetkoseksi vain oireita).

Any ideas? Ajattelin seuraavaksi mennä etsimään tuota kauratyynyä ja lykkästä sen pakkaseen. ...jos vaan jostain sen löydän (tosiaan tuntuu siltä, et ovat tulehtuneet, joten kuuma ei käy ja suihkussa sen huomaa: se kuuma vesi vain pahentaa).


Ps. Piti muuten miraclelle kertoo, et mä pillitin tänään olympialaisten mitalien jakoa.. :whistle: Enkä ees kattonu sitä. Ukko katteli koneelta ja menin käymään siinä vain n. minuutiksi. ...mutta kun se tätikin itki.. :snotty:
 
Saako täällä mutten hermoilla sitten alkuraskauden jälkeenkin, vaikka rv:lle 40 asti? :whistle: Voi ...kele mun kanssa: jo olen eksynyt lukemaan kaikkia kauhutarinoita myöhemmistä km:sta. :headwall: Voiskohan joku pistää mut banniin ja estää palstan lukemisen?!

Kärppis Täälläkin rouskutettu Panadolia lähes jatkuvan päänsäryn vuoksi. Ei kauheesti viitteis niitä napsia, mutta jatkuva jomotuskin raastaa hermoja. :/
 
Kat
Tänään kuului mahanpäältä syke. 160-168 oli koko ajan. =) Ja viikkoja 11+6, joten kai se täytyy nyt töissä kertoa.
Kaikki oli muutenkin normaalin näköistä ja nyt voi vaan odotella papan tuloksia. =)
 
Äkkiä vaan raportille... kohta menossa ultran. Jännittää ja pelottaa niin, että meinaa oksettaa. Koko ajan mielessä, että mitä jos ei sykettä näy. Ei mua pelota niskaturvotukset sun muut yhtään, me otettais vauva vastaan sellaisena, kun se olis tulossa. K unhan nyt vaan on syke!!!
 

Yhteistyössä