Pino alkuraskauden hermoilijoille

Lenttis joo, kyllä mä tietty suhtauduin tilanteeseen niinkuin pitää ja näytin lapsille, että uusi sisarus on heille hieno asia. Ja tämä helpotti heidän suhtautumistaan kun äiti viestitti, että kiva asia :) Lasten isän eli exäni kaikkia toilailuija en tietenkään ole ymmärtänyt, mutta en KOSKAAN olisi/ole lapsillemme näistä valittanut tai moittinut isää. Jokainen lapsestaan välittävä vanhempi tietää mikä on lapsilleen parasta. Ja oman äidin/isän haukkuminen lapselle on yksi pahimmista mitä voi tehdä.

Ikävää, jos miehesi ex on vaikeaa laatua... pystyykö miehesi keskustelemaan hänelle rakentavasti? Siis toisin sanoen pystyykö ex keskusteluun :) Jos siinä vaiheessa kun raskaudesta kerrotaan tuleville sisaruksille, miehesi yrittäisi keskustella sisarusten äidin kanssa miten suhtautuu asiaan lasten nähden. Ja painottaisi mikä on lapsille parasta. Ja tietysti ainakin miehesi keskustelee lastensa kanssa, jotta voivat luottaa siihen etteivät ole menettämässä isäänsä "jollekkin tärkeämmälle" kuten lapsi voi asian ajatella.

Vaikeita, vaikeita, vaikeita tilanteita... Mutta lähtökohtana ihanaa, että ainakin sinä suhtaudut noin upeasti miehesi lapsiin :heart:

Uusis 6+4

Uusis:minä ja mies puhutaan lapsille heidän äidistään aina hyvin positiivisesti, koska se osoittaa lapsille, että myös he ovat positiivisia, koska lapsihan kuitenkin samastuu vanhempiinsa, ja kun kehuu vanhempaa, niin samallahan sitä kehuu myös lasta. Jos on vain negatiivista sanottavaa, niin sitten ollaan hiljaa :whistle: Lapsethan tässä viattomia ovat, ja minä ainakin "rakastuin" heihin ihan ensisilmäyksellä. Paljon heissä huomasi samaa lempeyttä ja huumorintajua kuin miehessänikin!

Huh, kirjoitin äsken pitkän vuodatuksen miehen ex:stä, mutta se nyt oli sellaista vuodatusta :D Sanotaan nyt näin, että naisella on ollut aika turvaton lapsuus, ja se heijastuu hänen käytöksessään. Hän on emotionaalisesti hyvin kypsymätön, ja siksi ei aina käyttäydy lasten edun kannalta parhaalla mahdollisella tavalla. Mutta ehkä hänelläkin nyt syttyy joku lamppu päässä, ja lasten etu menee kerrankin oman edun edelle.

Jos avioliitossa on vaikeuksia, on syytä katsoa peiliin kummallakin osapuolella, mutta muutto pois Italiasta oli naisen oma päätös (muutti takaisin Yhdysvaltoihin, on siis amerikkalainen), ja miehestäni voin sanoa, että noin hyvää miestä on vaikea löytää. Mies paiskii töitä ihan hulluna niin kotona kuin kodin ulkopuolella, on lempeä ja romanttinen, rakastava ja upea isä, olen hänestä todellä ylpeä. Ei ryyppää, ei todellakaan ole väkivaltainen, ei edes tupakoi. On aika tiukka ruuan suhteen (pitää olla terveellistä eikä mitään roskaruokaa, ja on itse hyvä ruuanlaittaja) ja haluaa pitää kodin siistinä ( siivoaa siis itsekin, ja kyllä ärtyy, jos on ensin siivonnut tiskipöydän ja sitten meen sen heti sotkemaan :ashamed: ), mutta oliskin muilla miehillä moisia "huonoja puolia".

Miehen ex on tässä nyt nauttinut sinkkuelämästä jo yli viisi vuotta, ja ihan varmasti on jo tajunnut, että minkälaisen helmen menetti miehessäni, kun kuvitteli ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella. sehän se varmaan rassaakin, että kun mieheni ensin eli vuoden yksin (ja onnettomana), niin sitten ei olekaan voinut viheltäen kutsua miestäni takaisin, koska hän tutustuikin sitten minuun.

Nainen jotenkin kai kuvitteli, että mieheni vain odottelisi rauhassa, että nainen eläisi sitä menetettyä nuoruuttaan, ja juoksisi sitten kutsusta takaisin. Aika shokki on ollut, että mieheni onkin kyennyt menemään elämässään eteenpäin. Ja tämä uusi lapsi tulee olemaan siksi naiselle tosi iso shokki. Mutta toivottavasti edes tällä kertaa lasten etu on naisen omaa etua tärkeämpää. =)

Lentis Miehesi kuulostaa kyllä todelliselta helmeltä :) ja on löytänyt sinusta ansaitsemansa kumppanin. Miehesi ei ollut se oikea exälleen vaan sinulle! Hienolta kuulosta teidän lähtökohdistanne! Ja juuri tuo teidän kypsä suhtautuminen auttaa jo huomattavasti miehesi lapsia suhtautumaan tilanteeseen. Uskon, että heillä on turvallinen ja luottavainen olo teidän perheessänne uuden sisaruksen synnyttyäkin.

Lasten äiti voi tosiaan hankaloittaa asioita ja saada vain lasten mielen sekaisin. Heidän pitää esittää äidin edessä etteivät loukkaisi tämän tunteita. Jo tuo asetelma, että isä elää onnellista perhe-elämää ja äiti viilettää sinkkuna, saa lapsen suojelemaan äitiään lisämurheilta. Kyllähän lapsi kokee, että pariton vanhempi on jotenkin onnettomampi vaikka näin ei olisi. Toivottavasti tämä äiti-ihminen olisi nyt fiksu ja ymmärtäisi mikä on lapsille parasta! Katkerana ja yksinäisenä ei ehkä helppoa... Mutta toivotaan parasta, voima :hug: teille molemmille :)

ON: kyselin tänään mieheltäni, että mitä ihme geenejä se oikein on meikäläiseen istuttanut... =) Tuntuu, että pahoinvointi alkaa lisääntyä etenkin iltaisin. Ja nytkin pitäisi aloittaa ruuanlaitto, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa ja olo on höntti. Edellisissä raskauksissa pahoinvointia oli vähän, enemmän pojasta, mutta ei silti näin että Arabian hyväily tuntuu lähestyvän....iik, mä en ala! Tahtoo energian ja hyvän olon takaisin!! Ja lisää viikkoa, että voi siirtyä nautiskelijoihin :) Nyt kun lapset tietävät tulokkaasta, voivat he sen ilmoittaa missä vain ja kenelle vain :) Enää ei siis täysillä salailla...uhkarohkeaa??

Parempaa vointia ja aurinkoa odotellessa... Uusis 6+4

Uusis, tuo on just niin totta, että varsinkin avioerolapset "joutuvat" useinkin kypsymään liiankin nopeasti, varsinkin jos toisella/kummallaan vanhemmista ei ole muuta tukea, vaan esim. sitten purkautuu lapsille.

Varsinkin miehen tytär on kauhean herkkä muiden tunteiden suhteen, ja tämä äiti on vielä oikein mestari syyllistämään. Ja kuitenkin tytär oikein janoaa huomiotani, koska ei sitä omalta äidiltään saa, ei ainakaan usein eikä yleensä positiivisessa mielessä.

Ja pahinta on, että vaikka miehen ex joutuu näyttelemään, että teki silloin aikoinaan oikean valinnan lähtiessään (kun kukaan muu ei käsittänyt tätä ratkaisua) niin oikeasti hän vaikuttaa todella onnettomalta. Ei ole kyennyt vakaisiin ihmissuhteisiin, ja lapsetkin ovat joutuneet tutustumaan aivan liian moniin sulhaskandidaatteihin. Nyt he eivät enää suostukaan kiintymään miehiin, joita siellä kotona parveilee, ja nainen ei kutsukaan heitä enää poikaystävikseen niin kuin silloin alussa.

Ja kun nainen ei edes käy töissä (mieheni maksaa todella anteliasta elatusapua, niin että naisella on hyvin mukavat oltavat näinkin), niin hänellä ei ole oikein mitään muuta kiinnekohtaa elämässään kuin nuo lapset. Mutta sitten naisen puheista saa aina sen käsityksen, että lasten hoitaminen on kauhean rankkaa, ja että hän ei jaksa jne. Siis viikolla lapset ovat koulussa klo8-15 (ihan normaalia Yhdysvalloissa) ja viikonloput mummollaan, että äiti saa "rentoutua"...

Kyllä mekin olemme toivoneet, että joku näistä miehistä osoittautuisi siksi oikeaksi, mutta kun aika harvalla miehellä on niin pitkä pinna kuin omalla miehelläni, eikä kai naiselle tule mieleen, että hänen omassa käytöksessään olisi jotain korjattavaa, kestihän miehenikin valittamatta hänen temppuiluaan.

Siinä ehkä onkin se mieheni suurin vika, joskus hän on aivan liian kiltti, aina yrittää mieluummin sopia kuin riidellä, antaa aina periksi joka asiassa, ettei vain menettäisi lapsiaan. Kun taas joskus mielestäni olisi parempi sanoa suorat sanat. Nyt viimeksi lapsia tavatessaan mies oikein suuttui, kun näki missä kunnossa lasten huoneet ovat, ja mitä kaikkea roskaa he syövät jne. Oikeastaan ensimmäinen kerta vuosiin, ehkä mies jotenkin rohkaistui, kun tulin raskaaksi, ja hän alkoi kokea, että on hänelläkin joku oikeus puuttua lasten kasvatukseen.

Niin itse asiassa miehen sanat saivat jonkinlaista vaikutusta naisessa, koska miehen sitten palatessa Italiaan nainen SIIVOSI taloa (nainen on aina vihannut siivousta, myös silloin kun oli kotirouvana ennen lasten syntymää, lasten syntymän jälkeen nyt ei varmaan aikaa siivoamiselle vaippaiässä ollutkaan) ja oli ostanut hedelmiäkin!

Mieheni vaikuttaa välillä jonkinlaiselta isähahmolta tälle naiselle, jolla tosiaan oli turvaton lapsuus (äiti eronnut 5 kertaa, eli ei vakituista isähahmoa), vaikka heillä ei ikäeroa olekaan. Mutta monesti naista pitäisi ikään kuin ojentaa ja kasvattaa niin kuin lasta, mitään rahan tajua ei ole, vaan kaikki mitä tulee, myös menee. Ruokaa ei osaa/jaksa laittaa, käyvät ravintolassa syömässä 3-4 krt. viikossa, muina päivinä syödään hampurilaisia. Lounaaksi jäätelä ja sipsejä, ja illalla sit ravintolaan. Lapset eivät ole oppineet pesemään hampaitaan (8- ja 6-vuotiaat), mitäpä sillä väliä, kun mieheni maksaa hammaslääkärilaskut. Tytär on reilusti ylipainoinen, mutta se on kuulemma rakenteellista, eikä liity mitenkään tuohon epäterveelliseen ruokailuun.

Mieheni itsetunto oli tosi matalalla eron jälkeen, mietti kauheasti, että kyllä hänessä on jotain niin kauhean vialla, kun ex otti ja lähti, ja olenkin aina sanonut niin kuin sinä, että he eivät vain olleet ne oikeat toisilleen exän kanssa. Ja olen kyllä sanonut miehelleni, että olen ihan 100% varma, että sittemmin nainen on katunut ratkaisuaan. Minä vain toivon, että nainen saisi jonkun otteen elämästään vaikka ammattiauttajan avulla, se olisi lapsille parasta.

Mutta nainen ei halua myöntää, että hänen elämässään olisi mitään korjattavaa, vika on aina muissa ihmisissä, erityisesti miehissä. On aika helppo nähdä, että tämä miesten syyllistäminen ja pahanolon maksattaminen kulloisellakin miehellä juontuu juuri tuosta isättömyydestä, hänen isänsä siis (kuulemma, tiedä sitten totuutta) petti hänen äitiään, eivätkä lapset saaneet olla isänsä kanssa enää missään tekemisissä. Jotenkin kai hän yrittää sitten maksattaa muilla noita lapsuuden kärsimyksiään.

Kaikenlaisia ihmiskohtaloita, pitää aina muistaa olla tyytyväinen siitä, mitä itsellä on, koska aina jollain on asiat vielä huonommin.

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 7+2 :heart:

Kiitos lentis ja kärppä vastauksista.
Meillä kun tää hedelmöittymisajankohta on kellonlyömällä tiedossa, kun ei ole luomuraskaus. Kovasti haluttais vaan tietää, et onko mulla ne molemmat mukana, kun kaksi siirrettiin. Paino ei oo noussut, mut maha on kyllä turvoksissa lähes "Lindamaisesti".

Lentisaak, mikä nainen!!! Ymmärrän todella huolesi uuden sisaruksen suhteen!!!! Mutta jos miehesi pystyy näköjään edelleen mielipiteillään vaikuttamaan naiseen, niin toivottavasti nytkin ymmärtää mikä on lapsille parhaaksi...vaikka hänellä se tuntuu vääristyneen. Ehkä hän ajattelee olevansa hyvä äiti kun lapset syö ravintolassa ja väliaikana hampurilaisia. Mutta todellisuudessa tuollainen on vasten lasten hyvää. Terveysongelmia tulee ja tyttöraukka...muutaman vuoden päästä alkaa kiinnittää huomiota ulkonäköönsä murrosiän myötä ja silloin viimeistään alkaa kärsiä painostaan.

Ja tuota en ole ymmärtänyt ikinä, että sulhasehdokkaita tuodaan lasten eteen! Onhan sitä aikaa tapailla muutenkin, kuten miehesi exällä näköjään rutkasti. Voi miten tuollainen lapsiin vaikuttaa...

Voin näköjään olla tyytyväinen oman exäni toimintaan, sillä kaikista keskinäisitä tappeluista ja erimielisyyksistä huolimatta lapset ovat onnellisia ja tasapainoisia. Heitä ei ole ikinä riitoihimme sotkettu. Ja molemmat olemme puhuneet kannustavasti toistemme uusista puolisoista ja näyttäneet lapsille, että tilanne on täysin ok. Mielestäni lapsemme eivät ole kärsineet erostamme muuta kuin tietysti ne pakolliset ikävät tunteet kun vanhemmat eroavat. Muuten mennyt hyvin :)

Nyt menen herkuttelemaan... sain sentään aikaiseksi valmistaa ruokaa ja lasagne on melkein valmista :p lurps, menu on omien himojeni mukainen :D

meillä on nyt esikoinen kuumeessa. Jotain näppyjäkin on, saas nähdä onko vesirokkoa vai onko näpyt mäkäräisten puremia tms.. Kun oltiin viime viikolla siellä lapissa. On kyllä joillekkin allerginenkin, kuten mansikalle, joten tiedä sitä. Täytyy seurailla. Sitä vaan nyt pelkää ettei mitään muita rokkoja yms tulisi kun itse tässä tilassa..

mulla on aikasemmissa raskauksissa tullut etova olo vain silloin jos on ollut jonkun aikaa syömättä. Mutta nyt etova olo on aina aamuisin.. Niin että väkisin täytyy syödä aamupalaa, vaikka oksettaakin. mutta se sitten auttaa. oksentamaan asti en oo kuitenkaan joutunut. Väsymyskin on tosiaan kovaa. Särkyjä ei ole onneksi enää ollut. *kopkop* :heart:

mä tein tänään kanasalaattia, slurp. :p eilen mies teki mansikka-banaanipirtelöä ja sitä tuli vedettyä pari Isoa lasillista. kahden edestä. :LOL: (eli ei ihmekkään että housut jo kiristää :LOL: )

sade 7+2

Uusis: niinhän se on, että vaikka aikuisetkin kärsii erosta, niin kyllä ne lapset kärsii aina eniten. Siis silloin, kun aikuiset eivät kykene hoitamaan asioita järkevästi. Mies yrittää aina puhua naisen kanssa asioista silloin, kun lapset eivät ole läsnä, mutta nainen taas tykkää järjestää kohtauksia lasten edessä :eek: Siinä yksi syy, miksi mies myöntelee melkein joka asiassa, hän ei vaan halua, että lapset joutuu siihen väliin. Nainen tietenkin osaa käyttää tätä hyväkseen.
Mutta viimeksi mies sitten suuttui oikein kunnolla ja "tappeli" myös lasten kanssa just syömisestä ja sellaisesta, kun ei vaan kestänyt enää. Vaikka ei hän siihen juuri voi vaikuttaa, kun tapaa lapsia kuitenkin niin vähän, ja kun ex on sitä mieltä, että jätski on hyvä lounas. Ja tyttö kärsii lihavuudestaan jo nyt, itsetunto on matalalla, häntä pilkataan koulussa,mutta mua huolettaa sitäkin enemmän terveysongelmat, koska jo lapsilla voi olla kolesteroliongelmia.
Pojalla taas oli 4 vuotiaana 5 reikää, jotka piti paikata nukutuksessa! :eek: Eikä nainen ole vieläkään opettanut heitä harjaamaan hampaitaan, eikä siitä paljon ole iloa, vaikka mies saisiskin heidät jotenkuten harjaamaan tavatessaan, kun ne pitäisi harjata joka päivä. Että tällaista :p

Mies rakastaa lapsiaan tosi paljon ja nauttii kauheasti heidän kanssaan olosta, ja kieltämättä olen hänestä ylpeä. Hän osaa olla samaan aikaan sekä hellä että määrätietoinen. Hän ikävöikin kauheast mahdollisuutta olla osa lapsensa arkipäivää ja onkin jo kauan toivonut meille lasta, että saisi vihdoinkin olla isä 100% eikä vain aina silloin tällöin. Meillä on aika samankaltaiset näkemykset kasvatuksesta, paitsi että mä olen suomalaisena varmaan hiukan tiukempi, mun mielestä limppari on vain juhlajuoma eikä kuulu normaalisti ruokapöytään ja tv:n katselua pitää rajoittaa (vihaan itse tv:tä, dvd:tä katselen, mutta en ikinä pidä tv:tä "tyhjäkäynnillä") ja mieluummin lukea kirjoja. Näistä asioista olemme puhuneet jo nyt,ettei tule sitten myöhemmin yllätyksiä, ja kyllä mies on samaa mieltä, ei hän tykkää yhtään siitä amerikkalaisesta meiningistä, jossa lapsia ei kontrolloida lainkaan.

Mulla muuten toi kuvotus ei (valitettavasti) liity tuohon syömiseen, eli kun mulla oli sitä, sitä oli sekä ennen syöntiä että se jälkeen että siinä välillä :LOL: Onneksi se on nyt vähentynyt, tilalle on tullut tää iki-ihana väsymys. Ja tänään taas vihlaisi useita kertoja tosi inhottavasti, kun innostuin imuroimaan ja muutenkin hääräämään. Silloin menin kyllä lepäämään, noi vihlaisut pelästyttää tosi pahasti välillä :/

Vauvaliimaa!

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 7+2 :heart:

Täällä sitä odotellaan kolmatta muksua rv 17+3 :heart: Tsemppiä kaikille odottajille! Muistakaa että raskaus on lyhyt aika ja koittakaa nauttia siitä. Rv 12 jälkeen alkaa se helpoin vaihe ja kaikista turvallisin. Väsymys helpottaa ja pahoinvointi on pelkkä muisto =) Halauksia ja onnee kaikille odottajille!!!!! :heart: :heart: :heart:

Heissan taas, :wave:

Olette te ahkeria kirjoittajia! Itse kun en pääse töistä tänne ollenkaan (tai siis pääsen, mutta en ehdi), ja aina iltaisin ei jaksa konetta kotona edes avata, niin tuntuu, etten tahdo pysyä perässä. Helmikuisissa en ole nyt käynytkään, koska siellä on mun nettailutahdille aivan liikaa porukkaa. Täällä sentään nimet pysyy mielessä.

Turvotus on mulla aivan järkkyä! Varsinkin iltaisin, just ja just näen varpaani (!), ennen oli varsin litteä masu.. Suorastaan tukala olo tälläkin hetkellä. Housut menevät kyllä jalkaan, kun pömppö on sen verran ylhäällä. Mutta kaikkein löysimpiä paitoja tarttee käyttää, ja olen aika varma, että töissä joku jo epäileekin jotain yhtäkkisestä tunikoihin siirtymisestäni... Itsekin varmaan epäilisin, jos katselisin itseäni. :LOL:

Mutta muuten, jos turvotusta ei lasketa, olo ei ole yhtään raskaanaoleva vieläkään. Töissä kiireessä välillä ihan unohtaa koko asian...mikä on sinänsä hyvä, tulee ajateltua jotain muutakin :)

Kärppis ja Alexandra: Onnea ja tsemppiä huomiselle!

KössiKenguru 9+5 :heart:

Hui. Nyt mua alko tosissaan jännittämään se huomisaamun ultra! Mahassa velloo ja tuntuu, et rintaa puristaa. Toivottavasti saan unta yöllä. Tulee muuten liian pitkä yö. :|
Ja äsken mun mies kysyi, et et kai sä ole syönyt näitä croissantteja tästä pussista. Mä sanoin, et aamulla nappasin yhden mukaan ja söin sen matkalla. Se sanoi, et nää on aivan homeessa ja haisee pahalle. Apua, ja mä olen nyt syönyt yhden sellaisen :'( Mitähän pahaa mä sain aikaiseksi? Mut ehkä ne ei aamulla ollu niin homeessa, koska en ainakaan huomannu kiireessä mitään ja ne oli tossa pöydällä koko päivän? Surettaa sekin.
No, mut huomenna tähän aikaan muutama muukin meistä on jo paljon viisaampia tässä asiassa!

Paljon, paljon sykettä huomisen ultraajille!!

Sunnuntaityttö, rv 6+4

KössiKenguru kiitos tsemppauksesta! :)

Nyt jo jänskättää se huominen. Onneksi mulla on se aika jo kello 10.40.
Tänään vointi on ollut oikein hyvä, ja verenvuotokin loppui tänään ihan kokonaan. Se on hyvä juttu, koska nyt ainakin voi ja uskaltaa liikkuakin, ilman että tarttee koko ajan pelätä, että verta tulee ja paljon. Se oli kauheeta :(

Ihanaa, kun mies oli järkännyt huomisen töistä vapaaksi, että pääsee mun kanssa lääkäriin :) Jos pitäis yksin mennä olisin vielä enemmän hermona...

Mutta nyt mä koitan mennä nukkumaan, etten ole ihan pihalla aamulla.
Tuun sitten huomenna kertomaan teille, miten kävi.

Kärppiksellekin toivotan onnea huomiseen ultraan :)

-Alx-

Onnea aamuselle kaikille ultraan! :D :flower:

Mäkin hilipasen nukkumaan. Mulla on aika vasta 12.20, mutta kun joudutaan ajamaan tuonne parin sadan kilsan päähän sitä varten, tulee aikainen herätys.

Tuun sit kertomaan, mitä oli, kun pääsen taas koneelle (eli huomenna päivällä, sillä laiskimus konimus kaakkimus joutuu ottamaan työt reissuun mukaan = myös koneen :xmas: ).

Enivei, ONNEA MATKAAN MEILLE KAIKILLE JA TOIVOTTAVASTI KAIKILLA NÄKYY SIELLÄ PIRTSAKAT :heart: :heart: :heart: :heart: :D

P.s. Huomasin rintsikoita riisuessa, että mulla on tulossa sittenkin meijeriosasto kipeeksi... Siis ihan vasta tulossa, mutta aristaa jo.. B) Tähän asti vasta ollut nänneissä raskausoireita.

Mun mahassa on elämää!! :D :heart: :heart: :heart:
Oi, ihanaa!!
Aluksi se sikiöpussi näytti aivan tyhjältä ja mä olin jo luovuttanut, gyne vaan hiljaa jatkoi tutkimistaan ja sanoi yhtäkkiä, että kyllä siellä sittenkin sydän sykkii! Sit se kadotti sen taas ja tutki kauan taas hiljaa. Sit se sanoi, et kyllä siellä sydän sykkii, mutta et se on kyl ennemminkin 5+ kuin tää laskuriarvio 6+5. Mutta että tarkka aika selviää sitten np-ultrassa paremmin, koska nyt pikkuinen oli siis 2,4 mm pitkä :D Eli ehkäpä sekin sit selittää tätä oireettomuutta sekä sen, miksi ne raskaustestin viivat oli niin haileita. Testasin sitten tosi aikaisessa vaiheessa , koska olen vielä näistäkin säälittäistä viikoista viikkoa vieläkin vähäisemmässä vaiheessa. :LOL: Nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä, et pikkuinen selviää matkassa mukana!
:heart:
Hassu olo=)
Toivottavasti iltapäivällä tulee lisää hyviä uutisia!!

Mutta, jos np-ultra antaa samat arviot kuin tämä gyne, niin siirryn kyllä maaliskuisiin!

onnellinen sunnuntaityttö

Kat
Ihanaa Sunnuntaityttö!! :heart: :heart: :heart:
Toivottavasti saadaan lisää näitä uutisia.
Me käytiin silloin maanantaina lääkärissä. Sanoi, että vuoto loppunut täysin ja kohtu näyttää normaalilta alkuraskauden kohdulta. Mahan päältä sai "haamu" sykkeen, mutta ei voinut olla täysin varma. No, viikkojakin on vasta se 7, joten ei mikään ihme. Huomenna olisi sitten eka neuvola.

Onko kenelläkään muulla närästystä ja ummetusta? Tämä maha tekee mut kohta hulluksi.

Täällä yksi onnellinen tänään sykkeen nähnyt! :heart: Koko vastasi juuri samaa, mihin laskuissani olin päätynyt, eli 7+1.

Suuri huokaus. Hermostuttanut on, koska olo on ollut varsin oireeton. Nyt voi olla vähän lunkimmin, kun tietää että joku siellä on ja kasvaa. Toivottavasti pysyy kyydissä maaliin asti.

Kaikille ultraan menijöille tsemppiä ja tietysti muillekin! :flower: Mun täytyy vielä jatkaa hengitysharjoituksia, jotta saan tän jännityksen purettua. :LOL:

Onnea Sunnuntaityttö, Kat ja Kimallus!! Kyllä se on mahtava tunne kun kulee ne sydämenlyönnit. Ja just jostain luin (hermostuksissani, selkäkipua ihmetellessä), että kun syke on todettu niin 90% todennäköisyydellä kaikki menee hyvin!! Todella hienoja uutisia.

ON lyhyesti, pahoinvointi ja rintojen kipeys hellittäneet, selkä tosin sitten kipeytynyt ja siitähän sain heti huolenaiheen keskenmenosta. Nukkunut olen uskomattoman huonosti, eikä päivälläkään väsytä. Eli oireet on taas menneet mutta luotan vielä että kaikki kunnossa. Vanhemmille kerrottu ja aika sekaisin tuntuvat menneen :)

Toivottavasti myös Kärppiksellä on mennyt hienosti. On tämä tosiaan aika hermoilupinkka, kaikki tuntuvat käyneen varhaisraskauden ultrassa. Mutta ihanaahan se on!

Kat
Kiitos, kiitos. Ihanaahan tämä on. Tänään iski sit se kaipaamani pahaolo kesken suihkun. Hyi he..... Ei se niin mieltänostavaa ollutkaan rynnätä suihkusta pöntön ääreen... :LOL: Tarkoitus olisi mennä naapurille grillaamaan.. mitähän mä saatan syödä.

Yhteistyössä