Hakutulokset

1. P

Kolmatta odottavat 2010

Mulla onneks helpotti se päänsärky vihdoin viime yön aikana. Aamulla oli ihan nälkäkin, ekaa kertaa pariin viikkoon! :p Aika niukalla ravinnolla täs on tullu mentyä, kun koko ajan etoo eikä mitään tee mieli. Josko se tästä pikkuhiljaa alkais helpotella jo. Vaikka ei tosta painon tippumisesta...
  2. P

Kolmatta odottavat 2010

:wave: Täällä on ollu vaihtelevaa migreeniä viikon verran. Viime viikolla oli paha kohtaus, näkö lähti, oksentelin ja päänsärky oli aivan kammottava. Painajaismainen päivä kaiken kaikkiaan.. :o Sen jälkeen on sitten ollut jyskyttävää päänsärkyä kellon ympäri, ei lähde millään. Nyt oon pari...
  3. P

Kolmatta odottavat 2010

Onnea iloisista ultrakuulumisista niitä saaneille! :heart: unikeiju Hitto että otti varmaan päähän neuvolassa! :| Ja yli viikko pitäs odotella, voi kurja! :( Mut kiva jos ällötys on helpottanut, sitä odotellessa.. :) JM Aika syvään saa huokailla joo "tilipäivänä" tällä hetkellä. Eipä...
  4. P

Kolmatta odottavat 2010

Kiitti Poni, täytyy kokeilla! :) Aijai, hieroja tekis niin hyvää.. Kateudesta vihreänä täällä. :) Mä huomasin tossa suihkussa käydessäni, et sain taas seurakseni perinteisen lämpöpäänsäryn.. Sitä on ollut aiemmissakin raskauksissa. Lämpimässä suihkussa, saunassa, takan äärellä ym tulee kamala...
  5. P

Kolmatta odottavat 2010

JM Ok, josko mulla on vaan kaasukuplat eksyksissä.. :D Pahimmat kivut taas helpotti aamupäivästä, ni oma huolikin kevenee heti. Onnittelut vapaaherruudesta, varmasti on nyt helpompi olla! :) Ei muuta ku sohvalle, jalat pöydälle vaan ja hyvää luettavaa ja syötävää mukaan. ;) Noi mainitsemas...
  6. P

Kolmatta odottavat 2010

:wave: Tervetuloa mukaan JanJade ja Kahvilla, itekin oon kyl viel ihan tuores tapaus. :D Onnea Ultraan miita! Toivottavasti kaikki on hyvin! Mintukas Toivottavasti vuodot tosiaan oli siinä ja ultrassa on kaikki vallan mainiosti! d :) b Mulla pahoinvointi on kovinta iltapäivästä alkaen...
  7. P

Kolmatta odottavat 2010

Vaunuista Meillä ei ollut kakkosella ollenkaan vaunuja, rattailla ja vaunukopalla selvittiin. Tuplarattaat oli lisäks ja niitä ollaankin käytetty enemmän. Ei siis varmaan nytkään hankita vaunuja. Istuimet Meillä oli esikoisella vöihin köytettävä kaukalo ja semmosta en kyl enää huoli...
  8. P

Kolmatta odottavat 2010

Moikka! Tää liittyis mukaan porukkaan, jos sekaan sopii. :wave: Piilottelisin vielä muutaman viikon väliaikaisen nikin takana, kun näillä sivuilla on niin paljon tuttuja, enkä vielä halua jäädä "kiinni". :) Meillä esikoinen täyttää kesällä 3v ja nuorempi on juuri täyttänyt vuoden...
  9. P

***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

Moikat! :wave: :heart: Täytyi kurkata tännekin puolelle pitkästä aikaa. :) Kerhon puolellakin on melko hiljasta, kaipa kaikilla on kiirettä vaan. Pilkkis
  10. P

Mitä kalaa alle 1 veelle

Mä annoin aikanaan pojalle lohta, tytölle lähikuukausina taas edessä. Pojan ehdoton lemppari, tykkää siitä edelleen ja söi silloinkin paremmin kuin kanaa tai lihaa.
  11. P

Meillä on täällä vaan vauvakahvila, jonne ei saa taaperoita viedä.. Vauvauintiinkaan ei saa viedä sisaruksia, vaikka sitä mainostetaan "perheen yhteisenä kivana hetkenä". Tää meiän "city" ilmeisesti suosii ensimmäisiä lapsia. Seurakunnan perhekerhossa ollaan käyty ja eilen löyty kiva...
  12. P

Meillä on molemmat lapset olleet suht helppoja reissaajia. Paljon ollaan mökkeilty, semmosia viikon pätkiä yleensä. Esikoinen tosin useimmiten huusi automatkat, jos ei nukahtanut. Se oli stressaavin osuus itelle, samoin pohdiskelin aina reissun päällä nukkumisjärjestelyjä ja pohdin kyl...
  13. P

"Sukupuolten" nimitys

Meillä myös hakusessa tytön alakerralle sopiva nimitys.. Pojalla on nablu. :)
  14. P

mamina Laitoin yv:n. :)
  15. P

mamina Kylä mää ainakin muistan sut! :wave: Meillä on tulla kerhokin, johon osa on eksynyt vakituisemmin. :) Tervetuloa vaan sinnekin, jos haluat!
  16. P

Latte Niin vähän arvelinkin, ku ei oo susta siellä mitään kuulunu. :( Et pääse osallistumaan meiän vireänä käyvään keskusteluun.. ;) Toivottavasti pian taas pääset! Kiva kun teiän tyttö kääntyi! :heart: Jostain täällä pitää voida aina valittaa, eli anna tulla vaan, vaikka säästä! :D :hug:
  17. P

:wave: Latte Meillä se nauru muistuttaa edelleen lähinnä murinaa. :D
  18. P

**Pikkukakkosen saaneet 2009**

Niisku-Rouva Raskaus- ja imetysaikana näkö kuulemma heikkenee, joten hyvinkin voi näköön liittyä tuo päänsärky.
  19. P

2,5kk verta nenästä

Ei kuitenkaan enää vuoda? Mä veikkaisin kans, et paperi on rikkonut mahdollisesti herkkää limakalvoa ja sieltä on muutama tippa ehtinyt tulla verta. Mä seurailisin jonkun aikaa ja oisin sit huolissani, jos verta tulis vielä lisää.
  20. P

**Pikkukakkosen saaneet 2009**

am Siis meillä on kans ihan sama homma, tyttö on ihan isoveljensä näkönen, edelleen! :D Eikö ookin hullu fiilis!? Mulla alkaa pikkuhiljaa mennä perille, et tää on tyttö, enkä enää joka kerta vaippaa vaihtaessani ylläty. :laugh: Pilkkis ja typy 9vk

Yhteistyössä