Hakutulokset

1. P

**Pikkukakkosen saaneet 2009**

Onnea am koko perheelle!! :heart:
  2. P

Latte Oli kyllä aika herkullisia juttuja. :) Sisko teki täytekakun ja mun mies sen juustokakun :heart: mut muuten tein ite. Paitsi domino-keksit.. :D Mä oon nyt viimosen kolmen vuoden aikana innostunu ruoanlaitosta ja leipomisista, mut sitä ennen mäkin olin tosi käpälä. :D Eli reeniä vaan...
  3. P

Mullakin olis jälkitarkastus keskiviikkona. Uskomatonta, et meiän tyttö on tänään jo 8vk vanha! :heart: Meillä tarjottiin ristiäisissä tämmösiä: Suolaset: Kinkku-juustopiirakka ja pinaatti-fetapiirakka, itsetehtyjä karjalanpiirakoita :D ja munavoita, lisäks tein hätävaraks semmosia pieniä...
  4. P

Onnea Aamusta millipilli!! :hug: :heart:
  5. P

Jaahas Emppu, taitaa iskeä se kolmannen kuume kohta sinnekin.. :D Mä perustin muuten kerhopuolelle Pikkukakkoset, tervetuloa halukkaat. Yv:tä tulemaan, niin laitan salasanan. Siellä on kivampi kirjotella henk.koht juttuja, jos ei halua et ihan kaikki voi niitä lukea.
  6. P

iitukka ja Latte Ihanat unet tosiaan oli ja havahduin siinä 4 tunnin jälkeen hetkeksi ihmettelemään, et vieläkö saa tosiaan nukkua. Ei muuta ku silmät äkkiä kiinni ja unta palloon, ku kerrankin sai noin pitkään töhistää. Saa nähä kuin ens yönä menee. Meillä kans melkosen hysteerisiä huutoja...
  7. P

Mä en oo päivisin vielä vieny vauvaa sänkyyn nukkumaan, nukkuu useimmiten kaukalossa, sohvalla tai joskus rattaissa. Öisin sitten vaan sängyssä. Tämä ihan vaan siitä syystä, et kun ei vielä kunnon rytmiä ole, niin en jaksa viedä yläkertaan nukkumaan ja ravata sitten sinne, jos ei nukukaan...
  8. P

Meillä toi "ehkäisyttömyys" on toiminu ehkäisynä jo pitkään. Ei siis käytännössä yritettäis vielä kolmatta, mutta ei haittaiskaan, jos "vahinko" kävis. Jos meille vielä kolmas siunaantuisi, sen jälkeen vois sitten miettiä esim. kierukkaa. Saa nyt nähdä, mitä luonto meiän puolesta päättää.
  9. P

Meillä ei vielä olla varmoja tosta ehkäisystä, kun vähän polttelis kolmas kierros vielä lähitulevaisuudessa. :) Pyysin mieheltä mielipidettä jälkitarkastukseen mennessä. Mä oisin oikeestaan valmis jatkamaan ilman ehkäisyä. Latte Tsemppiä esikoisen kanssa, mustasukkaisuutta sielläkin ilmassa...
  10. P

BV Laitatko mulle tytön syntymäajaks ihan vaan 03/09? Jonskis Tutulta kuulostaa, pehmeämpää mallia meilläkin kokeiltu ja ihan ok on nyt mennyt. Muutaman kerran päivässä silti kokeilee rajojaan, eli tarkkana saa olla. Latte Ihana kun pääsit vihdoin tälle puolelle! :heart: Mulla ei tällä...
  11. P

Vain äiti käy?

Mä otin meiän esikoispojan kanssa aina heti omaa aikaa, jos alkoi näyttää siltä, et on liikaa mun perään. Lähdin vaikka yöksi pois kotoa ja jätin pojat keskenään. Vähän kylmää toimintaa, mutta hyvin toimi. Isi kelpasi heti hienosti, kun mä en ollut kotona. Teki miehellekin tosi hyvää, kun sai...
  12. P

Pirkanmaan äiteet

Anno :D Sama juttu täälläkin, et oon kyl joustanu aika lailla periaatteissani esikon suhteen nyt. Just kunhan ei itseään satuta, ni touhutkoon mitä touhuaa. Pojalla on hetkittäin semmoset pirunsarvet päässä, kun huomaa et käyn imettämään.. Hihittelee vaan kun keksii jotain kiellettyjä juttuja...
  13. P

*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Onnea emmmaa koko perheelle!
  14. P

Jee, onnea Hanille ja koko perheelle!
  15. P

Pirkanmaan äiteet

Mä oon käyny muutaman kerran seurakunnan kerhossa esikoisen kanssa, nyt on ollu vähän taukoa kun ei ole toista autoa käytössä. Siellä on kyl ollu ihan hauskaa. Vauvauinnista en tiiä, mennäänkö tällä kertaa. Esikoisella se alko jossain vaiheessa tökkimään tosi pahasti, altaassa alko aina hirveä...
  16. P

Onkohan se Latte jääny tänään sinne sairaalareissullensa, ku ei oo mitään kuulunu..? d:)b
  17. P

Mulle vois laittaa 03/09 (en halua tarkkaa päivää tänne laittaa), 3610g, 41+1 ja tyttö. :)
  18. P

BV Mitähän tietoja tänne laitettais.. Mulle vois laittaa ainakin esikoispojan 06/07 ja tyttö 03/09.
  19. P

Pirkanmaan äiteet

Mä asuin kans Kouvolassa 5 vuotta joku aika sitten. :) Anno Ihan hyvältä kuulostaa teillä. :) Tuntuu vaan, et meilläkin saa olla tosi tarkkana pojan kanssa, vaikka on olevinaan jo vähän isompi (Tänään tuli täyteen 1v9kk). Ei oikeen osaa vauvaa varoa vielä. Pääosin kyllä leikkii itekseen ja...
  20. P

Pirkanmaan äiteet

Oltiinpas me tipahdettu.. Käyttekö te vauva-aktiviteeteissa? Siis uimassa, jumpassa, kerhoissa tms? Piti myös kysymäni, et ootteko kotoisin näiltä kulmilta?

Yhteistyössä