Hakutulokset

1. P

Pirkanmaan äiteet

Loistavaa, kun väkeä kertyy tänne. :wave: Mulla tuli vissiin joku tilapäinen mielenhäiriö, kun sain aikaan perustaa tän pinon. :D Jos oikeen aikaansaavaks alkais, vois muokata tohon alkuun tietoja itsekustakin. Mites Anno teillä on pärjäilty pienen ikäeron kanssa?
  2. P

Pirkanmaan äiteet

Kivaa, en oo ainoa! :) :wave: Mulla on ikää 29v ja oon asunu Valkeakoskella kohta vuoden. Kotiäippänä ei kuitenkaan tuu juurikaan tutustuttua uusiin ihmisiin. Meillä poika 1v9kk ja tyttö kohta 2vkoa. Minkä ikänen teiän poika on, Rammutti?
  3. P

Pirkanmaan äiteet

Tässä pinossa keskustelevat äidit Pirkanmaan eri kulmilta Mukana jutuissa: Pilkkis..................29v...............Valkeakoski........Poika, tyttö Rammutti.............26v...............Lempäälä...........Poika eemelinäippä........36v...............Hämeenkyrö.......Poika...
  4. P

*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Nyt Latte ja muut, vauhdilla synnärille, tuolla toisella puolella on tosi hiljasta!! :laugh: Pilkkis ja typy 11pv :heart:
  5. P

**Pikkukakkosen saaneet 2009**

Onkos kaikkien esikoiset muuten olleet läpeensä ihania pikkukakkosen kotiuduttua? Meillä kohta 1v9kk pojan kanssa meinaa hetkittäin olla yhtä kaaosta.. Auttaakin kyllä kykynsä (ja sen hetkisen intonsa) mukaan vauvapuuhissa ja paljon leikkii itsekseen niinkuin ennenkin, mutta hetkittäin tosiaan...
  6. P

*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Kesäihme Osanottoni ja voimia odotukseen! :hug:
  7. P

**Pikkukakkosen saaneet 2009**

Jos mäkin tänne kurkkaisin. :wave: Vanhasta muistista sitä menee automaattisesti tonne odotuspuolelle. :D :heart:
  8. P

***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Heippa kaikille! :wave: Käytiin toteuttamassa Laten uni, eli tyttöhän sieltä tulla tupsahti ma-aamuyöstä. :heart: Kaikki kunnossa, tänään tultiin kotiin. Pientä keltaisuutta oli, jonka vuoksi oltiin näinkin pitkään, muuten oltais tultu jo tiistaina. Nyt täällä istutaan ja ihmetellään, et...
  9. P

***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Nyt se on OIKEESTI menoks! :wave:

Yhteistyössä