Silityksiä kaikille täältä. Kyllä se siitä, ja toivottavasti kaikilla on kohta parempi olo. Tuntuu, että nyt kaikilla muilla kremppaa, paitsi itsellä. Mulla sattui tänään, kun kävin kosmetologilla puristeltavana, ei muuta.
Töissäkin ihan killeriviikko, mutta ei haittaa yhtään.
Nukun tosi hyvin, ei kipuja, jaksan vaikka mitä väsymättä. Näistä voi päätellä, että minä olen rantautunut keskiraskauden ihanuuteen. Kaikki on kivaa ja jaksaa siivota ja lenkittää koiriakin (niitä olen siis niin rankasti laiminlyönyt koko alkuraskauden).
Ja aerobinen kuntokin tuntuu vaan kasvaneen, kun suonissa virtaa varmaan tuplasti verta.
Uimassa kun tässä käytiin, niin yskäisy tai naurahdus teki kipeää, samoin, jos makaan kun yskähdän tai nauran. Kohtu on vissiin jotenkin herkässä kohdassa nyt, että se tuntuu ilkeältä. Maha on jo retee ja samoin rinnat. Sisko on niiiiin kateellinen a-kuppiensa kanssa, kun tämä D-kuppinen (normaalisti B ) barbara kävelee paikalle. Mutta tästä pitää nyt nauttia, kun nyt kolmatta kertaa elämässään on oikeat tissit!
Onko muilla vastaavaa reaktiota.
Olen tuntevinani minäkin just illalla pieniä liikkeitä, mutta ei vielä mitään potkuja. Mies vaan totes, että jospa se on rauhallinen. Itse uskon, että istukka on jotenkin tuossa edessä ja siksi ei tunnnu, kun aiemmat olen tuntenut jo tässä vaiheessa ihan kunnolla.
Lilein, pahoittelut! Sure rauhassa, mutta toivottavasti olet pian taas täällä. :hug: