Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Mites teillasujuu Taa? Miten esikoinen? Uhma jatkuu? Meilla kanssa on valilla aika taistelua, valilla annan liikaakin periksi, kun on huono omatunto- esikoinen joutuu usein odottamaan, kun vauvaa esimerkiksi syotan... :ashamed:
Miten meni ristiaiset? Millaiset tarjoilut? Meillaon tuo viela edessa... on vahan jaanyt... :ashamed:
Jko soseita on aloiteutu?
Moikka!
Täällä iloitaan syksyn alkamisesta. Onhan se kesä ihanaa, mutta aika tuskaista pienen vauvan kanssa. Ensi kesästä nauttii varmasti enemmän koko perhe.
Ei oikein olla päästy edes reissaamaan mihinkään, kun kesäkuussa haluttiin rauhassa tutustua tulokkaaseen plus että vieraita lappas harva se päivä. Heinäkuussa ruvettiinkin puuhaamaan ristiäisiä ja esikoinen kävi viikon reissulla kummitätinsä ja serkkujen luona. Elokuu tuntuu humahtaneen puoliväliin ihan huomaamatta.
Tai no. Käytiin me pikavisiitillä Helsingissä koko perhe kummitytön syntymäpäivillä. Ja ensi viikolla lähetään kattomaan isovanhempia (ja lasten äidinäidinäitiä eli siis mun mummaani
) Pohjanmaalle.Saa nähdä, mitä poika tykkää, kun ei ole koskaan vielä reissannu (sitä hesan pikavisiittiä lukuunottamatta) eikä nukkunut muualla kuin omassa sängyssä tai mun vieressä meidän sängyssä.
Esikoisen uhma on taas vaihteeksi hieman helpompi. Väsyneenä tietysti kiukuttelee enemmän. Rakas se on silti vaikka äiti välillä joutuu hiuksiaan repimään kaikkien kummallisten päähänpistojen takia.
Ristiäiset meni hyvin. Väkeä oli parisenkymmentä ja pappi tosi mukava. Juhlakalu ei oikein viihtynyt
villalangasta tehdyssä kastemekossaan (mekko kulkee suvussa, nyt n.26 vuotta vanha), mutta pappi hieman hyppi parin puheen yli ja nimi saatiin. Sisko oli väsänny aivan tajuttoman hienon kakun. Pöydästä löyti myös voileipäkakkua, kinkkupiirakkaa, kääretorttua, keksejä.. olikohan vielä jotain? Ihan liikaa oli tavaraa ja paljon jäi rääpittäväksi. Ilman omaa äitiäni en varmaan ois ikinä saanu ristiäisiä pystyyn. Kyllä perhe on vaan paras (ja joskus pahin
)
Mutta olin mä vaan onnellinen, kun sain kaikki vieraat vihdoin pois ja päivän ohitse.
Kiinteitä ei vielä olla aloteltu. Eihän pojalla ole ikääkään kuin 10 viikkoa. Kattellaan uudestaan sitten puolentoista kuukauden päästä. Mikäli en päätä täysimettää tonne puoleen vuoteen. Aika näyttää.
Emppu788 Kuulostaapa inhottavalta. Toivottavasti voit jo paremmin.
Oho. Tästähän tuli pitkä sepustus. :ashamed: