***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Meilla ei vielakaan oikein kikateta... ehka sekin tulee pian? Miten muilla?


Meillä nauretaan/jokellellaan kovin :) Tykkää siitä kun ottaa syliin ja
alkaa puhelemaan niin että nostaa vauvan naamaa oman naaman
lähelle :)


Mulla on kauhea hiki päällä |O Tää päivä on tullut siivottua ja siivottua :)
Äiskä kun saapuu huomenna niin pitää olla siistiä ettei tarvi kuunnella
sitä kamalaa jäkätystä :D Oneksi on luvattu aurinkoa ja lämpöä :)
 
Pilkkis- En taaskaan oo paassyt kerhokeskusteluihin! |O :headwall: :headwall:

Pakko kertoa heti- tytto kaantyi ekaa kertaa tanaan!! :heart: Oli mahalla (mita inhoaa... ) ja siita sitten punki itsensa selalle takaisin! Selvasti han osaa, kun tarpeeksi harmittaa! :LOL:

Kavin vahan kaupassa ostelemassa lapsille syysvaatteita... taisi se kesa olla tana vuonna tassa... :headwall: Sadevaatteita ollaan tarvittu enemman kuin hellevaatteita! |O Vaikka kylla se pari viikkoa yli kolmessakymmenessa oli sekin aika kamalaa... :ashamed: Tyytymaton sielu olen! :LOL:

 
Latte Niin vähän arvelinkin, ku ei oo susta siellä mitään kuulunu. :( Et pääse osallistumaan meiän vireänä käyvään keskusteluun.. ;) Toivottavasti pian taas pääset! Kiva kun teiän tyttö kääntyi! :heart: Jostain täällä pitää voida aina valittaa, eli anna tulla vaan, vaikka säästä! :D :hug:
 
Moi kaikki ihanaiset kamut!! Löysinpäs teidät pitkän ajan jälkeen, eipä oo tullut paljoa palstailtuakaan..
Kirjottelen heti huomenissa lisää kuulumisia ja luen pinon läpi :) nyt on meinaa menossa pikkukakkosen nukutuspuuhat.... -jotka venyy ja venyy kun koitetaan jättää yösyötöt ja tissillä nukuttamiset pois..
Mut pikaisiin kuulumisiin!!

-Mamina, Kaapo-pikkukakkonen pian 8kk, ja esikko Aada pian 2v9kk


*m* muistaakohan miuta enää monikaan teistä, miulle tuttuja nickejä oli kyllä useita :D
 
Hemputti :headwall: Viimeviikon ma alotin sitten pillerit jotka lopetin saman tien :D Heräsin keskellä yötä kamalaan oloon ja sit pit käydä oksentamassa...Luulin että aamulla helppaa mutta ei :headwall: Sit tas vaan oksenneltiin ja maattiin sohvalla...Sit päätin että en niitä syö :) Nyt sitten vaan kumilla mennään...La alkoi myöskin kuukautiset...


Tänään oleskellaan kotosalla ja huomenna kekustaan kahveelle
jne...Eli eipä mitään ihmeellistä tänne tänään :)
 
Tervetuloa Mamina!! :wave: Ma muistan sut kanssa!

No jo on Emppu! :| :hug: Onko sulla aiemmin ollut tuollaista? Ma en myoskaan tykkaa noista sivuvaikutuksista, mutta tuo hormonaalinen ehkaisy olis niin helppoa... No, viela on kondomit meillakin kaytossa.

Alkaako ketaan muuta hirvittaa tuo sikainfluenssa? Minua alkaa... :( Tuo pikkuinen on niin pikkuinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Alkaako ketaan muuta hirvittaa tuo sikainfluenssa? Minua alkaa... :( Tuo pikkuinen on niin pikkuinen.
Vielä ei ole...Ei oo muuten neuvolassakaan tosta mitään puhuttu...


Mä kävin sitten viime yönä synnyttämässä :D Harmi vaan kun poju
herätti mut kesken unen niin en tiedä kumpi syntys :) Sitä mä ihmettelen
et mitä mun ex kamu teki unessa?Mä sit taas en jaksa noita sivuvaikutuksia
niin sen taki en syö nyt pillereitä...
 
Taa
Moi!

Enpäs ole pitkään aikaan tänne kirjoitellu. Meillä poika asuu tissillä ja kasvaa hurjaa vauhtia. 6vkon iässä oli pituutta jo 60cm ja painoakin 5,7 kg. Valloittavia hymyjä jakelee täällä ja kovasti yrittää jutustella.

Esikoisen uhma on taas pahana. Välissä oli ihan seesteinen kausi, mutta aamu on meillä taas alkanu kiukkukohtauksilla. Pukemisen ja syömisen jalo taito on unohtunut tuolta kokonaan. Sanokaa, että tää kohta helpottaa! Kauanko uhmaa oikein voi kestää?

Ihanaa, kun kaupat on taas täynnä uusia vaatteita. Syysmallistot on taas esillä. Alkoi jo tympiä katsella samoja rytkyjä viikosta toiseen :D . Nyt on taas ihana kierrellä ja ihastella kaikkia ihania syksysiä värejä ja lämpimän näkösiä neuleita. Mitäänhän mä en tietenkään erehdy ostamaan, eeeeenn... :whistle:

Ristiäisetkin on viikonloppuna, joten niiden järjestelyssä menee loppuviikko. Sitten saa huokaista helpotuksesta, kun kaikki tämä alkuajan hälinä ja hyörinä rauhottuu. Vois vaikka lähteä siskon luokse viikoksi.

Kohta onkin jo syksy ja liian nopeasti taas joulu. Eli nautitaan vielä kesästä niin kauan kun lämpimiä päiviä riittää.
 
AAM
:wave: oltiin tiputtu tuonne kauas kauas... :whistle: :ashamed:
meillä oli 3kk neuvola ja neiti painoi 7005gr ja pituus lähenteli 64 jo :eek: on tässä kyllä kantamista..
Käytiin mustikassa torstaina ja lähisuolla landella (2km mökistä ).. poika käveli lähes kkok matkan ja vauva oli liinassa ja voi kuulkaas että mun kintut oli kipeenä seuraavana päivää ja takapuolikin huusi hoosiannaa.. AU !! no saatiin mustikoita 5 L ja vattuja litran verran (enempää ei saatu enään kerätty kun keräyskipot loppui..) :kieh: ja tytöllä meni hermo liinassa.. sit noukittiin matkan varrelta aina kun tuli kohdalle metsämansikoita.. tosin ne ei keräyskoriin ehtineet :LOL: :D poika söi ne käytännössä kädestä suoraan :eek: ton näköisenä tuli viereen...
Niin ja möksällä meillä on vielä viinimarjoja niin niitä tuli kerättyä kymmenisen litraa *huoh* uupumukseen asti pakkanen täynnä marjaa.. jätskejäkin piti syödä pois jotta marjat mahtuu :D :LOL:

Tyttö voi paksusti ja syö tosiaan hyvin... pojalla ei pahempia mustiskohtauksia tule mutta välillä vauvaa kohtaan on pikkuilkeä.. :|

aam & ansku 14 weeks
 
Helou!! Täällä taas :) Mä olen viikon ajan ollut kipeä eikä vieläkään ihan heti helppaa :( Eli mahaa on sattunut ja samalla oksettanut...Mut mitään ei ole kuiteskaan tullut vaikka oksettaa...Sit eilen meni maha jatkuvasti löysälle <_< Ei auttanut muu kun mennä illalla päivystykseen ja lääkärin diagnoosi
oili:divertikuliitti=paksusuolenumpipussitulehdus...Mä sain nyt kahta eri lääkettä ja parin päivän päästä tarkistamaan taas noi tulehdus arvot...
Onneksi miehellä on kesäloma niin saa hoitaa muksuja silloin kun en jaksa :)
 
Huomenta!

:hug: Emppu! Inhottavaa! Mika on olo nyt? Onpas hyva, etta mies voi lapsia hoitaa ja sina saat parantua rauhassa!

:wave: AAM! Ootpas ollut ahkera! Ma en oo yhtaan poiminut viinimarjoja, mutta mustikoita ja sienia oon kerannyt kiitettavasti Toin melkein aina oon ne myos samointein kayttanyt... sienipiirasta ja mustikkapiirasta alkaa tulla jo korvista ulos...

Mites teillasujuu Taa? Miten esikoinen? Uhma jatkuu? Meilla kanssa on valilla aika taistelua, valilla annan liikaakin periksi, kun on huono omatunto- esikoinen joutuu usein odottamaan, kun vauvaa esimerkiksi syotan... :ashamed:
Miten meni ristiaiset? Millaiset tarjoilut? Meillaon tuo viela edessa... on vahan jaanyt... :ashamed:

Jko soseita on aloiteutu?
 
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Mites teillasujuu Taa? Miten esikoinen? Uhma jatkuu? Meilla kanssa on valilla aika taistelua, valilla annan liikaakin periksi, kun on huono omatunto- esikoinen joutuu usein odottamaan, kun vauvaa esimerkiksi syotan... :ashamed:
Miten meni ristiaiset? Millaiset tarjoilut? Meillaon tuo viela edessa... on vahan jaanyt... :ashamed:

Jko soseita on aloiteutu?
Moikka!

Täällä iloitaan syksyn alkamisesta. Onhan se kesä ihanaa, mutta aika tuskaista pienen vauvan kanssa. Ensi kesästä nauttii varmasti enemmän koko perhe.

Ei oikein olla päästy edes reissaamaan mihinkään, kun kesäkuussa haluttiin rauhassa tutustua tulokkaaseen plus että vieraita lappas harva se päivä. Heinäkuussa ruvettiinkin puuhaamaan ristiäisiä ja esikoinen kävi viikon reissulla kummitätinsä ja serkkujen luona. Elokuu tuntuu humahtaneen puoliväliin ihan huomaamatta.

Tai no. Käytiin me pikavisiitillä Helsingissä koko perhe kummitytön syntymäpäivillä. Ja ensi viikolla lähetään kattomaan isovanhempia (ja lasten äidinäidinäitiä eli siis mun mummaani :D) Pohjanmaalle.Saa nähdä, mitä poika tykkää, kun ei ole koskaan vielä reissannu (sitä hesan pikavisiittiä lukuunottamatta) eikä nukkunut muualla kuin omassa sängyssä tai mun vieressä meidän sängyssä.

Esikoisen uhma on taas vaihteeksi hieman helpompi. Väsyneenä tietysti kiukuttelee enemmän. Rakas se on silti vaikka äiti välillä joutuu hiuksiaan repimään kaikkien kummallisten päähänpistojen takia. :D

Ristiäiset meni hyvin. Väkeä oli parisenkymmentä ja pappi tosi mukava. Juhlakalu ei oikein viihtynyt villalangasta tehdyssä kastemekossaan (mekko kulkee suvussa, nyt n.26 vuotta vanha), mutta pappi hieman hyppi parin puheen yli ja nimi saatiin. Sisko oli väsänny aivan tajuttoman hienon kakun. Pöydästä löyti myös voileipäkakkua, kinkkupiirakkaa, kääretorttua, keksejä.. olikohan vielä jotain? Ihan liikaa oli tavaraa ja paljon jäi rääpittäväksi. Ilman omaa äitiäni en varmaan ois ikinä saanu ristiäisiä pystyyn. Kyllä perhe on vaan paras (ja joskus pahin :D )
Mutta olin mä vaan onnellinen, kun sain kaikki vieraat vihdoin pois ja päivän ohitse.

Kiinteitä ei vielä olla aloteltu. Eihän pojalla ole ikääkään kuin 10 viikkoa. Kattellaan uudestaan sitten puolentoista kuukauden päästä. Mikäli en päätä täysimettää tonne puoleen vuoteen. Aika näyttää.

Emppu788 Kuulostaapa inhottavalta. Toivottavasti voit jo paremmin.

Oho. Tästähän tuli pitkä sepustus. :ashamed:
 
AAM
:wave: siitähän melkein kaksi viikkoa kun tänne kirjoittelin viimeks..!! :ashamed: miten me näin lörsöillään :D :LOL: ? nou stress :whistle:

Täälllä esikoinen meni tarhaan taas kolme päivää viikossa jatkuu ja alle 7h päivässä ihan hyvää tekee pojalle ja hänkin mielellään sinne menee, satunnaisesti kiukkuaa mutta silloinkin kestää hetken vain.

Pottailu on meillä taas jäänyt vähemmälle ja siihen pitäis nyt alkaa syksyn mittaan panostamaan enempi kun tarhassakin istuttavat minipöntöllä poikaa.. tunnistaa kuite paljon paremmin ko lastit on tulossa mutta harvemmin ehditään istunnolle ajoissa :) yritys on pääasia eikö =) ?

Vauva tykkää kovin tällä hetkellä hassuttelusta, pitää taputtaa hänen käsiää yhteen mikä saa Anskun nauramaan ihan hulluna :D siis ihan höröttää täböllä.. myös se että laulaa itse (soraäänellä :D ) tytölle niin saa toisen ihan hihhuleihin se alkaa jodlaamaan siinä vierellä itsekin :heart:

Eipä tässä kummempia vauva-arkea.. kahvittelua frendien kanssa välillä ja ens to on babybio tennarissa sinne pitäis mennä ja työväenopistossa on noita vauvajumppia niin niihin ilmoittautua ensi viikolla kun en päässyt netin kautta meni ihan tukkoon kun yritin niin pitää puhelimitse sitten yrittää päästä.. :/

Aam & Ansku huomenna 16vkoa
 
Huomenta!

Onhan se ihanaa aikaa se syksykin, mutta talven vaatepaljous ei houkuta! Ja rankkasateet... Tai jos sisalla sais aina noilla sailla olla... :D

Ihanat tarjottavat teillakin Taa! =) Perheen apua makin toivon, sitten kun vihdoin ja viimein saadaan ristiaiset suunniteltua! Enhan ma osaa mitaan leipoakaan... Varmasti perhe mieluummin auttaa, kun pakottautuu syomaan mun 'herkkuja'! :LOL:

Heh AAM! Ma oon menossa mamma- vauva -joogaan! =)

Ma kanssa toivon imetysta siihen puolen vuoden ikaan saakka ainakin... kiinteiden alotusta en oo viela miettinyt, ei kai oo ollut tarvetta! Milla kriteereilla ootte ite aikoneet alottaa?

Ihanan kuulosta varmasti tuo Anskun horotys AAM! :heart: Meilla kutitetaan reisista nauran aikaan saamiseen! Kirkastui siis se meidankin elo! :LOL:

Ihanaa minilomaa vaan Taa!! =)

Myoh takaisin, vauva taas vaianvaihtoa vailla ja alkaa haju ottaa nenaan...

:wave:
 
Tosta taudista kun selvisin niin iski flunssa :headwall: :headwall: :headwall:


Meillä keväällä 08 pottiltiin tosi hyvin :) Kunnes kesällä tuli lakko
ja vasta nyt on alkanut taas tottua pottailuun :) Meillä esikko on
kotona on ilman vaippaa ja menee potalle kun tulee hätä...Vaipan
saa ainoastaan siten kun lähdetään jonnekkin tai mennään yöunille :)
 
Taa
Terkkuja täältä reissun päältä. Pohjanmaalla paistaa aurinko. Melkein vois luulla, että on vielä kesä :LOL:

Loppuviikosta yritän ehtiä tännekin höpöttämään jotain turhanpäivästä :D

:wave:
 

Yhteistyössä