Hakutulokset

1. Tuizu

Synnytys edessä rv15

Sä olit maalismasuissa....mä ihmettelinkin missä olet....mä olen niiiiin pahoillani, en pysty muuta sanomaan.... :hug: Mullakin se rusehtava vuoto enteile pahaa ja tuulimunahan se oli, mutta koko "raskauden" ajan mulla oli sellanen tunne etten tule vielä äidiksi....mulla on ihan hyvä fiilis...
  2. Tuizu

G: tuulimunan kokeneita

Mulla todettiin 17 päivää sitten tuulimuna rv 12+2, ekassa ultrassa, mutta olin joten asennoitunut siihen?? Tehtiin seuraavana päivänä lääkkeellinen tyhjennys ja nyt odottelenkin menkkoja. vatsa on ollut pari päivää kipeä, ihan kuin menkat alkaisi, mutta vielä ihan niiden ei pitäisi alkaa...
  3. Tuizu

km:n jälkeen kuumeilevat...

Heippa kaikille!!Sain vinkkiä että täällä olisi ihanaa porukkaa ja samassa tilnteessa olleita, joten täällä ilmoittautuu yksi kohta toiveileva, pari viikkoa sitten tuulimunan kokenut rouva. Ekassa ultrassa 12+2 ei löytynytkään elämää, mutta jotenkin sen aavistin, asennoiduin siihen, mutta kyllä...
  4. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat II

Kiitos kaikille jotka on tukenut ja antanut toivoa!! Mä olen jo paljon parempi!! välillä sitä jää tuskailee, mutta kun taas keksii jotain muuta kivaa se unhtuu. Nyt mä olisi niin valmis uuteen yritykseen, mutta antaa paikkojen toipua yhden menkkojen verran, varmuuden vuoksi. Mutta tosiaan voin...
  5. Tuizu

~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

No niin, viikossa ehtii jo tottua ajatukseen, en saakaan vielä vauvaa. Voin ihan hyvin, se torstai jolloin mulla oli lääkkeellinen tyhjennyt, oli aika rankaa, tai kun sain todella vahvoja kolmiolääkkeitä, mistä mulle unohdettiin sanoa, ja ajelin autoa, todella sekaisin....illalla soitin Jorviin...
  6. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Kiitos paljon kaikille!! Alkaa olee parempi mieli, mutta kyllä vielä on surullinen olo, tottakai. Eilen olin Jorvissa jossa tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, kunhan tästä vuodosta pääsee niin kyllä se yrityskin heti alkaa!! Eevarouva sinä tulit niin mieleen kun mulle kävi nain, ja itse...
  7. Tuizu

~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Kaikille tuesta, se auttaa =) , ei muuta kun etiä päin..... onnea vielä kaikille, kyllä mä perässä tuun ;) Tuizu
  8. Tuizu

Taitaa mennä kesken...

Nyt oli menossa jo 12+2 ja tänään eka ultra, jossa todettiin tuulimuna, että menihän se sitten kesken.....mitään isompia vuotoja ei ole ollut, mutta silti olin jotenkin varma tästä, aavistin....
  9. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Äsken todettiin tuulimunaraskaus....12+2 oli viikkoja. Mulla oli koko ajan tunne etten ole raskaana, jotenkin vaistosin sen...olisi pitänyt mennä ultraan aikaisemmin, mutta oli vaikea saada aikoja jaajattelin että jaksan odottaa tuohon. Mutta näin kävi. Huomenna haen lääkkeet jolloin tapahtuu...
  10. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Moi kaikille, mä palaan taas tänne....äsken todettiin ekassa ultrassa tuulimuna(rv12+2).... :'( , mä kyllä aavistelin koko ajan että ei mulla ole elämää tuolla, vaikka oireita olikin, oli vaan se tunne. Mä en varmaankaan vielä kauheen aktiivisesti toiveile, kunhan saan huomenna lääkkeet ja...

Yhteistyössä