huh, kun on ähky olo. Just pojan kans syötiin ja nyt ollaan huilimassa..
Aattelin että kohta oungen ttaun päälle hyvin ja käydään pienellä vaunu lenkillä... ei tee sillekkään raitis ilma pahaa.
Ostettiin muuten tänään abc:n vaunut.. käytetyt mut erittäin siistit.. heittoaisalla ja ym mukavaa =) siis jo ihan sen takia nyt kun entiset vaunut on niin huonot että ne viedään mummola vaunuiksi ja matkarattailla ei ikein talvella pääs mihinkään
Ja poika tykkäis istua matkarattaissa kun niissä on nenä menosuuntaan.. heittoaisalla on sekin pulma ratkennut.. Ja kun vauva syntyy niin vaunut on sitten vaaville. Varmaan ensi kesänä jo Tatu enemmän käveleekin.
Toivotaan vaan nyt että masussa oikeasti olisi joku, joka niissä vaunuissa sitten keväällä nukkuisi..
Julietta: Nimiä ollaan mietitty ja kummallekkin olisi kutakuinkin nimi. Toki saattavat vielä muuttua.. itse asiassa tytölle oli hiukan vaikeempi keksiä mut mielestäni mies ehdotti oiekin kivaa ja hyvältä tuntuvaa nimeä.
Itse en ole vielä vaavia ultrassa nähnyt mut eiköhän se asia ole huomenna jo tähän aikaan poissa huolenaiheista.
Työpaikalla olen kertonut.. Ihan siitäkin syystä että aloitin uudessa paikassa ja on välillä on myös paljon raskaitten laatikoiden nostelua ym..
Piutsuli: Ites ehaluaisin tietää kumpi on tulossa mut mies oli vähän sitä mieltä että oishan se synnytyksessäkin mukava ylläri.. saa siis nähdä
Maalainen: Mulla otettiin verikoe eka neuvolassa.
Eiköhän kaikki ole ok kun kerta sydänäänetkin kuulit =) nyt vaan yrität rentoutua ja olla turhia hermoilematta.
Enne: Minä seuraan kans tiiviisti Pakoa
Ei ole mullekkaan merkattu sykettä neuvola korttiin.. pelkkä +.. joitain viikkoja ennen synnytystä oli merkitty jolloin oli ollut 160.. muuten muistelen että oli aina reilusti päälle 140 kun neuvolassa kuunneltiin.
Papagena: Me ostettiin talo vuosi sitten.. olihan siinä oma rumbansa.. Mies oli koko kesän kun tulisilla hiilillä ja sen lisäks piti selvittää laina asiat ja paperit kuntoon, vakuutukset, talveksi hommata puita ym.. välillä tuntu että onko tämä talo ikinä meidän mut nyt tosiaan vuosi tässä asusteltu.. onhan tässä omakotitalo asumisessa toki hommaa koko ajan jos ei uutta osta... vähän semmoinen ikuisuus projekti voisi sano. Mut huomattavasti ihanampi ja kivempi asua kun rivarissa missä asuttiin. pihaakin kuitenkin on omaa =)
no nyt on tekstiä taas tullut ihan riittämiin..
ehkäpä lähdetään ulkoilemaan hivenen.. meinaa koirakin olla hiukan ylihoidettu kun poika sitä muokkaa tuossa..
danjuska ja nuutti 11+5