~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Ei kannata huolestua vielä Rhea jos ei kuulu. Yleensä niillä terkkareilla ei oo edes aikaa etsiä ku ihan vähän aikaa, ja jotta syke kuuluisi pitää dopplerin olla ihan lapsen päällä kun se on niin pieni vielä. Mullakin kuului viikoilla 11+ vasta n. 15min etsimisen jälkeen, ja kun ultrassa näkyy syke niin kaikki on kyllä hyvin. =)

 
Sydänäänet kuului!!! Enkä vois olla onnellisempi!!! :heart: :heart:

Aloin jo olee niin vainoharhanen etten pystyny nauttii olosta mut nyt tiiän et siellä asuu oikeesti joku!!! :D

Siis aivan iiiiihana fiilis B)

Syke oli 152 ja kesti aika kauan ennen ku löys ja aloin jo puristaa paitaa ku alko ahistaa mut sit löyty ja sit tuli itku ku oli niin helpotus :)
Ja painoa oli tullu 0,7kg eli nyt tasan 60, apua :eek:
Verenpainetta ei kokeiltu mut ei olis varmaan pitäny paikkansakaan ku olin niin hektisessä tilassa :whistle:
Ens tiistaina eka lääkäri ja siellä taas kuuntelee maailman ihaninta ääntä..
Sori ku näin ylihehkutan mut oon vaan niin onskana nyt :snotty:

Suvitus+Yrsa 10+4
 
Sain ekan ultran 11.9 eli 2 viikon päähän. Voi kun jänskättää.
Kerroin tänään täällä töissä yhelle työkaverille, sit kahvilla juteltiin kun johtaja tuli sinne ni sit se kyseli mitäs täällä jutellaan ja sanottiin että naisten juttuja naisten vaivoja ja johtaja sit kysyä paukautti multa et ootakko tenavaa ni siinä sit kerroin sille. :D meinas kyllä posket punottaa kovasti siinä sit. Yritin kovasti painottaa että "te ootte sit ainoot jotka tietää koko asiasta että jos mahdollista ni voisitteko olla hiljaa koko asiasta". Lupas ne sit yrittää olla hissuksiin mutta eihän sitä koskaan tiiä jos vahingossa lipsahtaa mutta ei kai se sit haittaa... :D

Tänään ja eilen on kyllä ollu hieman sellanen olo että onkohan kaikki sittenkään kunnossa vaikka just eilen ne sydämmen tykytykset kuulin kun sen jälkeen on mahassa tuntunu vähän jännälle ettei oikein tiiä sattuuko vai mikä on. Tänään aamulla oli kyllä ihan kipeä toi masu et se ei tainnu tykätä siitä eilisestä painelusta.
Vaivaako teillä muilla tuo sydänäänten kuuntelu?
Vai onko jotain pelkäämisen aihetta?

maalainen86 ja hugo 10+5
 
Tm ei oo todellista,miks nit huonoja uutisia vaan satelee lis. Suuren suuri :hug: jonnalle ja mayalle!

Ja onneksi tnne on ilmaantunut hyvia ultra kuulumisia vaikka Rheaa tais pikkunen jo keret sikyttelemn mutta onneksi kaikki oli hyvin!!!

Ja sitten tuosta vauvan nukkuma paikasta niin uskon ett meneee samallalailla kun ennenkin elikk oma pinnasnky on meidn sngyn vieress. ja siihen se ainakin rupeaa nukkumaan. Yll kun her symn niin olen ottanut viereen ja usein miten nukahtanut syttpuuhiin joten lopun ajan sitten nukkuu vieress.

Amalia 10+2
 
pimmi ja rhea!Ette ole siis ainoita joilla ei ole vielä sydänääniä kuulunut! Minulta yritettiin niitä kuunnella maanantaina (9+2), ei onnistunut! Neuvolantäti sanoi että "oppaissa" sanotaan niiden kuuluvan vasta 12. viikolla, joten ei syytä huoleen. Joissain paikoissa niitä ei edes yritetä kuunnella ennen 12. viikkoa, ettei tulisi äidille paha mieli.
Täti sanoi myös että mun kohtu saattaa olla vinossa, eikä äänet kuulu silloin. Eli ei syytä huoleen! =)

Menen ensi tiistaina uudelle yritykselle!

Onko kaikki nähneet vauvan jo ultrassa? Minulta sitä ei vielä varmuudella löytynyt...(sitäkään....) Muttei kuulemma tarvi huolestua siitäkään, koska se niiten ultralaite on jostain vuodelta 100 eKr. :D

Toiveikkaana kuitenkin odotellaan... Ja jos hyvin käy niin päästään siihen kamalaan np-ultraan jo parin viikon päästä.

Onko muuten kellään tietoa mikä on normaalia niskaturvotusta?? Elikkäs ne mm-mitat haluaisin tietää! Luulin ensin että normaalia on jotain 0,6, mutta joku kirjoitti että 1,jotainkin on ihan normaalia... ELi jos joku voisi valaista! Thanks! :flower:

Ajattelin kertoa sitten sen np-ultran jälkeen töissä tämän pikkusalaisuuden (jos kaikki ok), saavat sitten alkaa etsiä sijaista. Silloin pitäisi jo ilmeisesti kertoa kuinka kauan meinaa pitää vauvalomaa... Eli 3 vuotta vai vähemmän... Ootteko te muut jo kertoneet vaikkei masua vielä näy?

Meillä mies hyväksyi eilen mun nimiehdotukset! Saas nähdä mikä on sitten lopputulos! Ja kumpi sieltä tulee! Haluaisin tietää kyllä jo etukäteen sukupuolen, voi sitten tehdä hankintoja, koska jos tyttö on tulossa niin haluaisin ehdottomasti ne emmaljungan vaunut jossa on suklaanruskeaa ja vaaleanpunaista.... :D Pojalle sitten ehkä valkoiset tai beiget tai vihreääkin voisi olla... :D

T: Julietta ja vauveli 9+4
 
Mullahan niitä viikkoja on jo yli 12, joten siks olin ihan varma, että ne sydänäänet kuuluu kyllä. Onneksi sain heti sen ultra-ajan ja kaikki oli hyvin. Oli ihana nähdä toisen heiluvan siellä!! :heart:

Julietta: Eikös sitä kerhoa varten pitänyt laittaa yksityisviestiä kerhon perustajalle, joka sitten antaa sulle salasanan. :/

Nimestä: Meillä (mulla) on jo useampi nimi valmiina tytölle, yksi tosin tällä hetkellä ylitse muiden. Poika jää nimettömäksi kun ei vaan keksi mitään. Mitään perinteistä en halua ja ukolta ei tietenkään kysytä ku se on ihan hömelö näiden asoiden kans.. riittää, että se pystyy elämään sen valinnan kans. :LOL:

Me aiotaan kysyä sukupuoli kun mennään yksityiselle rakenneultraan. Kun se nyt vaan sitten näkyisi siellä.. :p

Ai niin ja painoa oli tullu kuukaudessa reilu kilo lisää. :ashamed: :snotty:

Isot onnitteluhalit kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!! :hug:
 
huh, kun on ähky olo. Just pojan kans syötiin ja nyt ollaan huilimassa..
Aattelin että kohta oungen ttaun päälle hyvin ja käydään pienellä vaunu lenkillä... ei tee sillekkään raitis ilma pahaa.

Ostettiin muuten tänään abc:n vaunut.. käytetyt mut erittäin siistit.. heittoaisalla ja ym mukavaa =) siis jo ihan sen takia nyt kun entiset vaunut on niin huonot että ne viedään mummola vaunuiksi ja matkarattailla ei ikein talvella pääs mihinkään :whistle:
Ja poika tykkäis istua matkarattaissa kun niissä on nenä menosuuntaan.. heittoaisalla on sekin pulma ratkennut.. Ja kun vauva syntyy niin vaunut on sitten vaaville. Varmaan ensi kesänä jo Tatu enemmän käveleekin.
Toivotaan vaan nyt että masussa oikeasti olisi joku, joka niissä vaunuissa sitten keväällä nukkuisi..

Julietta: Nimiä ollaan mietitty ja kummallekkin olisi kutakuinkin nimi. Toki saattavat vielä muuttua.. itse asiassa tytölle oli hiukan vaikeempi keksiä mut mielestäni mies ehdotti oiekin kivaa ja hyvältä tuntuvaa nimeä.

Itse en ole vielä vaavia ultrassa nähnyt mut eiköhän se asia ole huomenna jo tähän aikaan poissa huolenaiheista.

Työpaikalla olen kertonut.. Ihan siitäkin syystä että aloitin uudessa paikassa ja on välillä on myös paljon raskaitten laatikoiden nostelua ym..

Piutsuli: Ites ehaluaisin tietää kumpi on tulossa mut mies oli vähän sitä mieltä että oishan se synnytyksessäkin mukava ylläri.. saa siis nähdä :D

Maalainen: Mulla otettiin verikoe eka neuvolassa.
Eiköhän kaikki ole ok kun kerta sydänäänetkin kuulit =) nyt vaan yrität rentoutua ja olla turhia hermoilematta.

Enne: Minä seuraan kans tiiviisti Pakoa :D
Ei ole mullekkaan merkattu sykettä neuvola korttiin.. pelkkä +.. joitain viikkoja ennen synnytystä oli merkitty jolloin oli ollut 160.. muuten muistelen että oli aina reilusti päälle 140 kun neuvolassa kuunneltiin.

Papagena: Me ostettiin talo vuosi sitten.. olihan siinä oma rumbansa.. Mies oli koko kesän kun tulisilla hiilillä ja sen lisäks piti selvittää laina asiat ja paperit kuntoon, vakuutukset, talveksi hommata puita ym.. välillä tuntu että onko tämä talo ikinä meidän mut nyt tosiaan vuosi tässä asusteltu.. onhan tässä omakotitalo asumisessa toki hommaa koko ajan jos ei uutta osta... vähän semmoinen ikuisuus projekti voisi sano. Mut huomattavasti ihanampi ja kivempi asua kun rivarissa missä asuttiin. pihaakin kuitenkin on omaa =)


no nyt on tekstiä taas tullut ihan riittämiin..

ehkäpä lähdetään ulkoilemaan hivenen.. meinaa koirakin olla hiukan ylihoidettu kun poika sitä muokkaa tuossa..

danjuska ja nuutti 11+5
 
Tervehdys ! tulimme juuri ensimmäiseltä neuvolakäynniltä ja tulihan siellä poristua kaikkea tarpeellista lähes 2h. sydänääniä kuunneltiin, eikä kuulunut =( rv nyt 9+3. vaikkakin hoitaja kovin painotti ettei tarvi missään tapauksessa olla huolissaan, niin silti se vei mielen maahan. Kävimme yksityisellä ultrassa rv 7+4, silloin näkyi hyvät sydänäänet ja kohtu taaksepäin kallistuneena, eli siinäkikn kaksi asiaa, miksi ei tarvitsisi huolestua. en vain ymmärrä, miksi tuolla sitten halutaan mieltä masentaa, kun heti alkuun sanotaan, että yleensä ne kuuluvat neuvolan laitteella vasta rv12--
ÄRSYTTÄVÄÄ!! No minua hiukan lohdutti, teidän kertomat täällä, et samassa tilanteessa moni muukin ja pääsinpähän onnen itkun tirauttamaan lukiessani heistä joilla jo raskaus hiukan pidemmällä ja äänet kuuluivat. =)) kaippa, se hetki meillekin vielä koittaa.
Eilen uskaltauduin kummitytön kanssa lastentarvike liikkeeseen katselemaan vaunuja, ja voi vitsi ne emmaljungan vaunut on hienoi ja -kalliita- mies kuitenkin lupasi sellaiset, kun pinoa esitteitä sille vaunuista esittelin ;)
Mulla oli muuten hemoglobiini tosi alhaalla, vain 117. elokuun alussa verenluovutuksessa oli 142. Ei vielä ryhdytty mihinkään toimenpiteisiin mut myöhemmällä vaiheella varmasti saa ruveta rautaa syömään. Ei ihme et on hiukan väsyttänyt. Painoo tullu 3kg kahdessa viikossa, mut se johtunee tästä hervottomasta ummetuksesta. Onko muutes muita vaivannut sama? ei auta mitkään kotikonstit, joutu hakee apteekista sellasta liuosta ja nyt tuntuu vatsa toimivan ylihyvin.

ps. ihana ku on tällainen palsta missä voi lukee samassa tilanteessa, ihanassa odotuksessa olevien äitykköjen kertomaa.

Mukavaa päivänjatkoa. mä käyn nyt päikkäreillä, ku kerta vapaapäivä ja tuun illasta käymään taas :wave:
 
Älä huoli angel, ei ole yhtään harvinaista ettei äänet kuulu vielä noilla viikoilla.. Riippuu niin paljon kohdun asennosta ja istukan paikasta, ym.. Esikoista kun odotin, ekalla lääkärikäynnillä vasta yritettiin kuunnella sydänääniä ja lääkäri sanoin tuolloinkin vielä ettei tarvitse huolestua jos ei kuulu ja viikkoja mulla oli tuolloin yli 12!
Mutta tiedän että ajatukset pyörii enkä pysty sua niiden kanssa auttamaan mutta usko pois, asuuhan siellä joku :) Kun ultrassakin oot jo nähnyt! Mä en ollu saanu mitään varmistusta ennen tätä päivää ja olin ihan hajoomassa. Mut nyt ku kuulin äänet ni nyt tiedän et jos joku huonosti ni kyllä mä oireilen ja kunnolla.
Halituksia vaan :hug: :hug:
Niin ja mulla oli kans hemo 117 ja sano ettei tässä vaiheessa niin väliä vielä että katsotaan sitten lokakuussa uusiks ku on virallinen toka neuvolakäytni.

Mut nyt lähetään hakee tyttöä päivähoidosta, jee :D

Suvitus+Yrsa 10+4
 
Eilen oli se eka lääkärineuvola. Ei otettu papaa, kun siitä ei olisi mielestäni ollut muuta kuin mahdollista haittaa (se keskenmenoriski, virusinfektioille ei tehdä ensivaiheessa mitään, vain seuraillaan myöhemmin). Bakteeriviljelmä kuitenki lähti kasvamaan. Ne sydänäänet kuului heti! Syke 165. Ah, tosi metkaa.. :D Mä olin tosi äimä, kun kohdunpohja oli jo navan seudulla menossa. Ilmeisesti olen vain tunnustellut virtsarakkoa ("hyvinpäs tuntuu nyt kun on rakko vähän täynnä..." :/ ). Taitaa tosiaan olla tarpeellista ihan oman ns. asiantuntijuuden kannalta kipikipi mennä fysiologian kurssille kun se yliopistolla alkaa.

Paino oli tippunut ilmeisesti tuon välivapalamentaliteetin aiheuttamana, joten painokontrollina seuraava neuvola parin viikon päästä. Ei ne varmaan pakkosyöttöön vielä laittaisi kilon pudotuksesta, kun BMI kuitenki 20. Verenpaine on edelleen matala. Suolaa saa syödä normisti, pitää muistaa juoda.

Kävin uimahallissa ja mun maha ei kyllä edes pömpötä keskivertomahoihin sivusilmällä verrattuna. Rinnoissa raskaus kyllä alkaa jo näkyä, nännipihat tummentuneet ja levinneet. Eivät ole onneksi olleet kipeät pariin viikkoon.



Tekeekö kukaan vauvakirjaa lapselle myöhemmin annettavaksi jo odotuksesta lähtien? Sain käteeni elämäni surkeimmat passikuvat, voisin liimata ne kaikki johonkin vihkoon tekstillä "tässä äitisi hirmuisen onnellisena päivänä, jona sydämensykkeesi ensimmäisen kerran kuultiin - mutta passikuvissa ei saa enää hymyillä".

Uutena minulle: Mulla on ollut hartiavaivoja, mutta hierontaa tai fysioterapeuttia ei suositella raskausaikana. Hieronta voi laukaista adrenaliiniryöppyjä, jotka eivät ilmeisesti tässä tilassa ole niin suotavia. Jumppaa, kepeillä tai painoilla, kevyttä sivelyä ja uimista sitten pitää harrastella enemmän.

Sienna ja nimetön asukas 11+3
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Ultra terkkuja =)
Tiedossa ylivilkas yksilö joka vilkutteli ja pyllisteli innoissaan äitille ja kieltäytyi yhteistyöstä kätilön kanssa :D
Saatiin jonkun verran heilutella että saatiin jumppaileva pikkuinen kyljelleen =)
Kaikki on siis hyvin, mä olen maailman onnellisin :heart:
La pysyy samana, vastaa siis pikkainen viikkojaan, voi ihanaa!
sipsu ja aino rv 13<3<3
 
Pitää vähän kritisoida tätä neuvolan testisysteemiä. Tuo papa on täällä Oulussa ilmeisesti ihan rutiíni odottajille (= kohdunkaulan solumuutoksien leviämisen rajoittaminen). Kuitenkaan esim. klamydiaa ei testata ainakaan täällä muilta kuin riskiryhmäläisiltä (keitähän he käytännössä ovat?), vaikka se on maailman toiseksi yleisin sukupuolitatauti, yleisempi kuin HIV. Klamydian oireet voivat muistuttaa virtsatieinfektiota tai se voi olla kokonaan oireeton.

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/nuoret/tietopankit/seksitaudit/klamydia/

Tietoa sukupuolitaudeista raskauden aikana:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=tes00014

Ehkäpä tuon klamydian saa pyynnöstä testattua, se kun on varsin yksinkertaista (virtsanäytteestä ). Pari prosenttia suomalaisista raskaana olevista kantaa klamydiaa.

No, ehkäpä nuo asioista päättäneet ovat perillä näistä jutuista. Käytännön testauksien päivitys vain saattaa olla vuosia valtion jätättäviä tilastoja jäljessä.
 
Julietta: Niskaturvotusta voi olla eri paljon eri viikoilla. Meillä oli viikkoja 12+6 ja turvotusta 1,1 milliä. Olisi saanut noilla viikoilla olla 2,5 mm se yläraja. Tekay.fi:n sivuilla on sellainen kohta "niskaturvotus" ja sinne kun syötät jonkun arvon, se heittää sen taulukkoon ja siitä taulukosta voi sitten katsella, miten arvot/viikot muuttuu. Eli vaikka heität sinne 1 mm ja jotkut viikot, niin saat sen taulukon näkyviin ja siitä voi tulkita hyvinkin. Näin olen ymmärtänyt asian.

Misupai ja Helmis 13+5 lähdössä pitämään vanhempainiltaa...
 
Hyviä uutisia myös täällä! Onnittelut myös muille!

Np-ultrassa kaikki hyvin! Huh! Selvä ADHD- tyyppi tulossa sillä ei meinannut ruudussa pysyä kun heilu ja potki niin kauhiasti! IHANA! Turvotusta oli alle milli ja vatsan peitteen sulkeutuneet ja selkärankakin näytti ehyeltä! Pituutta oli 5,9cm.

Sen jälkeen oli sit neuvola. Sydänäänet kuuluivat. Syke 160. Ainoa huolen aihe on edelleen pahoinvointi ja oksentelu. Paino oli taas tippunut :( Puhuivat jo, että jos vielä yltyy niin se on sitten sairaala reissu. Yövuoroja verten en saanut todistusta, joten pakko kait sitten pomolle kertoa raskaudesta.. Lääkäri sanoi, että jos ei muuten onnistu niin sitten hän kirjoittaa sairaslomaa!

riksu + lätty rv 12+1
 
Tervehdys pitkästä aikaa! Tohon listaan mun kohdalle voi lisätä iän 29v. ja sairaalaksi PHKS. 30-vuotislahja on tässä tilauksessa, sillä jos synnytys menee parilla viikolla yli LA:n, niin viettelen kolmekymppisiä sit sairaalassa.. :whistle: Olo on ollut melko hyvä, mutta väsymys välillä vaivaa ja kahvin haju etoo. Olen vähentänyt kahvin juontia todella rajusti, mikä varmasti myös väsyttää, kun yhtäkkiä ei saakkaan entiseen malliin kofeiinia. Olen ollut sellainen kahvikissa, että tää on aivan ihmeellistä, miten vähällä sitä voikin pärjätä. Ensimmäinen neuvola on vasta perjantaina eli menee melko pitkäksi, kun kesäloma sotki neuvolaan menoa.

Terkuin Siideri ja Nyytti 11
*muoks, muoks*viikot olikin jo 11+0 eikä kymmenen..aika kuluu näköjään
 
Täälä ollaan,täysissä ruumiin ja sielun voimissa. ;)

Ei oo tätä mammaa täälä näkyny,kun oon ollu niin väsynyt ja sit on reissattukin tässä,käytiin Levillä ja Pärnussa.

Ekasta ultrasta terkkuja (viikko sit kävin...) :heart:
Nyt oon itekin ihan satavarma,että siä masussa tosiaan joku kasvaa :) ,kovin vilkas kaveri kaikenlisäks (sano ultraava lääkäri) =) Siihen sanoin,etten yhtään ihmettele jos isoveljeen tulee. :LOL:
Eli kaikki siis hyvin,huh! Näytti olevan kaikki 10sormee ja varvasta paikallaan,eikä mitään virheitä siinä ultrassa näkynyt,huh! Laskettuaikakin pysyy samana,eli 3.3. :)

Eipä meille mitään ihmeitä kuulu,etova olo rupee pikku hiljaa häviään, toisinaan on toki edelleenkin paha olo,mutta pahin kai toivottavasti on takanapäin...

Hienot uudet sivut on tehty! :flower: =)

Onnee uusille plussaajille ja teretulemast mukaan joukkoon! Meitä rupeekin oleen vinopino mammoja täälä. =)
Pidetään yhtä! :heart:

Palaan taas!

Mamuliini ja masukki 13+2
 
Pahoittelut myös täältä ja voimia Maya ja Jonna!
MammaMuu, olen aivan samaa mieltä ilman happirikkauden kanssa - on tosi tervetullutta tuo tihkusade ja viileä ilma, koska ne tekevät lenkkeilystä miellyttävää pitkästä aikaa!
Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Ainakin Rhean, Riksun ja mama-L:n vauvatkin pitivät sitten show'n :D Se on mahtava näky! Pääsisipä uudelleen ultraan! Minne Rhea suunnittelette menevänne rakenneultraan?
Täällä kans odotellaan BB:tä innolla!

Huomista lääkärineuvolaa jännitellen,
skog 14+2 (!!)
 
siideri
Muiiii :wave:
Mullakin oli toi eka neuvola vasta vkolla 11+2 muistaakseni, ultra oli nyt vkolla 13+0 kun varailin neukki ajankin niin myöhään :)
Mut hyvin tuntuu silti asiat olevan!
Mitäs teille noin muuten kuuluilee?
 
No niin, viikossa ehtii jo tottua ajatukseen, en saakaan vielä vauvaa. Voin ihan hyvin, se torstai jolloin mulla oli lääkkeellinen tyhjennyt, oli aika rankaa, tai kun sain todella vahvoja kolmiolääkkeitä, mistä mulle unohdettiin sanoa, ja ajelin autoa, todella sekaisin....illalla soitin Jorviin ja kysyin että onko se normaalia kun vieläkin päässä heittää, niin kauhistelivat että olen ajanut autoa ja että mua ei ole infottu....onneksi ehjin nahoin pääsin kotiin ....
Kyllä me heti aletaan yrittää kun ekat menkat on tullut! Nyt jo haluis, mutta antaa paikkojen toipua...

Mä olen niiin pahoillani Jonna ja Maya, mä tiedän mitä te joette, mutta yrittäkää vaan uskoa tulevaisuuteen, kyllä kipu hellittää!!!Voimia....

Ihanaa odotusta kaikille!!!!!!! :hug: :heart: :flower:
 
Heipsut kaikille!

Kauheesti tänne taas tullu askaa päivässä, parissa.

Voimahalit ihan ekaks niitä tarvitseville eli Tuizulle, Jonnalle ja Mayalle!!! :hug: :hug: :hug:
Tosi kiva kuulla Tuizu, että pystyt katsomaan jo eteenpäin elämää :) ja aika hurjaa, etteivät sairaalasta tommosta oo "huomannu" sanoo!! :eek: tuli keväällä huomattuu, et niitä apurahoja todella tarviis tonne terveydenhuoltoporukoille... kiire on mieletön ja siinä tohinassa sitten valitettavasti unohtuu tärkeitäkin asioita...
Mut plussaonnee toivottelen tässä vaiheessa, tuu sit heti vinkkaa, kun se on tullu!!! =)


Täällähän oli ihan mieletön määrä hyviä ultrauutisia :heart: ONNEA niistä kaikille!! :flower: ja huomisille "kuvauksiin meneville" kans onnea matkaan :wave:


Täällä viritellään boxiin justiinsa BB-kanavaa, kun näytti Welholla olevan ilmainen toi 24/7, niiiiiiin pitihän se tilata :headwall:
meittin palstalla on varmaan aikasta hiljasta syksyn iltoina, kun kaikki tuijottelee isonveljen kiusaamia ihmisiä :LOL:

nyt töllön ääreen, jos vaik pääsis ajoissa nukkuukin... väsymys vaivaa vieläkin, tarviis varmaan olla jo nukkumassa, jos meinais edes suht reippaana aamulla herätä... blaah!

Mukavata iltaa meille ja masuille :hug:

Hexodus ja masutyyppi 13+0 (jei - taas yks täynnä!!! B) )
 
No tervehdys kaikille.)
Mulla oli eilen se lääkärintarkastus ultra jossa katsottiin niskaturvotus jne... Kaikki oli erinomaisesti, laskettu aika vaan siirtyi hieman eli ls on 10.3.
Nimiasiasta et meillä on pojalle mietittynä nimi mutta tytölle ei. Jotenkin on vain sellainen tunne et poika sieltä tulee, mutta saa nyt nähdä. Seuraavassa ultrassahan se sit selviää :heart:
Oli ihan kauheeta lukea et joku on saanut keskenmenon...Olen pahoilani, koita jaksaa!!!! :hug:
Minusta tuntuu et minulla on masu kasvannut ihan kauheasti, vaikka itse vauva ei ole vielä kovinkaan iso, miten teillä muilla onko iso vatsa jo?
Mutta nyt menen syömään kaalilaatikkoa ja sit saunaan ja nukkumaan ja aamulla töihin.
Halauksia kaikille tasapuolisesti :hug:
Terveisin: Tanja ja juniori 12+2
 

Yhteistyössä