G: tuulimunan kokeneita

Heippa,

kiinnostaisi tietää, kuinka monella on ollut tuulimunaraskaus ja miten pian jälkeen on menkat alkaneet/raskaus alkanut? Ja onko sellaisia, joilla tuulimuna toistunut?

Itsellä oli tm 07/07 ja vielä menkkoja odottelen... Jälkitarkastukseen menossa tänään.

Tuulimunaraskaus huomattiin 11/06 ultrassa viikolla 10+. Menkat alkoi kuus viikkoa ja yks päivä kaavinnan jälkeen. Ehkäisyä käytettiin niihin ekoihin menkkoihin asti, toisia ei enää kuulunutkaan, nyt siis 34+2 menossa. :heart:

Mulla todettiin 17 päivää sitten tuulimuna rv 12+2, ekassa ultrassa, mutta olin joten asennoitunut siihen?? Tehtiin seuraavana päivänä lääkkeellinen tyhjennys ja nyt odottelenkin menkkoja. vatsa on ollut pari päivää kipeä, ihan kuin menkat alkaisi, mutta vielä ihan niiden ei pitäisi alkaa. Jostain luin että km jälkeen menkkakivut voi olla kovia. Onnea Toivotaan uudesta raskaudesta :heart: . Kyllä meille muillekin tuo ilo joskus vielä suodaan =)

Mulla tuulimuna todettiin 05/07 rv 9, lääkkeellisesti tyhjennettiin, menkat alkoi n.kk sen jälkeen ja jäikin ainoiksi kun raskauduin jo siitä ekasta kierrosta menkkojen jälkeen. Nyt rv 13 ja kahdessa ultrassakin jo oltu toteamassa että siellä tällä kertaa todellakin on pikkuinen :heart:

Toivon kaikille onnea uuteen raskauteen!!!

:heart: :Ninni ja Kultsi 13+0

mulla tuulimuna raskaus todettiin 06/05....np ultrassa
siittä seuraavana päivänä tehtiin kaavinta joka toistettiin heinäkuun puolivälissä kun jostain syystä kaikkee ei oltu saatu ulos ekalla kerralla...
elokuussa sitten tuli ekat menkan n.5vkoo kaavinnan jälkeen.... minkä jälkeen kierto heitteli n.1/2v 28-42 päivään ennenkuin tasoittui....
28pvään ja sitten tärppäs uudestaan ..... kamalinta tossa tm-raskaudessa oli et koin todella pahaa aamupahoin vointia...

Mulla todettiin tuulimunaraskaus kesäkuussa 05 rv 7. Se oli kolmannen lapsettomuushoidon (IUI) tulos. Tehtiin kaavinta, koska olin menossa naimisiin ja halusin heti homman hoidetuksi. Menkat tuli 8 viikkoa sen jälkeen, ja seuraavan kerran plussasin marraskuussa 05 lopputuloksena rakkaista rakkain poikamme. :heart:

Mä tulin eilen ultrasta, jossa menkkojen mukaan viikkoja piti olla9+4. Kohdussa oli kuitenkin normaali, tarkkarajainen ja pinkeä raskauspussi, missä ei kuitenkaan sikiökaikuja näkyvissä. Sen mukaan raskaus vastasi viikkoja 7+. Nyt sitten joudutaan kaksi viikkoa odottelemaan paniikissa, että onko kyseessä tuulimuna vai raskaus... Kamalaa!!! Onko muita tällaisen kokeneita, jotka voisi lohduttaa että onko vielä toivoa???

MÖHIS!!!! Mulla samanlainen juttu...menin yksityiselle, menkkojen mukaan piti olla jo rv7 mutta eipä siellä ultrassa näkynyt kuin lapsivesipussi..eli ultra vastasikin vasta 4+ jotain viikkoja...ja nyt oon menossa 1.10 taas samlle gynelle ja katotaan onko mitään..kohjdunulkopuolisen tarkasti, ja sitä ei epäillyt, mutta tänään mulla tuli ekaa kertaan paperiin rusehtavaa vuotoo...ja nyt pelkään niiin prrrkk.eleesti et onks tää taas jotain ihan muuta...mulla oli tossa marras-joulukuun vaihteessa alkuraskauden km.
yks lapsi kyllä on 3 vuotias tyttö...joka on elämäni enkeli :heart:

Yhteistyössä