Hakutulokset

1. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Oijoi..... :ashamed: enhän mä osannutkaan lisätä itseäni uonne listaan...tekisikö joku sen puolestani :x ?
  2. Tuizu

Ovistesteistä oikeasti apua?

Minulla sen verran hyvä kokemus että ovulaatio oli odotettua myöhemmin, eli n. kp17/24, siitä raskausuin mutta ikävä kyllä oli tuulimuna. Aion jatkossa tikutella, ehdottomasti koska en tunnista ovulaatiota.
  3. Tuizu

Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Hei kaikille! MyAngel ja Tapsu olen todella pahoillani :hug: . Hirveätä kun olen täällä fiilistelly plussista, mutta ei mene kauaakaan kun tulee ikäviä uutisia, elämä on raakaa :( Muillekin halaus ikävistä uutisista :hug: Mä olen tässä sairaslomalla, kun ranne tähystettiin, ensi...
  4. Tuizu

***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

En tiedä muistaako enää kukaan mua, nyyh.....mutta ihana käydä lukemassa teidän odotuksianne!! Mulla on vhdoin ja viimein alkanut menkat, joten tässä päästään vihdoin toiveilemaan!!!! Mulle on iskenyt vielä hirveempi vauvakuume, kait se johtuu että tuossa ehti olla vähän aikaa fiiliksissä...
  5. Tuizu

Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Jeeeeee, mulle voi laittaa kp 3!!!!!!!!! Yrityskertaa en muista, ennen keskenmenoa taisi olla 5-6, oisko tää nyt 7, vai lasketaanko tää 1, saatte päättää =) Mä olen niiiiiin onnellinen, tämä pitkä odotus on ohi, mulla on sika hyvä mieli alkaa taas oikeesti toiveilla!!! Onnea EevaRouva ja...
  6. Tuizu

Eli mulla alkoi 5 päivää menkat terojen alottamisesta, jha siis selvät menkat on. Nyt tuli 2 eri vastausta.....mutta sitä varten tosiaan alotin terot että menkat alkaisi. Ehkä mun pitää soittaa jollekin lääkärille, ettei turhaan napostele näitä. Tälleen mun pitäisi ottaa: 10 päivää yksi nappi...
  7. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Pitkästä aikaa!! Täällähän vielä pyörii tuttuja nimiä, harmi.....noh, mutta mä olen taas täällä mukana kp3 ja mä olen niiiiiiiiiin onnellinen menkoista, kerrankin näin päin. Tosiaan km oli n. 3kk sitten ja nyt on vasta menkat alkanut, terolutejen avulla. Siitä mä myös kysyisinkin, onko kukaan...
  8. Tuizu

Kellään ei taida olla kokemusta noista teruluteista, noh, täytyy varmaan soittaa jonnekin linjalle, jos sellaista edes on..... Mulle voi laittaa kp 3, jeeee!!!!!olen siis niin onnellinen näistä menkoista!!!!! Viimeksi ollut toukokuussa :whistle: , toivottavasti nää ei kestä himokauan.....
  9. Tuizu

Onko kellään tietoa?Mä aloitin terolut-kuurin maanantaina ja eilen alkoikin jo menkat, niin pitääkö mun jatkaa kuuri loppuun? Niiden ei pitäisi vielä tässä vaiheessa alkaa! Lääkäri joka määräsi kuurin, on vasta perjantaina paikalla, eli sieltä en voi kysyä. Onko kellään kokemusta? Mä olen niiiin...
  10. Tuizu

Piitkästä aikaa!!! Mä oon jo niin loppu tän homman kanssa etten ole täällä käynyt pitkään aikaan, kirjoituksia oli niin paljon etten jaksanut kaikkea lukea... :ashamed: , mutta pari on ainakin plussanut, onnittelut heille siitä!!! Ja voimia kaikille jotka ovat km kokeneet :hug: Mutta luulen...
  11. Tuizu

Voi ihanaa kun Danjuska kyselit kuulumisia!! Täällä ollaan, mun täytyy tunnustaa että melkein joka päivä olen käynyt lukemassa kuulumisianne ja itse asiassa nyt kävinkin kurkkimassa miten Epsun testi osoitti, ja ihanaa olikin lukea plussauksesta, olinkin siitä satavarma:)!! Mutta olen ollut nyt...
  12. Tuizu

km:n jälkeen kuumeilevat...

Julietta No en todellakaan ymmärtänyt....mutta mä saan vielä patologilta tai lääkäriltä lausunnon, mitä sieltä tyhjennettiin. Eli mistään hyvälaatuisesta ei ollut puhettakaan. Jotain ihme lyhenteitä siinä oli, mutta mä luulen että saan vielä uuden lausunnon. No saalis on sitten...
  13. Tuizu

Ihanaa, se on ohi!! tätä päivää olen odottanut!! Eilinen kaavinta meni hyvin, toivottavasti nyt ei mitään tulehduksia tule. Luin lääkärin kirjoittaman kertomuksen: plää plää pläää....saaliina runsaasti raskausmateriaalia....siis kauhee toi sana saaliina!!!! Ilmeisiesti patologi tutkii "saaliin"...
  14. Tuizu

Täällä ollaan :wave: ! Menin tosiaan päivystykseen jorviin kun sain sen lähetteen pe yksityiseltä ja gyne sanoi että vkonloppuna ei kannata mennä, tuskin pääsee. No olin heti aamusta siellä. Otettiin verikokeet ja sama nainen joka totesi tuulimunan kk sitten ultrasi. Hän oli aivan hämillään että...
  15. Tuizu

~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

Munkin vauvan saa laittaa listaan, ei ollutkaan tuulimuna vaan oli siellä vauvan alku, rv8 kuollut kohtuun. (Rv 12+3 todettiin tuulimuna).Olin yksityisellä ultrassa että onko tyhjentynyt, ei ollut ja huomenna kaavintaan.....tää ei ikinä lopu...kuukausi on jo km, voisi jo alkaa yrittämään, mutta...
  16. Tuizu

lääkkeellinen tyhjennys, mistä tietää onnistuiko?

Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys kk sitten ja nyt perjantaina yksityisellä jälkitarkastuksessa ja ei ollut tyhjentynyt, huomenna kaavintaan...ottaa päähän...voisi jo loppua tää.....
  17. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Vieläkään ei voida alkaa yrittämään uudestaan, koska menen kaavintaan huomenna. Tavaraa oli vielä....hittolainen kun jo toivoisi tän loppuneen, km oli jo kk sitten. Eikä se ollutkaan tuulimuna, että noin rv 8 on kuollut kohtuun, oli aikamoista että onhan meillä sittenkin joku jota surra....oli...
  18. Tuizu

Moikka!! Mulla ei oikein ole muuta kun olin perjantaina yksityisellä gynellä jälkitarkastuksessa ja todettiinkin että siellä on vielä tavaraa ja huomenna sitten kaavintaa.....vitsi että ottaa päähän että tää vaan jatkuu, oisi heti tehty kaavinta eikä lääkkeellistä tyhjennystä. Stten vielä että...
  19. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Mut voi lisätä listalle, vaikkei ekoja menkkoja tuulimunan jälkeen ole tullu, niitä tässä odotellessa. Tällä viikolla tuleekin 4 vkoa tyhjennyksestä. Mennyt nopeasti aika. On mulla ollu jo pitkään hyvä fiilis, mutta olen vähän pitänyt taukoa keskusteluihin. Olen käynyt lukemassa maalismasujen...

Yhteistyössä