helmikuusta asti jännäilleet =)

Tervetuloo takasin kotoSuomeen Annie76! Josko sitä nyt jaksaa taas tämän pimenevän syksyn ja talven yli!!

Mä oon yrittäny saada ajatuksiani muualle, kävin tunnin lenkillä koiran kanssa, tarvottiin tuolla pitkin metsiä, sitten suihkuun ja istuskelitiin tuossa takkatulen äärellä. ukko on töissä, ni nautittiin sitten ihan keskenämme syksyisestä ilmasta. :flower:

Jännittää ihan hurjana aamu, voi että olisin niin onnellinen jos sieltä se kaks viivaa ilmestyis, jotenki on kuitenki semmonen olo, että se on ihan mahdotonta.... pää on ihan sekasi, olis jo aamu, ni vois päästä testaileen...Toivo on nyt korkeella...toivotavasti en putoo todellisuuteen liian kovaa....

noh, ei kait auta ku ruveta taas hommailee jotain pientä, ni ei koko ajan ajattelis tuota asiaa.......

Rauhallista sunnuntai iltaa kaikille!! :saint:

Kryss, mä tosiaan pidän sulle peukkuja ja toivon että tuut heti kertoon sit mikä oli tulos :hug:

Mä olin äsken koiran ja appivanhempien kanssa sienessä =) Kivaa oli, ja nyt sauna päälle ja sit tyrnikiisseliä iltapalaks. Vielä itse poimituista marjoista. Olo on ihan hyvä kivan viikonlopun jälkeen. Mut aina tuntuu että nää viikonloput loppuu kesken. Sain onneks noi meidän pihakalusteet käsiteltyä ja siirrettyä talvisäilöön. On sellanen tunne että on saanut jotain aikaseksikin =)

Koiruus näyttäis olevan melko poikki, on se matalajalkaiselle koiruudelle raskasta, mutta niin ihanaa, rämpiä tuolla metässä. Mut ihana nähdä kuinka toi koira siitä nauttii. Tulee itsellekkin niin hyvä olo kun rämpii siellä raikkaassa syksyisessä metsässä. Sieniäkin löyty, mut itelleni en kerännyt. Me kun ei miehen kanssa kumpikaan oikein sienistä välitetä.

Omassa navassa ei kertomista juuri ole. Ei erikoisia fiiliksiä, mitä nyt vähän harmitusta kun ei tullut niin paljon puputeltua oviksen aikaan kun olis voinut. Mentiin vähän niinkun joka toinen pvä meiningillä just ne parhaat ajat. Harmi kyllä. Mut jospa, oi jospa se silti olis tärpännyt.

Ai niin Annielle oikein paljon tervetuloa takas Suomeen.

MAANANTAI 17/9

EevaRouva ........kp6/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp13/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp14/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp16/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp19/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp19/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp20/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp27/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp32/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp38/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp48/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp83/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Kryss, testasitko tänään??? Kerro kerro... :whistle: :whistle: :whistle:

Oikein kivaa viikkoa kaikille, on kyllä NIIN sateinen ilma tänään kun vaan olla ja voi. Ainakin täällä eteläisessä Suomessa. Takana on taas sellanen liskojen yö että huh huh. Mikä siinä on ettei su-ma välisenä yönä osaa ikinä nukkua? Noh, ei se auta kun juoda kaffet vain, kyllä sitä pääsee taas tähän viikkoon kiinni =)

moikka!
Mulla ei toimi kone kotona joten jää toistaseksi vähän vähemmälle tää palstailu, mutta koitan kirjotella täältä töistä:)
Mulla oli joo aika kiva viikonloppu, otin lauantaina oikein kunnon kännit ja eilen sitten oli kauhee krapula. en kyenny ees pupuilemaan vaikka sain ovistestiin jopa vahvan testiviivan...voi kakka sentään!

Kryss tulehan kertomaan miten sulle on käyny?

Katjuska, ei muuta kun otat tänään vahingon takasin =) Eikös se mee niin että siitä tasavahvasta viivasta menee se 12-48h siihen ovulaatioon, joten kerkeet varmaan vielä tänään ottaa vahingon takasin =)

Kryssin kuulumisia mäkin jännäilen...

Sataa,sataa ropisee.. Se on näköjään syksy nyt. Luin tuossa otteita menneeltä viikolta ja nyt muakin jo jännittää kryssin puolesta! Olisi se kiva saada plussa pitkästä aikaa tähän pinoon! :) Tuuthan heti ilmottelemaan kun saat testin tehtyä.
Juu Katjuska, ei peli ole vielä menetetty;jos tasavahva viiva tuli sunnuntaina, niin nythän se vasta otollisin aika alkaa ollakin. ;)

Mut voi lisätä listalle, vaikkei ekoja menkkoja tuulimunan jälkeen ole tullu, niitä tässä odotellessa. Tällä viikolla tuleekin 4 vkoa tyhjennyksestä. Mennyt nopeasti aika. On mulla ollu jo pitkään hyvä fiilis, mutta olen vähän pitänyt taukoa keskusteluihin. Olen käynyt lukemassa maalismasujen kuulumisia ja sieltä on aika moni pudonnut....meitä on paljon....
Koskahan ne menkat alkais.....?Eevis kuinka nopeesti sulla alkoi km jälkeen? Kiva kun "hoputtelit" tänne =)
Mua vähän jänskättää, kun piti sit mennä pöllyttelee eilen ilman ehkäisyä.....se oli eka kerta tm jälkeen......oltiin mökillä ja eihän meillä ollu kondomeja mukana.....toisaalta tuli toivo että voisi jotain tapahtua, mutta olen niin pihalla että mikä kp on menossa, kun niitä ekoja menkkojakaan ei ole tullu. Ja perjantaina varmistuu ettei ole"tavaraa" jäänyt. noh...tuskin mitään ovista on edes ollu. Hyvähän se olisi että tulisi ne menkat ensin ja saisi varmuuden ettei ole enää estettä yrittämiselle. No mutta se minusta.

Täällä on vähän hiljentynyt puheen sorina, no eiköhän tämä taas tästä piristy! Ja plussaonnea vaan kaikille!!!!!! Niin eli mun tiedoista jää vielä kp ja yk, esikoista toiveillaan. Palataan niihin sitten myöhemmin!

Heippa :wave:

pitihän se arvata, nega tuli... mutta ajattelin, että ku se lääkäri sano, että mun kierto voi mennä vähä miten sattuu ja siellä oli sillon kasvamassa munasolu, että oiskohan mitenkää mahollista, että se ei vielä edes näkyis testissä?? jos se kiinnittyminen ois ollu vasta äskön??? hullun haaveilua. voi olla että menkat tässä vielä alkaa, mutta ajattelin että pitäiskö vaikka viikon päästä tehä uus jos mitään ei näy.... voi kakka että harmittaa.... tulin töistä viiden jälkeen ja oon siitä lähtien hommaillu kaikkee, ettei mielipaha pääsis kokonaan valloilleen... nyt miestä sitten odottaa riisipuuro, omenabanaanipäärynä kiisseli..... kävin kaupassa, imuroin (taas).... nyt sitten joutaa suihkuun ja kattomaan täydellisiä naisia.... kyllä se elämä tässä vielä hymyilee, nyt vaan tuntuu vähän vaikeelta....

Moikka pitkästä aikaa.

Mulle voi päivittää kp2. Eilen alkoi menkat ja kierto oli tällä kertaa 26 pv. Masentaa hirveesti. Nyt se plussa ois ollu tervetullut kun muuten on ollu niin paljo huolia viimeaikoina...mut minkäs teet :ashamed:

Onneks nyt ainakin näyttäis siltä et kierto on tasaantunu jonkin verran, toivottavasti terot on tehny tehtävänsä ja se pysyiskin tollasena :/ Jos ei, niin mä marssin gynele ja sanon et mun kierto ei toimi ja oon melko varma että en ovuloi. TEHKÄÄ JOTAIN HETI :LOL:

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA TSEMPPIÄ SITÄ VIELÄ YRITTÄVILLE :hug:

TIISTAI 18/9

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Telma ...............kp2/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp7/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp14/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp15/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp17/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp20/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp20/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp21/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp33/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp39/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp49/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp84/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Toivottavasti onnistui noi päivitykset =)

Kryssille ison iso :hug: Toivotaan nyt kovasti, että saat plussan viikon päästä eikä ne pirun menkat ala! :kieh:
Telmalle myös iso :hug: Aina se ketuttaa yhtä paljon tai enemmänki... :'(

Mulla on taas tää ärsyttävä piinaviikko meneillään... :headwall: Ens ma pitäs taas menkkojen kurvata kylään. Ja niin varmaan tulevatkin. Oireet alkaa oleen jo tutut. Eilen kaupassa meinasin ruveta itkemään, ku en meinannu keksiä mitään kivaa syötävää... :snotty: Alaselkää särkee aika ajoin. Ja flunssanpoikanen meinaa hiipiä kylään. Nokka vuotaa jo vähän.. :( Outoa, että mulla on ollu jo ainakin kolmessa kierrossa flunssanen olo ennen menkkoja. Ennen on ollu vaan lämpöä, mut nyt nenä vuotaa. Muuten ei oo kipee olo.
Oviksen aikaan mulla sattu alavatsaan monta päivää, melkeen viikon. :eek: Aattelin jo lähtee lääkäriin, et mul on joku tulehus, mut meni sit ohi.

Moro!

Voi hitsi Kryss...toivotaan että saisit vielä sen plussan. Peli ei ole menetetty ennen ku täti tulee. Tsemppiä =)

Mä sitten sain pelastettua oman ovis hetkeni.
Napsuneiti se ovis tapahtuu niistä tasavahvoista viivoista 24-48 h päästä...katoin eilen mammaksin testien mukana tulleesta ohjeesta!

Moikka pitkästä aikaa siskot =) :heart: !

napsuneidille onnittelut, että vkoja ei löytynyt. Jospa se vaan antaa odotuttaa itseään, se pieni ihme. Varmasti tärppää joskus! Ja toivon sen olevan pian! Tietty mitä vähemmän lapsentekoa ajattelee ja stressaa, voi olla todellakin ainut keino raskautumiseen. Moni lääkärikin sen vahvistanut.

Eevikselle onnea menkoista :) . Toivotaan pikaista tärppiä. Tuli niin suru puseroon, ku kävit tuolla helmissä kirjottaa viimeks :'( , mutta ei kai se auta, ku mennä etiäpäin :hug: :hug: .

Muillekin edelleen plussatuulia, toivon niin, että kaikki pääsisitte tonne odottajiin! Käyn aina vaklaa uuden kuukauden ketjun, löytyyks tuttuja.

(.): mulla menee iha hyvin, vanhat vaivat alkaneet, mutta ei auta, ku porskuttaa =) .

:heart: nelli ja pulla-poju 19+5

TIISTAI 18/9

Telma ...............kp3/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp8/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp15/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp16/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp18/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp21/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp21/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp22/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp24/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp34/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp40/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp50/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp85/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Siinä päivitettyä listaa.. Mikä on Kryssin olo. Oikein iso hali :hug: negasta!!!

Mulla alkaa taas pikkuhiljaa tisut kipeytymään.. eli normikaavan mukaan taidetaan mennä ja ensviikon lopulla menkkoja odotellaan. Tod.näk torstaina.

Nelhm oot varmaan oikeessa tosta stressaamisesta. Mutta kun ei tätä asiaa voi vaan unohtaa, olla miettimättä. Oon kyllä koittanut kaikin tavoin olla stressaamati.

Kyllä se vähän turhauttaa kun joka kk kun niitä ovistikkuja oon käyttänyt oon ne kaks viivaa saanut. Ja miehen simpoissa ei vikaa ole, ni kuinka kauan tää "huono tuuri" tän asian suhteen oikein kestää. Eikö nyt luulis että pikkuhiljaa alkais jo se tärppi käymään ku mennään yk12 tällä hetkellä.

Noh, yks ennustaja (jonka kaikki mulle antamat ennustukset on toteutuneet) sano että mä olen tän vuoden puolella vielä raskaana. Luotan siihen =) Soitin hänelle tosiaan tammikuussa ja aattelin sillon että, voi jessus jos niin pitkään täytyy odottaa. Mut tässä sitä ollaan. Ei tässä montaa kiertoa kerkee enää tän vuoden puolelle tuleen, joten bd bd bd bd bd...

Kivaa keksiviikkopäivää kaikille!!!

Kiva Nelli että käyt meitä täällä viel moikkaamassa =)
Niinhän se taitaa olla et se tulee sitten ku sitä vähiten odottaa, mut ku ei pysty olemaa kuumelematta ja stressaamatta =)
Toivotaan että saadaan kaikki vuoden loppuun mennessä ne plussat :whistle:

Mulla ovis aika alkaa olemaan lopuillaan ja 2 viikkoa taas piinataan et miten tässä käy!!!

Plussatuulia kaikille ja sateiset keskiviikko terkut

TORSTAI 20/9

Telma ...............kp4/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp9/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp16/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp17/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp19/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp22/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp22/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp23/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp35/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp41/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp51/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp86/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huomenta,
Onpas meidän pino hiljentynyt kun oltiin jo pitkälti toisella sivulla.

Omasta navasta sen verran, että tisut alkaa taas kipeytymään, joten melkolailla samaa kaavaa kun ennenkin tää homma taas menee. Itkun itkun itkun ITKU!!!!!!!!!!!!

Noh, tokihan sitä toivoa on vielä, mutta näin tää on aina ennenkin mennyt, samoilla PMS oireilla ja tasan varmasti on menkatkin alkaneet. Mut jos ens kiertoon joudutaan, ni ainakin taas on jotain konkreettista apua kun haen sitten ne clomit ja meen sinne seurantaultraan.

Kivaa torstaipäivää kaikille!!!!!!!!!!!!!!!

Jännityksellä odotan, että alkaako menkat etuajassa. Tänään aamulla sattu alaselkään ihan hirveesti... :(
Flunssa alkaa helpottaan onneks. Eipä mitään sen kummempaa.
napsuneiti kyllä voi olla ärsyttävää, kun joka kuukaus tutut oireet vaan ilmaantuu.. :'(

Toivotaan että Rinkinkillä ei nyt menkat alkais vaan olis tosiaan jotain ihan muuta kipua siellä alaselässä=)

vähän joo hiljentyny on tämä meijän pino mutta vauvakuume ei silti ole laskenu mihinkään :LOL:
Mutta kyllä mekin saadaan toivottavasti pikasesti ne plussat ja päästään Nellin seuraks odottajiin =)

Torstai päivän jatkoja

Napsuneidille :hug: ,mutta älä nyt vielä toivoasi menetä, ne oireet voivat hyvinkin olla muutakin kuin PMS:ää. Tiedän varmasti raskautuneeni ainakin yhden kerran, jolloin sen haamuplussankin sain testiin, ja silloin nuo oireeni eivät poikenneet paljoakaan PMS-oireista. Oikeastaan ainoa mistä aloin epäilemään jotai muuta oli hengästyminen. Kaikki muut oireet oli kuin aina ennenkin. Mutta varhainen keskenmenohan siitä tuli, siis todella todella varhainen. :ashamed:

Rinkinkille pidän peukkuja että selkäkipu johtuisi pienestä masuasukista =)
Oma olo on taas melko oireeton, kp jo 22 eikä mitään tuntemuksia, ei tissit kipeenä, ei vihlo mahaan eikä mitään. Mutta tältä kierrolta en odotakaan mitään kummempia, koska tuo ovisaika vähän ikäänkuin karkasi meiltä...

Kirjoitellaampa siskot, jottei tämä mielettömän mukava pino aivan hyytyisi! :wave:

Minä teidän kannustamana rohkaistuin aktivoitumaan tutkimuksiin hakeutumisen saralla. Olin tänään terveysasemalla ja homma lähtikin mukavasti liikkeelle: huomenna labraan veri- ja virtsanäyte, papa. Tutkivat että olen perusterve. Mies sai lähetteen simppatesteihin, se on ensi viikon pe (IIIIK). Lokakuun loppupuolella mulle tehdään ihan perus gynekologinen tutkimus ja jos siihen mennessä mistään ei ole löytynyt mitään merkittävää, niin lääkäri kirjoittaa mulle lähetteen gynepolille.

Surullista, että tällaiseen ollaan edes jouduttu lähtemään, mutta olen kyllä jotenkin tosi iloinen ja huojentunut siitä että yleensäkin jotain tapahtuu. Tieto lisää tuskaa, mutta vielä enemmän kyllä tässä asiassa ainakin jäytää epätietoisuus.

On ollut ihanaa huomata, miten täysillä mieheni tässä on mukana! Soitin hänelle heti lääkäristä tultuani ja sanoin että hänen pitää varata aika omia testejään varten. Meni vajaa puoli tuntia ja hän soitti takaisin ja kertoi varanneensa ajan. :heart:

Kryss: eikös joillain raskaushormonin määrä nouse hitaammin, jolloin testi näyttää plussaa vasta kun menkat on tosi paljon myöhässä. Muistelisin lukeneeni, että jotkut ovat saaneet plussan vasta aika isoilla viikoilla.

Pidän täällä peukut pystyssä kaikille joilla piinaavat päivät on käsillä! :heart: Ja meille muille tietysti hedelmällisiä hetkiä. :whistle:

Kryss, mitä kuuluu????

Annie, niinhän se voi olla että normi oireet on mut menkat ei vaan ala. Mut jotenkin se vaan alkaa ahistaa kun kk toisensa jälkeen menee saman kaavan mukaan. Noh, ehkä se on erona että tavallista vähemmän on valkkarivuotoa... ja tisut ei VIELÄ ole ihan hirmusen kipeet. Mut vielä ne ehtii kipeytyä.

Kevätesikko kyllä se tuntuu jotenkin helpottavalta kun on siellä lekurissa käyty. Ainakin tietää mikä vika on jos jotain on. Ja jos se on hoidettavissa vaikkas just lääkkeillä ni aina parempi. Toivotaan ettei teiltä mitään löydy!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä tulin vasta kotiin. Kävin töiden jälkeen kaverilla. Ja Henkka Maukan pakettikin tuli, nyt on sitten muutama uus syysvaate =) Uuden takin tarttin ja ihan kiva tuo oli. Sinne mahtuu vaikka iso masukin alle =) Eletään toivossa että täytettä tulee.. meille kaikille
:D

Voi miten kauas me ollaankaan tiputtu. Piti oikein tulla nostamaan meitä tuonne ekalle sivulle!

Kevätesikko: Tosi hienosti sun mies suhtautu asiaan. toivotaan nyt sitten että testitulokset on hyvät.
Mä olen kyllä ajatellu kans et mikäli ei pian rupee tärppiä tulemaan ni sitten täytyy kans varata aika gynelle ja kysellä missä syy.
Tosin se taitaa olla just niin kun Nelli sano että pitäis olla stressaamatta ja ajattelematta koko asiaa ni sitten se tärppäis. Se se on sitten vasta vaikeeta...tahtoo niin kovasti sen oman palleron =)

Mutta kivaa perjantain illan jatkoja kaikille ja tietty tärppejä!

Perjantai 21/9

Telma ...............kp5/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp10/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp17/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp18/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp20/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp23/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp23/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp24/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp26/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp36/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp42/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp52/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp87/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Ta-daa, mun ihan eka kerta ku päivitin / yritin päivittää listaa, joten jos jollain on jotain väärin ni antakaan anteeksi

Yhteistyössä