Toivottavasti ei haittaa, että tällaisen laitan, mutta ajattelin, että pientä iloa meille naisille! =)
"Siinä vaiheessa, kun jumala oli luomassa naista, hänellä oli menossa ylitöiksi jo kuudetta päivää. Paikalle ilmestyi enkeli ja kysyi:miksi sinä kulutat niin paljon aikaa juuri tähän tehtävään? Jumala vastasi:Olet kai nänyt naisen rakennemääräykset?Hänen on oltava täysin pesunkestävä, mutta ei muovinen, hänessä on oltava 200 liikkuvaa osaa, joista kaikki uusiutuvat, hänen on pysyttävä käynnissä mustalla kahvilla ja ruuantähteillä,hänellä on oltava syli,johon mahtuu kaksi lasta kerrallaan,mutta vatsan on kadottava naisen noustessa seisomaan,hänen suudelmansa on parannettava kaikki vaivat polven naarmusta sydämeen,ja hänellä on oltava kuusi paria käsiä. Enekeli hämmästeli tämän luotavan yksilön vaatimusten määrää:kuusi paria käsiä, ei kai sentään!enkeli huudahti. Jumala: voi, eivät kaikki kädet ole ongelma.mutta kun äideillä pitää olla kolme silmäpaira.ja puhumme nhyt siis koko ajan standartti mallisilta?enkeli tiedusteli. Jumala nyökkäsi. jep.yksi silmäpari on tarkoitettu näkemään suljetun oven läpi samalla,kun äiti kysyy lapsiltaan, mitä he ovat tekemässä,vaikka hän tietää sen kysymättäkin.toinen pari on niskassa,jotta hän tietäisi mitä hänen täytyy tietää vaikka kukaan ei uski hänen tietävän,ja kolmas silmäpari kasvoissa.niiden tarkoitus on katsoa hairahtunutta lasta ja kertoa sanaakaan sanomatta,että aiti ymmärtää ja rakastaa.enkeri yritti keskeyttää jumalan touhut.tässä on kyllä liikaa töitä yhdeksi päiväksi.tee loput huomenna.mutta en voi!jumala vastusteli.olen ihan juuri saamaisillani päätökeen tämän luomistyön,joka on niin lähellä sydäntäni.nainen pystyy jo parantamaan itsensä ollessaan sairas ja ruokkimaan perheensä muutamalla hampurilaisella,lisäksi hän saa yhdeksänvuotiaan seisomaan suihkussa! enkeli hivuttautui lähemmäksi ja kosketti naista. oletpa sinä tehnyt hänestä pehmeän! Pehmeä hän kyllä on, jumala myönsi, mutta olen minä tehnyt hänestä kovankin. et voi kuvitellakaan mihin hän pystyy. pystyykykö hän ajattelemaan, enkeli tiedusteli? jumala: ei ainoastaan ajattelemaan - hän pystyy myös järkeilemään ja neuvvottelemaan. Sikkoin enkeli huomasi jotain, ojensi kätensä ja kosketti naisen poskea. Hupsista, mallissasi näyttää olevan jokin vuoto kohta. Sanoinhan minä sinulle, että yritit saada liikaa mahtumaan tähän yhteen kappaleeseen. ei se ole vuoto,jumala kiisti, se on kyynel!mikä tarkoitus sillä on, enkeli kyseli. jumala:se on naisen tapa ilmaista iloa,surua,tuskaa,pettymysta,yksinäisyyttä,murhetta ja ylpeyttä.enkeli oli vaikuttunut.sinä olet nero!olet ottanut kaiken huomioon,sillä naiset toden totta ovat ihmeellisiä.
jatkuu vielä mutta jätetään toiseen kertaa. en oo kovin uskonnollista sorttia mutta tuo oli hyvä, ja toivottasti ei kuitenkaan loukannut ketään!