helmikuusta asti jännäilleet =)

Morjens!
Ihana ilma tosiaan ulkona. Ajattelin kohta lähtee kuitenkin jumppaan ku en oo taas vähään aikaan käyny =)

Toivotaan nyt kovasti että Nannalla olis ennustajan lahjoja ja Eevikselle tulis plussa tässä kierrossa. Sano Eevarouva suoraan jos et tykkää ku oon keksiny sulle uuden lempinimen...Eevis =) se on vaan niin kiva sana!

Mä olen seurannu jonkun verran BB:tä. Mutta tota kohtaa en kyllä ole nähny että se Satu olis noin sanonu. Se on jotenkin muutenkin aika ärsyttävän lapsellinen siellä joten se vois seuraavaks tippua =)
Tulee se vaavakuume sillekkin joskus ja sitten peruu puheitaan varmasti!

mutta ihanan aurinkoista tiistaita ja palaillaan B)

Toivottavasti ei haittaa, että tällaisen laitan, mutta ajattelin, että pientä iloa meille naisille! =)
"Siinä vaiheessa, kun jumala oli luomassa naista, hänellä oli menossa ylitöiksi jo kuudetta päivää. Paikalle ilmestyi enkeli ja kysyi:miksi sinä kulutat niin paljon aikaa juuri tähän tehtävään? Jumala vastasi:Olet kai nänyt naisen rakennemääräykset?Hänen on oltava täysin pesunkestävä, mutta ei muovinen, hänessä on oltava 200 liikkuvaa osaa, joista kaikki uusiutuvat, hänen on pysyttävä käynnissä mustalla kahvilla ja ruuantähteillä,hänellä on oltava syli,johon mahtuu kaksi lasta kerrallaan,mutta vatsan on kadottava naisen noustessa seisomaan,hänen suudelmansa on parannettava kaikki vaivat polven naarmusta sydämeen,ja hänellä on oltava kuusi paria käsiä. Enekeli hämmästeli tämän luotavan yksilön vaatimusten määrää:kuusi paria käsiä, ei kai sentään!enkeli huudahti. Jumala: voi, eivät kaikki kädet ole ongelma.mutta kun äideillä pitää olla kolme silmäpaira.ja puhumme nhyt siis koko ajan standartti mallisilta?enkeli tiedusteli. Jumala nyökkäsi. jep.yksi silmäpari on tarkoitettu näkemään suljetun oven läpi samalla,kun äiti kysyy lapsiltaan, mitä he ovat tekemässä,vaikka hän tietää sen kysymättäkin.toinen pari on niskassa,jotta hän tietäisi mitä hänen täytyy tietää vaikka kukaan ei uski hänen tietävän,ja kolmas silmäpari kasvoissa.niiden tarkoitus on katsoa hairahtunutta lasta ja kertoa sanaakaan sanomatta,että aiti ymmärtää ja rakastaa.enkeri yritti keskeyttää jumalan touhut.tässä on kyllä liikaa töitä yhdeksi päiväksi.tee loput huomenna.mutta en voi!jumala vastusteli.olen ihan juuri saamaisillani päätökeen tämän luomistyön,joka on niin lähellä sydäntäni.nainen pystyy jo parantamaan itsensä ollessaan sairas ja ruokkimaan perheensä muutamalla hampurilaisella,lisäksi hän saa yhdeksänvuotiaan seisomaan suihkussa! enkeli hivuttautui lähemmäksi ja kosketti naista. oletpa sinä tehnyt hänestä pehmeän! Pehmeä hän kyllä on, jumala myönsi, mutta olen minä tehnyt hänestä kovankin. et voi kuvitellakaan mihin hän pystyy. pystyykykö hän ajattelemaan, enkeli tiedusteli? jumala: ei ainoastaan ajattelemaan - hän pystyy myös järkeilemään ja neuvvottelemaan. Sikkoin enkeli huomasi jotain, ojensi kätensä ja kosketti naisen poskea. Hupsista, mallissasi näyttää olevan jokin vuoto kohta. Sanoinhan minä sinulle, että yritit saada liikaa mahtumaan tähän yhteen kappaleeseen. ei se ole vuoto,jumala kiisti, se on kyynel!mikä tarkoitus sillä on, enkeli kyseli. jumala:se on naisen tapa ilmaista iloa,surua,tuskaa,pettymysta,yksinäisyyttä,murhetta ja ylpeyttä.enkeli oli vaikuttunut.sinä olet nero!olet ottanut kaiken huomioon,sillä naiset toden totta ovat ihmeellisiä.

jatkuu vielä mutta jätetään toiseen kertaa. en oo kovin uskonnollista sorttia mutta tuo oli hyvä, ja toivottasti ei kuitenkaan loukannut ketään!

Toi on kiva piristys tänne Kryss

Mulla jotenkin älyttömän väsyttävä olo joten täytyy kohta laittaa kone kiinni ja mennä nukkumaan. Johtuupi varmaan siitä että viime yönä en oikeen saanu kunnolla unta!

Voi kun joku tai mielellään kaikk kohtai plussais :heart:

KESKIVIIKKO 12.9

EevaRouva ........kp1/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp8/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp9/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp11/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp14/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp14/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp15/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp17/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp22/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp27/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp33/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp43/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp78/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Mulla alkoi tänään menkat!! Jesh! Ajattelinkin illalla, että ihan sellainen olo, että voisi menkat alkaa ja aamulla tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista ja vähän on jo vuotanut siteeseenkin. Aika vaisusti alkoivat verrattuna siihen, kun yleensä alkaa kunnolla heti vuotamaan. Mutta nyt voi vaihtaa mulla kp 1 ja noudatetaan sitä normaalia, aiempaa kiertoa eli 28-30 päivää. Sain kaverilta (raskaana) ovistikkuja, aion kokeilla niitä tässä kierrossa...

Onnea Eevikselle menkoista, toivotaan että käy tärppi heti tästä kierrosta!

Mulle soitti just se lekuri niistä tuloksista. Sekä kilpirauhasarvot että prolaktiini oli molemmat normaalit. Eli vikaa meistä ei ole löytynyt, jospa se on ollut vaan tuurista kiinni. Ja NIIN jälleen toivon että TÄMÄ olis nyt sitten SE kierto :) Ovis on tosiaankin olosta päätellen varmaan tänään.. pitää kellistää mies heti kun pääsen töistä kotiin :LOL: :whistle: :whistle: :whistle:

Noh ehkä minä sitte näen hiukan edemmäs tulevaisuuteen unissa :LOL: . Hyvä kuitenkin ettei kovin pitkäksi venyny kierto..
No nyt napsuneidillä on sitte hyvä syy treenata vielä vähän enemmän ku ei vikaakaan löytyny =) ! Onnea hyvistä uutisista!

TORSTAI 13.9

EevaRouva ........kp2/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp9/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp10/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp12/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp15/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp15/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp16/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp18/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp23/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp28/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp34/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp44/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp79/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Onnitteluja satelee Napsuneidille hyvistä tuloksista, Eevikselle menkoista ja kenelle sitten....???

Mulle tuli eilen kirje että mä pääsin sinne kouluun. Ajattelin nyt sitten mennä sinne jos täällä töissä vaan ollaan suopeita siihen.
Vauvakuume on silti kova ja jatketaan yrittämistä tottakai ja sitten jos raskaudun niin sit lopetan sen tai jotain =)

Et sellasia....

Katjuskalle oikein paljon onnea kouluun pääsyn johdosta!!!!!!!!

Joo, tästä alkaa taas napsuneidin piinapäivät. Mur. Seuraavan kahden viikon aikana on luvassa taas itsensätutkiskelua ja malttamatonta odotusta. Vaikka kuinka koitan aina "unohtaa" sen asian näiden pp päivien osaksi niin ei se vaan millonkaan tunnu onnistuvan. Tänään ja huomen kyllä vielä varmistellaan ettei vaan ole jäänyt ovishetki käyttämättä. Ja seuraava 2vkoa istutaan tulisilla hiilillä. Mur.

Kukas on seuraavana testaamassa..? Kryss, whisnefska, caeza millanen on olo? Koska meinaatte testailla?

Mitäpäs Nannalle kuuluu? Ovisaika lähenee sullakin =) Meinaatko tikutella tässä kierrossa?

Aurinkoista päivää kaikille tasapuolisesti B)

Onnea Eevikselle menkoista! =) Ja napsuneidille hyvistä uutisista! Ja Katjuskalle kouluun pääsyn johdosta!

Mä yritin tikutella ovista tästä kierrosta taas, mut ku aamut on ton neidin kans touhuu täynnä, ni ei oikeen onnistunu. Kp11 tikutin ekan kerran. Muistin vasta ku olin jo pissannu, et piti tehä testi. Pari tippaa sain viel puristettuu :LOL: ja tasavahvat viivat siihen tuli. Ollaan kyllä hommailtu kp8 lähtien joka päivä paitsi eilen. Että ei pitäs olla siitä kiinni. Nyt vaan kaks viikkoa taas odottelua. :/

Kryss musta toi on ihana juttu, vaikken oo uskovainen. =)

Onnea Katjuskalle kouluun pääsystä!! Sitähän voi varmasti sopia sitte koulun kanssa kun tärppää että miten tulee sitte jatkamaan.

Ovis on laskujen mukaan ens viikon puolella. Aion kyllä ottaa tikut matkaan varan vuoksi ihan varmistukseksi =) . Jos ei muuta niin saavatpahan tullin miehet ihmettelemistä :LOL: .

Kiitos Onnitteluista. Työnantajakin suhtautu hiton hyvin tähän joten mahtava homma:)
Uskokaa tai älkää mut mä oon niin sata varma että nyt jos koskaan se plussa sitten varmaan tulee :heart:

Joo toi oli kiva Nannalta et saa tullimiehetkin ihmettelemistä. Voit sitten samalla selittää koko raskaaksi yrittämis prosessin läpi :LOL:

Iltaa... vasta tulin kotiin eikä toi siivoominen oikein huvita, joten tulin koneelle. Harmittaa ihan suunnattomasti kun tänään jääkin "harjotukset" väliin. Nyt on ihan sellanen olo että se on just tästä päivästä kiinni. Eilenhän mä sain ovistestiin ne tasavahvat viivat ja eilen kyl puputeltiin, mut olis varmaan ollut hyvä vielä tänään ja huomennakin varmistella.

On tää kans, suunnilleen jo itkua väännän kun yks päivä jää välistä. Mut kyllähän se voi olla että eilinekin riittää ja jos vaikka taas huomenna. Ei mitenkään jaksais pettyä tässä kierrossa.

Noh, onneks on sentäs torstai. Huomenna oliskin tarkotus mennä ulos syömään =) Ihquu....

PERJANTAI 14.9

EevaRouva ........kp3/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp10/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp11/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp13/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp16/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp16/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp17/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp24/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp29/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp35/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp45/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp80/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huomenta!!
Katjuska niin siinä varmaan käy, etkä olis ainut joille on käyny :LOL: . Pitäisköhän sitä itsekki hakea johonki kouluu tai vaikka vaihtaa työpaikkaa, jospa sitä samana päivänä sitte tärppäis :LOL: .
Napsuneiti uskoisin että kun kerran oli siittiöt kunnossa, että ne elävät kyllä sielä =) . Eikös se jossain lukenu, että joka toinen päivä on se suosituski, ainaki sillon ku ei tiedä sitä laatua.
Täällä minä pakkaan, stressaan ja pakkaan, vuorotellen ja molempia yhtäaikaa! Tietenki jonku passin unohdan kotiin :D . Tänään iltapäivällä lähdetään reissuun eli minä sitte olen pois ainaski sen viikon verran palstailemasta! Nyt jo alkaa vierotusoireita kehittymään!

Nanna, noin mäkin koitin itelleni muistutella.. Aiemminhan me sen jokatoinenpäivä tahdilla harrasteltiinkin, mut lekuri kun anto ohjeeks että joka päivä. Viime kierrossa onnistu, mut nyt kyl ei. Onhan se vähän niin että ei sitä hommaa voi pakolla tehdä. On se aikamoista jos viikonkin joka päivä puputtelee. Kun ei me normisti ihan niin usein. kutienkin painaa päälle työt ja vielä noi talohommelit jotka on kesken jne. Stressiä tosta tulee kyllä...

Ai te lähdette jo tänään =) Aika ihanaa, mut täytyy kyllä sanoa että sua tulee ikävä. Koittakaahan viettää oikein mahtava loma ja tulla sitten kolmisteen takasin =)) Ei muuta kun oikein, oikein aurinkoista ja romanttista reissua!!

Nannalle hyvää lomaa!!! Nauti=)

Mulla tänää ihan järetön v...tutus päivä. Työnantaja ei sit kuitenkaan tykänny tästä mun opiskelelmaan lähtemisestä joten eväs multa sinne menemisen...voi kakka sentään!!

Hauskaa perjantaita kaikille =)

voi katjuska!ei taida nyt työnantajas olla mitään ihanimpia ihmisiä, harmi kuulla! :hug:
mä en tiiä millon tässä testailis, ku kierto on muutenki aina heitelly miten sattuu. ootellaan nyt rauhassa viel pari päivää. torstaina oli kyl alavatsassa semmoset tunteet että ois kuukautiset alkaneet mutta ei...

lähen nyt hermojani lepuuttamaan kaupungille,ja shoppaileen. haluan uuden ihanan takin ja jotian muuta pientä kivaa. ukko tulee sitten töistä suoraa sinne, ni vois käydä sit herkuttelemassa jossain kahvilassa....

Hyvää Viikonloppua kaikille!!!!! :flower: :flower:

Olin kaupungilla ja ostin uuden hienon takin :) sain vihdoinkin aikaiseksi...ostin myös raskaustestin, mutta en tiedä millon sen uskallan tehä... kuitenkin kierto ollu melko sekava nykyisin...ajattelin, että jos ei vielä huomenna näy menkkoja, ni sitten teen maanatai aamuna ennen töihin lähtöö... jännittää... jotenki on semmonen olo, että se on taas kerran nega, mutta toisaalta on pieni toivon pilke, kun se lääkäriki sillon sano, että munasolu on kehittymässä ja pupuiltiin ihan hurjana pitkän aikaa...ei vaan oikein edes uskalla unelmoida...
tänään ku olin kaupungilla ni ihan väistämättä vauhti hiljeni lasten vaatteiden kohdalle, ja hetken päästä huomasin kun kattelin niitten hintoja..... kuinkahan monta kertaa sitä ihminen jaksaa pettyä??

SUNNUNTAI 16/9

EevaRouva ........kp5/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp12/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp13/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp15/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp18/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp18/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp19/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp21/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp26/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp31/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp37/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp47/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp82/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Koitin päivitellä tota listaa, ekaa kertaa =)

Tänne ei mitään ihmeempiä, eilen siivoilin ja leivoin omppupiirakan. Tuli hyvää :) Illalla tehtiin Fahitaksia ja maisteltiin vähän viintä kun katteltiin leffa. Tai mä katoin ja mies nukahti :LOL:

Mä pidän sulle Kryss oikein paljon peukkuja aamulla!!!!!!!!!!!

terkkuja Italiasta, oli ihana reissu! Yöllä ajeltiin kotia päin ja nyt väsyttää. |O
Oon nyt aika pihalla tein viime hetken kuvioista, lieneekö mitään uutta tapahtunut? Täytyypi lukasta nuo jutut viikon ajalta, vielä en oo ehtiny.
Itsellä ovisaika käsillä mutta pahemmin ei ehditty tuolla reissussa itse asiaan kun oli niin paljon kaikkea muuta...Mutta jospa vielä ei ois liian myöhästä, tikuttelin viikolla ovista (oli tietty tikut matkassa :LOL: ) ja vasta eilen aamulla tuli suht vahva viiva, joten saas nyt nähä sitte...
Sen verran ehdin nähdä teidän jutuista, että Katjuska oot päässyt kouluun. Onnittelut!! :flower:

Matkailu avartaa ja on ihanaa mutta niin on kotiinpaluukin, joten kiva olla taas kanssanne täällä höpöttelemässä! :wave:

Yhteistyössä