helmikuusta asti jännäilleet =)

Heipsan kaikille!

On taas menny muutama päivä ilman kirjottelemisia tänne.
Miss Eaglelle tosi iso :hug:

Nii ajatella, voitais kaikki olla viimisillään nyt jos olis heti napsahtanu ku alettiin yrittämään vauvoja. Harmi että nyt ollaan vielä tääl pettymässä kuukaudesta toiseen :ashamed:
No sitten ku se tärppi tulee ( joskus ) niin voi ainakin sanoo että jännäilyä on ollu pelissä ja jotenkin sitä ehkä osaa olla tosi onnellinen siitä plussasta sitten jos vertaa siihen et heti jos olis tärpänny.
Selitystä selitystä...koittakaa ymmärtää =)

Napsuneidille voisin kommentoida sen verran, että päätös on toki sun oma mutta sinuna en kuitenkaan jättäis yrittämistä yhtään vähemmälle. Jos nyt käy niin että heti raskaudut ni olet ainakin kertonu työnantajalle yrittämisestä eli sekin tietää että sä voit raskautua vaikka huomenna tai sit vuoden päästä ( tätähän ei siis tapahdu....ei ei ei).

Ihana kun on tällänen tukijoukko, missä voi tulla purkamaan näitä omia raskautumis ajatuksii!!!!

Maanantai illan jatkoja B)
 
Muiskis kaikille,

Joo, tää tyttönen menee huomen allekirjottaan sen sopparin. kyllä sitä on pähkäiltykin =) Ja mietin senkin niin että kumpi mulle on tärkeempää, työ vai perhe. Ni kyllä se perhe vie kultamitalin mennen tullen. joten jos sen takia koeaikana menee paikka että oon raskaana ni en mä sille sitten mitään voi. En rupee tätä pitkittään sen kummemmin vaiks sitä paikkaa vaihdankin. Täytyy vaan toivoa että oikeesti viihdyn siellä uudessa paikassa ja selviän kunnialla koeajan =)

Miss Eaglelle hali uuteen kiertoon johtumisen johdosta. Perseestähän se on aina.

Nanna, mä oon miettinyt tota samaa. Et kyllä tää aika on mennyt nopeesti... aatelkaa Nelliäkin, sillä on jo iso masu ja vaikka mitä vaivoja.. kyllä mekin sinne päästää, uskokaa pois. Ja mä kyllä haluaisin odottajissakin samaan pinoon kun te ootte. Täältä on saanut niin ihanasti tukea, ja aina on tosiaan ajatuksia saanut purkaa. Kukin vuorollaan ja tavallaan.

Katjuska, mä ymmärrän kyl tosi hyvin ton sun ajatuksen juoksun. Kyllä varman sitä plussaa osaa arvostaa vähän eri tavalla kun jos olis ekasta kerrasta napsahtanut. Nyt sitä ei ainakaan, todellakaan pidä itsestäänselvyytenä. Mut kyllä me ne plussat vielä saadaan, häntä pystyyn leidit!!!!!!!

).( mullahan piti olla tänään se seurantaultra. Mut eipä ollutkaan. Ne oli mehiläisestä antanut mulle väärän ajan. Kuvitelkaa. Mä lähdin tuntia aiemmin töistä, ajoin n. 80km turhaa sen olemattoman ultran takia. Kyllä pääsi pari kirosanaa siinä tiskillä vaikka eihän se sen hoitajan vika ollut. Mut mitäs sitten nyt????? Uskaltaako sitä sekstailla enää tässä kierrossa (eilen kp11 tuli pupuiltua)`??? pitääkö mun koittaa saada joku aika nyt vielä tälle viikolle sinne ultraan vai onko se jo liian myöhäistä? Pitääkö mun vaan luottaa siihen mitä se sairaalan hoitaja sano, että ei tartte seurata ultralla ja antaa mennä vai mitä ihmettä mä teen? En kyllä tiiä. Mur.

Nyt pitänee lähtee peseen nää kutrit, jotta saapi patukat laitettua päähän ni on aamulla kivat kiharat kun meen sitä sopparia allekirjottaan =)
 
MIss Eagle , tuo vaihe ketuttaa aina, mutta tällä hetkellä itse antaisin mitä vaan tätsyn tulosta.Edelleeenkään mulla ei mitään, ei menkkoja eikä plussaa;se on varmaan vaihdevuodet iskenyt muhun... :ashamed:
Soittelen gynelle tällä viikolla.

Ihan samat aatokset käyny mullakin mielessä, että jos tää projekti ei ois ollut näin tahmeeta, niin tulevaa joulua oisi juhlittu meijänkin perheessä jo kolmisin.Mutta asiat kun ei aina mee niinkuin toivoisi. :headwall:

Ihanaa Napsu kun sä jaksat olla aina niiin positiivinen; näillä epätoivon hetkillä täältä sitä voimaa saa aina kummasti! :)

Kiitokset teille kaikille siitä, että ootte täällä. On se jännä miten ihan tuntemattomien kanssa voi tuntea tällaista yhteenkuuluvuutta! Tsemppiä tulevaan meille kaikille. :wave:
 
TIISTAI 9.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Miss Eagle..........kp5/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp5/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp7/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp11/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp11/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp14/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp15/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp23/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp23/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp28/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp41/32-35................yk8.......1.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö


 
:hug: kaikille neganneille ja menkoista kärsiville!
Mä meen keskiviikkona, siis huomenna lääkäriin, ku on näitä tiputtelu vuotoja ja ihme kipuja. Josko sit ois taas viisaampi.
Eli hengissä täällä olen, pidin vaan vähän taukoa, ku ottaa niin koville tää yrittäminen. Mut nyt on taas mentävä, ku likka heräs päikkäreiltä! :wave:
 
no iltaa! :heart: just tuossa ukon kanssa juteltiin ja ajateltiin yrtittää tässä kuussa varman päälle, elikkäs seuraavat viikko kaks pupuillaan vähintään joka toinen päivä ja varmistetaan että perille menee :D kun ei aina tiiä millon se mun ovis on vai onko ollenkaan. mä en oo oikein innostunu niistä ovis tikuista... tuo liikaa paineteita.... mutta ollaan varauduttu siihenki ettei makuuhuoneessa (tai millon missäkin) pääse tylsyys yllättämään :saint: aina on kiva kokeilla jotain uutta ja jännää, piristää ja varmistaa että rakastelusta ei tuu vaan suorittamista... no nyt tais tulla melko suoraa puhetta, mutta eiköhän sitä kaikki tiedetä miten niitä lapsia tehdään :p mutta illanjatkoja kaikille. mä rupeen kohta puoliin jo nukkuu, rankkoja työpäiviä takana ja väsy on kova...
 
Molskis,

Mä sainkin itelleni kunnalliseen ultra-ajan torstaiaamulle. Ihan jees, pääsen nyt sit kuitenkin varmistaan että kuinka paljon niitä follikkeleita siellä kypsyy. En tiiä vaan kandeeko paljon ennen sitä nyt pusutella, mut jospa nyt koittais vaan elää liikoja suunnittelematta.

Kävin tänään laittaan nimen siihen uuten työsoppariinkin ja irtisanoin itteni vanhasta. HUI APUA. Kyllä on jännä olo tällä hetkellä, jotenkin pelottaa että olihan ratkaisu oikea. Ja nyt sitten stressaan sitä että mitä ne sit oikeesti aattelee jos tän vuoden puolella vielä raskaudun. noh, ei pitäis miettiä niin pitkälle.

Toivottavasti lääkäri selvittää Rinkinkin ja Annien tilanteen. Inhottavaa tollanen, tosiaankin.

Nanna, nippaileeko masussa? Kyllä mullakin mun mielestä melko pian alko ne "nipistelyt". Niin hassulta kun se tuntuukin että heti vois jotain tuntua, mut niin se vaan oli.

Kryss, se on inhaa joo jos alkaa tuleen siitä rakastelusta liikaa lapsentekoa. Meille kyl on käynyt jo vähän niinkin, mut tää kuukaus sovittiin että otetaan ilman painetta ja ahistusta siitä että "nyt on ne parhaat päivät ja pakko pusutella vaiks ei haluiskaan". Kyllä se on paljon mukavampaa kun ei ole "pakkoa" takaraivossa onnistumisesta.

Ennen joulua tää pino on kaik odottajissa!!! Näin ainakin KOVIN toivon. Illanjatkoja, napsuneiti lähtee peseen luita ja läskejään tonne saunaan =) Vihdoin sain sen päälle kun se ensin syyti kaikki savut sisälle. Tosi ihquu... =(
 
Iltaa naiset!

Mä tosiaan toivon et olet Napsuneiti oikeessa että jouluun mennessä oltais kaikki jo odottajien puolella jo. Olis kyllä mahtava juttu jos päästäis kaikki samaan pinoon tuonne odottajien puolelle kun meillä tosiaan niin hyvä porukka täällä =)

Meillä kyl kans ikävä kyllä on menny tää puputtelu vähän enemmän siihen suorittamisen ja yrittämisen puolelle.
Mä tajusin että oon varannu sen gynen tän kuun viimiselle päivällä ja aloin vasta ajatella nyt että mullahan taitaa olla menkat just silloin...pitää kai sitten kysellä uutta aikaa. Toivottavasti se ei nyt sit veny kauheen pitkälle!

Ihme juttu kyllä sulla Annie. Missähän ne sun menkat oikeen viipyy. Normaalisti toivois että niitä ei tulis edes. No toivotaan että saat vastauksia pian =)

Jeps, mutta taidan lähtee pian nukkumaan. Kauhee väsymys päällä ku pitää BB:tä seurata iltasin ja aamulla aina aikanen herätys. Tänää kyllä jätän väliin tai en jaksa nousta aamulla B)

Ai nii piti kysyy Napsuneidiltä et mitäs sun nykyinen pomo sano sun irtisanomiseen?
 
TIISTAI 10.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Miss Eagle..........kp6/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp6/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp8/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp12/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp12/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp15/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp16/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp24/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp24/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp29/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp42/32-35................yk8.......1.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö



 
Huomenta! Eilinen päivä oli aika oireeton ja huoli jo tuliki että tapahtuuko sielä sitte kuitenkaan mitään, mutta sitte sain taottua itselle että se on kierron 5 päivä vasta menossa. Kuumat aallot oon saanu kyllä sivuoireiksi, ei muuten mitään kivaa hommaa ku yhtäkkiä töissä tulee tunne että on patteri kehon sisällä ihan ylikierroksilla! Onneks ne on ainaki tähän mennessä olleet nopeesti ohi meneviä.

Jos kävis niin hyvä tuuri että suunnilleen samoihin aikoihin plussataan niin pitää perustaa vaikka oma kerho tuonne? Olishan se kyllä mukavaa kun täällä on aina semmonen tunne niin ku vanhoille tutuille purkais mieltään =) !
 
Katjuska, mun pomo sano, kun vielä pohdin että otanko sen paikan vastaan, että rohkeesti vaan. Ja eilen kun asiasta kerroin ni sano vaan että mietis kuinka paljon säästät vuositasollakin aikaa työmatkoissa. Totta..

Ja sanoin etten halua läksiäisiä, koska mä oon sellanen itkuiikkaa ja on kuitenkin haikeeta täältä lähtee.. siihen pomo totes että se taas ei tyttö ole susta kiinni, että järjestetäänkö sulle läksiäisiä =)
Toi pomo on melko ihana, harmillista senkin takia lähtee kun hän on melko uus ja tuntuu sieltä että hommat vois muuttua paljonkin parempaan suuntaan hänen ansioistaan. Mut mut...

Samanlainen tunne mulla on kun Nannallakin että tänne on niin hyvä ja helppo tullaa mieltään purkamaan. Asiasta kun asiasta. Kaikki ainakin ymmärtää noi vauva-ajatukset, ja suhtautumiset pettymykseen ja toisten vauva-uutisiin.

Mulle ei clomeista tullu kuumia aaltoja oikeestaan ollenkaan. Mut masua kyl tosiaan nippaili. Tänään tein ovistestin ekaa kertaa ja eipä ollut vielä vahva viiva. Yleenshähän mun ovis kyl onkin vasta 16-19 päivillä ja nyt on kp14menossa, joten ei kai vielä tarttiskaan olla. Huomen ultrassa sit näkee mikä siellä on tilanne.

Kivaa päivää kaikille!!!
 
Tottakai perustetaan oma pino odottajien puolelle, KUN me kaikki sinne siirrytään ihan kohta! :D
napsuneidille onnea uudesta työpaikasta!
Meillä on aika hyvin pysyny puuhailussa into mukana. Yleensä kumminki joka toinen päivä ainakin puuhaillaan, että luulis riittävän.

Lääkärikäynti oli ihana! Tutki paikat ja sano et kaikki tuntuu ihan normaalilta eikä usko että mistään isosta jutusta on kyse. Lihotuskuurille mut pisti. Jos en saa painoo nouseen kuukaudessa ni sit määrää lääkkeet siihen. Sano, että mulla ei oo tarpeeks endorfiinia(?) just ton laihtumisen takia, ni siks tiputtelee. Ja sano, että uskoo siihen ku painon saa nouseen, ni vauvakin saa alkunsa pian! =) Ja se, että pitää pitää huolta että saa tarpeeks levättyä ja rentouduttua!
Ihan uskomattoman ihana lääkäri ja vielä kunnallisella. Harvoin osuu kohdalle!
Nyt on siis aivan mahtava fiilis, ku on jotain mitä voi tehdä asian hyväks! =)
Taidanpa mennä syömään! :D
 
Torstai 11.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Miss Eagle..........kp7/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp7/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp9/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp13/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp17/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp25/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp25/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp30/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp43/32-35................yk8.......1.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö


 
Voihan P.... Just kirjotin viestin ja se katos johonki!!! Noh kuitenki onnea Rinkinki hyvistä uutisista, ja sitte ei ku lihottamaan. Voisit oikeestaan saada multa pari kiloa, jos vaikka laitan postissa tuleen :D . Mitäs Annielle ja Napsuneidille kuuluu? Saitteko hyviä uutisia??

Pitäiskös meidän perustaa uusi ketju vaikka helmikuusta jännäilleet vol.2. Jospa se auttais tähän pätkintään??
 
Huomenia,

Mulla ei oo pelkoa siitä että lekuri sanois että pitää lihota kuten Rinkinki. Toivotaan että se muutama kilo tekee tehtävänsä!!! Jos ei ole niin helppoa laihtua ni ei se välttämättä kyl varmaan oo helppoa lihotakkaan..

Mä kävin tänään siellä folliikkeliultrassa ja yksi 18mm kokoinen folliikkeli sielä näky. Ei siis useampaa kun se yks vaan. Ens kierrossa ei seurantaultraa kuulemma tartte, eli sit joulukuussa seuraavaks jos vielä tarvetta on. Koska siitä seuraavasta kierrosta sit tartten uuden reseptin niihin Clomeihin kun annos tuplataan.

Nyt ei muuta kun peitonheiluttelua vaan =) Eilen heiluteltiinkin jo, mut ei vielä tänäänkään tullut ovistestiin kahta viivaa, joten josko tossa viikonloppuna tulis pupuiltua sit vaiks vähän enemmän. Lauantaina joudun kyl menee töihin, mut onhan siinä ilta aikaa =)

Koska sulla Nanna on se ultra? Vieläkö nippailee?

 
Huomenia,

Mulla ei oo pelkoa siitä että lekuri sanois että pitää lihota kuten Rinkinki. Toivotaan että se muutama kilo tekee tehtävänsä!!! Jos ei ole niin helppoa laihtua ni ei se välttämättä kyl varmaan oo helppoa lihotakkaan..

Mä kävin tänään siellä folliikkeliultrassa ja yksi 18mm kokoinen folliikkeli sielä näky. Ei siis useampaa kun se yks vaan. Ens kierrossa ei seurantaultraa kuulemma tartte, eli sit joulukuussa seuraavaks jos vielä tarvetta on. Koska siitä seuraavasta kierrosta sit tartten uuden reseptin niihin Clomeihin kun annos tuplataan.

Nyt ei muuta kun peitonheiluttelua vaan =) Eilen heiluteltiinkin jo, mut ei vielä tänäänkään tullut ovistestiin kahta viivaa, joten josko tossa viikonloppuna tulis pupuiltua sit vaiks vähän enemmän. Lauantaina joudun kyl menee töihin, mut onhan siinä ilta aikaa =)

Koska sulla Nanna on se ultra? Vieläkö nippailee?

 
Napsuneiti: Sinullahan on sitte ovis lähellä vissiin?? Mulla on ultra maanantaina. On noita nippailuja ja vihlomisia taas ollu. Toivottavasti sieltä on irtoomassa sitte oikein kunnon kokonen munasolu. Jännittää nyt vähän kaikki. Miten nuo tehos sekä kuinka pitkä jono on sitte ks:aan. Toivottavasti pääsis sinne mahdollisimman nopeesti niihin aukiolo yms. tutkimuksiin jos ei nyt tästä tärppää.
 

Yhteistyössä