Huomenia!!!
Mieli on maassa ja silmät on punaset. Sain eilen riidan aikaseks miehen kanssa ja jäi paha mieli. Onneks jotain hyvääkin, kävin työpaikkahaastattelussa joka tavallaan olis mulle "ylennys" ja työmatka lyhenis puolella ja ja.. plussapuolia olis siis paljon. Mutta JOS sen paikan saisin ni siinähän olis koeaika. Ja tää vauva-projekti on nyt tässä ihan hyvällä mallilla kun on ne clomit käytössä. joten en todellakaan tiedä mitä sanoa jos ne huomenna sanoo että sen paikan saan. APUVA!!!!!!!
Clomeista Nanna kyseli. Tuntuu että masussa nippailee, molemmilla puolin. Mut en tiedä johtuisko siitä.. varmaan, koska yleensä mulla ei tollasia tuntemuksia o. Päätä vähän on särkenyt kans, mut voi johtua siitäkin että kävin ma hierojalla joka tosiaan ei ollut kovin helläkätinen =) Yöunet meni eilen, mut se saattaapi johtua siitä riidastakin yhtälailla. Joten varmaan se nippailu ja "poskien punotus", vuoroin lämmin vuoroin viilee, johtunee sit niistä clomeista.
On tää elämä kans, toki haluaisin paremman palkan ja lyhyemmän työmatkan, mut mitäs jos koeajalla sit tuunkin raskaaks...? Ja eipä se reilua olis sitä uutta työnantajaa kohtaan.
Ihana päivä tulossa kun näitä pohdin, mä kun oon muutenkin sellanen pohtia / veivaajaluonne.