helmikuusta asti jännäilleet =)

Katjuska: Yksityisellä gynellä minäki käyn. Ja vielä näiden alkututkimuksienki kanssa. Vasta jos ei tuon clomikierron jälkeen tärppää niin sitte ks:n asiakkaaksi. Varmasti olis saanu kunnallisellaki puolella apua, mutta jonot sinne on hurjat ja tällä samalla naisella käyny aiemminki täällä.

Mä kans päädyin tähän yksityiseen kun oon käyny ennenkin tällä naisella ja on ihan mielettömän hyvä ja mukava ihminen.
Ajattelin just noin, et kunnallisella puolella mä tuskin olisin saanu mitään selville ja huonoa palvelua.
Maksaahan se tietty vähän enemmän mut menee sitä rahaa paljon turhempaakin!

PERJANTAI 28.9.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
rinkinki................kp4/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp12/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp12/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp17/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp24/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp25/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp27/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp30/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp31/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp33/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp43/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp49/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp59/34....................yk7......3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

PERJANTAI 28.9.2007
napsuneiti..........kp2/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp4/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp12/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp12/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp17/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp24/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp25/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp27/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp30/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp31/25-33.............yk8........1.toiveissa
Kryss..................kp43/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp49/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp59/34....................yk7......3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Heissan,
päivitin itteni tuonne listaan, yrityskierto 13 on menossa siis. Ylläri... voihan vidus, ei oikein muuta keksi.

Ja kaiken huippu on se, että munhan pitäis nyt alottaa ne clomit kiertopäiville 5-9 ja koitin soittaa seurantaultraa sairaalaan. Ei ainuttakaan vapaata aikaa :'( mutta kehotettiin kuitenkin syömään niitä clomeja.. SIIS HÄH??????????? Mistä mä tiedän miten mun kroppa niihin reagoi? Mä luulin että seuranta on vähän niinkun välttämätöntä. Eikö se olekkaan???????? varasin nyt kuitenkin yksityiselle lääkäriasemalle ajan ultraan kiertopäivälle 12. Ultran tekee sen sairaalan, jossa oon ollut hoidossa, ylilääkäri. Jep.

Noh, eipä kummempia. Tästä tää taas lähtee. onneks on sentään perjantai!!!!

on viikonloppu eessä taas, jepujeejee!tulee kavereita helsingistä asti moikkaamaan ja sit meillä on isot perhejuhlat huomenna, pääsee vähä tuulettumaan. jospa sitä ei sitten niin miettis näitä asioista.sais pääkin levätä hiukan. en siis oo koneella varmaan ku vasta sunnuntaina, mutta hyvää viikonloppua kaikille!! rentoutukaa ja pitäkää hauskaa!! :wave:

Napsuneiti :hug: ei kun uutta kiertoa kohti vaan taas.Kyllä se vielä napaa, usko pois. Mulla tosin myös tuli suru puseroon, testasin negan nyt aamulla. Vaikka olenkin valmistautunut siihen ettei tässä kierrossa voi tärpätä kun yrityskin oli niiin heikkoa... :ashamed: Mutta aina se harmittaa yhtä kovin.

Mietin että onkohan se mun ovulaatio voinut viivästyä sittenkin, kun tota valkkaria tuli vasta viimeviikolla aikalailla. Se vaikutti ihan niiltä kuuluisilta "ovislimoilta" mutta en ymmärrä miten niitä olisi tullut vasta nyt. Tikutin kuitenkin sen oviksen silloin kp 16 siellä reissussa... En ymmärrä, en ymmärrä... :/ toivottavasti tää kierto ei nyt lähde menemään ihan solmuun...

Mutta kuten sanoitte onneksi on viikonloppu! :wave:

Kiitti Annie, ja haleja kans sen negan johdosta! Mä oon todennut sen niin, että se pettymys kun menkat alkaa on vähän pienempi kun sen on kokenut jo sen negatiivisen testin kautta. Pettymys kuitenkin, mut kun menkat alkaa ni olo on muutenkin niin surkee.

Mulla on taas ollu ihan mega-menkat ja olokin sen mukainen. Eli tosi kipee ja vatsa ollut ihan sekasin ja särkylääkettä on kyllä kulunut. Huoh. Noh, onneks aletaan oleen taas jo voiton puolella =)

Hain tänään ne clomit. Jesh, niitä ei myydä kun 20kpl purkeissa ja se purkki makso 60eur. melko kallista. Toivotaan kuitenkin että 15 pilleriä jää käyttämättä. Mä en vaan o ihan varma että pitäiskö mun alottaa ne maanantaina vai tiistaina. Kun mun menkkojen eka päivä on aina niin hirmu niukka. mut to-pe välisenä yönä kyllä oli jo ihan hanat auki ja tampoonia sai kyl käyttää jo to. Mut miten niukka vuoto lasketaan kp1:seks? Hmph...

mikähän on Kryssin ja Miss Eaglen tilanne? Toivotaan kyllä kovin plussia jo tähän pinoon. Edellisestä on jo niin kauan aikaa.

Ei muuta kun hyvää lauantain jatkoa, me lähdetään nyt kaveripariskunnalle saunomaan ja Fahitaksia syömään =)

MAANANTAI 1.10.2007
Katjuska-81..........kp3/26-29..............yk10.......1.toiveissa
napsuneiti..........kp5/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp7/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp15/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp15/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp20/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp27/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp28/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Annie76..............kp33/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp34/25-33.............yk8........1.toiveissa
Kryss..................kp46/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp52/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp63/34....................yk7......3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

jep jep, mulle voi laittaa kp 3. ei oo kyllä tavalliset menkat, tulee vaan semmosta paksua limaa jossa on väriks punasta, ei oo ikinä ennen ollu tämmöset, ja nyt kolmen päivän aikana on tullu samanverran kun yleensä tulee n.3 tunnin aikana!!! mistä mahtaa johtua??? ehdotuksia, kokemusksia??? vähä outoo. ja mihinkää ei koske niinku menkkojen aikaan, ja muutenki kaikki menkkaoireet puuttuu.... kertokaapas te viisaammat missä vika?? :attn:

apuva!!! mua rupes nyt jännittäämään ihan hurjana..... kiitos teidän :whistle: oon ite miettiny ihan samaa mutta en oo uskaltanu ajatella koko asiaa.... hui hui... kai se testi on ostettava........ kerron sit miten kävi!!! jännittää niin........mä vaan tärisen täällä!!!!!!ukko on hymy persiissä sohvalla......auttakkee!!!!!!!

TIISTAI 2.10.2007
Katjuska-81..........kp4/26-29..............yk10.......1.toiveissa
napsuneiti..........kp6/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp8/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp16/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp16/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp21/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp28/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp29/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Annie76..............kp34/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp35/25-33.............yk8........1.toiveissa
Kryss..................kp47/28....................yk9........1.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huomenta! Tulehan Kryss heti ilmoittamaan miten kävi testin kans... Tipautin nyt whisnefkan ja caezan pois tuosta listalta ku ei ole heistä kuulunut. Takasihan aina pääsee...

Huomenta!

Kyllä kuulostaa Kryssillä aikas hyvältä =))) Tuu kertoon mitä testi näytti!!!! Ihana olis saada plussa tähän pinoon.

Mitenkäs Nanna? Mitkä on fiilikset?

Mä otin tosiaan eilen ekan clomin ja nyt sit jännätään saako ne jotain aikaseks. Seurantaultraan varasin ajan Mehiläiseen kun kunnalliseen en aikaa saanut. Tosin kunnallisen mielestä seuranta ultra ei edes olisi pakollinen. Mut en mä uskalla syödä niitä clomeja jos ei tarkasteta että mitä ne saa aikaseks.

Napsuneiti: Ei täällä mitään kummempia tuntemuksia ole. Testaus into taas kasvamaan päin, mutta täytyy hillitä ittensä ja säästää. Loppu viikosta sitte testailen jos tarvii, todennäkösesti kuitenki ennen sitä alkaa vuoto. Kyllä minunki mielestä on ihan kannattavaa se seuranta ultra käydä. Varsinki näin eka kuurilla, mistä sitä tosiaan muuten voi tietää miten ne vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään.

Meitä nostelen ja samalla ihmettelen mihin mun täti on häippässyt?? :/
Testasin negan tänään mutta tätsyä ei kuulu ei näy.Yleensä mulla aina se tasan 32 päivää, harvemmin pitenee.

Tänään kuitenkin jo kp 34, eikä oireita suuntaan eikä toiseen olo ei ol raskautunut, koska testitkin negaa muta menkkaoireitakaan ei ole.Hämmentävää... :/ :|

Moro!
Aika mielenkiintonen tilanne sulla Annie...tuliskohan se plussa kuitenkin sieltä vielä jos ei kerran tätiäkään näy. Toivon ainakin niin :whistle:
Mä kanssa ihmettelen mun oloa, kun mulla lauantaina alko kunnollinen vuoto ja tänää ei mitään enää eli nää mun menkat ois kestäny vaan 3 pv. normaalisti mulla kestää 5-7 pv. Jotenkin outoa kyllä mulle :/

Toivotaan että Nanna pääsisitkin testailemaan vielä loppuviikosta ja tietenkin toivotaan että testitulos olis plussaa :heart:

Mä taas tänää kuulin vauva uutisia. mun kaveri saa vauvan ja tiedän että ovat yrittäneet tätä vauvaa jo monta vuotta...joten kyllä se sieltä varmaan ajan kanssa tulee meille kaikille :heart:

KESKIVIIKKO 3.10.2007
Katjuska-81..........kp5/26-29..............yk10.......1.toiveissa
napsuneiti..........kp7/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp9/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp17/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp17/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp22/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp29/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp30/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Annie76..............kp35/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp36/25-33.............yk8........1.toiveissa
Kryss..................kp48/28....................yk9........1.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huomenta! Onkos napsuneidille tullut vielä sen kummempia oireita lääkkeistä? Jännittää jo tosi paljo itseäki niiden alotus. Vähän vain epäilyttäää että riittääkö se 1 tabu päivässä tuohon oikeeseen puoleen jos sielä ei ole paljo mitään eloa muuteskaan.
Toivottavasti ei liian pitkälle tämä kierto veny. Jotenki en kyllä yhtään usko että olis tärppi käyny(tai sitte itsesuojeluvaisto pelaa hyvin).

Tehdäänkös Annie yhdessä tuumin testit perjantaina jos tarvii vielä sillon tehdä??

Huomenia!!!

Mieli on maassa ja silmät on punaset. Sain eilen riidan aikaseks miehen kanssa ja jäi paha mieli. Onneks jotain hyvääkin, kävin työpaikkahaastattelussa joka tavallaan olis mulle "ylennys" ja työmatka lyhenis puolella ja ja.. plussapuolia olis siis paljon. Mutta JOS sen paikan saisin ni siinähän olis koeaika. Ja tää vauva-projekti on nyt tässä ihan hyvällä mallilla kun on ne clomit käytössä. joten en todellakaan tiedä mitä sanoa jos ne huomenna sanoo että sen paikan saan. APUVA!!!!!!!

Clomeista Nanna kyseli. Tuntuu että masussa nippailee, molemmilla puolin. Mut en tiedä johtuisko siitä.. varmaan, koska yleensä mulla ei tollasia tuntemuksia o. Päätä vähän on särkenyt kans, mut voi johtua siitäkin että kävin ma hierojalla joka tosiaan ei ollut kovin helläkätinen =) Yöunet meni eilen, mut se saattaapi johtua siitä riidastakin yhtälailla. Joten varmaan se nippailu ja "poskien punotus", vuoroin lämmin vuoroin viilee, johtunee sit niistä clomeista.

On tää elämä kans, toki haluaisin paremman palkan ja lyhyemmän työmatkan, mut mitäs jos koeajalla sit tuunkin raskaaks...? Ja eipä se reilua olis sitä uutta työnantajaa kohtaan.
Ihana päivä tulossa kun näitä pohdin, mä kun oon muutenkin sellanen pohtia / veivaajaluonne.

:hug: napsuneidille! Toivottavasti saatte sovittua.
Kauan se koeaika kestäis siinä työssä? Totta sinä ehtisit sen töissä olla vaikka nyt tärppäiski, eikä sinun tarvi sitä kelleen erikseen sanoa että on yritys päällä nyt. Sehän on ihan normaalia että jossain vaiheessa nainen saattaa jäädä äitiyslomalle, eikä se sais vaikuttaa valintaan, palaathan sinä sieltä mahdollisesti takas työn ääreenki. Pidetään peukkuja, että saisit työn!

Mä tulin taas meitä nostelee... :attn:
Napsuneiti :hug: , harmillisia nuo tollaset yhteenotot, välillä aina meilläkin ovet paukkuu, mutta se kuuluu asiaan.Tää elämävaihe on just tota, että kaikki tulee yhtäaikaa, siinä sitten saa sormi suussa mietiskellä mikä ois paras vaihtoehto :/ Onnittelut kuitenkin ylenemismahiksesta!
Mä täällä EDELLEEN venaan sitä tätiä, alkaa jo pikkuhijaa rasittamaan tää tilanne...ja ahistamaan, alkais jo ne menkat kun raskaana en kuiteskaa oo!! :kieh: :headwall: :headwall:

Testataan vaan Nanna yhdessä perjantaina, vaikka omaltani osaltani en osaa enää edes jännittää että plussa tulisi.Odotan vaan niitä menkkoja.
Hassua että niitäkin voi toivoa alkavaksi näin kovin!
:ashamed: Mutta sulle pidän Nanna peukut ja varpaat plussan puolesta! :)

:wave: :wave:
Kylläpä minä taas kovasti toivoin, että kun täänne tulen taas lueskelemaan, olisi jollain ollut plussa uutisia! :heart:

Minulla tosiaan ei ole vielä menkat alkaneet, mutta maha on ollut aika löysällä muutaman päivän ja alavatsaa juilii niin kovasti että kyllähän ne menkat sieltä taas kurvailee varmaan.. :headwall:
Mun viinapää on mennyt ihan olemattomaksi näköjään kun olen huomannut tässä edellisen 3-4 kertaa, yhden sauna siiderin tai oluen jälkeen minulla on seuraavana aamuna krapula! Ei mulle ennen noin ole käynyt, mutta kai sitä on tulossa vanhaksi.. :ashamed:
Plussa onnea kaikille! Tulen sitten kertomaan kun menkat alkaa ja kyllä minä tosi usein käyn lukemassa kuulumiset, mutta on vain ollut niin kiirettä etten ole kerinnyt kirjoittelemaan. :ashamed:

Yhteistyössä