helmikuusta asti jännäilleet =)

TIISTAI 25.9.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Miinaliina.............kp9/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp9/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp14/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp21/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp22/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp24/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp27/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp27/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp28/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp30/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp40/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp46/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp56/34....................yk7......3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Mulla alkanu tänään sama homma, mieletön valkkari. Ja vatsaa kouristelee niinku olis jo menkat tulossa. Ei niiden vielä missään nimessä pitäs alkaa, venyis nyt edes ens viikon puolelle!
Mitäs napsuneiti? Oireita vielä?

Moikka!

Mäkin tulin tänne ihmettelemään.
Mitenkäs sen Kryssin testituloksen kanssa kävi? Vai teitkö sen? tule kertomaan.
Ja Napsuneiti oliks sulla millanen testi aikataulu?

Mulla tosiaan ei juuri mitään oireita mihinkään suuntaan. tai janottaa kauheesti ja tänää on vähän nipistelly kyllä oikeelta alavatsasta mutta luulen että on mielikuvituksen tuotetta B)
Katsotaan...mulla kuitenkin jännät ajat vasta viikonloppuna =)

Olen minä täällä taustalla lueskellut ja jännäillyt kaikkien puolesta! :saint:
Itsellä ei ole mitään erikoisia oireita ilmaantunut vaan samanlaisia tuntemuksia kuin ennenkin. Kyllähän me tuossa ukkokullan kanssa lomareissulla heiluteltiin ahkerasti peittoja, saunan lauteita ja mitä millonkin.. Saas nähdä onko tuottanut tulosta! :LOL: :LOL:

Moikka,

Katjuska kyseli oireista.. noh, ei o enää paha olo. Mut nännit on hirmusen kipeet ja välillä nipistää masua ja oon ollut tavallista janoisempi jo monena päivänä.
Mut kyllä ne torstaina alkaa ne menkat.. testasin meinaan herkällä, hätäpäissäni, myönnän... tänäänkin. Ja negahan se oli. Jotenkin aattelin että on sitten helpompaa kun ne alkaa siellä reissun päällä kun oon jo asennoitunut siihen että raskaana en o kuitenkaan. Ymmärtääkö kukaan =) ?

Kyssin kuulumisia mäkin jännäilen....

KESKIVIIKKO 26.9.2007
rinkinki................kp2/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp10/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp10/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp15/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp22/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp23/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp25/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp28/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp29/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp41/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp47/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp57/34....................yk7......3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huomenta! En oo tässä kuussa lämpöjä mittaillu, paitsi nyt piti tänään mennä sitte se tekemään ihan tottumuksen vuoksi. Lämmöt oli ihan normaalit eli ei koholla juuri yhtään. Eli uuteen kiertoon varmasti siirrytään täällä :kieh: . Toivottavasti pääsee sitte mahd. pian ne lääkkeet alottaan!

Nanna, mut ei kai kaikilla ees lämpö nouse vaiks raskaana oliskin. Tai näin mä oon ollut kuulevinani joskus... Mut jos kummaltakin tää kierto kurahtaa, ni ainakin on sit molemmilla nyt se Clomikuuri ens kiertoon. Mut pidetään peukkuja ettei ne ala kummaltakaan!!!!!!!

Mulla on aina iltasella nännit ja tisut kipeet, näin aamulla on NIIN paljon helpompi olla ku ne tuntuu melko normeilta. Mut toi tisukipuhan mulla on aina ollut pms-oireena.

Vähän on aamulla alkanut masua nipsaileen, mut huomenissa vasta niitä menkkoja odottelen. Aina on mennyt niin että 16pvää ovisplussan saamisesta ne on alkaneet, ja se on sit huomenna.
Huomen ja pe en sit koneelle pääsekkään ku ollaan siellä kursseilla..

Toivotaan että tuun juu... mut melkoinen ihme se olis kyllä =)
Mut onneks ne kaks testattua negaa 28/31 ja 30/31 kuitenkin on jo vähän saaneet mut valmistautumaan siihen että kyllä ne alkaa. Ei o sit NIIN suuri suru kun ne alkaa. Ihmeellistä kyllä ei vielä näy kyllä tuhrun tuhrua eikä ole sellanen olo että ne olis alkamassa. Mut mut....Tuun kyllä pe iltana varmaan kertoileen sit kuin kävi :D

On kyllä ihanaa kun saa täällä teidän kanssa jännäillä ja purkaa mieltä. Sekä hyvässä että pahassa! Kiitos että olette olemassa!

Napsuneiti: No höh. Pitää minun sitte jännätä tuonne maanantaille, että miten sinun kävi! Perjantaina lähdetään reissuun viikonlopuksi.

Onkohan whisnefka vielä mukana täällä?? Olin lukevinani jostain että aikoi jäädä taka-alalle??

olin viikonlopun kipeenä ja muutenki vähä sulattelin maanatai testin NEGAA!!!!!!oli aika vaikee olla, ja on vieläki... en jaksa ymmärtää tätä mun kiertoo en sitten ollenkaa. menkkoja ei kuulu ei näy... mutta sanokaas viisaammat, olin siel lääkärillä 26.8 ja sillon siellä näky se 8mm kokonen kasvava munasolu, ni eikös kaiken jären mukaan sen ois siinä viikon sisällä pitäny irrota, ja ilman raskautumista aiheuttaa menkat??? oonko ihan väärässä??? tai sit se kasvaa vieläki ja on kohta joku 10 senttiä iso :LOL: mieski meni ihan sirpaleiks ku seki jännäili niin kovasti sitä testiä...

kysyin ukolta että mitä mieltä se on että rupeisin niitä ovistikkuja käyttämään, ni hetken se oli hiljaa ja sitten lohkas, et :entäs jos me ei sitten raksateltas enää kun vaan niinä otollisimpana päivinä, muut seikkailut jäis pois??? yritin lohdutella, et ei niin tuu käymään :LOL: höppänä ku on =)

Iltaa naiset!

Mä ymmärrän sun tunteen tällä hetkellä Rinkinki...voi hitsi sentään. ei auta muuta ku pää pystyyn ja nokka kohti uuteen kiertoon :hug:
Sorry, helppohan se on taas täällä sanoa ku tietää kuin paljon oikeesti ottaa päähän!

Kryss outo juttu että ei näy testissä eikä menkkojakaan. mitäs jos käyt terkkulassa verikokeessa?

Mulla tänää tuli tosi tosi vaaleenpunasta pyykiessä ja välillä nippailee mutta luulenpa että ne menkat sieltä tekee tuloaan ennenmmin ku raskaaks itteeni kuvittelisin!

Napsuneidille hyvää kurssipäivää ja tuohan tullessas hyviä uutisia meille =)

TORSTAI 27.9.2007
rinkinki................kp3/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp11/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp11/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp16/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp23/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp24/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp26/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp29/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp30/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp32/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp42/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp48/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp58/34....................yk7......3.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

[/quote]

huomenta!

Mulla vähän huono fiilis nyt. Tänää tuli aamulla jo enemmän tuhrua ja nyt jo pikkusen tiputtelee joten tää kierto tais olla sit taas tässä :(
No viimiseen asti kuitenkin pitää elää toivossa joten kunnes vuoto kunnolla alkaa ni uskon vasta sit.

Mutta hyvää torstaita ja plussatuulia :heart:

juu sais se plussa kyllä jo tulla meille, niinku tietty kaikille muillekkin!
Sain kuitenkin tilattua ajan jo gynelle, joten tästä on hyvä lähtee. Saa tarkistaa että kaikki on kunnossa.
Missä te ootte käyny tekee tarkistuksenne?
Mulla aika yksityiselle gynelle 31.10...eli meni aika pitkälle mutta on ainakin tiedossa.

Katjuskalle:hug:, harmi jos täti jälleen yllätti, mutta jospa vielä ei kuitenkaan olisi peli menetetty.
Ja se auttaa paljon että saa tilattua sen gynen, sillon alitajunnassa on tieto että jos ei nyt taaskaan onnannu ni sitten ainakin saa selvyyttä kun lekuriin saa itsensä raahattua. Vaikka siis ei mitää vikaa olisikaan..

Mulla ei myöskäään löydy vastausta Nemotinille koska tosiaan se plussa vielä vaan haaveissa...
:ashamed:

Kiitos vaan lohdutuksen sanoista. Mulla on enää pienen pieni toivon kipinä olemassa, jos tää vuoto loppuiskin. Mutta jos entisten kiertojen kanssa samaa rataa eletään ni täti tulee :(
Alkaa aina tällee pienellä tuhruttamisella ja parin päivän päästä tästä sit aukee hanat kunnolla...hittolainen sentään!

Mut joo...sai omaa oloaan paremmaks ku tilasin sen gynen =)
Just niinkun Annie mainitsikin että siitä se on hyvä lähtee ja auttaa itteään näitten pettymysten kanssa.

Yhteistyössä