helmikuusta asti jännäilleet =)

TORSTAI 4.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Kevätesikko........kp2/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp6/26-29..............yk10.......1.toiveissa
napsuneiti..........kp8/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp10/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp18/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp18/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp23/28-30.................yk1........2.Toiveissa
nanna81.............kp31/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Annie76..............kp36/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp37/25-33.............yk8........1.toiveissa
Kryss..................kp49/28....................yk9........1.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Mä sain sen paikan... huomiseen saakka aikaa päättää. Mitä jos musta ei olekkaan siihen..? Ainahan se tietty pelottaa jättää tuttu ja turvallinen taakse ja hypätä tuntemattomaan. Olin vielä esimiehelle rehellinen ja kerroin tästä vauva-asiasta, että vuosi ollaan jo toivottu. Ja sanoin etteihän sitä voi tietää että tärppääkö heti vai kuluuko toinen vuosi vielä. Hän arvosti rehellisyyttä ja silti sanoi mun saavan paikan.

Jättäisin nää täällä vanhassa paikassa kyllä aika pulaan loppuvuoden ajaksi. voi apua mikä päätös.

Clomit varmaan toimii, valkkaria tulee aika reilusti ja masussa nippailee.. Tietty kun vaihtaisin paikkaa ni heti tärppäis, olis kyllä just niin tyypillistä Murphyn tuuria =)

Ja Anteeksi omanapaisuus, just nyt ei päässä pyöri kun tää yks ja sama asia...

ONNEA napsuneiti työpaikasta!!! Nyt kuule ajattelet ihan omalta kannalta tuon työ asian etkä mieti muita! Kyllä varmasti opit uuden työpaikan tavat ja tehtävät niinku opit sen vanhanki sillon ku sinne menit ekaa päivää tekemään.

Täällä tullaan perässä clomikiertoon melko varmasti. Nyt on just semmonen tuskanen olo niinku yleensä ennen menkkoja. Eli tästä kierrosta nyt sitte sovitaan molemmille ne plussat :D . (Ehdit hyvin ennen äippälomaa sisäistää uudet asiat, eikös niin :D )

Täällä kp 2 ja yk9 käyntiin.

Kolmen viikon päästä kuullaan simppatestin tulokset ja jos siinä tai mun labratuloksissa ei ole mitään poikkeavaa, niin saan lähetteen naistentautien polille tutkimuksiin. Jännittää!

Onnea napsuneiti minultakin työpaikasta! Olen samaa mieltä nannan kanssa, ajattele vain itseäsi tuossa työasiassa.

negahan sieltä tuli ku vielä menin testailemaan, joten kai ne sitten "oikeet" menkat oli... joten mulla on nyt kp6. niin se kysymys, juteltiin tässä miehen kanssa ja päädyttiin siihen että hän käy lähiaikoina siellä simppatesteissä, mutta miten se käytännössä tapahtuu? pitääkö varata eka lääkäritltä aika vai voiko jostain neuvonnasta vaan pyytää purkin mukaan ja käskee niiden laittaa lähete labraan?? kun meillä se oma lääkäri on mitä on...n.60v vanha mies joka vaan naureskelee, mukava se kyllä on, mutta jotenki tuntuu että se ei osaa ottaa mitään vakavissaa... ja ukkoni pyyti että tulisin sen kanssa yhdessä sinne lääkäriin/hakeen purnukkaa..ihana on..

oi että, yks ilta ei kummatkaa saatu unta ni lähettiin sit ajelemaan nuita maalaisteitä ja puhuttiin kaikesta. nyt se kysy, että kävisikö yhdeski kummiksi meidän molempien tuttavan, ukkoni paras kaveri kautta aikojen, hän halusi varmistaa että minä hyväksyn hänet kummiksi....oi joi, kyllä oli suupielet niin korvissa. vaikka toi onki ihan itsestään selvä asia, että kummit valitaan yhdessä, mutta se vaan osas kysyä sen niin ihanasti......rakkaani mun..

Onnea Onnea Napsuneiti uudesta jobista :flower:
Täytyy sanoo että hyvältä kuulostaa se uus pomokin ku suhtautu tuohon asiaan noin hyvin. Mutta eikös sitä sanota että rehellisyys maan perii :LOL:
ja nyt sit jos tosiaan sen kautta tulis viel se plussakin. Onhan sulla sit 9 kk aikaa opetella sitä uutta työtä!

Mä taas kuulin tänää lisää vauva uutisii. Miks kaikki mun ympäriltä raskautuu ja minä en :ashamed:

Iltaa.. joo kyllä mä olen tainnut kallistua siihen että otan sen homman vastaan. Ehkä sit jätän kuukauden kaks sen oviksen tikuttamatta ja elän "tulee jos on tullakseen" meiningillä. Jos se oikeesti olisikin se mitä tässä on kaivattu. Kai mä aika tyhmä olisin jos en sitä paikkaa ottaisi.

Kiitos kaikille isosti onnitteluista!!!!!!

Meillä se Simppatesti meni niin että se lapsettomuuspolin lääkäri sano että varaa aika bulevardin laboratoriosta (helsingissä siis) ja soitin sinne ja sovin koska vien näytteen. Ne kysy vaan sitten kuka on "lähettävä lääkäri", mut en tiiä tartteko tollasessa paikassa sen kummemmin olla lähetettä vai eikö sen voisi teettää ihan muuten vaankin?

Jospa Nanna ne sun menkat ei ala kuitenkaan! Toivotaan parasta!!!!

Kryssille kans hali negasta.

On tää vaan kärsivällisyyttä vaativaa puuhaa. Ei auta muu kun kuunnella muiden vauva juttuja ja miettiä että kyllä meillekkin joskus. Siihen pitää vaan luottaa, että kyllä se vielä tärppää vaikka aikaa ottaakin.

Siitä työpaikasta vielä sen verran, että mä olin melkolailla AIKA varma että kun sanon että tää vauva projekti on käynnissä ni se kiittää mua rehellisyydestä ja sanoo että ei voi mua sitten palkata kuitenkaan. Hmph.. eli mulle tarjotaan nyt helkatin hyvää paikkaa hopeatarjottimella.. Mitähän mä oon tehnyt tän ansaitakseni. Vai kenties tää nyt hyvittelee niitä aiemmin elämässä saatuja isoja kolhuja, kuten tosi ikävää eroa joka mulla oli ennen tätä suhdetta. Ja yks tosi ikävä työkokemuskin on ollut tässä matkan varrella.

jesh, saa nähdä miltä tuntuu aamulla mut nyt on fiilis sellanen että kyllä mä sen paikan otan. Oon vaan ihan maailman mahdottomin näissä päätöksentekoasioissa. Ihan surkee :LOL: :LOL:

Kyllä Napsuneiti kannattaa ottaa se paikka, jos vähänkin siltä tuntuu ja nyt sitten pomokin tietää sun tilanteen joten anna mennä vaan.
Mä olen sitä mieltä että jos on elämässä huonoja hetkiä niin kyllä niitä hyviäkin tulee =)

Tsemppiä ja Plussa onnea kaikille!
Laitetaanpas toi päivitys lista nyt ihan uusiks ja siirrytään kaikki tonne plussaneiden puolelle, jookos?

PERJANTAI 5.10.2007
nanna81.............kp1/29-37...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp3/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp7/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp7/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp9/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp11/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp19/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp19/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp24/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp37/32-35................yk8.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp38/25-33.............yk8........1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Nannalle hali :hug: :hug: :hug:

Mä ilmotin sille esimiehelle että otan sen paikan vastaan. Ja vielä varmistin sen vauva-asian, ettei se oikeesti ole ongelma. Ja sanoin että se on ollut meidän unelma jo pitkään, enkä siitä haluaisi luopua.

Ehkä tää nyt tuo mulle ja miehellekkin sit vähän "hengädystaukoa" tähän yrittämiseen. Päätettiin eilen että koitetaan nyt tää ja ens kierto mennä tulee-jos-on-tullakseen asenteella. Siis ettei se ole sellasta kalenterinmukaan puputtelua. Sitä se oli viime kuussa meinaan ja oli molemmilla pinna NIIN kireellä kun vaan voi olla. Ilo katosi koko hommasta.

Ehkä tää kaikki on tosiaan tarkotettu näin menemään ja onnistuu parhain päin! Toivon ainakin kovasti sitä.

Nanna alotatko sä ne clomit nyt sitten sunnuntaina? Mä otin ekan ma illalla ja jo tiistaina masussa nippaili... maanantaina sit kuulen mitkä mega-follikkelit niillä on kehittyneet =) Toivottavasti tän vuoden puolella saadaan niitä plussia. Koskahan edellinen on ollutkaan, siitä on kyllä paljon aikaa....

Napsuneiti: Onnea vielä siitä työpaikasta! Eiköhän se plussa sieltä pärähdä nyt kun kerta jo paikan vastaan otit :D . Sunnuntaina alkaa minun lääkkeiden nappailu. Hiukka jo jännittää että mitähän tuleman pitää ja että riittääkö se 1 tabu tuohon oikean puolen toimintaan... Sain varattua ultranki helposti kp11, ilmeisesti joku oli just ajan peruuttanu siitä.

Oli ihan pakko tarkistaa että millon on tänne tullu viimeks plussa. Oli tuolla heinäkuussa! Liian kauan aikaa, nyt kaikki tuohon alapuolen listaan!

Nanna,kovin miellellään sen plussan tähän pinoon toisin, mutta kun testit vaan tykkää olla eri mieltä. :eek:

Tänään aamulla taas testattu nega ja otin jo puhelimen kauniiseen käteen ja pirautin lekurille. Sanoi, että ootellaan rauhassa sitä tätsyä ensi viikon puolelle ja jos ei sitten vieläkään mitään niin menen käymään taas lääkärissä. Tätiä ei siis näy, mutta eipä myöskään mitään raskausoireita ja nyt kome kertaa testi ollut negatiivinen, niin alkaa mulla ymmärrys loppua. Mihin ihmeeseen ne mun menkat ovat hävinneet? Täti kaiketi kyllästynyt muhun ja jättänyt vierailut kokonaan väliin... Mua kovasti ihmetyttää tää tilanne... :/ :ashamed:

Mutta :hug: kaikille uuteen kiertoon siirtyneille, miellellään liittysin joukkoonne, tää epätietoisuus rassaa mieltä... :/

Annie kylläpäs ne sulla nyt ne menkat venyy.. Ikävää... jospa kuitenkin olis vielä toivoa...

mä en paljon o kerennyt kirjotteleen kun on sisko yökylässä ja tänään järkätään mun isälle yllätys synttärit täällä meillä. Koko päivä on mennyt siivotessa ja laittaessa.

En osannut viime yönäkään nukkua kun mietin sitä työpaikka kuviota.. en tiedä että pitäiskö nyt kuitenkin pitää "parin kuukauden tauko siitä yrittämisestä", ihan vaan etten nyt suorilta suunnilleen olis jäämässä mammalomalle. Toisaalta oon tehnyt selväksi sen että vauva on haaveissa ja että siitä haaveesta en luovu. Ja näin antanut sille yrittäjälle mahdollisuuden perua mun palkkaaminen, siis ihan hyvällä omallatunnolla =)

Mitä te tekisitte? Ja anteeks kun tätä veivailen, mut paljon muuta ei päässä pyöri. Toki haluaisin paremman palkan ja lähemmäs kotia töihin, mut niin kovin haluaisin sen vauvankin. Jos tästä kierrosta raskautuisin ni mulla olis vko12 täynnä joulun aikaan.. koeaika loppuu kuitenkin vasta helmikuun lopussa. Voi apua!!!!!!!!

Ei pakko mennä laitteleen pöytää kuntoon. Palataan, kivaa viikonloppua kaikille!!!!!!!!!!

napsuneiti en neuvo, enkä yritä vaikuttaa sun päätökseen, mutta jos minulle olisi käynyt noin (tavallaan kävikin) niin ottaisin ehdottomasti paikan vastaan, jos työ on sitä mitä haluat tehdä! minä olin sijaisena monta kuukautta erittäin hyvässä työssä, ja varmasti töitä olisi riittänyt vielä pidemmäksikin aikaa, mutta sitten tuli yllättävä tarjous menneisyydestä. mietin, pähkäilin (palkka hieman laski, mutta muut etuudet korvaa mielestäni sen, ja työ on nyt sitä mitä olen pikku tytöstä asti haaveillut). nyt oon ollu tässä uudessa paikassa reilun kuukauden ja en oo katunu päätöstäni. ja elämä on kuitenki niin lyhyt että eiköhän sitä kannata tehä just niinku itestä tuntuu, oma elämähän tämä on loppuen lopuksi! ja voin olla melkein varma, että jos et ois ottanu sitä paikkaa ni jossakin vaiheessa oisit tullu katuma päälle, tai mieltä ois kalvanu ajatus "entä jos..." anna mennä!se on mun ohje elämään!! ei sitä vanhana mieti mitä on tullu tehtyä, vaan sitä, et mitä on jääny tekemättä.... semmosia ajatuksia mulla.... =)

Huomenta! Viikonloppu taas ohi ja työt jatkuvat :/ . Loma tekis taas terää.
J3N3 Juu ymmärsit oikein, eli tänään toinen päivä clomeilla menossa ja ekaa kertaa koitellaan noita.

Eilen alko jo nippailut tuolla oikealla puolen, mutta eihän se nyt ole mahdollista että puolessa päivässä mitään tapahtuis?? Oli kyllä ihme kierto tämä 1 kokonainen päivä kunnon vuotoa ja pari niukempaa. Ei varmasti ollut sitte limakalvot hirveen hyvässä kunnossa viime kierrossa.
Mites Anniella? Muutoksia tilanteessa?? Ja missäs Miss Eagle on?

Täällä onkin sitten taas Kp4 menossa. Kyllä sitten Perjantaina kiristi hermoja oikein tosissaan, kun menkat taas alkoi. :headwall: :headwall:
Miksi koskaan ei tärppää?! :kieh: Kaiken lisäksi vielä eilen iski kamala flunssa ja olo on ihan hirveä. :ashamed:

Napsuneidille onnittelut työpaikasta!!! :flower: :flower:

Mikäs on tilanne Anniella? Toivotaan että tuot meille iloisia plussa uutisia!

Jospa me kaikki saataisiin se plussa nyt sitten uudella yrityskierroksella! Toivotaan ainakin ja pidetään peukkuja! :LOL:

MAANANTAI 8.10.2007
Miss Eagle..........kp4/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp4/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp6/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp10/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp10/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp13/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp14/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp22/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp22/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp27/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp40/32-35................yk8.......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huh tuossa huvikseni kattelin ja seikkailin täällä, niillä jotka plussas siitä viikkopinosta helmikuussa missä osa meistä oli ja tämän pinon ekoilla plussaajilla alkaa olla lasketut ajat jo tosi lähellä. Miten tää aika on voinu mennä näin nopeeta ja ilman tuloksia :headwall: .

Yhteistyössä