helmikuusta asti jännäilleet =)

:wave:
Mukana ollaan! Ja menossa siis kp 4/28-34.

Iloista viikonloppua kaikille! Ja testailkaahan niitä plussia paljon viikonlopun aikana :heart:

Me päästään miehen kanssa tänään vähän rentoutumaan, anoppi tulee hoitamaan neitiä. Ihan kiva päästä käymään tuolla kaupungilla illalla. Tosin tulen tapani mukaan nukkumaan varmaan jo puolenyön jälkeen :D
 
hei!

mä tuun ilam muuta tähän mukaan! =)

eli mulla alkoi TAAS ne samperin menkat. miks ne ei jo tajua, että mä en niitä kaipaa!!! :kieh: :kieh: :kieh:

no. vaavi kuume hiukan laski tänään. kiitos siskoni ja sen pojan 1v9kk. eli sisko kävi kylässä täystuho pojan kans. poika kiusas koko ajan serkkupoikaansa (siis mun poikaa 1v4kk) tuli välillä jo semmonen olo, että oiskohan meillä sit samanlaista jos joskus saahaan se toinen aikaseksi. siis että isompi rääkkää pienempää.. :whistle:

onneksi menkat alkaa olemaan jo lopuillaan. pääsee taas isäntää lämmittämään makkarin puolella. :D
välillä kyrsii, ku meillä ei mee halut yksiin.. yleensä just "oikeaan" aikaan is'ntä on väsynyt yms yms. välillä valittaa jopa päätään. :kieh: :D :D
mikähän siihen ois avuksi, että sais aina isännän mukaan hommiin.. viime kuussaki oli vilkasta peiton alla 1-2vk menkkojen jälkeen, sit varmaan reilun viikon tauko ja sit taas juuri ennen menkkoja vilkasta... pitänee piettää jalat ristissä sinne ovikseen asti, ni varmasti saa ukon mukaan. ;)

välillä oon miettinyt, että pitäskö raskia investoida ovistesteihin, mut vielä en oo niitä ostellut.. kuitenkin aika kalliita kapistuksia ovat.. mut pitänee harkita viel.
mullahan on 27 pv lekureillekkin meno. saas nähä mitäs se keksii, että sais mun kieron vakiintumaan. varmaan teroja tai lugesteronia määrää. no ihan sama, kuhan jotai keksii...

oho. tulipas taas sepustus. =)

eli mulla on nyt kp 6/30-35 ja yk on jo vissiin 10 ja toista haaveillaa


tulkaahan kaikki mukaan jotka tippuu sieltä 8 viikosta....
toivottavasti harvat tulee... :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 14:10 Pi pa re kirjoitti:
juu minäkin tänne melkovarmasti pian tupsahdan.
yhdyn edelliseen :( myös sellainen olo, että viikonloppuna täti ovelle kolkuttaa. Lämmöt romahti alas.. Mutta eipäs lannistuta! Meillä on niin ihana porukka kenen kanssa jännäillä :D kiitos siitä
Mietiskelin kanssa jo etukäteen että olisko hyvä testailla ovistesteillä.. muita? Onko jotain merkkiä mikä olis hyväks todettu?

 
Juu täällä sitten jatketaan jännämistä seuraavaks.
Toivotaan että vielä joku vko:n 8 jännääjistä saisi sen plussan...pidetään peukkuja sekä varpaita pystyssä ettei tädit kyläile:)
Ihanaa kun on näin hyvä jengi kenen kanssa jänskäillä tärppejä:)

palaillaan
 
Perjantai 23.2.2007

Pi pa re...........kp1/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Dania..............kp4/28-34............yk?.......?.toiveissa
sanelma..........kp6/30-35.............yk10.....2.toiveissa


tänne sitä tiputtiin..onnea kaikille uuteen yritykseen!!!<br><br>
 
Mä liityn meidän porukkaan tässä pinossa! Menkat siis alkoi tänään ja kp 31 muuttui kp 1:ksi. Ihanaa, että kierto alkaa kuitenkin nyt heti olla lähes normaalin mittainen. Mulla on ollut neljät? menkat synnytyksen jälkeen ja kierto on huidellut 32-42. Nyt siis 30 ja ennen lasta oli aina just 28-30.

Uuteen yritykseen lähdetään hyvillä mielin! =)
 
Heippa!
Mahtuuko joukkoonne vielä yksi yksi kuumeilija? Olen taustalta seurannut näitä keskusteluja jonkun aikaa ja nyt päätin lauantain kunniaksi kirjautua sisään. Kirjauduin tuonne viikon 12 pinoonkin kyllä jo, mutta saa kai sitä parissa pinossa jännäillä. Näitä teidän kuulumisia kyllä eniten lueskelin kun itsekkin jännäilin samoilla viikoilla.

Olen 29 vuotias tuleva rouva uudeltamaalta ja ensimmäistä kuumeillaa. Renkaan jätin pois elokuussa eli nyt on juuri alkanut 6yk. Tähän kiertoon apuun otin berocca tabletit, jotka sisältävät sitä Foolihappoa, greippimehun ja vyöhyetetapiaan olen menossa ensi torstaina. Sillä on kuulemma saatu hyviä tuloksia aikaan. Yhden tapauksen tiedänkin ihan lähipiiristä. jospa se toimisi meilläkin .

Mieluusti tulen siis kanssanne kuumeilemaan, jos vaan huolitte ?Ai niin, kierto on on ollut hieman sekaisin, ja nyt on menossa 4/30-34.

Mukavaa lauantaita toivotellen,
napsuneiti
 
Lauantai 24.2.2007

EevaRouva......kp1/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp2/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Dania..............kp5/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp7/30-35.............yk10.....2.toiveissa


Hei EevaRouva! onnea uuteen yritykseen! Laitoin sulle kp:ksi 28-30 vai?

täällä kärvistellään järkyttävistä menkkakivuista..ei ees burana paljon auttanu. alaselkää särkee auts :/ <br><br>
 
Lauantai 24.2.2007

EevaRouva......kp1/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp2/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp4/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp5/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp7/30-35.............yk10.....2.toiveissa


napsuneiti tottakai olet tervetullut kanssamme kuumeilemaan!
onnea uuteen yritykseen! toivotaan että nyt tärppää koko porukalle ;)
 
Näin sitä toivotaan, todellakin.

Onko kenelläkään teistä kokemusta tuosta vyöhyketerapiasta, näissä vauvapuuhissa siis?Mä olen tosiaan torstaina menossa, sillon on kp 9 ja olisi tarkoitus kartottaa että minä päivinä siellä sitten käyn. Jospa se tästä kierrosta tärppäisi ja meille tulisi marras-vauva =)

Tänään olisi tarkoitus lähteä vähän piristämään parisuhdetta. Ensin 8-vuotis synttäreille ja sieltä sitten Helsinkiin leffaan ja syömään. Oikein innolla odotan iltaa. On tässä näinä "yritys kuukausina" välillä tuntunut sitä seksiä tulee harrastettua vain tuossa vauvantekomielessä. Se ei ole hyvä se. Jospa nyt saataisiin vähän muutenkin romantiikkaa peliin =)

Sitä niin harvoin tulee mitään erikoista tehtyä, elämä on sitä tavallista arkea, töitä, rakentamista (vielä hieman keskeneräinen tämä talo jossa asustellaan) ja sitä rataa. Meidän perheeseen kuuluu siis minä, mies (33v) ja pieni koirapoika (7kk).

Nyt täytyy lähteä lahjanpaketointiin :wave:
 
Pipare Joo, oikein merkkasit mun kierron! Koitahan kestää särkyjä, mulla on aina ollut aika kivuttomat menkat ja joskus nuorena oikein toivoin, että tuntuisi jossain..en enää. Buranaa vain purkkikaupalla, mulla olisi 800mg ;)

Käytiin äsken Hesessä syömässä pitkästä aikaa, varmaan moneen kk:teen käyty mätöllä. Oli vaan sen verran yökkö krapulaolo, että oli pakko saada rasvaa :x
 
h82
mäkin varmaan tuun tänne ihan pian. testasin aamulla negan ja nyt vaan toivon ja odotan että menkat alkais. ärsyttää, mutta ei voi mitään. no, onpa hyvä syy vetää tänään illalla pää täyteen ja vieläpä ilman huonoa omatuntoa! :LOL: en suostu lannistumaan, vaan täytyy yrittää kovemmin ens kierrossa! :)
 
HepSkuKkuu!! =)
Nyt mulla on hyvä fiilis. menkkakivut katosi. sovittiin äsken ukon kans riita, joka sai eilen alkunsa. ja nyt lähdetään lasten kans ulos.lähetään käyttämään tyttöä ekaa kertaa luistelemassa. saas nähä pysyykö pystyssä. ;)
Voisin tässä vaiheessa kertoa että olen 27 ja mieheni 28, meillä on kaks lasta. tyttö 4 ja poika 2. MULLA ON NIIIIIIN kova vauvakuume ettei ole tosikaan.

napsuneiti en ole koskaan käyny vyöhyketerapiassa. mitä ne siellä niinku tekee? Voi kun tekis hyvää meillekkin lähteä jonnekki hoitamaan parisuhdetta, olen miettiny jotain kylpylälomaa. :p

Hyvä H82..ei saakkaan lannistua =) kyllä se + sieltä vielä pärähtää kun sen aika on. toivossa on hyvä elää. ;)
 
Kp1 :) lämmöt laski eiken ja tänään sitten täti tuli, vaikka kuinka sitä uhkailin... höh.
mutta ihana päästä jännäileen teitin kans !

Ite oon käyny vyöhyketerapiassa raskaana ollessa (vaivoihin ja käynnistykseen) ja se on aivan ihanaa ja auttaa todella. seuraavassa synnytyksessä ois kyllä ihana kanssa saada v-terapiaa. tuliko sekava lause... :D

Voisin myös kertoa itsestäni: eli pian 24v ja tyttö pian 4v. ja kova on kuume.
Pi pa re: ihanaa! noi lapsoset oppii ihan uskomattoman nopeesti luisteleen ja tykkää niin paljon että.. :heart: meitin likka alotti kanssa vuoden vaihteessa ja käy nyt taitoluistelussa. sitä on niin hauska käydä koko perheen kesken jäällä myös, (kiva yhteinen harrastus pitkään aikaan) kun kaikki nautiskelee siitä =) <br><br>
 
kotona taasen. Käytiin kattomassa se V2 jäätynyt enkeli. Oli yllättävän hyvä =)

Mulla on kaveri kätilö ammatiltaan ja on käynyt noita vyöhyketerapia-kursseja. Kuulemma synnytyksessä moni on kokenut sen olevan avuksi. Kaveri ei vain ole vielä opiskellut niitä "pisteitä joita noissa vauvansaanti hommissa käytetään", joten menen ihan Diplomi-vyöhyketerapeutille nyt torstaina. Voin tulla kertoileen sit jälkeenpäin mitä siellä juteltiin ja tehtiin, jos kiinnostaa?

Nyt täytyy lähtee nassun pesulle ja vaikka kullan kainaloon telkkaria kattomaan. Aamulla olis tarkotus lähteä hiihtämään. Meiltä lähtee latu suoraan tuosta takapihalta =) Ei voisi helpompaa enää olla.
 
joo.. mäkin tuun tänne tietty heti kunhan vaan jotain tapahtuis.. menkkoja ei kuulu, ..mutta testin mukaan en ois raskaana.... mutta jännäilen loppuun asti... mutta enköhän kohta pääse mukaan uuteen yrityskiertoon teidän kaa!!! :heart:
 
Sunnuntai 25.2.2007

papana03........kp2/28.................yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp2/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp3/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp5/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp6/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp8/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp22/28-32...........yk1.......2.toiveissa


huomenta toverit! miten on aamu/päivä lähteny käyntiin? täällä ihan kohtalaisesti.. loppus jo nuo japaninlippupäivät..

laitoin papana03 sinut listoille.. katoin tuolta 8viikon jännääjien listoilta nuo
sun kp:t ja yk:t... sanokaa jos olen laittanu jonku tiedot väärin.<br><br>
 

Yhteistyössä