helmikuusta asti jännäilleet =)

Heippa!
Tunnutte kivalta porukalta, joten sopiiko, että hyppään mukaan?
Yk1 menossa, kp22/28-32. Olen kohta 24v, mies 25v ja tyttö 10kk.
Meillä on onneksi pysynyt ekassa kierrossa ainakin homma sellasena, etten ole paljo koko ovista ajatellut. Tosin ollaan puuhasteltukkin vähintään joka toinen päivä. Mulla halut palas imetyksen lopettamisen jälkeen ihan kivasti. Ei oo ollu sellasta pakko pullaa, niinku esikoisen yrityksen aikoihin meinas olla. :snotty: Esikoinen sai alkunsa siinä kierrossa, kun en kerennyt oikeestaan ees aatteleen koko juttua. =) Taisin sillä kauheella stressillä ehkästä raskautumista, joten nyt yritän kovasti olla turhia miettimättä. Hahhah, näkis vaan... :D :LOL:
 
hei rinkinki. sekaan vaan. laitoin sut jo listalle. Sulla alkaa tuo jännääminen vaan vähän aikasemmin ku meillä. jo viikolla kymmenen. meillä vasta viikolla 12. mutta ei se mitään. me jännätään sun kans. ;)

miinaliina hei mitä kuuluu sinne päin? onko tätiä näkyny? jos ei vieläkän niin odotellaan peukut pystyssä ettei tulekkaan.. tuuhan kertomaan sit uutiset. laitetaan sinut listalle vasta siten kun/jos ne menkat alkaa.. aina siihen asti on vielä toivoa.

mulla on ihan ihmeelliset menkat. ei ole kyllä näin runsaat ollu koskaan aikasemmin. ja tosi outoa on että selkää särkee kokoajan.. ärsyttää!! taidan mennä jo nyt nukkumaan on niin väsy olo. ja turhautunu.
ai niin. aikooko kukaan teistä juoda sitä greippimehua tässä kierrossa?
kun ajattelin että vois sitä kokeilla. mietin vaan että pitääkö sitä litkiä ihan jo nyt? vai vasta sitten kun ovis lähestyy?? tietääkö kukaan?
 
Moikka =)
Mä tuun tänne kans teidän kaa jo kuullostelee..menkat edelleen missä lie, kp nyt 30/28..joten eiköhän ne sieltä viel tule. Toi meidä aikasempi kasi viikon ketju alkaa hyytymään :( .. Taidan poukkoilla molemmissa, nii kauan, ku joku selko tulee. Ja jos ja kun täti kurvaa, ni ens kierros kunnolla peitot heilumaan..Tosin isäntä sano äske, että ei oo yhtää vauvakuume olo..toi mun 2vee alko sit oksentaa tän kaiken rumban lisäks..ja mä ollu nii kärtty-akka koko päivän, et ei ihmekkään..Mut kyl se siitä tokenee, kun homma tääl tasaantuu ja lempi taas roihuaa (eikä yrjö) :heart: :D .

Pitäs jaksaa Twin Peaksille valvoo..Ku ollaa jääty nalakkiin koko sarjaan..pakko vaik väsyttäs iha sikana :/ . Mut illanjatkoja ja palaillaan =)

Ja mäkin voisin sen verta esitellä itseäni, että minä olen 24v ja mieheni 28v. Mulla lapset aikasemmasta avioliitosta 3v7kk ja 2v, tyttöjä. Eli sitä ekaa yhteistä haaveillaan.. Nii, voi hämätä noi lasten iät ja uus perhe..Jäin yh:ksi, kun toi nuorempi alle 3kk..Ukko läks keskellä yötä kalppimaan..sellanen mulkero se. Onneks on olemassa hyviäkin miehiä ja saa taas vauvakuumeillakin ihan rauhassa ja hyvällä mielellä, rakastavassa parisuhteessa =) ... Tulipa vuodatetua..<br><br>
 
Huomenia! Tai päivää!
Pi pa re fiksu minä! :headwall: En aatellu ollenkaan noita viikkoja, et kuka jännää millonki. :whistle: Noo, pikku vikoja!
Papana en oo aatellu ovistestejä käyttää. Katotaan sit, jos alkaa kierto heittämään tai yritys venyy tosi pitkäks.
 
Huomenta kaikille,

Se on taas maanantai, onneks aurinko paistelee ja aamuisinkin on valosaa ajella töihin.

Pi Pa Re mä ajattelin tässä kierrossa kokeilla sitä greippimehuakin, ostin Valion mehua ja aloin juomaan sitä jo heti kp1. Saa nähdä josko tässä kierrossa onnistuisi kun käytössä on sekä Foolihappo, greippimehu että vyöhyketerapia =)

kivaa päivää kaikille!
 
huomenta tai siis päivää täältä pohjosestakin!!!

ja hauskaa hiihtolomaviikkoa niille kellä se on nyt!

mitähän muuta mä toivottelisin... ;)

tänne ei mitään uutta.. tai no vaavikuume on hiukan laimentunut.. ihme juttu, totta mä oon katosunut nuitten sisarusten lapsukaisia/raskaana oloa, ni on kuume hiukan laskenut ;)
eilen kävin siskon luona kylässä. sillä on 6½v poika, 4½v tyttö ja 1 v tyttö. olipas muute melkonen huiske koko ajan. ja siihen lisäksi viel meijän 1v4kk poika, huh huh..

mut joku kuume tila mulla pitää olla vissiin koko ajan päällä.. nyt iski nimittäin kaamea talokuume. :LOL: :whistle: on vaan niin saakutin kalliita kaikki.. :/ ku löytäs jostai laitakaupungilta kivan tönön..

joku kyseli sitä greippimehua.. mä join sitä muuan kierto sitten kokosaisen litran verran, tai viimenen lasillinen tais jäähä purkkiin. jotenkin vaan lopahti greippi-innostus.. ja ei se kyl mitään huippuhyvää ees oo. pitäs kyl kokeilla jossai vaiheessa ihan alusta sinne ovikseen (siis mihin ovikseen??) asti.. välillä tuntuu, että jotain ois keksittävä tähän hommaan..
no jospas sitä huomenna sais jotai selvyyttä asiaan, ku mulla on lekureille mene heti aamusta. pitää käyä ilmottelemassa mulla sit et mikäs oli lekurin tuomio. se aika on siis ihan tk lääkärille, ei millekkään gynelle tms. mut jospas se jotai osais sanoa.. pitääpäs muuten muistaa ketella kalenterista ylös miten mulla on kierrot ollut. oon kyl niin reipas/kahjo, että kattelen koko viime vuoden(=kaikki synnytyksen jälkeiset menkat) ni saa lääkäri täti tutkia niitä..

ainiin. tervetuloa kaikki uudet! ja ei se haittaa vaikka jännäysviikko on aikasemmin ku useilla muilla... mut yhdessä jännäillään silti! =)

hauskaa maanantain jatkoa kaikille!!!
 
Hello,

tässähän voikin taas viikon päästä alkaa yrityksen! Kun jossain kalenterissa oli, että kannattaa aloittaa jo kp8 siemennys ja jatkaa sinne kp 16 asti. Näin meillä tehdään, mutta ilman suurempia paineita. Pitääkin muistaa tänään ostaa kaupasta greippimehua, esikoista yrittäessä juotiin sitä molemmat miehen kanssa monta viikkoa ja se tapa jäi vähän päälle, edelleen mies aika usein sitä kaupasta kantaa. On mun mielestä hyvää varsinkin vissyllä tai vedellä laimennettuna. Isoon lasiin kunnon drinksu :p

Mä vuosin kuin seula la-su yön. Oli siis tullut ihan läpi joka paikkaan, mutta nyt on onneksi rauhoittunut. Mulla on menkat muuttuneet synnytyksen jälkeen sellaisiksi, että alkavat aika tohinalla, 2 ekaa päivää tuntuu, että vuotaa litratolkulla, sitten hiipuu ja parin päivän päästä loppuu.

Hiphei ja alan odottelemaan, että mun vauvapoika herää tuolta parvekkeelta. Se on rakkaista rakkain, saatan syödä sen kun herää, koska on niin ihana :heart:
 
Maanantai 26.2.2007

papana03........kp3/27-28.............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp3/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp4/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp6/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp7/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp9/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp23/28-32...........yk1.......2.toiveissa


vaihdoin tota kiertopäivää, kun laskeskelin että nyt oli siis 27pv

:) <br><br>
 
EevaRouva: Vaikuttaako se greippimehu mieheenkin jotenkin? Ite tykkään hulluna ihan vaan greipistä. pikkusen sokeria päälle ja NAM! :D
Tutkin huvikseni noita laskureita ja niitten mukaan hedelmällisyys nousee 5.3 ja loppuu 10.3, kuitenkin pupuiluhan kannattaa aina, hehe :)

Sanelma: mulla varmaan nousee tänään vauvakuume huippulukemiin kun pääsen katsomaan lauantaina syntynyttä pientä poikavauvaa :heart:
Noi talojen hinnat on kyllä niin pilvissä nyt... (itelläkin talokuume painaa vähän väliä)
 
Mä lisään itteni tohon listaan kans, ku toi meidän kasi viikon pino hyytynyt kokonaan. Täähän on helmikuusta asti jännänneet, joten ei varmaa kierron vaiheella väliä?

Mä oon ollu nyt jo toista päivää niiiiiiin pahalla päällä että! :kieh: ! Oiskohan mensut kuiteski alkamassa? NO alkas sit, hitto :kieh: .

Jospa olo parantus, kun keittää kupposen kahveeta.
 
Maanantai 26.2.2007

Nelly...............kp2/30-32............yk 2.......2toiveissa
papana03........kp3/28.................yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp3/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp4/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp6/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp7/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp9/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp23/28-32...........yk1.......2.toiveissa
nelHM..............kp31/28................"yk"1....3. toiveissa
nanna81..........kp37/32-35........... yk3......1 toiveissa
<br><br>
 
neIHM lisäätkös mutki niin ei tarvi montaa kertaa tän päivän listaa päivittää :) . Eli kp 37/32-35 yk 3 ja 1 toiveissa. Päätin kans, että jos siirtys kokonaan tänne kun ei tuolla taida enää paljo muita olla ku me :) .

Eli mieki voisin ittestäni sen verran tässä jo kertoa että 26-vuotta tullut täyteen, mies on 25v. Ensimmäistä toivotaan, pillerit jätettiin pois jo elokuussa 2006, mutta varsinainen "yritys" alotettu vasta marraskuussa.
Negan testasin eilen joten toivo alkaa olla jo hiipunu, mutta vielä yhden testin ainaki teen mikäli ei menkat näytä alkvan tällä viikolla. Rinnat on kipeytyny entisestään ja päätä särkee, hermot kireellä(varmaan johtuu hermojen kiristys tästä oottamisesta). Yleensä normaaleissa kierroissa mulla on rinnat kipeytyny n. viikkoa ennen menkkoja joten jos ne tulee niin pitäs alkaa tässä alkuviikosta.<br><br>
 
nanna81
Lisäsin sut, parempi meidänki vaa tänne siirtyy joriseen, ni ei tartte poukkoilla, ja ei tuol toises taida tosiaan muita olla ku me =) .

Mä oon kans niiii kärttynen, äske kilahdin ja riehuin taas keskenäni, tytöt ei suostunu nukkuun ja ei ollu hermoja laulaa montaa tuntii tuol :kieh: :kieh: . Noo, istuuvat sossa sohvalla sit tunnin ja tasan ei peput siitä nouse, näin meillä, jos päkkäreille ei käydä. Ja odotettavissa iltaan mennessä: myrskytuulta (oiskin plussatuulta, mieliki parantus), itkunpuuskia ja kiukkua.. ai että ihanaa. Viikko oltu sisällä, ku olleet sairaana, alkaa tän äipän pää pehmenee pian :headwall: .

Sori, mä avaudun nyt ihan urakalla taas :ashamed: :snotty:
 
Hellou sisters!
kivaa kun tulitte tänne nelHM ja nanna81, vois ne loputki tuolta kasiviikon jännääjistä tulla niin ei tarvis enää siellä käydä kuikkimassa että mitä kuuluu ja tuleeko plussia.
Minäkin taidan kohtapuoliin hipsiä tuonne kauppaan ja ostaa sitä greippimehua. ei siitä ainakaan haittaa ole vaikka sitä litkii. ;)
sanelma ymmärrän sinua tuon vauvakuumeen hiipumisen suhteen.
Mullakin oli välillä semmoisia tunteita. ja oli tosi ristiriitanen olo.. mutta kun olen miettinyt asiaa tosissaan. miettinyt pitemmälle tulevaisuuteen, niin tunne on vaan vahvistunu että tottakai haluan sen kolmannen. haluan tytölleni enemmän kun vain yhden veljen ja pojalleni enemmän kun vain yhden siskon. Itselläni on monta sisarta, ja se on rikkaus. olisi kamalaa jos olisi vain yksi veli tai yksi sisko. plaa plaa nyt tuli taas höpötettyä . mutta nyt mulla on niin kova vauvakuume ettei tosikaan.. Nyt me yritetään tosissaan..
 
Heippa!

Pääsiskös vielä mukaan? Mä jännäilin taustalla tuola 8 viikon ketjussa, mutta nyt aattelin sitte itsekin kirjotella jotain. Teillä tuntui olevan niin hyvä porukka ja yhdessä on paljon mukavampi jännäillä! :)

Niin, mä oon 25-vuotias ja mies vuoden vanhempi. Meillä on tyttö 1v 8kk ja pikku kakkonen siis haaveissa. Eilen pärähti käyntiin toinen yrityskierto ja nyt siis menossa kp 2/30-32.

Mutta nyt päiväkaffin keittoon ja sitten pitääkin ruveta valmistautumaan töihin lähtöön.
 
Hei!

Mäkin voisin tänne tulla. Ei näy menkkoja ja ff piirsi oviksen vasta perjantaille. Testasin kuitenkin tänään huomista toimenpidettä vasten ja negahan sieltä pukkas. No eilen oli mun mielestä todella kovat tois puoli jomotukset joten katotaan pitääkö tuo ff piitynyt ovulaatio yhtään paikkaansa. NO toisaalta on kyllä jomottanu tänäänkin mutta toiselta puolelta. Mä veikkaan, että mun elimistö vasta yrittää käynnistyä kunnolla kun tuo imetyskin on nyt vasta oikeastaan kokonaan loppunut. (lauantaina viimeksi olen imettänyt...snif :'( ) Kyllä on haika senkin lopettaminen. :(

Eli kp 33/? ja veikkaan, että tuonne kp45 asti jännäilen ennen kuin seuraavaksi testaan.

Lellu
 
Mulla tuli sellanen aika hassu juttu mieleen, kun olen pohtinu tätä alaselkäkipuani.. Eli mulla on ollu kaksi hormoonikierukkaa ton tokan lapsen jälkeen. Toine oli 6kk ja toine 3kk. Eka teki kohdunsisäisiä tulehduksia ja toka tuli ittestään pois. Asiaan: Molemmista koski koko ajan, ku kierukka oli siel, ni alaselkään. Ja yksityisel gynellä ku kävin tokan poistamisen jälkeen, ni se totes mun kohdun liian pieneks kierukalle jolloin se on supistellu sen pihalle jmv. Eli mun kohtu on supistellu ja alaselkää juilinu, koska siel on ollu jotain!! Tästä vaa päättelin, et oiskohan siel nytki jotain, ku nii juilii :eek: :whistle: . Iha just äske älysin, kun aloin miettii. Oonks hullu :D ? Voiskohan mitää perää olla tässä??

Oltii tos lasten kaa pihalla, pakko oli päästä, viikkoon oltu. Ni mähän hengästyn iha pienestä,ja yleensä en, ei mul iha rupu kunto meinaan ole..Nooh, uotellaa uotellaan. Ei ole minkäänlaisia oloja menkkojen suhteen :p
 
Lellu Mä lopetin imetyksen tammikuun alussa, poika oli silloin 8kk. Oli tarkoitus joulukuun alussa jo lopettaa kun alkoi näykkimään tissiä, mutta aamuisin annoin sitten vielä kuukauden ja sitten olin itsekin henkisesti valmis siihen ja helposti meillä kävi. Mutta muistan silloin joulukuussa että pahalta tuntui kun en varmaan ollut itse vielä siihen valmis. Poikaa asia ei pahemmin hetkauttanut, se kun rakastaa pulloakin paljon. Ekana aamuna suuttui kun ei saanut tissiä, mutta se oli siinä. Tsemppiä! Kyllä se siitä ja toivotaan, että hormonitoiminta palautuu pian ja kohta pääset taas imettämään ;)

Jostain luin silloin ekaa yrittäessä että greippimehulla olisi miehen siittiöille positiivinen vaikutus myös. Eli koko perhe mehua juomaan! :)

Menkat alkaa jo hiipumaan, onneksi!
 
Heipat kaikille jännäilijöille=)

Lueskelin noita teitin kirjotuksii äsken ja ajattelin että pitäisköhän sitä greippimehuu tosiaan kokeilla=)
Ihanaa, mulla alkaa menkat loppumaan joten pääsee taas pupuilemaan ihan urakalla ja sit taas jännittämään!

 
Iltaa kaikille!

Se on taan yks maanantai lusittu, niin sanotusti :LOL: .
Työpäivä meni ihan mukavasti ja äsken meinasi itku päästä kun kaikki laskut laitoin maksuun. No oli siinä jotain mukavaakin maksettavana, meidän häämatka =)

Mulla on jotenkin niin vahva tunne siitä, että TÄÄ on se kierto kun tärppää. No pettymys on sitten kova jos ei olekkaan.
Mä jo itsekseni laskeskelin että sitä pääsisi sitten lokakuun lopussa jäämään äitiyslomalle, jos kaikki menee hyvin =) Odottavan aika on pitkä ja mä taidan vielä olla maailman kärsimättömin luonne muutenkin.

Eilisestä hiihdosta on kyllä nivuset kipeenä, tänään en ladulle ehtinyt, mutta josko huomenna sitten taas =)
 
Iltaa siskot =)

Voi kun mä tahtosin kans itteni tonne listalle iha uuden kierron kera!! Raivostuttaa, kun menkat ei ala ja pakko oli taas testata tänää, ni nega tuli taas, joten voin varmaan unohtaa raskaana olemisen vaihtoehdon :( . En kyl nyt tajuu, että miks ovat myöhässä, kun eivät oikeestaan ikinä ole..Oon ihan ihmeissäni. Toi mahd. hiiva vaan kutittelee ja alaselkää juilii..ei mitää menkkätuntemuksia.. No ehkä tää pahantuulisuus, mut sekin vaihtunu jo väsymykseen.

Mä ajattelin kans ostaa greippimehuu ens kierrolle, tosin pahaa se varmaa on, yök, mut koitetaan. Eli meniks näin, että kp 1 alkaen ovikseen asti ja sit ei tartte enää litkiä??

Ja kiva kun on uusia mukana jännäilee :heart: :heart: , plussatuulia meille tähän kiertoon :heart: :heart: :heart:
 
nelHM: kauhiasti täällä jännäilen sun puolesta :) toi hiiva homma on kyllä ihmeellinen, kun mulla alko kans kutina päivää paria ennen kun ne menkat sitten alko, mutta nyt taas ei mitään...? olis kiva tietää mistä se johtuu.
Ihanaa kun mies toi greippejä ja greippimehua kaupasta janyt tuoppi vieressä ja sitä lipittelen :p nam. ja menin nyt sitten testailun vuoks tilaan niitä ovistestejäkin :ashamed: toivottavasti näyttävät oviksen. viime kierrossa oli niin kovat oviskivut että saas nyt nähdä voiko tuntoihin luottaa.

Miten on, kun viime kierrossa sattu oikeeseen munasarjaan, niin onkos nyt vasemman vuoro? vai miten se menee?

Nyt onneks menkat oikeestaan ohi. huomenna saattaa enää tiputella mutta tuskin mitään. Muistelisin että sillloin 5 vuotta sitten kun viimeks oli menkat, niin ne ois kestäny useamman päivän kun nyt on tosiaan se 2 päivää reilumpaa vuotoo ja sitten hiipuu heti. :/ Nyt on kamala puheripuli... :x
 

Yhteistyössä