helmikuusta asti jännäilleet =)

Heissuli vain,

Just tultiin kotiin. Käytiin vähän kaupassa ja Alkossa ja siellä sun täällä =) Kotimatkalla haettiin Kiinalaista ruoaks ja nyt on massu IHAN täynnä.. on tainnu kaikki tuskalla ja työllä laihdutetut 1,5kg takasin jo. MUR.

Olo on sama kun aina tähän aikaan, tisut on kipeet ja sitä rataa.. Noh, ei se auta kun ootella. Jos menee niinkun ennen ni torstaina tulee menkat. OI JOSPA EI TULIS!!!!!!!!!!!! Meillä on vielä to ja pe firman juttu, mennään tohon lähikaupunkiin oikeen hotelliin yöks ja on koulutusta ja illallista. kiva jos sit just sillon ne alkaakin. on masu kipee ja ketuttaa... noh, ei pidä ajatella negatiivisesti. ei ne ala, eihän...?

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Telma ...............kp6/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp11/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp18/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp19/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp21/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp24/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp24/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp25/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp37/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp43/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp53/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp88/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Heippa!
Jännät ajat alkaa olla käsillä. Alaselkää on jomotellu aika ajoin ja kokoajan sellanen tunne, et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. :/ Mies tossa eilen kyseli, et onks menkat jo alkanu. Sanoin ettei niitten vielä pitäskään alkaa. Se sano, et ei ne alakaan, hänel on vahva tunne, et mä oon raskaana. Ekaa kertaa tän yrityksen aikana se puhuu mitään tohon suuntaan. No, mä sanoin että joudut kyllä pettymään, koska menkat alkaa kumminki.
napsuneidille peukut pystyssä, että oireet oiski raskausoireita! Niinhän mullakin oli esikoisesta raskausoireet ihan samat ku menkkaoireet. Vahvemmat vaan! Ja siinä kierrossa olin ihan satavarma, ettei oo tärpänny. Yllätys oli aikamoinen! :heart:

Rinkinki toivotaan nyt että sun mies oliskin oikeessa ja plussa pärähtäis testiin. Milloin ajattelit testata jos menkat ei ala?
Ja Napsuneidilläkin jännät paikat ihan lähellä. Toivotaan että plussaat eikä tarvi ens kierrossa niitä clomeja alottaa.
Mikäs tilanne Miss Eaglellä on? näyttää olevan sullakin jännäilyn paikka. Tulehan kertoilee tilanteesta!

Mä olin tänää reipas ja leivoin pullaa..nam. Omatekemä pulla on sitten niin hyvää ja ihana kun leipomisen jälkeen on hyvä pullan tuoksu kotona =)
Tälläsinä sateisina päivinä sitä on kiva leipoa.

Mutta hauskaa lauantaita ja Plussa tuulia :heart:

Heipsun,

Vasta tulin reisusta kotiin. Kävin vanhemmilla kyläilemässä kun sisko oli tullut sinne viikonlopun viettoon. Suunniteltiin yllärisynttäreitä meidän isille parin viikon päähän :)

Nyt pitäis alkaa siivoilemaan ni on sitten illalla kiva naukkailla viiniä, saunan jälkeen, siivotussa kodissa, kynttilän loisteessa :)

Eilen tuli postissa herkät testit ja kovin kutkuttaisi yksi huomenna jo tuhlata, vaikkas onkin vielä noin aikaset päivät, torstaina odottelen menkkoja viimeistään.. Sanokaas nyt ettei kannata vielä testata... Tää on niin tätä joka kuukaus...

Tosiaan alkaa monella oleen jännät päivät käsillä. Rinkinki, toivotaan tosiaan että sun mies oli oikeessa =)

Nyt imurin varteen, hauskaa päivänjatkoa ja palaillaanhan taas :wave:

Arvatkaas mitä.. Ällö juttu kyllä... Mä äsken vaihdoin sänkyyn puhtaita lakanoita ja mietin että vähän on etova olo. yhtäkkiä olikin suu täynnä oksua, ja eikun vessaan... Siis mä en edes muista koska olisin viimeks oksunnut. Eikä mulla ole sinänsä edes paha olo, siis mikään mahatautiolo...

bd bd bd bd bd bd... Soitin jo kaverillekkin joka on kätilö että voiko oikeesti oireet alkaa näin aikasin (jos se sitä olis), se vaan sano että on heillä porukkaa tiputuksessakin jo viikolla 5 ja jollain alkaa pahoinvointi vasta viikolla 12. On kuulemma niin yksilöllistä ja voi tosiaan alkaa jo kiinittymisestä. Oi, olispa sitä...

Mä kyllä INHOON oksentamista, oon aina ollut ihan mamis sen suhteen.
Ja sori tää ällövisesti tähän väliin!

Huomenta,

Aamulla heräsin jo melko ajoissa siihen että on kurkku kipee. Noh, mä päätin sitten tehdä kuitenkin sen testin, kun on noita herkkiä tuolla laatikossa, ja kuten arvata saattaa negahan se oli.

aattelin että jos toi eilinen olis ollut jo oire... ja se että on kurkku kipee ja vissiin lunssa tulossa... mut ei kai se sit ollut kuitenkaan. Pöh.

Noh, torstaina ne sit viimestään alkaa ja ens kiertoon clomit. kyllä mä tän vuoden puolella vielä sen plussan saan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUNNUNTAI 23.9.2007
Telma ...............kp7/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp12/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp19/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp20/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp22/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp25/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp25/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp26/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp38/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp44/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp54/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp98/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Mitenkäs Kryss? Mitäs kuuluu?

Saiskohan listalta muuten poistaa jo Caezan ja Miinaliinan? Heistä kun ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään....

Sunnuntaita kaikille!

Vieläkään ei voida alkaa yrittämään uudestaan, koska menen kaavintaan huomenna. Tavaraa oli vielä....hittolainen kun jo toivoisi tän loppuneen, km oli jo kk sitten. Eikä se ollutkaan tuulimuna, että noin rv 8 on kuollut kohtuun, oli aikamoista että onhan meillä sittenkin joku jota surra....oli vaan ajatellut että onneksi se oli tuulimuna koska ketään ei ole kuollut. AAARRRGGGHHHH!

Toivottavasti muut plussaatte jo!!! =)

Tuizulle :hug: jospa huominen toisi viimein päätöksen odottelullenne ja pääsisitte pian taas yrittelemään...odottavan aika kun on niiiin tolkuttoman pitkä. Mulla kp 25 mennään ja mitään oireita ei ole. Ei edes rintoja arista eikä mahasta nippaile sitten yhtään. Mutta en kyllä ihmettele, toivo raskautumisesta tässä kierrossa on olematon, sillä ovisaikaa ei tullut hyödynnettyä niin paljon kuin olisi ollut suotavaa. :ashamed:

Huomenna meillä se lekuriaika ja saadaan toivottavasti jotakin selvyyttä asiaan. Miehen simppatestitulokset ovat kaiketi tulleet.... Hirvittää :ashamed:

tuizulle :hug: noh, nyt kuitenki asia on tiedossa ja hoidossa ni eikun yrittämään! mulla ei oo edelleenkään menkat alkanu, ajattelin huomen aamuna tehä testin, eiköhän se jo siinä näy jos jotain on... olin vko lopun kotipuolessa kyläilemässä, ja makasin koko reissun kuumeessa. vieläki on vähä hutera olo, mutta kyllä kai sitä on töihin mentävä, illallaki on viel palaveri, mukava 11 tunnin työpäivä tiedossa, mutta eiköhän sen jaksa...toivottavasti... jännittää kyl vähä mutta yritän olla ajattelematta koko asiaa...hyvää sunnuntaita kaikille!!

MAANANTAI 24.9.2007
Telma ...............kp8/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp13/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Kevätesikko........kp20/28-32...............yk8........1.toiveissa
nanna81.............kp21/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp23/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp26/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp26/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp27/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32.............yk12......1.toiveissa
Kryss..................kp39/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp45/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp55/34....................yk7......3.toiveissa
Miinaliina.............kp99/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Siinä taas päivitetty lista maanantai aamuun. Ihana syyssää näyttäisi olevan, ei ollut kylmäkään aamulla ja niin nätisti puissa on väriä.

).( Harmittaa että tuli eilen testattua kun johan sitä negaa tuli surtuakin. Vaikka tiedän ettei välttämättä ees vielä testissä näkyis. Mut parempi toisaalta itkeä ne itkut siitä pettymyksestä jo nyt etukäteen kun sillon torstaina kun ne alkaa kun oon työporukan kanssa siellä reissussa, joten...

Ja eihän sitä tosiaan vielä tiedä. Tisut on hullun kipeet, kuten aina ja ainoa poikkeus on oikeestaan se että valkkaria ei tu kyllä yhtään. Ihan on kuiva kausi meneillään. Yleensä on sentään jotain toimintaa. Mut ei auta kun ootella sinne torstaille.

Kryssillä kuulostaa kyllä paremmalta kun hyvältä. MIkäs kp sä teitkään sen ekan testin? JOspa se tosiaan nyt olisikin PLUSSA!!!!!!!!! pidän kyllä oikein kovin peukkuja aamulla sulle :)

Mitenkäs Nanna , joko olette kotiutuneet? MItäs kuuluu?

Tuizulle hali!!!!!

Annie , tuuthan sitten kertomaan mitä lääkäri sano? Toivottavasti kaikki olis kunnossa!!

Huomenta kaikille! :hug: kaikille uuteen kiertoon siirtyneille ja Tuizulle. Ja napsuneidille vielä toivoa kehiin! Eihän se vielä välttämättä näy edes herkillä. Ja sitte jos kierto alkaa alusta niin se on sitte se eka clomikierto jolla tärpää vai mitä! Minä päätin itseni ja sun puolesta näin :D .

Nyt sitte on reissu ohi. Ihana maa ja lämpö oli 34 asteen kieppeillä koko viikon. Eli todella tyytyväinen olen reissuun.
Ovisplussan sain testiin keskiviikkona ja koko viikko sen eteen kyllä töitä tehtiinki :LOL: . Hyvillä mielin nyt, koska on ainaki kovasti yritetty tällä kertaa.

Tervetuloa takas Nanna, kiva kun oot taas täällä =)
Joo, jos nyt ei o tärpännyt ni meillä molemmillahan tärppää heti ekalla Clomi-kierrolla. Mille kiertopäiville sulle on muuten se määrätty? Mulle on kp5 -9 jollon sitä pitäis sitten ottaa.

Meillä ei kyl yritystä ollut tässä kierrossa IHAN niin paljon. Miehellä stressaa se "kalenterin mukaan puputtelu" ja ovisplussapäivänä oli se vika kerta (hyviä päiviä ajatellen). Mut eläähän ne simpat sentäs muutaman päivän, joten toivon vielä...

Napsuneiti: Mukavaa olla takas täällä jännäilemässä taas =) . Mulla on ne määrätty kp 3-7. Vähän jännittää niiden alotus. Joillekki on lukemani mukaan tullu aikalaisia sivuoireita.
Reisulla miehen kans saatiin puhuttua näistä vauvatouhuista ja jo senki takia taas niin hyvä olla. En nyt koskaan ole epäillyt eikö hänki tahtois mutta siitä että kuinka pitkälle ollaan valmiita sitten menemään mahdollisten tulevien hoitojen kanssa yms.

Nanna, onkohan sillä jotain vaikutusta että millä päivillä niitä syö? KUn mulla on myöhemmille päiville kun sulla... Ja ne sivuoireet jännittää muakin..

Joku kyllä sano olleensa "miehen perässä" koko ajan kun niitä söi, ja yhdelle kaverille ei oireita tullut minkäänlaisia.. niin henkilökohtaista lienee tuokin.

Napsuneiti: Kävin tuossa huvikseni etsiskelemässä tietoa ja ilm. kun aloittaa myöhemmillä kiertopäivillä niin niiden vaikutus on hieman laimeampi. Eikös se käy järkeenki jos sinulla määrättiin "vahvistamaan" ovista, kun taas minulla sitä ei välttämättä edes tapahdu. En tiiä mutta maalaisjärjellä päättelin että tuo vois olla oikein :D . Huh mitenhän mun miehen käy jos tulee tuommonen sivuvaikutus, kun oon sen "perässä" muutenki koko aika :LOL: .

Niin ja jos vielä jonku viikon vaikka kuljettais vaikka tuossa alempana Caezaa ja Miinaliinaa mukana? Ja tiputtaa sitte jos ei mitään ole kuulunu??

Tulin nyt vaan pikaseen kertomaan omaa ärsyttävää tilannetta... Alaselkää on särkeny jo useemman päivän tosi paljon ja eilen vessakäynnillä tuli verta paperiin. Sen jälkeen ei ookkaan enää tullu vaikka yleensä menkat alkaa seuraavana yönä tai viimestään aamulla. Testin tein (RFSU) ja nega tuli. Tosin olin ollu pissaamatta vaan n.2h. Jos menkat ei tänään ala, niin huomenna aamulla teen uuden testin.
Tuizulle :hug:
nanna kiva et oot takasin! =)

Se on moro!

Kiva että Nanna olet taas takas meidän kans jännäilemässä =)

Tuizulle iso iso :hug: ja voimia. Toivotaan että pääsisitte pian taas yrittämään ja raskautuisin jotta unohtuis noi ikävät asiat edes vähän!

Mä luulen että tässäkään kierrossa ei oo mitään tapahtunu tuolla kun ei edes nippaile sitäkään vähää ku aikasemmin eikä oo muitakaan oireita! tietty eihän sitä kai tarvi ollakkaan vielä! yritän kai jo pohjustella mahdollista tulevaa pettymystä ettei tippuis taas niin korkeelta =)

Napsuneidillä oli ollu oksentelemista ja muuta...sehän kuulostais hyvältä vaikka olet negan saanutkin. Eihän se tosiaan varmaan vielä näkyis ees herkillä testeillä. Maltat vaan odottaa niin tulee se plussa sieltä :heart: mulla on jotenkin vahva tunne että sä tässä kierrossa saisit sen plussan :heart:

Pirteetä maanantaita ja Plussia plussia...paljon plussia :heart:

Nanna, kiitti tiedosta!! Mä en oo netistä tollasta kohtaa löytänytkään missä niistä clomeista on nuin selitetty ku oon koittanut sivuoireita sieltä löytää, mut tosiaan ihan järkeenkäypältä kuulostaa.

Kiitti Katjuska, aina on toivoa niin kauan ku ei menkkoja näy =) Ja veljen vaimo mua kans just lohdutteli et hällä ollu aina ihan normit menkkaoireet ja silti ollu raskaana. joten... ei vielä vaivuta epätoivoon.

Kyllä olis vaan aika jo saada seuraava plussa tähän pinoon!!!!!!! Kryssillä on jo yks kiinitys siihen plussaan =) Pidetään peukkuja aamulla!!!!!!!

Moikka kaikki, ja Nanna tervetuloa kotia, toivottavasti oli onnistunut reissu. :)
Napsuneiti, ettei vaan nyt olisi tärpännyt, kun sulla tuollasia kaikenmaailman oireita...Rinkinkilläkin kuulostaa mahdottoman lupaavalta!
Meillä oli tänään se lääkäri ja miehen simppatestin tulokset olivat mieltä rauhoittavat. Lausunto oli että hedelmöityskyky hyvä ja tulos muutenkin täydellinen uimareiden suhteen. Siltä osin saa siis hengähtää |O
Mulla ultrattiin kohtu ja munasarjat ja endo ja PCO poissuljettiin.Myös ovulaatio näyttäisi tapahtuvan, joten siltä osin mullakin kaikki ok. Kohtu on lievästi poikkeava, ns.väliseinämä sieltä löytyy ja tämä voi johtaa toistuviin keskenmenoihin mutta ei lääkärin mukaan aiheuta lapsettomuutta eikä myöskään ole syynä tähän meidän tärppäämättömyyteen. Seuraavaksi tutkitaan munanjohtimien aukiolo ja joitakin verikokeita, jos niitä haluamme... Mutta rauhallisin mielin saamme jatkaa yrittämistä, ei pitäisi siis olla syytä luovuttaa.
;)

Tärppionnea vaan meille kaikille! :wave:

Annie mulle tehtiin tässä kuluvassa kierrossa se aukiolotutkimus.
Ja tosi tosi hyvä että miehen simpat on kunnossa! On ainakin yks pelonaihe vähemmän. Sitä mä ainakin jännäsin IHAN hulluna.

Oireita joo, no en o oksunnut lauantain jälkeen. joten tää on taas tätä.. loppukuusta sitä kehittää itelleen jos vaikka mitä "oireita" ja sit taas alkukierrossa vannotaan, että ens kierrossa mä en ainakaan...

Mut oikeesti iso kiitos teille, että näitä "oireita sun muita" saapi täällä jauhaa ja puida ja pohtia, ees sun taas. Koska mun mies alkaa oleen jo vähän kypsä niiden kuuntelemiseen. KUn joskus tuntuu ettei päähän mahdu muuta kun tää raskautumisen odotus.

nyt täydellisten naisten kimppuun. Huomiseen leidit!

Yhteistyössä