helmikuusta asti jännäilleet =)

Huomenta naiset!
Mulla sitten täti kyläili eilen joten tänää on menossa jo kp 2.
Ihmeen vähän kyllä ottaa päähän, mutta kai tähän alkaa jo turtumaan =) Tässä kierrossa ei kyl ollu muutenkaan toiveet kauheen korkeella kun jäi ne pupuilemiset vähän vähälle!

Plussatuulia kaikille ja palaillaan

Katjuskalle :hug: Hyvä ettei ota päähän niin paljoo. Mulla on nyt parissa kierrossa ollu silleen, ettei kp1 oo vituttanu, mut sit kp2 tai 3 on iskeny tajuntaan oikeen kunnolla. :headwall:
Kryss kyseli niistä ovistesteistä taannoin.. Mä ostin ihan Prismasta paketin. Siinä oli kymmenen tikkua ja makso vissiin jonku parikymppii. Ne on ihan semmosia raskaustestin näkösiä. Kippoon pissataan ja sit tikkua pidetään siellä jonku aikaa ja tulos tulee sit kymmenen minuutin sisään. Sillon, ku testiviiva on kontrolliviivan kanssa saman värinen tai vahvempi, niin ovis tapahtuu muistaakseni 24-36 tunnin kuluessa.

Tänne ei kummempia. Menkat vaan edelleen jatkuu. Kuhan loppuu, ni eiku hommiin! :D
Oltiin lauantaina viihteellä ja oli ihan super hauskaa. Eilen ei kyllä olo ollut mitenkään hehkee... :LOL:

Katjuskalle täältäkin hali :hug: .

Mä kanssa odottelen että päivät kuluu siihen että ovisaika lähenee. Ajattelin pitkästä aikaa tilata niitä ovistikkuja. Tiedänpähän sitten ainakin mikä päivä pitäis jännäillä, ettei käy kuten viime kierrossa.

Toivon kyllä tosiaan että tärppi nyt tulis ettei niitä Clomeja tartte alottaa syömään. Mulla kun jo e-pillerit saapi nupin sekasin, niin varmaan sitten noikin. Mulle ei vaan niin noi hormonit sovi :/

hmmm... Nyt tuli vastaukset kokeista. Ne EI viittaa pco:n. Mikä hitto mullaki on. Nyt kokeillaan yks kuukausi clomeilla ja katotaan niiden vaste. Sitte ei hajua mitä tapahtuu. Tästä seuraavasta kierrosta ei kuulemma kannata vielä alottaa kun se ulkomaan matka sotkee kuvioita. Mutta lokakuussa sitte. Jospa sitä vaikka sattuis ihme eikä tarvis edes alottaa =) .
Nyt jäi kyllä paljo kysymyksiä nyt auki kun ei hoksannu kaikkea ku puhelu tuli.

Niin ja nouseeko se lämpö jos ei ovuloi??? Nyt meni pasmat sekaste :D . Viime viikolla ja tänään kun "huvikseni" olen aamulämpöjä katellu niin ovat olleet koholla ihan niinku kierron lopussa yleensäkkin. Tosin tätä kirjottaessa vatsassa alko tuntumaan semmosia kouristuksia että varmaan päästään uuteen yritykseen piankoin!

Kiitos kovasti haleista. Ihmettelen kyllä suuresti että ei ota kauheesti ees päähän vaikka nyt kesän aikana on joka kerta ollu ihan suunnaton v-itutus kun ne menkat sieltä jostain aina tulee. Mut hyvä näin ja uuteen kiertoon vaan katseet =)
Nanna en osaa kyllä vastata sun kysymyksiin. Eiks ne osannu sanoo sulle mikä se sit vois olla jos ei kerran toi pco? Tuntuu varmaan tosi inhottavalta ku ei tiedä mikä on. Toivotaan nyt ettei olis mitään vakavampaa ja tuskin onkaan.

Mulla huomenna se haastattelu sinne kouluun...iiik, rupee kohta jo jännittämään=) ei kai, meen sinne oma itsenäni ja sillä selvä. enhän mä ole viel kuitenkaan ees päättäny meenkö opiskelemaan jos pääsenkin. mut kiva nähä että tuleeko valituksi =)

Nyt kattomaan salkkareita...

Nanna, eikö toisaalta oo hyvä ettei se ollutkaan PCO:ta? Jos vaikka ei oiskaan mitään muuta syytä kuin se, että ei vaan oo tärpänny vielä? Onko teillä mies käyny missään tutkimuksissa?

Mulla ollu viime päivät melko ankee fiilis;varattiin se alustava aika tutkimuksiin kun ei tuo 7.kiertokaan osunut ja nyt eessä muun muassa miehen simppatesti...Mulla tuntuu aatokset pyörivän vaan siinä enkä oikeen osaa muuta ajatellakaan. Pelkään niin kamalasti, että sieltä tulee joku ei toivottu-vastaus :'(

En oikeestaan ois ikinä uskonu, että tää voi ottaa näinki koville ja että joudutaan turvautumaan asiantuntija-apuun...

Oon aina ollu sellanen etukäteen murehtija, että aattelen aina pahinta.

No tää on kai nyt tätä alamäkeä, sori kun tuon huonoa mieltä tänne, mutta nyt vaan tuntuu tältä. Katjuskalle kuitenkin onnea koulun haastikseen ja kaikille meille sitä kaivattua plussapuhuria. :whistle:

Huomenta kaikille,

Nanna, tosiaankin toivotaan ettei niihin clomeihin saakka tarttis mennä, vaan tärppi tulis sitä ennen. Mut tosiaan, mitähän ihmettä se sitten voi olla jos PCO epäily ei sitten vahvistunutkaan. Voithan sä varmaan soittaa sinne lekurille ja kysyä mitä kysymyksiä nyt on herännyt. Eihän sitä varmaan tolleen puhelimessa osaa kysästäkään.

Mulla alko aamu kivasti. Kaveri oli laittanut sähköpostia että pitäis varmaan tehdä raskaustesti tänään kun on menossa kp45.. Yleensä ei kierrot hällä näin pitkiä ole. Mut jotenkin ottaa luonnolle tää homma, koska tuo kaveri on juurikin se joka ei ole ennen ollut edes varma haluaako lapsia. Ja joka todellakaan ei tätä vaavia olisi yrittänyt.

Mitenhän sitä pystyy sitten iloisesti onnittelemaan jos siihen testiin se kaksi viivaa tulee. Olen meinaan paikalla kun hän sen testin tekee, parhaita kavereita kun ollaan =)

Mut jotenkin mulla kyllä ottaa jotenkin voimille jo ajatus että hän nyt saisi plussan ja mä jatkan tätä samaa kärvistelyä edelleen. Hän on aina ollut epävarma siitä haluaako IKINÄ lapsia ja mä olen aina tiennyt että mun unelma-ammatti olisi olla äiti. MIKS MÄ EN VOI SAADA SITÄ PLUSSAA???????????????????????????

Anteeks nyt vaan tää purkaus, mut en tosiaan irl. näistä voi jutella kenellekkään vaikuttamatta ihan idiootilta. Ymmärtänette?

Napsuneiti tiedän tunteen. Tässä vaiheessa ku ite on yrittämällä yrittäny näin kauan ja sit tulee joku sanomaan et onkin raskaana vaikka ei oo edes yrittäny niin kyl siinä vaiheessa on jotenkin vähän ärsyttävä olo jopa iloita toisen puolesta kun haluis ite olla samassa tilanteessa.
Mutta onhan meillä sit syytä iloita oikeen kunnolla kun se pitkä plussan odotus joskus tulee.
Ja tottakai tulet purkamaan meille, sitä varten täällä ollaan, toistemme tukena =)

Miehelle ei vielä ole tehty testejä. Ne varmaan ovat edessä nyt sitte seuraavaksi. Miestä varmaan alkanu jo hiukan jännittämään nuo koskapa eilen kyseli ja pohti paljon noita asioita.

Minä kans kuulin eilen taas vauvauutisia. Kyllä se kirpasee, vaikka tämä ei nyt mikään yllätys ollutkaan ja ihan onnellinen olen puolesta. Täysin ymmärrän napsuneidin tunteen... Tule ihmeessä tänne purkamaan pahaa oloa. Parempihan se on kertoa täällä kun kaikki ihan varmasti samalla linjalla ja ymmärtää missä mennään mitä esim. juuri kyseiselle ystävälle paljoa purkaa kun se kuitenki saattaa loukata tunteita vaikkei missään nimessä tarkoitus olis. Tuntuu vain ettei monetkaan, joilla ei mitään vaikeuksia ole ollu saada jälkikavua pysty ymmärtämään sitä tunnetta mikä on kun ei tärpää millään. Tulipas nyt mahdollisimman sekavasti selitettyä.
Mutta pointtina se, että kun ystävä kuitenkin mahdollisesti onnellinen, niin turhaan hänen tunteita loukkaamaan...

Jokos katjuska on menny haastatteluun?? Tulehan kertomaan miten kävi! Olikos se muuten minkäalan koulu? En muista että olisit vielä sanonu tai sitten olen vain hutasten lukenu viestin =) .

Onnea Annielle tutkimuksiin, toivottavasti ei mitään pahempaa löydykkään. Millon teillä on vastaanottoaika? Parempihan se on ottaa ajoissa asioista selvä niin ei tarvi sitten "turhaan" stressailla jos ei mitään olekkaan!

TIISTAI 4.9

nanna81.............kp1/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp3/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp6/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp6/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp7/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp9/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp14/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp19/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp25/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp35/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp36/?.......................yk1........2.Toiveissa
Miinaliina.............kp70/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Nanna, sepäs se jos kaveri olisikin into piukassa ni olisin varmaan minäkin. Mutta totes että jos testi tuo plussan, ni ei hän kyllä riemusta kattoon hypi.. jep.

Ja Annie, mä tiedän ton tunteen kun odotellaan niitä miehen tuloksia. Just viime kierrossa istuin kun hiilikasan päällä kun jännitti niin kovin mikä se tuomio sieltä on. Mä itseasiassa en jaksanut odotella siihen saakka että paperi tuli kotiin, vaan viikko näytteen viemisen jälkeen soitettiin sinne klinikalle ja kysyttiin niistä tuloksita. Helpotti huomattavasti =) Toivotaan että teilläkin on kaikki ok niiden tuloksien perusteella!!!!

Joo haastattelussa on nyt käyty ja viikon tai kahden päästä sitten saa tietää että pääseekö yleensä kouluun. Ai nii se ala on tuota puutarha-alaa johon pyrin. Omasta mielestä haastattelu suju ihan hyvin.
Jospa tää sais nää vauvakuume ajatukset vähän taka alalle ja tuottais tulokseksi plussan =)
Sain tänää just postissa mammaksin tilauksen eli nipun ovistestejä ja muutaman raskaustestin. Tässä kierrossa meinaan kyllä ovista taas ruveta tikuttamaan ni voi sit ainakin olla ihan varma että se tapahtuu jos tapahtuu.

No niin nyt siihen malliin kouristelee, että tänään alkaa varmasti kierto alusta! Nyt pitäs vaan sitte päättää että alottaisko kumminki ne lääkkeet nyt. Gynekin oli kyllä sitä mieltä että vasta ens kierrosta kun se matka parin viikon päästä, mutta kun minä olen semmonen malttamaton ja kun tuntuu että pakko olis jo päästä asiassa eteenpäin! Yksiki kuukausi tuntuu just nyt pitkältä... Ärsyttävää!!!

-Sieltähän se saapui. Nyt päätin että jos resepti tulee huomenna tai ylihuomenna postissa niin sitte ehkä voisin alottaa ne. Koskapa 3-7 päivä muistaakseni niitä piti nappailla. Ehtis just käydä siinä kontrolli ultrassaki ennen reissua. Pitänee vielä miehen kanssa keskustella kyllä.-

- Ja vielä lisää :D : Kyselin tuolta lapsettomuus puolelta noista clomeista. Täytyy vielä tämä kierto suosiolla olla "luomuna" ja alottaa sitten ens kiertoon net. Kuulemma oli jollain täytyny käydä kp10 lisäksi myös kp13 ja kp16 ultrassa. Parempi se on varmaan ottaa varman päälle nyt kun ihan uus juttu. Jospa se vasen munis nyt taas toimis ja etelän lämpö ja loma tekis tehtävänsä =) . On nimittäin just siinä ovisaika.-

KESKIVIIKKO 5.9

nanna81.............kp2/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp4/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp7/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp7/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp8/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp10/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp15/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp20/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp26/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp36/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp37/?.......................yk1........2.Toiveissa
Miinaliina.............kp71/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Heip,täällähän minä ainakin taustailen...Ei ole mitään ihmeempää omassa olossa, kp 7 menossa ja tää on tätä alkukierron auvoista oloa, ei olossa oireile eikä jänskätä muutenkaan. Mut eiköhän se taas tästä lähde hermo kiristymään kierron loppua kohden mentäessä... :D
Nanna viittitkö valaista mua, mihin tarkotukseen nyt saitkaan nuo clomit??Oon hieman pihalla näistä jutskista. Kun ajattelin, että sulla kierron pituus ei nyt mahottomasti näytä heittelehtivän, että ei voi kyseessä olla sekään? Mut mihin tarkotukseen niitä sitten syödään?? :/
Mietityttää kun itelläkin se lekuriaika kuun lopulla varattuna...

moikka,

Annie mä sain ainakin clomit ihan vaan vahvistamaan omaa ovulaatiota. Eli jos nyt ei tärppää ni sitten 3kk sillä 50mg annostuksella.

Malttamattomana odottelen niitä ovisaikoja... ja sit sitä jännäilyaikaa.. tai no ei sitä nyt niinkään "odota", lähinnä sen loppumista. Sekavaako ... :LOL:

Nannalle ison iso :hug: kans.. kurjaa, kurjaa, kurjaa kun ne taas alko sullakin. Mutta onneks teillä on se matka tiedossa, jospa se tosiaan tekis tehtävänsä kun kerran oviskin osuu niille ajoille. Ens kierrossa me sit aloteltais ne clomit yhdessä... Ellen jollain ihmeen kaupalla saa nyt plussaa.

Kaverin, jonka tilanteesta eilen kerroin, tilanne on vielä auki. testi näytti negaa, menkkoja ei vielä näy ja oireet jatkuu. Menee huomenna verikokeeseen. Oma mielikin on tän asian suhteen jo rauhallisempi, eilisen reaktion jälkeen. Aivan ihanaahan se olis jos se vauva tulis =) Hävettää oikein se eilinen purkaus

TORSTAI 6.9

nanna81.............kp3/29-37...............yk10......1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp5/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp8/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp8/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp9/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp11/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp16/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp21/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp27/25-32...............yk9........1.Toiveissa
caeza..................kp37/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp38/?.......................yk1........2.Toiveissa
Miinaliina.............kp72/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Annie: Sain nuo clomit varmistamaan että se ovis tapahtuu. Ihan mukava toisaalta alottaa ne jospa se taas valais uskoa siihen että on mahdollista onniastuakki =) .
Napsuneiti: Elä turhaan häpeä. Kyllä täällä varmasti kaikki ymmärtää minkälaisia tunteenpurkauksia sitä saattaa tulla... Pääasia että pystyy itse ne asiat sitte laittaan järjestykseen eikä kaverin mieltä pahoita turhaan! Kyllä se ottaa itselläki aluksi tiukille ja pieni katkeruuden siemen alkaa itää kun joku ilmottaa vastaavasta, mutta kun vähän aikaa miettii niin sitte osaa jo olla onnellinen ystävän puolesta.
Saas nähdä miten meidän käy. Tietenki toivon että plussattais molemmat, mutta on ihan kiva että jos niin ei käy, että on joku jonka kanssa vertailla hiukka tuntemuksia :D . Mulla vain on oman terveyden takia onnistuttava siinä ekassa kierrossa. Luultavasti en ainakaan helpolla saa kovin montaa kiertoa niitä syödä.
Mites whisnefka tai Caeza??? Onko uusia plussia tulossa?

Nanna, totta turiset.. Nyt kyllä plussataan molemmat =) Meillä menee aika samoissa nää hommelit, ni olis kiva että päästäis yhtäaikaa tonne odottajiin. Mulle lekuri sano että eka kolme kuukautta sillä 50mg annoksella ja sit seuraavaks 3kk:ks sitä voi nostaa 100mg sitä annosta, jos ei vieläkään tärppiä näy.

Mut pelottaa kyllä että miten oma keho siihen hormoniin mahtaa reagoida kun jo e-pillerit tuotti hankaluuksia. Pöh.
Ja se on kyl varma, että en mä varmaan ihan seuraavaa 6 kuukautta vaan tyydy naposteleen niitä pillereitä vaan oon ajatellut että jos ei nyt tärppää, eikä kahdesta tai kolmesta clomikierrosta ni sitten marssin yksityiselle. Maksaa sitten vähän enemmän joo, mut ehkä sit tulostakin tulisi vähän nopeemmin. Näin ainakin aattelen tällä hetkellä.

Jännään kaverin puolesta.. kävi aamulla siellä verikokeessa ja ip lekuri soittaa tulokset. Jännää kuinka paljon sitä jännittääkään toisen puolesta. Noh, mun paras kaveri kuitenkin.

Ja minä päätin että napostelen kyllä niitä pillereitä niin kauan että pääsen sinne ks:n tutkimuksiin menee sitte useampi kuukausi tai ei. Tuntuu jotenki turhauttavalta että vain yhden kk:n sais syödä ja sitte taas ootellaan... Tai no mitäs tässä niistä jauhaa, eihän meidän tarvi edes alottaa niitä syömään vai mitä :D!

ei tarviikkaan!!!!!!! Tässä kuussa se ihme tapahtuu että saadaan ne kaks viivaa. Päätetty on =) Saanko Nanna vielä udella että miks sä saat syödä niitä clomeja vain sen kk verran kerrallaan? Ei tietty tartte vastailla jos et halua.

Mä innolla odottelen että aika kuluu tohon ovisaikaan. Ajattelin kyllä miehen vietellä parhaina päivinä, ihan joka päivä ja varmistelulla alottaa ja lopettaa. Eli miehelle on tiedossa makkarijumppaa taas 1,5vkon verran. Ja jos merkit paikkansa pitää ni sit iskee kisaväsy.. :LOL:

Jouduin aikoinaan jättämään pilleritki sen takia että löyty maksasta kasvain, mikä ilmeisesti oli saanut alkunsa pillereistä. Eli siis hormonit siihen vaikuttaa. Lopetti kasvamisen kun jätin ne pois. Clomeilla varmasti sama vaikutus. Eli siis aika ristiriitaset tunteet itselläki siitä, mutta taas toisaalta jos ei muuten tuota jälkikasvua suoda niin kyllä minä olen valmis sen riskin ottamaan että hiukan kasvaa sielä... Saattaa kuulostaa pöljältä, mutta ollaan/olen kyllä asiaa miettiny joka kantilta.
Minä kans jo miehelle ilmotin että lomareissu ei sitte ole mikään löhöily loma, kun on semmoset päivät menossa ja että saa varautua rankkaan fyysiseen harjotteluun :LOL: .

Yhteistyössä