kyllä oli helpotus käydä siellä lääkärissä vaikka satanen sinne hurahti, mutta vastauksista voisin uudelleen tilittää sen satkun. minulta löydettin pco, eli se monirakkulainen munasarja. lääkäri teki ultran ja siellä oli maanantaina kypsymässä 8mm munasolu. että vehe kuitenkin toimii, vaikkakin joka kierrolla se ei kasvata koko munasolua...
lääkäri sano, että mulla toi ovulaatio voi tapahtua vähä viiveellä tai sitten ei ollenkaan. sen ajankohtaa ei voi veikata. nyt se sano että otollisimmat hetket on nyt maanantaista seuraava viikko eteenpäin. ollaan sitten otettu miehen kanssa ohjeista oppia ja puputettu ihan kunnolla
oli helpotus saada vastaus tähän. ja siitä johtuu myös noi mun menkkojen heittelyt.
kysymys:se lääkäri suositteli käyttämään niitä ovistikkuja. mutta en oo ikinä edes kädessäni pitäny semmosta :ashamed: ni viittisittekö hiukan valaista asiaa. mitä maksaa ja miten se käytännössä tapahtuu??
Olisittepa nähneet mun miehen ilmeen kun kerroin tulokset, aluks oltiin molemmat ihan shokissa, mutta kun älyttiin että, hei, paikat toimii, raskaus on mahdollista, vaikkakin se voi viedä aikaa, ja vielä juuri tällä hetkellä munasolu on kasvamassa ja mahdollisuudet hyvä. voi kuinka iso ja onnellinen hymy sieltä kihosi! :heart:
Lääkäri sanoi myös, että jos vuodenvaihteen jälkeen ei oo tapahtunu mitään, ni miehen täytyy käydä testeissä, jonka jälkeen minunkin on mentävä tarkempiin tutukimuksiin ja mahdolilsesti aloittaa jonkin näköinen lääkitys... mutta nyt asiat alkaa selkiytymään, eikä tarvii enää pelätä että jokin mättää ja pahasti. hermojahan tämä vaatii, mutta nyt on paljon turvallisempi ja luottavaisempi olo koko asian suhteen.
nyt vaan toivotaan että ne pojat ois äkänny sen pallukan tuolla ja menneet innolla kattomaan mitä se sisältää =)