helmikuusta asti jännäilleet =)

Ihan nopeesti vaan kerkeen kommentoimaan, että onnea Katjuska haastatteluun pääsystä!

Mä luotan aina siihen, että kyllä asiat järkkääntyy.. eli päätät miten päinvaan sen koulun kanssa, ni kyllä ne lutviutuu kuitenkin parhain päin =)

kyllä oli helpotus käydä siellä lääkärissä vaikka satanen sinne hurahti, mutta vastauksista voisin uudelleen tilittää sen satkun. minulta löydettin pco, eli se monirakkulainen munasarja. lääkäri teki ultran ja siellä oli maanantaina kypsymässä 8mm munasolu. että vehe kuitenkin toimii, vaikkakin joka kierrolla se ei kasvata koko munasolua...

lääkäri sano, että mulla toi ovulaatio voi tapahtua vähä viiveellä tai sitten ei ollenkaan. sen ajankohtaa ei voi veikata. nyt se sano että otollisimmat hetket on nyt maanantaista seuraava viikko eteenpäin. ollaan sitten otettu miehen kanssa ohjeista oppia ja puputettu ihan kunnolla :whistle:

oli helpotus saada vastaus tähän. ja siitä johtuu myös noi mun menkkojen heittelyt.

kysymys:se lääkäri suositteli käyttämään niitä ovistikkuja. mutta en oo ikinä edes kädessäni pitäny semmosta :ashamed: ni viittisittekö hiukan valaista asiaa. mitä maksaa ja miten se käytännössä tapahtuu??

Olisittepa nähneet mun miehen ilmeen kun kerroin tulokset, aluks oltiin molemmat ihan shokissa, mutta kun älyttiin että, hei, paikat toimii, raskaus on mahdollista, vaikkakin se voi viedä aikaa, ja vielä juuri tällä hetkellä munasolu on kasvamassa ja mahdollisuudet hyvä. voi kuinka iso ja onnellinen hymy sieltä kihosi! :heart:

Lääkäri sanoi myös, että jos vuodenvaihteen jälkeen ei oo tapahtunu mitään, ni miehen täytyy käydä testeissä, jonka jälkeen minunkin on mentävä tarkempiin tutukimuksiin ja mahdolilsesti aloittaa jonkin näköinen lääkitys... mutta nyt asiat alkaa selkiytymään, eikä tarvii enää pelätä että jokin mättää ja pahasti. hermojahan tämä vaatii, mutta nyt on paljon turvallisempi ja luottavaisempi olo koko asian suhteen.

nyt vaan toivotaan että ne pojat ois äkänny sen pallukan tuolla ja menneet innolla kattomaan mitä se sisältää =)

Minullakin alkoi sitten menkat joten kp. 1 tänään!!!! |O |O |O
Jotenkin vaan oli illalla sellainen tunne, että nyt jos laitan yösiteen, ei aamulla tarvi pyöriä verisissä lakanoissa, ja se oli sit ihan totta! :headwall:

napsuneiti, nanna81, Anni76 ja rinkinki: mulla oli ihan sama homma! Jos esim. kortsu puhkes tai pilleri unohtu, olin heti kauhusta kankeena ja hakemassa katumus pillereitä. Sitä oli aina niin varma että nyt sitä sitten ollaan raskaana! Nyt kun tahtois olla, niin ei sitten millän!!! :kieh: :kieh: :kieh:

No, ei auta kun toivoa! :heart:

Plussa onnea kaikille!!!

TORSTAI 30.8

rinkinki................kp1/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp2/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp4/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp9/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp14/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp20/25-32...............yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp24/26-29..............yk8.......1.toiveissa
nanna81.............kp27/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp30/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp31/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp32/32-35................yk7.......1.toiveissa
Miinaliina.............kp65/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

:hug: rinkinki ja jaksamista tälle päivälle....

Hei olen heilunut tuolla muilla palstoilla, ajattelin siis tulla tänne seuraanne jos uusia saa mukaan tulla? :)

Yrityskerta 9 ja yritys aloitettiin helmikuulla 2007

Alkaa toivo jo menemään! Ja kun noilla viikkopalstoilla on niin aina kaikki raskautuu jotka yrittänyt 1-4 kertaa ja kauemmin yrittäneet jää aina nuolemaan näppejä! :(

Minulla pitäis kaikki olla masussa kunnossa 2003 tehtiin laparoskopia (Eli kämeralla tähystettiin kaikki mahdollinen) Miestä ei ole tutkittu. Mutta onhan se niinkin että joilllakin pillereiden vaikutus jatkuu pitkälle vielä vaikka niiden syönnin on lopettanut!

kp nyt 20 / 25-32 ja ensimmäistä toivotaan!

Olis kiva saada tukea teiltä jotka samoihin aikoihin yrittämään alkanut!

Tervetuloa whisnefka! Täällä meitä "vähän pidempään yrittäneitä" on tosiaan vielä jäljellä. Joten ei muuta kun oikein paljon tervetuloa vain =) Toivotaan tosin ettei meistä kukaan täällä enää kauaa roiku vaan mennään tonne odottajien puolelle, omaan pinoon =) Niin mukavaa porukkaa täällä tuntuu kuumeilevan.

Miss Eagle :hug: :hug: :hug:

Kryss, kyllä se tosiaan varmaan helpottaa kun löytyy joku "yksinkertainen" probleema joka on kuitenkin lääkkeillä ratkaistavissa. joten nyt ei muuta kun oikein paljon peukkuja tähän kiertoon!!!

Kiirus taas, joten sori jos teksti vähän epäloogista. Kotoota sit paremmalla ajalla =)

Heippa!
Kp1 tänään! Jotenki illalla mullekkin tuli fiilis, et menkat alkaa aamulla ja niinhän ne alko. Ei kyllä ollu mitään kipuja tms. kunnes vasta nyt päivällä.
Tänään on ollu kyllä sellanen härdellipäivä, et oksat pois. Eilen hokasin, et auto ois pitäny katsastaa viimestään maanantaina. Soitin faijan kattomaan tyttöä aamusta ja lähin ite katsastusasemalle. Siel oli parin tunnin jono, joten ei muuta ku venaileen. No, auto meni ajokieltoon ja saman tien ajoin korjaamolle (mulla oli jo ennestään aika varattu). Luultavasti huomenna saa auton jo pois ja pääsee uusinta katsastukseen. :kieh:
Likalla on se flunssa, joten se valvo eilen kahteentoista asti yöllä ja siitä nukku parin tunnin pätkissä ja välillä huus.
Ei jaksa enää ees vituttaa mikään, ku kaikki menee niin pieleen ku vaan voi mennä. Oikeestaan naurattaa jo! :D Ei tälläset päivät voi olla todellisia...
Kuhan menkat loppuu, ni uutta yritystä putkeen! =)
whisnefka tervetuloa joukkoon!
Miss Eagle :hug: menkoista!
Kryss kiva, että sait vastauksia lekurista! =)

Kuulumisia: olen käyny usein lukemassa, kirjoittaminen vaan on jääny..eilen tuli tuhrua ja jo tonne viikkopinoon surinkin tätin saapumista vaan jäi siihem yhteen pyyhkäsyyn, eilisen jälkeen ei ole enää näkyny tuhrun tuhrua, eikä ole kyllä menkka oireitakaan..eikös juuri ne ole merkki mahd.raskautumisesta. ei oireen oiretta..minnekkään suuntaan. ovistesti on plussaa näyttäny noin kahen viikon ajan...pco vai mikä lie...se testiviiva on siis ollu tummempi kun se kontrolliviiva..ei mikään hailakka viiva. .. Raskaustestit näyttäny vaan -...emsimmäiisen raskauden alkaminen vei aikanaan 58 kiertoa..eli sinäänsä vielä ei ole kauaakaan yritetty..vasta yk7 :LOL:
Plussatuulia meille kaikille!

PERJANTAI 31.8

rinkinki................kp2/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp3/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp5/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp10/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp15/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp21/25-32...............yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp25/26-29..............yk8.......1.toiveissa
nanna81.............kp28/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp31/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp32/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp33/32-35................yk7.......1.toiveissa
Miinaliina.............kp66/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huomenta!

Eilen oli aika kova päivä. Töissä kävi semmonen pieni ihana poika ja työkaveri alkoi kiusotteleen että jokos se olis sinunki aika näitä alkaa tekemään. Olin hiljaa. En oo viittiny sielä mitään kelleen puhua.

Caezallahan on jännittävää! Toivotaan että sieltä se plussa raskaustestiinki ilmaantuu. Mites EevaRouva ja Katjuska????

Tänne ei mitään uutta! Paitsi armoton väsymys kun rakas lapsemme pitkästä aikaa herätteli yöllä muutamaan kertaan itkien tulevaa poskihammasta kai? Mä en aio mitään testata, ensi viikolla ottavat siihen jälkitarkastukseen kuuluvan hcgn neuvolassa ni siitähän se pitäis näkyä... :kieh: Olishan se aivan ihana yllätys ja paras parannuskeino keskenmenon jättämään tyhjyyteen! :heart:

Huomenta vaan kaikille!
Mulla tilanne se, et eilen tuli pyyhkiessä verta mut sen jälkeen ei oo tullu mitään ( ainakaan vielä ).
Luulen kuitenkin et menkat alkaa mut en näin aikasin. mulla kuitenkin ollu kierto viime aikoina tuon 28 päivää.

Viikonlopuks lähetään mökille joten palaan asiaan sitten sunnuntaina tai maanantaina B)
Jos ei jo tänään =)

Whisnefka tervetuloa joukkoon!

heissan,

Mulla oli tänään se huuhtelu, ja todellakin voin sanoa että kipeetä teki :/ mut onneks se on nyt takana ja näyttäisi siltä että "röörit" on auki. Mutta teki se kyllä ilkeetä, piti oikein pääpuolta laskee alaspäin kun meinas tältä rouvalta lähtee taju. Kuulemma mulla on pieni kohtu ja kohdunsuu todella kiinni, joten sen vuoksi sen katetrin laittaminen teki niin kipeää. Saati sitten se kun sitä ilmaa+vettä sinne ruiskutettiin. Huoh... onneks se on ohi. Kaverin kaverille sama homma tehty joskus aiemmin eikä ollut tehnyt kipeetä lainkaan. Joten lienee melko yksilöllistä tuokin.

Jos tästä kierrosta ei tärppiä tule niin sitten ens kierrossa alotetaan Clomifen-lääkitys 50mg annoksella. Sillä sitten seuraavat 3kk jos tärppiä ei vieläkään näy.

Viikonloppuja kaikille!!!

Heip kaikki , juu en ole muistanutkaan ilmoitella, että tätsy saapui jo muutama päivä sitten ja mulle voi merkitä kp 3 ta yk 8. Että sellasta ... itku pääsi kun ehdin jo kuvitella tästä kierrosta ties mitä, mutta eipä taida se itku auttaa näillä markkinoilla. :'(

Sen verran oon tässä kuitenkin itteäni ottanu niskasta kiinni, että varasin meille ensikäynnin gynelle nyt kuun lopulla ja tänään kävin hamstraamassa greippimehua ja multivita-raskaus-vitamiineja...

Napsuneiti
kuulostaa inhalta kokemukselta tuo mutta jos se auttaa niin sitä kaiketi kestää varmaan mitä vaan... Mutta onneksi se ohi nyt. Katjuskalla jännät paikat, pidetäämpä peukkuja!

Eiköhän jatketa jännäilyä itsemme ja toistemme puolesta :whistle: :whistle: ++++++

huomenta kaikille,

mä täällä vasta heräilen tukka pystyssä kun tuli eilen käytyä paikallisessa, oltiin kuuntelemassa Dingoa siellä :D . Mä olin kyllä ihan autolla liikkeellä, mut nukkumaan vasta puol 4 aikaan, joten nyt on kyllä väsy. Mut ei se mitään, pääasia että oli kiva ilta.

Nyt pitäis koiruuden kans lähtee lenkille ja sit vaan näitä kotihommia ja ruoan laittoa. Sitä perinteistä =)

Kivaa sunnuntainjatkoa =)

Morjens!

Napsuneiti Dingo, dingo, dingo!!! Dingo on paras! :D

Löysi se flunssa meillekin! No, mies on terve, mulla on röhänen, köhänen ja räkäinen olo kuten pikkumiehelläkin. Kurkkukin on pirun karhea ja ikävän tuntuinen. Kuumetta ei kuitenkaan taida olla, en oo mittaillut.

Ens viikolla täytyy käydä labrassa antamassa verinäyte. Katsovat hcg:n sen keskenmenon takia ja siitä viikon päästä on käynti neuvolassa, jossa otetaan vain verenpainetta tms. En kyllä ymmärrä miksi, katsoisivat mielummin kohdun ultralla tms. Salaa tietty toivon, että se hcg olisi positiivinen ja olisin uudestaan raskaana, mutta epäilen vahvasti. Olo on niin perustylsä, että. Enkä usko ovuloineeni vielä keskenmenon jälkeen edes.

Tänään tule miehen toiset isovanhemmat kahville, leivoin aamulla omenapiirakan. :p

MAANANTAI 3.9

Katjuska-81..........kp2/26-29..............yk9.......1.toiveissa
Annie76..............kp5/32-35................yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp5/25-27..............yk9.......2.toiveissa
Miss Eagle..........kp6/25-33.............yk8........1.toiveissa
napsuneiti..........kp8/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp13/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp18/28....................yk9........1.Toiveissa
whisnefka...........kp24/25-32...............yk9........1.Toiveissa
nanna81.............kp31/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp34/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp35/?.......................yk1........2.Toiveissa