helmikuusta asti jännäilleet =)

Jep, kuten ajattelinkin KP1 menossa ja yk12 alkanut.
Soittelen tossa ip sinne labraan ja varailen aikaa niihin verikokeisiin. Jospa syy siihen miks tää kestää olisikin joku tosi yksinkertainen, joka sit näkyis näissä verikokeissa..

Rinkinki, kuulostaa kyl aika "hyvältä" sun kohdalla jos on lämpöä ja väsyä =) Pidetään peukkuja.

Ja kovin odotellaan Miss Eaglen kuulumisia....

Voi kakka sentään Napsuneiti ja iso :hug: sulle. Mä olin niin varma että sä olet raskaana mutta ei mahda minkään. Toivotaan että niistä verikokeista selviää jotain.

Mulla meni viikonloppu aika pyllylleen ku lauantai iltana rupes päätä särkee ja sit oksensin ( olisko ollu migreeni tai jotain ). Oltiin häissä mutta en ollu kauheesti ottanu edes alkoholia. Eilen sitte oli kamala väsy ja päätä särki edelleen.
illalla otin sit särkylääkettä mut vieläkin juimii päätä vähän ja väsyttää. saattaa olla et oon nukkunu liian pitkät yöunet.
tilitystä.....koittakaa kestäää!!!

Miss Eagle tuleppas kertoilemaan meille missä mennää???

:hug: napsuneidille... Sulla oli kyllä kaikki oireet niin lupaavia. Mutta nyt oletta kuitenki päässeet tutkimuksissa alulle ja kuitenki ovulointi tapahtuu ja jos miehelläki on ollu hyvät näytteet niin tuskin mitään suurempaa juttua on, eli eiköhän se vielä teilläki tärppää! Jospa niissä verikokeissa tulee ilmi jotain helposti korjattavaa.
Huh tulipas sekavasti sanottua taas toivottavasti jotain selkoa saa :D .

Minä jännäilen että tuleeko se täti tällä viikolla vai ei. Toivottavasti ei hirveen paljo myöhästyis. Olis niin kiva jos sattuis lomalle tuo seuraava ovulointi mahdollisuus niin tulis varmaan hyödynnettyä hyvin :) . (mikäli siis tuo vasen munis toimii niin ku epäilen/toivon)

Morientes!

Eipä alkaneet menkat silloin lauantaina. Eilenkin muutaman kerran tuntui, että lorahti housuun märkää, mutta olikin valkkaria ja kerran tuli eilen pyyhkiessä myös vähän vaaleanpunaista seassa...Mitä lie sekoilee tämän naisen kroppa? Tosin me ollaan aika ahkerasti nussittu :LOL: niin aattelin jos onkin vain herkät limakalvot ja ne menee vähän rikki tiimellyksessä tms.?

Rinkinkille pidän molemmat peukut pystyssä!

napsuneidille vielä :hug:
nanna toivottavasti tietty menkat ei ala, mutta jos alkaa, ni sit ajoissa.
Eevis jos sulla on ovis nyt?! Sillonhan saattaa tulla myös vähän vaaleenpunasta limojen joukossa. Hyvä, et ootte ollu ahkeria. :D

Eiköhän tää mulla oo vaan jotain alkavaa flunssaa, poskia kuumottaa sikana. Kainalosta mittasin kuumeen, 36,9 ja korvakuumemittarilla 37,4. Eli puolisen astetta korkeemmat normaalista. Päätäkin on särkeny useempana päivänä, muistaakseni keskiviikosta tai torstaista alkaen. Tai ei oikeestaan oo särkeny, mut tuntuu välillä sellanen alkava jomotus mikä menee itestään ohi. Napukka ei oo mitenkään erityisen kova, kun senhän pitäs vissiin muuttua ihan kovaks jos ois raskaana. En kyl tiiä missä vaiheessa...

Tyylipuhdas negahan sieltä sitten lauantai aamuna tuli! |O |O |O
Näin mä vähän arvelin käyvänkin, kun nuo lämmöt niin rupesivat sahaamaan eestaas. :headwall: No, menkat ei ole vielä alkaneet, eikä mitään tuttuja oireita niiden alkamisestakaan ole ilmaantunut mutta saishan ne tulla, et pääsisi taas uudestaan yrittämään! Minäkin pääsen ukko kultani kanssa ens kuun 10-15 päivä lomalle ja toivon niin kovasti, et ovis sattuis siihen aikaan kun muutenhan me töiden takia nähdään vain viikonloppuisin.. Toivossa on hyvä elää!! :kieh:

Napsuneidille iso :hug:
Toivotaan että nyt sitten jo tärppäisi!

Plussa onnea kaikille! :flower:

Miss Eagle sulle kans iso :hug: negasta. Mut tosiaan, niin kauan kun ei tätiä näy on tosiaan vielä toivoa =)

Rinkinki, oi jospa toi poskien kuumotus ja lämpö johtuiskin jostain ihan muusta :whistle: :whistle: :whistle:

Eeva Rouva toivotaan että se olis ovis joka noita "oireita" aiheuttaa. Olis niin ihanaa jos teidän ei kauaa tarttis sitä plussaa odotella.

Nanna, kiitti =) Ja niinhän mä just vissiin eilen vai la sanoin, että näin kun ne menkat on alkaneet, ni tuntuu niin hölmölle ne munkin niin hehkuttamat oireet. juupa juu.. tässä kierrossa en hehkuta mitään!

Katjuska, sitä vartenhan täällä ollaan että saadaan tilitellä =)
Toivottavasti sun olo on jo parempi!

).( Mulla on kyl ollu tänään niin muissa maailmoissa-oleva olo ettei mitään rajaa. No johtunee ehkä lyhyistä yö-unista kun löydettiin yöllä, tai no 23.30 aikaan miehen selästä pienen pieni punkki. Sitä poistaessa meni sit tovi, ja jotenkin myös yöunet. Aamulla 5 aikaan soi miehen kello ja sen jälkeen en enää juuri torkuskellutkaan. joten tää päivä on kyllä ollut aikamoinen koomapäivä kaikinpuolin. Harmittaa tietty noi menkatkin.

Mut perjantaille on varattu nyt sekä labra että huuhtelu. Joten, toivossa on hyvä elää sano lapamato toiselle. Häntä on taas napsuneidiltä vinssattu pystyyn ja innolla odotellaan uusia tärppipäiviä. OI JOSPA NYT....

Mulla jo paljon parempi olo kun aamulla. Ei säre päätä ja kävin vielä äsken rankan jumpan vetäsemässä joten nyt on hyvä olo=)

Hieno juttu Napsukka että pääset noin nopeesti labraan ja siihen huuhteluun. jännittääkö?

Rinkinkin kanssa meillä taitaa olla kierto melko samassa vaiheessa. Mäkin koitin sitä nupukkaa tänää ja ei oo mitenkään kauheen kova mutta aika takana kun en meinannu ylettää. Lämpöjä en oo mitannu mut ei oo kyllä yhtään kuumeinen olo. Luulen että ei oo tässäkään kierrossa tärpänny mutta katotaan nyt loppuun asti miten käy=)

Miss Eaglelle iso :hug:

kaikille paljon plussa tuulia
Nannaako jännätään seuraavaks? toivottavasti saisit plussan :heart:

Heips, vielä notkun näin myöhään täällä koneella...Napsuneiti :hug: osaapa se täti sitkeästi aina sun luo...Uskotaan et se on se 12.kerta joka toden sanoo! :)

Mulla osui silmään tuo oma kiertopäivä joka taitaa tuolla viimeisimmässä päivitetyssä listassa olla pikkasen väärin:siellä kp 29 jo 25.8.vaikka todellisuudessa tänään vasta kp 29...Jos siis joku kun seuraavan kerran päivittää niin mulla menossa kp 29, huomenna 30 ellei kohta muuttune jo kp 1.

Kauniita unia kaikille, huomenna taas uusi päivä ja uudet kujeet! :whistle:

TIISTAI 28.8

napsuneiti..........kp2/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp7/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp12/28....................yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp22/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp24/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp25/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp28/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp29/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp30/32-35................yk7.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp38/25-33.............yk7........1.toiveissa
Miinaliina.............kp63/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Katjuska, kyllä mulla vähän jännää joo se perjantainen. Mut ei sen kai pitäis sattua ellei siellä ole sit jotain tukosta. Joten tavallansahan sitä kai toivois että se vähän kirpasis, ni tietäis että joku tukos on ainakin auennut =)

Noissa labroissa on se että ne piti tehdä kp3- 5 ja se huuhtelu sit kp10 mennessä, mutta kun meiltä on matkaa tonne sairaalalle se 45km ja ihan toiseensuuntaan vielä kun missä olen töissä, ni koitettiinkin katsoa ajat samalle päivälle ettei tartte monena päivänä peräkkäin sinne ajaa. Kovin odottelen että ne miehen lopulliset tulokset tulee sitten postissa, jännittää vielä se että kuinka monta prosenttia oli niitä epämuodostuneita ja kuinka monta niitä "priimoja"... Jos saisi ne mukaan sitten perjantaina.

(.) On jotenkin vähän parempi olokin kun eilen. En ole ihan niin väsynytkään ja mielikin alkaa jo vähän paranemaan. Kurkku on vielä tosin viikonlopusta vähän kipee. Mut eiköhän se tästä parane sekin.

Ei muuta kun hyvää tiistaipäivää kaikille
:wave:

Huomenta! Täällä kans flunssa yrittää iskeä päälle. Tosi tukkonen ja heikko olo. Vissiin sitä on nyt sitte urakalla liikkeellä.

Hienoa napsuneiti että pääsit noin nopeesti tuohon aukiolotutkimukseen. Sehän se oli? Eikös siinä ollu semmonen mahdollisuus että korjaa asiat, jos sielä joku pieni tukos on ollu. Odottelen tässä sinne kokeisiin lähtöä. Voi kun menis nyt nopeeta tämä aika. Olen kyllä jo varautunut että joudutaan vielä polille siirtymään tarkempiin tutkimuksiin ja hoitoihin. Mutta se otetaan vastaan mikä tulee eteen. Kuten jo aiemminki olen varmaan sanonu niin kukaan ei ainakaan pääse sanomaan etteikö olis ollu suunniteltu ja toivottu tenava :D .

Anniella näyttäis olevan jännät päivät ihan käsillä =) ...
Nyt on kokeissa käyty ja maanantaihin menee vastausten saanti. Laskin tuossa että jos lääkäri pistää vauhtia ja mulla se täti tulee nyt viikonloppuna niin ehkä kuitenki jo kerkeisin alottaa ne tabut jo ens kierrossa! Pitää nyt vielä keskustella sen lekurin kanssa, mutta oishan se hienoa ettei tarvis marraskuulle odotella...

Nanna, toivotaan tosiaan ettei marraskuulle tartte venailla. Odottavan aika kun on tunnetusti PITKÄ!
Oon mä niitä juttuja kuullut että toi "huuhtelu" aukais röörit, ja sit oliskin siitä tai seuraavasta kierrosta tärpännyt.

Mut onhan noita tarinoita. Eniten ärsyttää ne lohduttelijat jotka sanoo, että "voi kuule, meidänkin kummin kaiman serkun pikkuserkkua" tehtiin 3 vuotta.. juu-u.. ikävää... mut miten sen pitäis mua lohduttaa =) ?

No joo, välillä näiden pettymysten kanssa vaan kasvaa vähän niinkun sarvet päähän =) Hih.

Tosiaan, Anniellahan SE päivä lähenee.. ootko jo testipäivää valkkaillut?

napsuneiti ihailen sua, ku jaksat aina olla niin positiivinen! Vaikka menkat alko sulla taas, ni silti tunnut vaan porskuttavan eteenpäin luottavaisin mielin. Voi, ku mäkin olisin yhtä positiivinen! :snotty: Mä oon varma, että tässä kierrossa tipun korkeelta ja kovaa. Alitajusesti kuvittelen olevani raskaana, mutta järjellä yritän kokoajan toppuutella. Todennäkösesti menkat alkaa torstaina tai perjantaina. Mut jos ei alkais, ni lauantaina ois testattava, koska oon lähössä viihteelle.
Minnekkäs Miinaliina on kadonnu?
nannalle pikasta paranemista ja toivotaan että ei tartte marraskuulle tosiaankaan odotella! :hug:
Niin tosiaan, Annie ja mä taidetaan olla seuraavat piinailijat, ku mulla toi kierto on niin lyhyt. Pari vikaa ollu ton 25 päivää ja niitä edellinen vaan 23. Pitäs vissiin tikutella sitä ovista, ni ei tarttis veikkailla kierron pituutta.

Kiitti Rinkinki, tää on kyllä välillä senpäivästä sisäistä taistelua että jaksaa ajatella asioista positiivisesti. Mut mä koitan nähdä tän asian niin, että kun kerran mä ovuloin, miehen simpat on hengissä ja osaa uidakkin vielä niin vika EI VOI OLLA mikään kamalan suuri. Vaan se on nyt ollut "huonosta ajotuksesta" tai sattumasta kiinni ettei o tärpännyt.

Ja lisäksi koitan muistaa senkin, että suurin osa pareista raskautuu vuoden kuluessa ja niistä ketkä ei ekan vuoden ni 50% seuraavan vuoden kuluessa.

Mut täytyy kyllä myöntää etten mä oikeesti ajatellut että tää meidän kohdalla kestää näin kauan. Sitä joskus nuorempana ajatteli että kun kerran jääpi pilleri ottamatta ni se on sitten siinä. Noin niinkun vähän liiotellakseen =) Mut kuitenkin.

Pidän sulle Rinkinki tosiaan peukkuja että et putoa korkeelta ja kovaa vaan että nyt se olis sun plussauksen vuoro.

Mut täällä on kyllä ollut niin mukavaa porukkaa, että se pelottaa että mä jään tänne yksin jännäileen =) Muut plussanneissa ja Napsuneiti täällä valittelee kierron 1 000 oireita, joita ei o ollut koskaan aiemmin, tai ainakaan NIIN voimakkaina.. hehee...

No joo, pitää koittaa pistää vähän huumoriks, jotta jaksaapi odotella seuraavia piinapäiviä. Vaikka usko välillä onkin tosikovin koetuksella.

Kyllä täällä on semmonen tunne että minä täällä mietin ovuloimattomuuttani ens vuonnaki... Ja niistä oireista joita sulla napsuneiti oli, niin onhan niitä täältäki löytyny ainaski joka toinen kierto. Aina tulee jotain uutta ja uskomatonta mitä ei ole ennen kokenu, ja se onki sitte merkannu sitä, että kierto päättyy pettymykseen. Eli et ainut ole =) .
Ne lohdutukset muuten että muillaki on menny niin ja niin kauan on just niin sitä. Toisaalta onhan se kiva kuulla, että on onnistuttu pidemmänki yrityksen jälkeen, mutta ei ihan itse kuitenkaan vielä haluais miettiä, että ollaan oikeasti vielä parin vuoden päästäki samassa tilanteessa. Eli ei se kyllä paljon lohduta.

Tämä tyttö on myös ollu nuorempana ihan paniikissa kun on pillerin unohtanu joskus :LOL: :LOL: :LOL: ....

Voi kuluis nyt tämä aika! Pitkästyttää... Pitäis päästä lomalle ja äkkiä!

Juu täällä tuo H-hetki lähenee päivä päivältä, oon tainnu mennä vaan laskuissani pikkasen sekaisin, koska en enää ihan tarkalleen edes muista mikä kp se oli kun ovistikkuun tuli se vahva viiva. Mutta kattelen tässä päivä kerrallaan, tulee mitä tulee, en tässä kierrossa jaksa pahemmin stressailla. ;)
Muuten sama juttu Nanna mulla, aiemmin yksikii unohdettu pilleri oli kauhun paikka !

Rinkink
i, sun kanssas näköjään tosiaan ollaan molemmat seuraavina vuorossa, jospa vaikka jommallakummalla osuis ja uppois tai vaikka molemmilla!

Ja tietty kaikille täällä toivon hirmusesti niitä plussatuulosia :wave:

Mä voisin kanssa yhtyä edellisiin tuon asian suhteen että joskus sitä kuvitteli tulevansa niin helposti raskaaksi. Tosin sattuuhan niitä vahinkojakin mutta kyllä sitä täytyy yrittämällä näköjään yrittää että sen nyytin itelleen sais =)

Mulla kauhee palelu tuokio meneillään. Piti oikein hakee viltti päälle ku on niiin kylmä. varmaan nää ekat epävakaat päivät tekee tän tai sitten..... :heart:
Mä oon päättäny olla kehittämättä itelleni näitä oireita mut tässä vaiheessa se on kai joka kp sama juttu B)

Anniella tais olla seuraavaksi jännät päivät. Peukut pystyssä oottelen että joku tulis ilmottamaan plussa uutisia =)

KESKIVIIKKO 29.8

napsuneiti..........kp3/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp8/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28....................yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp23/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp25/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp26/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp29/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp30/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp31/32-35................yk7.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp39/25-33.............yk7........1.toiveissa
Miinaliina.............kp64/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

On se kyllä kumma, että niitä oireita pitää aina kehitellä... :headwall: Mullakin on muka tissit välillä "kipeet", vaikka eivät oo oireilleet sitten esikon odotusajan. Sillon ku esikkoa yritettiin, niin tissit oli ennen menkkoja aina kipeet ja myös odotusaikana. Noi lämmöt on kyl outo juttu (tosin likka sairastu flunssaan eilen, et luultavasti mullakin johtuu siitä). Tänäänki näyttää mittari 37,2. Napukka ei oo mitenkään erityisen kova, mut ei pehmeekään. Eipä auta muuta, ku odotella mitä tuleman pitää.
Mä olin myös aina ihan varma, et raskaaks tulee heti kun lopettaa ehkäsyn. :LOL: Pettymys oli aika suuri, kun niin ei käynykkään. :D

Moikka!
Mä sain eilen tiedon että pääsen tiistaina koulun haastatteluun. eli hain opiskelemaan. Oon kai aika pihalla ku samaan aikaan on kauhee vauva kuume ja sit toisaaltaan tekis mieli opiskelemaan.
Jos nyt satun sinne kouluun pääsemään ni en oo vielä ees varma pitäiskö mennä vai pysyy nykysessä työpaikassa ja kattoo suodaanko sitä vaavaa meille vai ei. Sit jos alotan opiskelemaan ni ihan varmaan raskaudun heti. Tulotkin tippuu jos lähen opiskelemaan. Onpas mulla nyt vaikeeta =)

Omassa olossa tällä hetkellä ei mitään ihmeellistä. Epäilen että ei oo tässä kierrossa napannu meillä, harmi :ashamed: Olis ollu hyvä jos nyt olis tärpänny ni olis helppo päättää mitä tekis.

aivan Rinkinkillä on tosi lähellä testi ajat. milloinkas ajattelit?

Just tota tarkotin et nyt jos alotan ton koulun ja otan opintovapaata jne.. ni aivan sata varmana tärppää ja sit kiva keskeyttää koulu jne...
Mut pitää nyt kattoo et pääsenkö ees sinne ja voihan sitä kai sitten lykätä vaikka ens vuoteen tai jotain.

Plussa puhureita kaikille=)

Yhteistyössä