Ovistesteistä oikeasti apua?

Onkohan ovistesteistä tosiaan apua raskautumisessa? Alkuvaiheessa ovat aloittelijan kokeilut ja testailu on ainakin kovin jännittävää :) Olis kiva kuulla, jos teillä on positiivisia juttuja kerrottavana tikuttelusta.

Mulla on muutama kaveri raskautunut ovistikuilla tosi kivasti (tai erittäin onnellista sattumaa :flower: ). Toisella heistä oli niin aikaisin ovulaatio, että menkatkaan ei oikein ollut vielä loppu. Minulla nuo babyplussan tikut käytössä ja toivotaan parasta:)

Kysymykseen vastaus: Ainakin toivon niin. Niin selvä ovisplussa tässä kierrossa ettei tosikaan!! Tosin jo 5dettä päivää.. :eek:

Kaveri tikutti yhden kierron ja jäi siitä raskaaksi.
Toinen kaveri tikuttanut vuoden ja aina ajoittaneet pupuilin "oikeaan" aikaan vaan ei tulosta. Molemmat lääkäreiden mielestä hedelmällisiä.

Tsemppiä jos tikut otat käyttöön!
Itse olen tilannut verkkoapteekista fertest ja ostanut apteekista clinic merkkisiä. Hyviä on!

Minulla sen verran hyvä kokemus että ovulaatio oli odotettua myöhemmin, eli n. kp17/24, siitä raskausuin mutta ikävä kyllä oli tuulimuna. Aion jatkossa tikutella, ehdottomasti koska en tunnista ovulaatiota.

Mulle tuli tänään toisesta tikutetusta kierrosta r-plussa. Kyllä meillä ainakin on niistä tikuista ollut hyötyä, kun en muuten oikei meinannut ovulaatiota tunnistaa :D Suosittelen kyllä! Ostin halpatestistä ne ja ihan hyvin toimivat vaikka ihan yhtä tummia viivoja en niihin saanutkaan. Ero muihin päiviin oli kuitenkin selkeä.

Kyllä mun mielestäni ovistesteistä on apua raskaaksi tulemiseen.Itse ostin seuraavaan kiertoon eilen clinic exultive ovistesti pakkauksen missä on 5kpl ovistestejä kun tässä kierrossa tikuttelin clinic liuskatestillä ja ne näytti mulle heti plussaa oviksen aikana,niin ostin nyt samaa merkkiä sitten seuraavaankin kiertoon.

Onnea teille kaikille oviksen tikuttajille!

....onhan niistä tavallaan apua sen ihan h-hetken tunnistamiseen.Mutta kun sekään ei aina auta vaikka juuri oikealla hetkellä pupuilee:kun on niiiiiiiiiin monesta pienenpienestä kemiallisestakin reaktiosta kyse että se elämä saa lopulta alkunsa.Ja olen täällä pyörinyt jo vuosia ja joskus tavannut pareja jotka olivat JOKA PÄIVÄ noin puolentoista kuukauden ajan pupuilleet,tuloksetta.

MUTTA minä ihan oikeasti huvikseni syksyllä 2006 (itseasiassa Isäinpäivänä 11.11.06) kaverilta saadulla postimyyntiovistikulla kokeilin testailla ja sain vahvan plussan.Muistan tuon sateisen päivän kun lasten päikkäriaikaan pupuiltiin ja olin sen jälkeen ulkona haravoimassa jonka jälkeen tuon plussatestin tein.Viime heinäkuun 29 päivä syntyi ihana kuopuksemme.Joten ainakin tuon kertainen ovistestiplussa oli oikeassa :wave:

Tungempas samaan ;)
Mites se ovis testin tulkinta? Onko se positiivinen jos se viiva n yhtä leveä kun kontrolli viiva vai pitääkö niissä olla yhtä paljon väriä, eikä haittaa jos se on kapeampi vai pitääkö molemmat olla tasan tai isompaa/vahvempaa?

.....aivan samaa.Ja voihan niissä olla ja onkin "laatueroja" eri testejen välillä,mutta itse käytin tuota Apteekin omaa ja siinä sitten tuli haamuja ja vähän tummempaa ja taas haaleampaa,kunnes pärähti selvä plussa:eek:li yhtä leveä ja ehkä jopa tummempi kuin itse kontrolliviiva.Plussaa testitikussa tukivat omat kipuni munasarjoissa ja muut tuntemukset,joita ihmettelin ennenkuin sitten tuo plussa tikkuun tuli.En nimittäin ennen ole mielestäni tuntenut ovulaatiotani,mutta nyt tunsin mielestäni selvästi.Oli helpotus kun ovistestitikku näyttikin myös plussaa :heart:

Minulle ei ainakaan mitään apua ollut! Tilasin BabyPlussalta ovistestejä, joihin en saanut kuin oikein kovalla mielikuvituksella yhtenä päivänä kaikkien haamujen esiäidin.

Samoin kyllä kävi BP:n raskaustestissä. Apteekin Oma*2 :ashamed: ja Predictor näyttivät perjantaina ja lauantaina plussaa, mutta BabyPlussan raskaustestiin ei tullut mitään. Tilasin sellaisen yhdistelmäpakkauksen: kahdeksan ovistestiä ja kolme raskaustestiä.

Yhteistyössä