voi voi... niin paljon surullisia tarinoita tullut lisää :'( Lämpimästi tervetuloa uudet :hug: Olen pahoillani, että teidänkin on pitänyt tämä kokea!
Minda: wau! Onnea paljon odotukseen ja uskoa siihen että kaikki sujuu hyvin! :heart: Sekä etukäteen onnea uuteen kotiin :wave:
tietämätön: miten treffit sujuivat? Vai oliko ne vielä, että mulla on huono muisti :snotty:
Gatsu: Onnea haamusta! ihan varmasti sieltä vielä vahvistuu. Koska ajattelit testata uudelleen? Toivottavasti sun ei tarvitse enää miettiä noita terojuttuja
Epsu: Mikä on vointi tänään? Huolestuneena täällä olen... Ei saa olla mitään vakavaa!!! :hug:
Tuulenpuuska: Tiedän tasan tuon tunteen vuosien odotuksesta. Meillä yritystä 2,5 vuotta takana ja siihen on mahtunut kyllä kaikki tunteet ja kokemukset. +++++++++
ja tädille :attn: estopuomit :attn: laitettu!!!!!!
Diodium: Mulla oli kanssa alkuraskauden km ja lääkäri sanoi silloin että kun r-testi nega, niin saa aloittaa yrittämisen uudelleen, joten anna mennä vaan
Sitä sanotaan että km jälkeen onnistuu helpommin, joten pupuilua kehiin vaan
helmitaustailija: ihania uutisia tarkastuksesta! Taustaile ihan rauhassa, olet ajatuksissamme!! :hug: Tuo, että kaveri kertoo että on raskaana on kuin isku vasten kasvoja. Koita jaksaa :heart:
Missä on
MyAngel ??????????
(.) Hieman jännissä tunnelmissa täällä olen, huomenna on
THE PÄIVÄ!! Eilen juteltiin miehen kanssa läpi, mitä haluamme hoidoilta ja mihin olemme valmiit jne... Ja sekin tuli jo päätettyä että kun rahat loppuu (vaikkei niitä koskaan ole ollutkaan
) niin sitten pyydetään lähete julkiselle sieltä!
Eilen kiksuteltiin varmaan 1,5 viikon tauon jälkeen. Jotenkin sitä on ollut muissa ajatuksissa ja maailmoissa, mutta toivotaan että nyt tulee muutosta!!! 3 päivän päästä on tasan 6 kk leikkauksesta. Eipä ole tärppiä sen jälkeen näkynyt :ashamed:
No... Ihanaa tiistaita kaikille :wave: