Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Hei,
mut saa poistaa listoilta. Omaan elämään on tullut uusia tuulia. B) Meillä laitetaan nyt vauvan yritys jäihin, mutta mietitään miehen kanssa asiaa uudestaan joskus ensi kesänä.

Tosi paljon plussatuulia kaikille ja hyvää jatkoa :wave: . Tämä palsta on auttanut tosi paljon käsittelemään kokemiani suruja :'( .

Ehkä mä vielä joskus palaan, sitten uutta intoa täynnä :D !
 
Heips! En mä mitään tikkuja kerennytkään tänään ostaa, mutta huomenna menen varmasti. Tänään heilutellaan sitten peittoja ihan varmuuden vuoksi... :LOL: On se lasten teko miellyttävää hommaa kyl..... :D

Onnea Bee!!! Onnellista odotusta!!!

Kiti: Hyvää jatkoa sulle!! Saako udella niistä uusista tuulista? ;)
 
Hei kaikille :wave:

Taidan liittyä tänne teidän seuraan. Tosin tarkkaan ottaen minulla ei ole keskenmenoa takana, vaan raskaus jouduttiin keskeyttämään rv 12+6, sillä sikiö oli liian vaikeasti vammautunut, eikä elämisen edellytyksiä ollut. Luonto yrittikin keskeyttää raskauden useita kertoja aina rv 6:sta lähtien siinä kuitenkaan onnistumatta.

Keskeytyksestä (lääkkeellinen) tulee huomenna kolme viikkoa ja sen jälkeen jouduin vielä kaavintaan viikkoa myöhemmin. Suru lapsemme kuolemasta on vielä valtava, mutta haaveissa olisi uusi raskaus mahdollisiman pian.
 
iltaa

Onneksi olkoon Bee!! :flower:

Ja Viuhtis.. Kuinka pahoillani olenkaan puolestasi!! :'( :hug: Hurjasti voimia teille sinne!!! :hug:

Kitille mukavaa jatkoa ja hyvää joulun odotusta!! :xmas:

Tinkatar ja Siirula tervetuloa!

Täällä vaan alamaha kipuilee mutta katotaan tuleeko mitään tulosta.. oon yrittäny olla ajattelematta koko asiaa...

hyvää viikonlopua kaikille!! huomenna lähdetään varmaankin reissuun jos poika terveenä.
 
Tinkatar :hug: Tervetuloa ja suuret pahoitteluni :hug:
Voin sanoa, että tiedän täsmälleen miltä susta tuntuu. Me jouduttiin keskeyttämään raskaus rv 23 :ashamed: :ashamed:
Synnytyksen jälkeen jouduin kaavintaan, koska istukka ei irronnut...
Voimia kovasti :hug:

Kitille kaikkea hyvää :heart:

ON: Surku olo...Kaksi ystävääni ilmoitti raskaudestaan. Tässä olen nyt sitten VIIDEN RASKAANA OLEVAN YSTÄVÄN YMPÄRÖIMÄNÄ ... Sanomattakin saatatte ymmärtää tunteeni... :'( :'(

Yritän olla onnellinen heidän puolestaan, mutta joskus viha ja katkeruus lyö niin lujaa vasten kasvoja... :ashamed:
 
Kiti kiva kun tulit meitä morjestamaan :wave: Kaikkea hyvää sulle elämääsi :heart: Ties vaikka se plussa sieltä ihan yllättäen tulisi ja pian :heart:

Tinkatar olen todella pahoillani että olet joutunut raskauden keskeyttämään :'(
Voimia kovasti!! Olet lämpimästi tervetullut tänne :heart:

MyAngel voi että, voin hyvin kuvitella miltä susta tuntuu, kun toiset siellä vain masujaan kasvattavat
Yritä jaksaa muruseni
Etköhän sinäkin pian saa liittyä mukaan masun kasvattajiin :heart:

ON Tästä naisesta otettiin aamusella sitten 5 putkiloa verta
Juup ja mä luulin että 2 vaan otetaan..
Tiirailin tuota polikorttia, et mitähän kaikkea nyt oikein tutkitaan ja noista nyt selvisi sen verran että FSH, TSH ja LH sekä se kromosomitutkimus, yksi jäi mysteeriksi (en saanut selvää lääkärin kiemuroista..). Suomeksi siis:
FSH= follikkelia stimuloiva hormoni
LH= luteinisoiva hormoni
TSH= tyreoideaa stimuloiva hormoni/tyreotropiini (kilpirauhaseen liittyvä)
Että tämmösii ne nyt katsovat.

Eilen mulla oli sellainen "pohjamutia_myöten"-päivä, mutta tänään onneksi on ollut parempi päivä.
 




Haaveissa esikoinen

Diodium....................KM 11/07
Tinkatar...................RK 10/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 7/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 11/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 14/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 18/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 33/28
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 46/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 5/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 13/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 14/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 18/26-29
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 20/25-27

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Perämaan emäntä....KM 06/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 15/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 16/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 24/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 28/30

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 13/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
 
mahtuuko mukaan? olin raskaana viikolla 8 vielä eilen, kunnes menin illalla tyksin äippäpolille jossa todettiin keskeytynyt keskenmeno. olin tiistaina yksityisellä ultrassa jossa löytyi sikiö ja syke sekä kaiken piti olla ok, mutta ilmeisesti ei sitten ollutkaan! nyt odotellaan kohdun tyhjenemistä itsekseen jos ei niin sitten kaavintaan. raskasta on, mutta toisaalta ajattelen että luonto hoitaa heikoimmat pois, sellaiset joilla ei olisi elinmahdollisuuksia.
miten olette laskeneet kiertopäivänne km:stä lähtien? laskenko siis että eilinen oli kp 1 vaiko tiistai kun alkoi tiputtelu? sairaalan papereiden mukaan saa uuden raskauden yrityksen aloittaa heti vuodon päätyttyä, mutta kaiketi elimistö tarvitsee jonkin toipumisajan ennen kuin se uuden munasolun irroittaa, vai alkaako se heti kypsymään kun kohtu tyhjä? kuin normaalin kk kierron mukaan? kiitos jos joku osaa valaista mua näissä asioissa.
lapsi olisi ollut meidän neljäs, tytöt syntyneet 03,04 ja 06. edellinen km 2005.

vertaistuki on paras tuki koska muut eivät voi ymmärtää mitä km:n kokeneen päässä ja kropassa tapahtuu.

masukki
 
Hei!

Liitynpä minäkin tänne, vertaistuki on tosiaan paras tuki keskenmenon sattuessa. Eli maanantaina alkoi vuoto, olin tosin vasta viikolla 5 plus muutama päivä päälle. Eilen lääkärissä, nyt odottelen vain kohdun tyhjentymistä ja vuotokin on miltei loppunut. Kahden viikon päästä tarkistusultrassa selviää onko kaikki tullut pois. Toivon todella että on.

Masukki08, olen todella pahoillani puolestasi! Iso :hug: Ajattelen itse ihan samalla tavalla, että luonto hoitaa elinkelvottomat yksilöt pois. Silti se sattuu, totta kai. Toivottavasti sinulla kohtu tyhjenisi itsestään, ettei tarvitsis mennä kaavintaan.

Mulle lääkäri sanoi, että ensimmäisestä vuotopäivästä lasketaan kierron alkaneen. Raskautta voi yrittää heti, mutta moni lääkäri suosittelee yksiä menkkoja jo ihan senkin takia, että laskettu aika on sitten helpompi laskea. Ja jotkut sanovat, että kohdun limakalvot eivät vielä tarpeeksi paksut, ja se voi vaarantaa uuden mahdollisen raskauden. Olemme kuitenkin päättäneet olla ilman ehkäisyä tässäkin kierrossa. En nyt laske päiviä enkä ainakaan tikuttele ovista, mutta ehkäisyttä ollaan, siis tuosta tarkistusultrasta eteenpäin ainakin. Toivottavasti menkat alkavat säällisen ajan kuluessa sitten, että päästäisiin tositoimiin mahdollisimman nopeasti. On kai kovin yksilöllistä että miten nopeasti sitten munarakkula kypsyy keskenmenon jälkeen.

Ai niin, olen siis nyt kp 4/30, vaikka tosiaan saattaa heitellä pahasti tässä kierrossa. KM oli siis 11/07. Ja meillä yritys on ihan alussa, tärppi tuli yk 2, joten nyt olisi menossa yk 3.

Voimia sinulle masukki ja kaikille muillekin paljon voimia ja tsemppiä vauvahaaveiden kanssa! Ja onnea kaikille plussanneille!

Terkuin Englannista Diodium

 
mä en millään uskalla liittyä tuonne odotuksen puolelle.
onkohan nää mun pelot ihan normaaleja..? hyvä kun uskaltaa käydä vessassa ja jokaista tuntemusta masussa säikähtää. toivottavasti helpottais sitten kun 12rv on täynnä,jos sinne asti pääsen.
onnee plussanneille ja haleja diodiumille ja masukki08:lle !!
 
Pahoitteluni teille molemmille Masukki08 ja Diodium että olette joutuneet km:n kokemaan
Olette tänne lämpimästi tervetulleita :heart: :heart:

Pakko kyllä vähän ihmetellä, että miksei Masukki sulle annettu sitä kohtua tyhjentävää lääkettä? Jos ei se kohtu itsekseen tyhjenekään ja kaavintaan vielä joudut, niin teillä kestää pitkään ennen kuin pääsette taas yrittämään.. :/ Mun mielestä sun ei nyt vielä kannattaisi noita kp:ä laskea ennen kuin tiedät kohdun tilanteen.
 
heip pitkästä aikaa...
meillä kone tilttas, ja nyt sain tytön koneen liitettyä tuohon nettijuttuun pitkän aherruksen jälkeen...
joten ensin tarkennus noihin mun kp:hin, eli 15/26-28
tänään aloitin terot ja antibioottihoito alakerran tulehdukseen takana onneksi :whistle:
ovista olen siis tikuttanut ekaa kertaa elämässäni, ja nyt toista päivää plussalla mennään, että kun lapset illalla saadaan taas nukkuun niin maratoonit alkaa ;) ;)
on kyllä nyt tuntunutkin toi oviskin normaalille, tais aika paha tulehdus ollakkin, siis mieli tekee koko ajan :LOL: .
mieskin mielissään (kyllä tosin tänä aamuna tokaisi, kun sanoin että vieläkin testissä plussa, niin vieläkö sitä pittää heilutella :eek: ) mie vaan sannoin että pelataan varman päälle! :D :D

se omasta navasta: uusille lämmin :hug:
ja tädin yllättämille :hug: !
 
Voi kurja! Onpa tullut monta uutta tähän pinoon :'( Pahoittelut kaikille, jotka tänne pakotettiin :hug:

En minä kauaa malttanut taas muualla olla. Mulla on tässä kierrossa ollu ovistestit käytössä. Kiertopäivä on muuten 15 tällä hetkellä. Maanantaina sain ovisplussan ja sitten viiva hävisi kokonaan ja nyt ihmetyttää kun sain taas ovisplussan!!! Täh!?! En tajua, miten kukaan saa mitään selkoo noista testeistä...

En kauheesti oo käyny täs nyt muutamaan päivään, niin en oikeen tiiä tilanteita. Vaikee kommentoida siks. Tsemppiä kuitenki kaikille tasapuolisesti! Pakko oli kuitenkin jotain kirjotella ku niin tuli paha mieli kun kauheesti on uusia tullu...

Me lähdetään reissuun viikonlopuks. Jätän suosiolla kaikki testit kotiin, ettei koko reissu mee vessassa ;)
 
Tinkatar masukki08 Diodium Pahoittelut keskenmenoista :hug: Tervetuloa mukaan =)

MyAngel Voimia :hug:

Epskeps Paljonpa otettiin verta, ootko piikkikammoinen? Mullakin edellisessä raskaudessa otettiin paljon verta, kun oli raskausmyrkytys, 8 putkilollista kerralla. Hieman olikin arpia taipeissa sen jälkeen.

(.) Vuotaa ja vuotaa vaan |O Alamahassa on kiputuntemuksia välillä, mutta onneksi ohimeneviä. Särkylääkkeitä oon kyllä syönyt aika paljon tän kuukauden aikana, mutta pakko kun ei ilman voi olla. Yleensä en ota kuin pakkotilanteessa..
 
diodium... samassa "pinossa" jälleen!

meillä on miehen kanssa molemmilla vauvakuume, mutta emme ole kekustelleet vielä tulevaisuudesta taikka siitä miten jatketaan. kyselin noita kp päiviä lähinnä siksi että lähdemme 2.12 thaimaaseen jossa olemme 3 viikkoa. mietin vain että millä siirtäisin kuukautisia ( ellemme yritä uutta raskautta heti ). olin jo kuvitellut että olen raskaana loman aikana eikä menkkavuotoja riesana, mutta...
lääkkeitä ei annettu koska vuodan kuulemma niin paljon. sain jotkin kovat kipulääkkeet, joista ei ole ollut juurikaan hyötyä. ihan järkyttävät poltot sekä selässä että vatsassa.
hirveintä kuitenkin seurata raskausmateriaalin valumista wc-pönttöön ( anteeksi ilmaisu.. ).

onko teillä alkanut kk kierto normaalisti km:n jälkeen?

masukki ( toiveissa 08...)
 
voi kauhistus kuinka monta uutta ollaan joukkoomme saatu, suuret pahoittelut perämaan emäntä, siilura,tinkatar, masukki ja diodium
:hug: :hug: :hug: ja tervetuloa mukaan keskustelemaan hyvistä ja pahoista asioista

mutta oli hyviäkin uutisia, paljon onnea neitikevät ja bee =) =)

ja viuhtis suuret pahoittelut ja kovasti voimia sinulle ja miehelles :hug: :hug:

tietämätön pahoittelut negasta ja paljon voimia jatkoon :hug:

kiti hyvää jatkoa :wave:

epsu toivottavasti ne vampyyrit sai nyt tarpeeksi että saavat tutkittua kaiken tarvittavan =)

myangel ymmärrän tunteesi hyvin, haluaisin kanssa olla ainoastaan onnellinen muitten puolesta mutta en vaan pysty, jossain taustalla se kateus aina väijyy, no ehkäpä meidänkin vuoro vielä tulee :hug:

danjuska jokos teidän pikkumies on parantunu? meillä alkaa onneks räkätaudit helpottaan

tänne ei ihmeitä kuulu, mahatauti ei ainakaan vielä oo kenellekkään muulle ilmaantunu ja toivottavasti pysyykin poissa...
ensviikolla onkin siivousta ja leipomista tiedossa kun on esikoisen synttärit, touhua ainakin riittää ja hyvä niin
päivänjatkoja kaikille :wave:
 
Berry&Eliisa no juu, aika reilusti tuota otettiin. Ite kun luulin et pari putkee vaan niin kyllä vähän silmät pyöri päässä kun näin ne 5 putkiloa
Ja piikkikammoa on vähän, en tykkää pistämisistä, mut se menee kyllä kun katselen jonnekin ihan muualle..
Se pistoskohta meni vaan ihan mustaksi :/

Arskaenergialle lemmenleiskuntaa
Toivottavasti
löytävät perille ;)
 
Iltoja...

Onpas tänne tullut paljon uusia km:n kokeneita. Pahoittelut teille kaikille ja lämmin lohtuhalaus. Tervetuloa tänne palstaileen, takaan että vertaistukea löytyy!

Aloin tuossa laskeen omia kp:iä, ja ihmettelin miks ei täsmää ton listan kans... Epsu on näköjään vähentänyt tän viikon tiistaina yhen. :D Todellisuudessa mulla on nyt kp 28/30. Vaan ei se haittaa, tuntuu nimittäin että täti tekee tuloaan. Eli ei taida ylipäiville mennä vaikka miten laskettas.

Mutta hyvää talvista viikonloppua kaikille, olette ihania! :hug:
 
Voihan vitalis! Nyt nää sivut taas kikkailee :kieh: Päivitin listan, tuli joo näkyviin mut sit ilmeisty sellainen "haamusivu" :eek: ja kohta olikin sitten lista kahteen kertaan. Poistin toisen ja sit hävis molemmat :eek: :kieh: PRKL! :kieh: :headwall: Ei kun uudestaan..

Älkää sit ihmetelkö jos listaus on täällä ties kuinka moneen kertaan. Poistelen niitä sitten joskus, nyt en jouda kuin päivittämään sen pikaiseen..(toiv. ei tuu virheitä.. :whistle: )

:wave:
 




Haaveissa esikoinen

Diodium....................KM 11/07
Tinkatar...................RK 10/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 8/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 12/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 15/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 19/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 34/28
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 47/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 6/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 14/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 15/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 19/26-29
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 21/25-27

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Perämaan emäntä....KM 06/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 16/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 17/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 25/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 29/30

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 14/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
 
HelloU! Onpas täällä ollut hiljaista... Onkos kaikki jonottamassa alkoon??? :LOL:

Tulin vaan kertomaan että ostin eilen niitä ovistikkuja ja sain tänä aamuna kaksi samanlaista viivaa siihen testiin... Eli taitaa tuolla jotain toimintaa olla sittenkin....

Ja sitten näin ihan kipeen unen, josta kirjoitinkin jo Miikkikselle....
Näin se meni... Mentiin sairaalaan jostain syystä ja lääkärit kertoivat että vauva syntyy kohta. Me oltiin ihan että mitähäh? Ei me tiedetty mistn vauvasta... No, mies lähti kotiin hakemaan kameraa... :LOL: Ja minä pihalle kävelemään ja ihmettelemään moista. Pihalla vauva potkaisi kovaa, ja sen jalka tuli mun mahasta läpi! :LOL: Juoksin osastolle, ja hoitaja sanoi sen olevan normaalia ja että maha ommellaan kohta kiinni. Sitten kohta vauva syntyi ja sillä oli tuuhea musta tukka ja iholla paljon karvoja.... :eek: Lääkärit sanoivat senkin olevan normaalia ja että karvat lähtevät pois, kun vauva pestään...

Ihmettelin unessa, että miten voin saada vauvan marraskuussa, kun vastahan mulle tehtiin se kaavinta kun oli km. Ja että mitähän porukat sanoo kun ne saa tekstarin, että ollaan saatu tyttövauva...
No, sairaalasta päästyämme lähettiin sitten ostamaan vauvalle kaukaloa ja rattaita ymsyms....

Mitähän toi uni merkitsee??? Oon ihan ymmyrkäisenä täällä ihmettelemässä...

Jees, mutta hauskaa lauantainjatkoa kaikille!!

T:J
 

Yhteistyössä