Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

julietta enneuni? ;)

istuimme eilen miehen kanssa ja keskustelimme tilanteesta ja toiveista tulevaisuuden suhteen. itse yllätyin että miehellekkin niin kova paikka km. sanoi useasti eilen että en ole ainut perheessä joka suree vauvan pois menoa. vauva sai alkunsa kerrasta kuparikierukan poiston jälkeen ja tiesin mieheni empivän raskauden suhteen että onko oikea aika ja jaksanko 4:n pienen kanssa. tein loppujen lopuksi 5 testiä ( kaikissa selkeä + ) ennen kuin mies uskoi raskauteen. ja jaksoi uskoa vuodon aikanakin loppuun saakka ettei mene kesken, isä fiilis oli kuulemma sellainen ;)
no niin asiaan: olemme ilman ehkäisyä ja vauva saa tulla heti kun on tullakseen. ties vaikka thaikun hiekkarannoilla kävis flaksi :whistle:

jos haetaan positiivisia puolia; raskaus oli aikalailla tehokas laihdutuskuuri. pahoinvoinnin ansiosta lähti 5-7kg! jotka varmaan tulevat heti thaikussa takaisin, lomalla on vähän sellainen vaikutus meikäläiseen :ashamed:

diodium (meniköhän ulkomuistista oikein..) millaiset fiilikset teillä? koita pärjätä.

masukki
 
Iltaa!
Masukki, hienoa kuulla että olet miehesi kanssa asiasta puhunut ja että hänkin suree ja kertoo sen. Monesti alkuraskauden keskenmenot jotenkin tuntuvat koskettavan enemmän naisia. Meilläkin mies oli tosi surullinen ja lohduttava, yritti tsempata mua positiiviseen ajatteluun.

Olo on ollut ihan suht ok muutaman päivän. Vuoto loppui miltei kokonaan jo torstaina, sellaista tiputtelua on ollut. Parin viikon päästä sitten se tarkistusultra. Nyt vaan toivon kädet kyynärpäitä myöden ristissä että kaikki on tullut / tulee pois, eikä tarvitse mihinkään kaavintaan tms. mennä.

Kaupungilla sitä bongaa raskaana olevat naiset kummasti. On vähän tyhjä ja haikea olo, aika alamaissa vaikka tilanteen olenkin jo hyväksynyt ja katse on jo tulevaisuudessa. En usko että tämä tunne (sellainen tyhjyys) lähtee pois ennenkuin vatsassa on uusi asukas. Vaikka itse realistisesti tietää, ettei muutamalla kuukaudella ole mitään merkitystä, jotenkin mua on harmittanut "ajan tuhlaus" ja hermostuttaa että taas pitää todennäköisesti odotella ainakin muutamia kuukausia ennen kuin olen uudestaan raskaana. Kärsimätön luonne kun olen, kaikki pitäisi saada heti! =)

Ihanaa masukki kun lähdette lomalle, saat muuta ajateltavaa ja uusi ympäristö aina auttaa. Mua ahdistaa joulu kauheasti, miehen 3 lasta edellisestä liitosta tulevat viikoksi meille ja se on aika hullunmyllyä sitten...Ei siis todellakaan mitään rauhallista joulua tiedossa! Ja vielä viime viikolla oltiin ajateltu että kerrotaan sit jouluna lapsille ja sukulaisille tulevasta vauvasta.Nyt ei olekaan mitään kerrottavaa, huokaus. :'(

No, kyllä tämä tästä vielä onneksi muuttuu, mutta yllättävän kova paikka keskenmeno on ollut! Vaikka se olikin niin aikaisessa vaiheessa, nin silti. Ei sitä tosiaan osaa asennoitua ennen kuin sen on itse kokenut.

Tsemppiä kaikille ja hyviä vointeja! :hug:
 

äänestäkää kuvaani!!äänestäjälle 500 e matk.lahj.kortti arvonta
eli mulla on gemoney kisassa kuva pikkuisesta kuopuksestani sairaalassa,2500 kg pikku neito :heart:
olemme opiskelija perhe ja ollaan kovasti loman tarpeessa!!!
auttakaa kultaiset sisaret mua voittaa kuvakilpailu!! :ashamed:

kuva on profiilissa et tiedätte mitä kuvaa voitte äänestää!!
kiitos kaikille!! :wave: :heart: :heart: :heart: :hug:

http://www.gemoneylaina.fi/

eli meette toteutuneita haaveita ja olikohan neljäs sivu ku kelaa aina 12 kuvaa kerrallaan!!

tulkaa huikkasee jos äänestitte!!niin tiedän noteerasiko kukaan tätät!!
pliis,auttakee! :hug: :heart: :ashamed: :xmas:



laitoinpa tännekin ton mun avunhuudon! :D

meilla kaks km takana viimonen 14.10 ja nyt tätiä on ooteltu täällä!!!mut ei tuu ni ei tuu!! |O
nyt tuntuu et olis loma kyl tarpeen...on näitä koetuksia ollu.. :'(
 
Tilly kävin äänestämässä =) Ihana kuva :heart: Jospa se täti ei tuu siksi että olet uudestaan raskaana? Mut jos niin ei ole käynyt niin toivon mukaan se täti pian sinne tulee että pääsette jatkamaan yritystä. Mullahan oli km samaan aikaan (13.10) ja täti tuli tän viikon ma.. Tosin mullahan meni kesken heti alussa :( Voimia ja jaksamista sinne :hug:

Julietta jopas oli uni :eek: :D Kunpa se ois enneuni :saint: ja teille on pian pienokainen tulossa :heart:

ON Täällä ollaan reissusta väsyneenä. Käytiin Äitee2:n kanssa vähän shoppailumatkalla pääkaupunkiseudulla ja kivaa oli :D Sen vaan sanon, että kyllä sitä netinkin kautta voi saada hyviä ystäviä. Mekin Äiteen kanssa ollan tätä kautta tutustuttu ja ystävystytty :) Muutenkin täällä ollaan paremmalla mielellä vaikka edelleenkin nuo testijutut mietityttävät ja pelottavatkin.. mut yritän olla niitä liikoja ajattelematta. Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille! :wave:
 




Haaveissa esikoinen

Diodium....................KM 11/07
Tinkatar...................RK 10/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 9/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 13/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 16/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 20/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 35/28
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 48/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 7/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 15/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 16/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 20/26-29
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 22/25-27

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Perämaan emäntä....KM 06/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 17/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 18/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 26/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 30/30

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 15/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
 
moi!kelasin tulla moikkailee...joku kiltti sitten lähetti tänne sen tädin...eli toivon että joku teistä nyt plussaa kun se tänne tuli eilen...huh eihän siihen menny kmstä kun 9 vkoa...ja nyt kyllä vuotaa kun....mitään ei pysty tekee...ihan yhtä pahasti ku kmssä...tosi kivaa...mut pusuja ja pkussa tuulia teille....mäkin olin pe viettämässä ekaa sinkku iltaa ja nyt pitäs lähtee näkee tätä miestä....kiva kun lorisee niin prkleesti...mut ihana tunne kun on treffit ekaa kertaa 5v....ja on kuulkaas oikeen kiltti ja kultanen mies...sattuu olee mun serkun kaveri..hih....no ainakin on saanu ongittua tietoja...ettei nyt tarvii itteensä väkinsin satuttaa..ku kumminki just eronnu 5v suhteesta ja toi km kin....mut pitäkää mulle peukkuja et rehvit menee hyvin,,,johan mäkin oon jotain iloa ansainnut...pus
 
Iltoja ystäväiset!

Pahoittelut kaikille uusille jotka ovat joukkoon liittyneet :hug: voi kurjuus että me jotkut on valittu ottamaan näin raskaita askelia :(

Tilly toivottavasti voitatte, minäkin käyn ääneni antamassa :)

Epskeps kiitos lohdutuksesta sillon kun viimeks kirjottelin :heart: Kaverin kaksoset synty viime viikolla ja mä olin kauhuissani tän oman tunnemyllerryksen kanssa, ens viikolla pitäs sit mennä katsomaan vauvoja...

Kysymys niille joilla on kokemuksia teroluteista; eli miten käy kierron kun kuurit on lopetettu? Mulla oli kierto terojen kanssa sen 27-28pvä. Pitäskö sen jäädä nyt jatkossakin siihen, vai onko joillain palautunu kierrot omiin normaaleihin mittoihin, esim. mulla normaalisti kierto 34pvä?

Äiteelläoli kaunis uni :) mä näin viime yönä unen että sain testiin ne kaks punasta viivaa...

...ja sitten omaan jännittävään tilanteeseen. Tänään sain selvän HAAMUN testiin!!!!Oon ollu koko kierron niin maissa ja varma että ei vieläkään tapahdu mitään, ei merkkiä raskaudesta (masunippailua lukuun ottamatta kun sitä on ollu joka kierrossa) ja nyt jäi sit menkatkin tulematta...mietin jo et pitääkö taas mennä gynelle kun ei menkat näköjään tuu vieläkään ilman apua. Ja testi minkä tein aamulla oli vanhentunu heinäkuussa :/ mahtaako ne antaa vääriä tuloksia kun päiväys on menny??nyt laitoin mammaksille tilausta ja het uusiks kun saan uuden testin käsiin! Jännittää niin kamalasti että taas tullaan alas korkeelta :x
 
:wave: Heippa!
Tilly, minäkin kävin antamassa ääneni teille ;) .

Gatsu toivottavasti se haamu sieltä kovasti vahvistuu! Tervetuloa sit tuonne odotuspuolelle. ++++ :whistle: ..tämä kutsu koskee _kaikkia_!

).( Viikkoja on kertynyt jo ihan kivasti, mutta viime viikko taas säikäytti. Kipuja ja veristä vuotoa :/ . Onneksi torstaina ultrassa kaikki oli ok ja 4 cm kaveri siel nyrkkejään heilutteli.

Hyviä vointeja kaikille, positiivisia ajatuksia - ja varsinkin testejä!

-A- ja Peukaloinen rv 11+5
 
tietämätön Hyvä että menkat alkoivat, varmasti helpottaa tilannettasi. Kaikkea hyvää sinulle :hug:

Gatsu Toivottavasti haamu pian vahvistuu, kovasti onnea :heart:

(.) Huomenna ois labra, katotaan raskaushormonin määrä. Vuotoa on edelleen, melko runsastakin. Hemoglobiini hieman pelottaa, siis laskeeko se edelleen. Vajaan viikon oon nyt syönyt rautatabletteja. Alamaha kipuilee edelleen, mutta kivun kanssa kyllä on pärjännyt toistaiseksi. Jotenkin vaan sitä kaipaa jo normaalia olotilaa, ilman vuotoja ja kipua. Ei uskalla ajatellakaan milloin esim.vuoto loppuu, kaippa se niin kauan vuotaa, että hematooma on hävinnyt. Toivottavasti sitten viikon kuluttua jotain selviää asian suhteen gynepolilla.
 
Onko kellään tietoa?Mä aloitin terolut-kuurin maanantaina ja eilen alkoikin jo menkat, niin pitääkö mun jatkaa kuuri loppuun? Niiden ei pitäisi vielä tässä vaiheessa alkaa! Lääkäri joka määräsi kuurin, on vasta perjantaina paikalla, eli sieltä en voi kysyä. Onko kellään kokemusta? Mä olen niiiin iloinen että menkat on vihdoin ja viimein alkanu, mutta nyt vaan mietityttää jatkaako lääkkeiden syömistä.

Pahoittelut uusille joita on tämä ikavä asia koskenut. :hug:

Ja plussanneille ihan hirmu paljon onnea!!!!! :flower:

Mulla on ihan hirveä vauvakuume, ei koskaan ole ollut näin paha, argh, miten tästä selviän!!?? :/

Kirjoittelen enemmän paremmalla ajalla!!

Heippa :wave:
 
moikka

reissun päältä kotiuduttu ja mukavaa oli.. tosi liian lyhyeltä tuntui viikonloppu.. paljon oltiin ulkona..
poika ajo ukin kans traktorilla, ratsasti ponilla ja pääsi jopa puimuriin istumaan kun talviteloillaan oli :LOL:
itsellä jalat aivan tohjona kun pitkästä aikaa ratsastamaan pääsin :D

Eliisa: kiitos kysymästä poika voi jo ihan hyvin.. on jo terve. Hyvä että teilläkin alkaa pikku hiljaa helpottamaan.

Berry:jaksuja kipujen kanssa, :hug: toivottavasti rauta-arvot edes vähän parantuneet. Onko sulle aiheuttanut väsymystä tms?

Myangelille ois yv:tä

Ja uusille tervetuloa lämpimästi, :hug:

Gatsulle jo varovaiset onnittelut! :D

Tilly: käyn äänestämässä kuvaa kun enemmän aikaa olla koneella =)

sori kun kommentoimti jäi nyt vähän puoli tiehen.. kaikille yhteisesti ison iso :hug:
tulen vielä parammalla ajalla kirjottelemaan.. nyt miehen viekkuun sohvalle. poika jo nukkumassa.

omaa napaa sen verran että ei oikein mitään tuntemuksia.. enkä ihan tarkkaan tiedä mikä kp on menossa.. ehkä parempi näin... viikonloppu rentoutti suuresti ja muutenkin olen yrittänyt kuumeilla vähän vähemmän.. siinä enemmän ja vähemmän onnistumatta :LOL:
 




Haaveissa esikoinen

Diodium....................KM 11/07
Tinkatar...................RK 10/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 10/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 14/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 17/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 21/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 36/28
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 49/-

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 8/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 16/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 17/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 21/26-29
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 23/25-27

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Perämaan emäntä....KM 06/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 18/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 19/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 27/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 31/30

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 16/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Gatsu

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
 
Tänään on ollut kummallinen päivä, mua on huimannut aamusta asti ja vieläkin on tosi heikkopäinen olo
En ymmärrä mitä tää oikein on
En ole tänään pystynyt oikein mitään tekemään, jäi harrastuksetkin väliin :/ Toivon mukaan huomenna ois parempi olo. Tän olon vuoksi ei oikein koneellakaan pysty kauaa olemaan. Alkaa päässä pyörimään..
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Toivon mukaan Gatsun haamu tuosta ihkaoikeaksi plussaksi pian muuttuu ++++++++++++++++++++ :whistle:

:wave:
 
Maanantaita kaikille!

Danjuska Väsynyt olen kyllä ollut, semmoinen veto pois -olo päällä koko ajan. Mukavalta kuullosti teidän reissu :)

Tänään siis labra, tulokset kuulen sitten viikon kuluttua. Eilen illalla oli taas kivuliaampana tuo alamaha ja tulikin pari isoa hyytymää sitten. Näyttää olevan pakko syödä särkylääkkeitä suht säännöllisesti, muuten ei olo ole kehuttava.

Epskeps Onko sulla verenpaineen kanssa ollut ikinä mitään ongelmia? Kuulostais vähän alhaisen verenpaineen aiheuttamalta, tosin voi myös korkeakin verenpaine samoja tuntemuksia aiheuttaa. Toivottavasti vointisi on jo parempi :hug:
 
Berry kunpa noi sun kipuilut pian loppuisivat, ei kuulosta kivalta :(
Mulla ei ole kyllä ollu ongelmia tuon verenpaineen kanssa, tosin eipä sitä nyt hirveen usein ole mitattukaan, et ties vaikka ois tullu jotain ongelmia :/ Toivon mukaan ei.. Olo on kuitenkin vähän parempi, ei visko tuo pääkoppa enää niin pahasti kuin eilen. Kiitos kysymästä :)
 
Voi berry, kunpa saisit ittesi nyt kuntoon. Ei ole kiva kun sua tollalailla koetellaan. :hug:

Epsu: Kiitos kun jaksat päivitellä tuota listaa! :flower: Huomasin että sä oot bongannu mun pk:t sinne. Toivottavasti huimaukset menee ohi! Mulla oli kans huimausta tossa vähän aikaa sitten. Valitin siitä lääkrillekkin ja se teki jotain huimaustestejä... piti seistä silmät kiinni ymsyms... ei ollu kuulemma mitn hätää mulla...

(.) Tein tänään taas ovistestin ja viiva ihan selkeesti haaleempi kun aiempina aamuina. TÄH? Onko mahollista että mulla ois ollu jo ovis... siis kai se on, mutta en oo saanu mitn selkeetä ovisplussaa... Eilen ja toissapäivänä viivat oli yhtä selkeet kun se kontrolliviiva. Perjantaina viiva oli kans himmee... Mä oon taas ihan pihalla.........................

T:J
 
Hei ystäväiset...

Mulla paukkuu kp:t jo yli, mutta alavatsalla tuntuu sellasia kouristeluja että eiköhän se täti sieltä tulossa ole kuitenkin. Myöhästyy vaan vähä sovitusta.

Suokaa anteeks mulle kun en oo jaksanu kommentoida teidän kuulumisia. Oon ollu tosi maassa viime viikot, musta tuntuu että ei koskaan onnistuta, kamalan raskasta tällanen vuosien vauvakuume. Odotusta odotuksen perään, sit tärppi ja kohta hirvee pettymys, ja sama taas alusta.

Luen kuitenki teidän kuulumiset ja oon hengessä mukana vaikka taustalta seurailenkin enimmäkseen.

Sitä tätiä odotellessa nyt siis...

Halauksia kaikille!
 
Julietta ei kestä kiitellä =) Mielellänihän tätä päivittelen. Sulla tuo ovis tais sitten olla toissapv tai eilen kun silloin on viiva ollu samanmoinen kuin kontrolliviiva. Voithan vielä huomennakin tikuttaa ja katsoa mimmoinen viiva sitten tulee, jos sekin on haalee niin sitten se ovis oli jo. Toivon mukaan sen myös hyödynsitte :heart:

Mulla alkoi taas tuo huimaus :/ Ei ole kivaa :ashamed:

Tuulenpuuska kiva kun kirjoittelit! :wave: Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu
Jaksamista sinne kovasti!! :heart: ja lähetetääs vähän plussatuulosia sinne +++++++++++++++++++++ :whistle: jospa oiskin niin ihanasti käynyt :heart:
 
EPSU: Joo, kyllä me ollaan viivat hyödynnetty ja toivotaan että noin olis, siis että ovis todella oli. Mä en vaan oikein jaksa uskoa, että se olis ollu noilla kiertopäivillä.... kun edellinen kierto tosiaan oli niin pitkä, yli 70 päivää... Ja lääkäri totes mulla rakkulaiset munasarjat, ja sanoi että mulla ei ne munat kypsy niin varmuudella... Lisäks se ihmetteli että oon tullu sillo kesäl heti paksuks ku yritys alettiin... Mä oon oikeesti ihan pihalla ja tikutan varmaan koko kierron.... :LOL:
 
Hei Epskeps laittaisitko minut kanssa tonne teidän haaveissa toinen listaan? Vai joko on listat täynnä? :)
Mä en tajuu miten mulla voi olla näin mieletön vauvakuume!! Voi hitto, joka puolella tutut ja tuntemattomat ovat raskaana. Ja minä en edes tiedä millon on mahdollinen ovulaationi seuraavan kerran, kun toi penteleen keskenmeno sotki kaikki kuviot! Keskenmeno-vuotoni loppui siis viime ti ja nyt limoista päätellen ois koht vuoros joko menkat tai ovis...mut mistä sitäkään tietää ku kaikki on nii sekas... Ja en ymmärrä mix mul on niin kiire raskautua, kun esikoinenkaan ei ole edes vielä vuotta täyttänyt.. mut haluun vaan niin kauheesti meille toisen vauvan ja leikkikaverin esikoiselle, et sydämeen oikein koskee..auttakee!
 

Yhteistyössä