Risukasa: Pahoitteluni ukkisi poismenon vuoksi.... :hug:
Jemina: Tervetuloa :wave: Pahoitteluni :hug:
Danjuska: Hyvä että pääset tutkimuksiin, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.
Irtosoran miekkoselle pikaista paranemista :wave:
Epskeps: Kiitos limainfosta
Kiva tietää että muillakin on hana auki vielä oviksen jälkeenkin B) Pakko teillä on nyt tästä kierrosta tärpätä, kun ootte niin vakaasti päättänyt =)
Amira: Tervetuloa reissusta =) Toivotaan että eksytit tädin! bd
Stoppis: Viestejäs on ihana lukea, kun niistä aivan huokuu iloisuus ja positiivisuus =) Tiedän tunteen, että kun ei raskaus enää tärppääkkään niin helpolla, sitä pakosti ajattelee että keskeytys on vioittanut paikat lopullisesti :ashamed: Meidän enkelimme sai alkunsa ekasta yrittämästä, ja nyt tuntuu ettei tärppää vielä hetkeen. Mutta luulenpa että vaikka kroppa olisi valmis uuteen raskauteen, niin mieli on vielä sellainen jota pitää tsempata... Surutyö täytyy saada tehdyksi, käsitellä kaikki ajatukset mitä keskeytys tuo pääkoppaamme. Sitten kun tämä työ on tehty, niin mielemmekin on valmis uuteen raskauteen. Näin mä ajattelen asian, ainakin omalle kohdalleni. +++++++++
Voi
Tuizu tosi kurjaa kun joudut vielä kaavintaan
Voimia!
Gatsu: Tsemppiä oviksen bongaukselle =) Prkleen täti, ettäs kehtas tulla! :headwall:
Beccy: Toivottavasti kaikki on hyvin! Itelläni enkeliäni odottaessa pahoinvointi vaihteli totaalisesti. Oli välissä useita päiviä ettei tehnyt häjyä, kun sitten se taas alkoi :hug:
Hiidi: WAUTSI WAU!!! ONNEA!!!!!!!!!!!!! Tarrasukkia pikkuiselle!!
Tinii: Tsemppiä oviksen bongailuun =)
Emik Olen aivan sanaton.... Ei tätä elämän julmuutta aina ymmärrä.... :ashamed: Älä kuitenkaan syytä ittees, tai ajattele tätä rangaistuksena. Toki se ei ole helppoa, tiedän. Itekkin ajaudun usein, en enää onneksi päivittäin miettimään mitä olen tehnyt väärin tai mistä minua rangaistaan... Varsinkin hautajaisissa kun mieheni laski arkkua hautaan, tulvi kaiken maailman kysymykset mieleeni... :´( Mutta aivan mahdottomasti voimia teille!!!! Olen niin pahoillani... :ashamed: :hug:
Mimmuli82: Hienoa että neuvolassa oli kaikki hyvin! =)
Omaan napaan ei kummempaa. Tämä on nyt vaan tätä odottelua, siis tädin odottelua. Ja itsensä tsemppaamista että pystyn iloitsemaan ystävieni raskauksista :ashamed: Ovisvuotokin loppui, ja nyt siis vaan odotellaan viikon päivät tätiä. Mä en kyllä sitä tahtois vierailulle, mutta oon niin varma että sieltä se tulee.