Täällähän on nyt hiljaista ollut, kun joku aika sitten tuli tekstiä ihan mahottomasti
:wave:
Emik hyvä että tuli vahvistus, vaikka kyllähän se jo oli ihan selvää =) Kyllä ne viikot siitä lisii ennen kuin huomaatkaan, muista nauttia! :wave:
Tuulenpuuska onnittelut tädistä
harmi että tulehduksen pukkasi samaan syssyyn
Toivottavasti ei liian tuskainen olisi tädin vierailu!
aurinkoenergiaa jee, nyt sitten tuplatärppi!
Miikkis toivottavasti tuli ovis hyödynnettyä! Tärppionnea teille!
giialle voimia piinailuun :wave:
Pullenah tulehan sitten takaisin kun sille tuntuu, toivottavasti hyvien uutisten kanssa
:wave:
MargeSimpson tervetuloa takaisin :wave: Joskus vaan on parempi pitää vähän breikkiä :hug: Toivottavasti nyt tärppää =)
myymä ne tunteet vaihtelee vielä pitkänkin ajan jälkeen, hyvä että nyt tuntuu paremmalta :hug: Minulla oli lopuksi kaavinta, joten jälkivuotokin erilaista (mulla hyvin niukkaa 3 pvää), joku muu osaa varmaan kertoa, mikä on normaalia lääkkeellisen jälkeen
Danjuska onneksi arvoissa ei ollut mitään häikkää, toivottavasti kivutkin jo loppuisivat :hug: Hyvä että asiaa sentään tutkitaan!
margherita jopahan oli toimintaa sairaalassa! Ei tosiaan ihme että väsyttää! Mulla tippui hemppa 96 ja sekin veti aika heikoksi, joten voin vain kuvitella... :hug: Syötkö rautaa?
Äitee2 kivaa möksä-viikonloppua =)
Täällä on väsymystä ilmassa. Eilen otin päikkärit ja nytkin vetää silmiä ristiin :/ Josko yrittäisi sinnitellä...
Hauskaa viikonloppua kaikilel! :wave: