km:n jälkeen kuumeilevat...

giia
Oi Tiinii.. Tiedän tasantarkkaan miltä susta tuntuu. Mulla oli tuo laskettuaika päivä viime kuussa. Itkin koko päivän aivan hysteerisesti. Hurjasti lohtuhaleja!!:hug:

Mulla alkaa kärsivällisyys loppumaan kohta.. Ens viikolla kun pääsee vasta tekemään raskaustestin.

Tietääkö kukaan mistä vois johtua sellainen voimakas painontunne tossa "häpykummun" kohdalla? Eilen aamulla heräsin siihen kun tuntu niin ilkeältä. Tänään aamulla ei onneksi enää tuntunut niin voimakkaasti.

Emikille onnittelut! :heart:

Tuulenpuuska onnittelut tädistä!
 
No nyt Emikille sitten kunnon onnittelut!! :flower: :heart: Mahtavaa, että se viiva vahvistui ja että sulla on kunnolla huono olokin! Ikävää onnitella siitä huonosta olosta, mutta sehän tarkoittaa vaan hyvää tällä hetkellä :D

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. :) Päivät kuluvat toooodella hitaasti, vielä en ole saanut aikaiseksi varattua neuvolaa tai ultraa yksityiselle. Mutta ehtiihän tässä... B)
 
tinii :hug: tiedän tunteen. Voimia

emiktervemenoa toukukuun odottajiin ja ota täältä moni mukaan :heart:

omanapa: menossa super-hiki-jumppaan jos se täti sielt tulis ja voimaton olokin kohenis. miks tuli nyt pitkä kierto ku muutenkin oli iso päätös lopettaa kuumeilu ja keskittyä valmistumiseen ja plääh. lähtee nyt pistää selluliitin liikkeelle :D
 
Pari viikkoa pidin tässä ihan tarkoituksella taukoa koko tästä palstasta =) Melkein joka päivä täällä onkin tullut pyörittyä, puolitoista vuotta.

Täällä menossa kp 21/29, ovis oli ja meni ja melkein kuin varmuuden vuoksi on muulloinkin aika reilusti "varmisteltu" :whistle: B)

Uusi vauvakuume on pikkuhiljaa iskenyt aika vahvasti. Sama juttu miehellä, jutuista päätellen :) Ja kaveripiirissäkin on tainnut kuumetta olla, melkein jokainen mun kaveri on raskaana. Yksi saa vauvansa marraskuussa, toinen tammikuussa ja kolmas maaliskuussa. Voi kun meillekin... Siinä samassa fiilikset sekoittuu mielettömään ikävään... Taas tänään käytiin haudalla... On vaan pakko jotenkin yrittää hyväksyä, että tällaista se elämä on... :|
 
myymä
Heips taas kaikille!

Olo alkaa olemaan ihan hyvä, vaikka tietysti hetkesssä se voi vielä romahtaa alas!

MargeSimpson Aivan mielettömän iso hali sinne <3 Olen seurannut joitakin keskusteluita mitäs nyt palstalla aiemmin, josta ilmeni teidän tapahtuneet :( En voisi kuvitella kohdalleni vastaavaa. Olette kyllä vahvoja ihmisiä kun olette noin hyvin jaksaneet eteenpäin!!!

Sitten kysymys kaikille jotka ovat olleet tyhjennyksessä.
Oliko jälkivuoto suht niukkaa vai runsasta? Mulla riittäisi yksi side per päivä, vuoto on niin niukkaa. (ja siis tämä oli esimerkki, vaihdan kyllä siteen useampaan kertaan päivässä :D )
Toivottavasti tämä niukka vuoto kertoisi myös siitä, kuinka kauan vuoto kestää.
Miten kauan teidän jälkivuoto on kestänyt?

Myymä
 
Myyma: Mulla oli sellasta vaaleanpunasta tuhrua sellasen viikon verran. Niin että olisi ihan puolikas pikkuhousunsuoja riittäny per päivä. :LOL: (Oli pakko laittaa vastaus kysymyksen kaltaseks... :LOL: )
Sitten tässä alkuviikosta tuli taas ihan pikkuvaaleanpunaläiskä, mutta mä päätin et se oli ovisjuttu... Ollaankin tälläviikolla harjoteltu jokapäivä vauvantekoa. :D

Tinii:Voimajaksuhaleja sulle! :hug: Mä oon kans miettiny että kun la joskus tulee niin pahalta varmaan tuntuu. Mun piti tänään kertoa töissä että meille tulee vauva, mutta mitä sitä kertomaan kun ei kerta tule. Pöh! Mulla ois ollu maanantaina np-ultra ja siks oisin sen kertonu... jos kaikki ois ollu hyvin....... :'(

Onnea kaikille plussainneille ja muille puhaltakoon tuulet!

T:J
 
moikka

huh huh ei voi muuta sanoa...
mulle pudotettiin tänään semmonen pommi että ei mitn järkee..
eräs sukulainen odottaa vauvaa ja la on marraskuussa... siis ihan vahinko on ja ei isän kans ole yksissä... pahaa en hänelle hakua enkä missään nimessä toivo mut jotenkin kolahti ja lujaa... ja kun oon varmana viimeinen joka asiasta kuuli vaikka lähipäivinä on kai varmistunut.. että tämöstä tänne..

Tiniille :hug: ja mukavaa risteilyä!!

Emik: Hienoa kun haamu vahvistui!! Paljon paljon vaan vaaville tarroja mukaan!

Myymä:itse vuodin noin viikon suht kunnolla.. sitten oli välipäiviä ja ja lorahti yks kaks aina sitten ihan kunnolla :| nyt ei ole kohta viikkoon vuotanut.

nyt en muista mitä muuta piti kommentoida.. oli semmonen pienimuotoinen shokki tuo uutinen...

aamulla kävin päivystyksessä.. lattovat labraan ja kiireellisenä kokeiden tulokset. kaikki oli ok. tulehdusarvotkaan ei ollut koholla joten kohtu tulehdusta ei ole. huomenna käyn vielä näytteen antamassa ja jos ensi viikolla vielä kipuja niin sitten ultraan.
olis saikkuakin kirjottanut mutta sanoin että se on ihan sama syönkö särkylääkkeitä töissä vai kotona.. ja paremmin menee aika ku ei kotona murehdi ja mieti ja kuulostele koko ajan omaa oloa.

mut nyt hyviä öitä!
 
purrrr kaikille :)
o: ovis ehkä kenties who-knows ois tässä ja nyt, mutta on niin arjen raskauttamaa väkeä täällä, ettei oikein ole yritystä... tilaan oviksen jatkossa viikonlopulle, ktos. ei kyl oo hajuakaan ovis-oireista, ei jaksa tunnustella, työelämän tylsistämä oon. paitsi että: älkää te, rakkaat ihmiset, ainakaan jääkö koukkuun facebookiin, sillä se se vasta on kamala verkosto ;) haudihou kaikille, olkaa ihania ja voimia kaikille sitä tarvitseville!
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 4/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 7/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 13/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 14/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 15/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 19/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 19/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 22/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 25/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 25/28-32
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 31/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 35/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 7/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 10/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 16/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 25/-

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 2/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 12/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 16/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 24/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 28/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...22/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Emik


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Heippa kaikille!

Tinii :hug:

Emik onnea matkaan ihan hurjasti :heart:

Epskeps me bongaillaan sitten ovista samoihin aikoihin ..

Tuulenpuuska onnea tädistä mutta jaksuja paranemiseen.. pissatulehdus on ikävä tauti
:/


Danjuska mitenköhän sitä tuntuu että nyt tulee lähipiiriin kamalasti vauvauutisia, julkkikset saa vauvoja ym. Ja tuommoiset ns. "surulliset tapaukset" satuttaa kyllä aina
:/

Irtis arjen väsytystä täälläkin mutta jospa sitä viikonloppuna vielä onnistais..


Minä kävin keskiviikkona lekurissa jälkitarkastuksessa ja siellä selvisi ettei keskussairaalasta ole tullut minkäänlaisia lappuja omalle lääkärille minun kaavinnasta ja siitä tilanteesta että olin lähes vuotanut kuiviin.. kun asiaa selviteltiin niin kävi ilmi että siellä on jotenkin sössitty ne paperit ja tiedot ja olivat päästäneet minut kotiin liian aikaisin ja verta olisi pitänyt antaa :/ tosi kivaa että tietää olevansa noin hyvissä käsissä jos jotain sattuu.. hemoglobiini oli edelleen 80 joten ei ihme että väsyttää.. B)
Onneksi muuten oli paikat kunnossa mutta lääkäri käski nyt ainakin pari kolme kuukautta odotella ennen uuden raskauden yrittämistä.. enpä sitten kertonut että tässä on jo vähän ovista bongailtu :p
sain viikon vielä sairaslomaa, mutta on taas semmoinen tilanne töissä että täällähän minä taas oon :attn:
 
Margherita on varmaan tosi turvallinen olo...jotenkin sitä aina toivoo ettei vaan sairastu ja joutuis ainakaan sairalaan hoitoon siulle :hug: Miulla oli hb 80 kuopuksen syntymän jälkeen istukka repes ja verta vuoti aika paljon ni miut laitettiin kotiin 3pv sairaalassa olon jälkeen ja vasta jälkikäteen miekin kuulin lääkäreiltä et verta olisi pitäny antaa ja pitää ainakin viikko sairaallassa,on se kiva kun hoito-ohjeet tulee sitten vasta kun niitä ei enää tarvia.

Mie toivottelen kaikille nyt oikein ihanaa ja :heart: täyttämää viikonloppua :flower: myö lähetään mökille viikonlopuksi koko perhe,isäntä oli mökin varannu vain mein perheelle joten saadaan viettää perhe viikonloppu kun yhteinen aika on ollut aika vähissä tässä viime aikoina.

(.)Flunssaa pukkaa ja selkä kipee sekä vatsalihakset on ihan jumissa vaikka jumpassa olen käyny vissiin sata vuotta sitten viimeeks vissiin toi ovis kipeytti paikat...nyt mennään vaan odottavalla kannalla et mitä tää kierto tuo tullessaan.
 
Täällähän on nyt hiljaista ollut, kun joku aika sitten tuli tekstiä ihan mahottomasti :eek: :wave:

Emik hyvä että tuli vahvistus, vaikka kyllähän se jo oli ihan selvää =) Kyllä ne viikot siitä lisii ennen kuin huomaatkaan, muista nauttia! :wave:

Tuulenpuuska onnittelut tädistä :) harmi että tulehduksen pukkasi samaan syssyyn :( Toivottavasti ei liian tuskainen olisi tädin vierailu!

aurinkoenergiaa jee, nyt sitten tuplatärppi! :D ;)

Miikkis toivottavasti tuli ovis hyödynnettyä! Tärppionnea teille!

giialle voimia piinailuun :wave:

Pullenah tulehan sitten takaisin kun sille tuntuu, toivottavasti hyvien uutisten kanssa ;) :wave:

MargeSimpson tervetuloa takaisin :wave: Joskus vaan on parempi pitää vähän breikkiä :hug: Toivottavasti nyt tärppää =)

myymä ne tunteet vaihtelee vielä pitkänkin ajan jälkeen, hyvä että nyt tuntuu paremmalta :hug: Minulla oli lopuksi kaavinta, joten jälkivuotokin erilaista (mulla hyvin niukkaa 3 pvää), joku muu osaa varmaan kertoa, mikä on normaalia lääkkeellisen jälkeen :)

Danjuska onneksi arvoissa ei ollut mitään häikkää, toivottavasti kivutkin jo loppuisivat :hug: Hyvä että asiaa sentään tutkitaan!

margherita jopahan oli toimintaa sairaalassa! Ei tosiaan ihme että väsyttää! Mulla tippui hemppa 96 ja sekin veti aika heikoksi, joten voin vain kuvitella... :hug: Syötkö rautaa?

Äitee2 kivaa möksä-viikonloppua =)


Täällä on väsymystä ilmassa. Eilen otin päikkärit ja nytkin vetää silmiä ristiin :/ Josko yrittäisi sinnitellä...

Hauskaa viikonloppua kaikilel! :wave:
 
Onpa täällä tosiaan hiljaista kuin huopatossutehtaalla.. :whistle: Itsekin tässä vähän taustailijana yritän olla kun välillä tuntuu että täällä käyminen lisää paineita ja stressiä :/ vaikka sitten toisaalta taas täältä saa tsemppiä ja kannustusta ja kaikkea muuta kivaa :D Et käyn sitten vaan kurkkimassa, josko se ois sellainen "kultainen keskitie" :D

Ihanaa viikonloppua kaikille! +++++++++++++++++ :whistle: piinailijoille ja ovisaikaa eläville :heart: :heart: :heart: peittojen alle :D

:wave: Epsu
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 5/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 8/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 14/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 15/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 16/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 20/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 20/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 23/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 26/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 26/28-32
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 32/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 36/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 8/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 11/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 17/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 26/-

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 3/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 13/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 17/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 25/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 29/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...23/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Giia

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Emik


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

 
mua alkaa jännittää.
mulla oli kerran km:n jälkeen kierrossa 32 päivää, joten ehkä tää on nyt samanlainen kierros.
mä en halua ostaa testiä ja testata negaa. en halua lopettaa mun kuumeilua siihen, että tipu kovaa korkealta.ehkä mä jännitän noit e-pillereitä niin et kierto myöhästyy, oon varmaan suomen ainoa nainen joka ei oo koskaan syönny pillereitä. :LOL:
ja tässä kuussa(kuten muissakaan,heh) ei oviksen aikoihin paljoa peuhattu.
Yritän estää itseäni ajattelemasta, että ehkä sittenkin.
 
...Vaikka lähtö oli lähellä... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Kävin niin pohjalla, pohjalla, pohjalla, pohjalla että olin varma ettei sieltä nousta ikipäivänä ylös :ashamed:

Onnea plussanneille :heart: :heart: :heart: Kilotolkulla vauvaliimaa, pikaliimaa ja sinitarraa pienille salamatkustajille mukaan!!

Repa: Te teitte sen!!! Vitsit että mahtavaa kun ketjun aloittaja palkitaan tällä tavalla! Onnea murunen!!

Oma napsu: Tänään siis kp 17. Kävin sitten ostamassa ovistestejä reilu viikko sitten kun ajattelin varmistaa että ovuloinko ollenkaan. Olis pitäny alkaa testaamaan kp 10 mutta sitten ajattelin että olkoon :ashamed: En jaksa ruveta leikkimään :/ Mutta sitten keskiviikkona kp 14 ajattelin että no kokeillaas tehä ovistesti ihan vaan huvin vuoksi kun en oo ikinä niitä tehnyt, että tiedämpähän sitten miten ne pelittää. Ajattelin että negahan sieltä tulee, koska kroppa on varmasti keskeytyksestä täysin sekaisin vieläkin, mutta plussa! Siis mä olin aivan puulla päähän lyötynä, kun testikasettiin alkoi heti samantien muodustumaan 2 viivaa. WAU! MÄ OON NORMAALI IHMINEN JA OVULOIN! :LOL: :LOL: :LOL:

Mä kun olin jo varautunut siihen että keskeytys, synnytys ja istukan pala palalta irroittaminen + kaavinta oli tehny muhun sellaset viat etten ovuloi ainakaan 29 vuoteen :whistle:

Että sellasta iloa täällä :saint:

Äitee2: Meillä onkin sitten samat kiertopäivät :hug: :) :hug:

Miikkis: Iso ja lämmin :hug: sulle, kun miun perään huutelit :hug:

Ja vielä lämmin tervetulo :hug: teille kaikille uusille tulokkaille. Osanottoni kun tänne "jouduitte".

Ja tädin yllättämille :hug: :hug:
 
Hiidi voi kun olisikin käynyt niin ihanasti että olisit "salakavalasti" raskautunut :heart: bd Pidetään peukkuja bd :)

Pelottaa Kiva kuulla sinusta! =) Joskus sitä on käytävä niin pohjalla että voi taas nousta ylös :hug: Onnittelut oviksen bongaamisesta :flower: Toivottavasti se tuli myös hyödynnettyä :heart:

OmaNapa Ovisbongailut aloitettu täällä. Haamuviiva siihen tuli. Huomen taas jatketaan.. :whistle: Kaveri synnytti eilen illalla pienen pojan :heart: Menen parin tunnin päästä sitä ihmettelemään. Pelkään vain että repeän siellä kyyneliin.. :ashamed: Meidän piti kaverin kanssa olla samaan aikaan synnärillä. Toisin kävi. :( Mut onnellinen olen heidän puolestaan kyllä, koko sydämestäni. Tuo pieni poika on mun tuleva kummipoikani :heart:
 
giia
Multa petti hermo ja menin tekemään raskaustestin. Sain aikaiseksi kaikkien haamujen haamun :D Siis todella vaalean epäselvän viivan. No toivotaan että se siitä vahvistuu.. Ja eipä sieltä nyt mitään kovin tummaakaan viivaa olisi voinut tulla, kun kiertopäiviä on niin vähän. Täytyypä testailla ens viikolla uudelleen. Raskausoireita on kyllä ollut, mutta tiedä siitä sitten.

Voihmia Epskepsille vauvan katsomiseen. Kyllä muakin noi ihan pikkusten ihmisten katsominen ahdistaa.

Pelottaa hyvä että voit paremmin nyt. Mulle on joskus aikoinen äiti sanonut sellaisen hyvän lauseen, että On sulla ennenkin ollut paha olla ja olet siitä selvinnyt, joten selviät siitä nytkin. Saattaa kuulostaa ihan päivänselvältä, mutta masennuksen keskellä ei niitä päivänselviä asioita aina ymmärrä. Tsemppiä!



 
giia onnea haamusta! nyt esiin värikynät, joilla viivaa voi vahvistaa kätevästi ;) eikä, ku bd bd nyt kovasti! ihana uutinen :flower:

hiidin suuntaan kanssa heiluttelen peukkuja!

ihanaa Pelottaa että oot päässy jaloillesi ja tiedät, että kroppasi toimii kuten pitää!

Margherita hyvä kuulla, etten oo ainoa, joka miettii, että nyt just pitäis ja pitäis, mut ku ei jaksa. ihminen kun ei ole kone, ei voi vaan painaa nappulaa ja ryhtyä kuumana hommiin. tilasin kyl sutinaa täksi illaksi toivottavasti-tulevalta-herra-isältä. kävin jo vallan suihkussakin, että kyllä mulla nyt varmaan käy flaksi :LOL:

epskeps sää se siellä jo ovisbongailet, mulla jo ties mikä päivä kierrosta menossa ja mietin, että niin pitikös tässä minunkin tehdä jo jotain :D ei meikäläisen aktiivisuudella kyllä tuu mistään muustakaan mitään, oon ihan laiskistunut viime aikoina :xmas: mut mihinkäs tässä kiire, valmiissa maailmassa.

ja sit viel loppukevennys kaikille, joille ei tuu positiivareiden aamuajatusmeiliä. täs yks lähiaikojen mietelmä: välillä olet pulu, välillä patsas.
eikun hymyä naamaan, mummot, ja uusiin seikkailuihin! :D
 
Giia Onnea haamuviivasta! :flower: Toivottavasti viiva pian vahvistuu :)

Irtis nyt eiku ovista bongaileen tai sit ei :D Kunhan peittoja vaan heiluttelee niin tärppimahdollisuudet kasvavat huomattavasti :LOL: Mulla tikut kehissä ihan jo gynen määräyksestä kun maanantaina olis se SSG eli munanjohtimien aukiolotutkimus ja silloin EI sais olla ovis päällä. Mut jos on niin ei kun aika perumaan. Ei siin sen ihmeempää. :) Katotaan nyt miten menee..

Kävin tuossa sitä pientä ihmistä ihastelemassa. :heart: Pelkäsin kovasti että käyn siellä parkumaan mutta enpäs käynyt. Hyvä minä :) Oli niin suloinen pieni poika että. Pitelin häntä pitkään sylissäni. :heart: Silloin kyllä meinas herkäksi vetää kun ajattelin että meilläkin voisi tällainen olla.. mut olin vahva (vaikka ei se itkeminenkään heikkoutta ole) ja vain ihastelin pientä :heart: Kotona sitten sanoin miehelle, että mäkin tahdon tuollaisen pienen...


mukataustaileva_Epsu
 
onpas tosiaan hiljaista täällä :eek:

Giia: Toivottavasti haamu vahvistuisi!! Varovaiset onnittelut!

huh mikä pv ollut.. aamuyöllä en nukkunut 4:n jälkeen kun pojalla joku vinossa eikä tehnyt muuta kuin itkseskeli... menin seitsemään töihin ja olin 9tuntia.. olin ihan poikki. Piti ottaa torkut ja vieläkin ihan pöhnä olo.
Kotona oli mies pojan kans onneks siivonnut.
Mut silti ärsytys päällä :ashamed: ja ette arvaa ees miks :ashamed: noh, mies eilen puhui että laitetaan takkaan tuli ja avataan viinipullo kun poika nukkumassa.. arvatkaa oliko muistanut koko viinipulloa ostaa.. en ymmärrä miks moisesta tunnen ärsytystä mutta tuntuu että en oo edes yhen vinkku pullon arvonen ilmeisesti :whistle: *kai vähän kahjo minä*
no joo.. tämä on taas tätä vaihetta että kai jossain itsesäälissä pyörin..kai ohi menevää...

kipuja edelleen.. tosin ehkä vähän helpottaneet, mutta jos alkavalla viikolla vielä kipuilen niin soitan polille että ottaavatko suoraan ultraan vai haenko lähetteen päivystyksestä. ois helpottavaa tietää että kohtuun ei olis jäänyt mitään.

Sori nyt ei tullut muuta kuin vali vali tekstiä.

mukavaa viikonloppua kaikille!! ja tasapuolisesti :hug: joka ikiselle!
 

Yhteistyössä