km:n jälkeen kuumeilevat...

Voi kauhee millanen kaveri sulla, Äitee2!! Ampua pitäis! Sori vaan karkea kielenkäyttö, mutta oikeesti ottaa sun puolesta kupoliin tosi paljon. :hug:

Myymälle toipumista ja lohtu :hug: !! Ihan itketti lukea sun viestiä. :'( Sure nyt rauhassa, toivottavasti saat tukea läheisiltäsi.

Danjuska, kyllä se niin on että raskaus ei ala jos kroppa ei ole siihen valmis. Mä uskon myös niin. Että ihan harrastakaa ihan rauhassa vaan sänkyhommia! Me ei varottu yhtään, ja mulla kaavinta meni tosi kivuttomasti, elikkäs toivuin siitä tosi äkkiä eikä mitään komplikaatioita tms. Silti ei raskaus alkanut. Jos alkaa niin sit sun kroppa on siihen valmis!

Julietta, mun käsityksen mukaan kaavinnan jälkeen voi olla vuodottomia päiviä ja sit taas yhtäkkiä vuotaa vähän. Nyt en muista (sori ) kuin kauan sun kaavinnasta on. Jos kipu yltyy niin lähde ihmeessä lääkäriin. Tulehduksen vaara siinä on.

ON: Ei näy punaista ferraria vieläkään. Sais se riivatun sukulainen jo kävästä jos on kerran kävästäkseen. :( Täytynee varata särkylääkkeitä muutama paketti, joku tais mainita että ne ekat voi olla hyvinkin kivuliaat.

Hyvät yöt kaikille ja :hug:
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 2/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 5/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 11/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP12/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 13/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 17/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 17/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 20/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 23/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 23/28-32
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 26/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 29/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 33/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 5/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 8/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 14/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 23/-
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 33/28-30

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 10/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 14/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 22/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 26/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...20/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Emik

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

 
Pupuvaimo täällä on peukut pystyssä sulle bd bd =)

Äitee2 ihan älytön toi kelan homma :headwall: |O Mulla on niin monta kertaa mennyt niitten kanssa sukset ristiin, että välttelen viimeiseen asti asioimista - meillä mies saa hoitaa tällaiset, sillä ei mene hermo, vaan se saa puhuttua ne naiset siellä ihan pyörryksiin :LOL: Niin ja onnea luomuoviksesta :D Ja ihan törkee sun "kaveri" :headwall: uskomatonta!!!

Tuulenpuuska pahoittelut negasta :hug: Tuo odottaminen on niiiiiiiiiiin ärsyttävää |O

Eliisa80 josko se olis ovis tuloillaan kuitenkin? Eikun peitot heilumaan ihan varmuuden vuoksi! :wave: Ja pikkumiehelle paranemista!

Risukasa eikä me mitään hedelmättömiä olla!!! Ja minäkin olen tullut raskaaksi 29-vuotiaana, joten siinäpä todistetta kerrakseen. Ja niin kun aattelin että saadaan kolmonen ennen kun täytän 30, mutta kun ei niin ei :(

kiti07 :hug:

katherine kaikkea hyvää teille toivottelen, ainakin kuulostaa siltä, että suunta on hyvä ja oikea :heart: :hug: :wave:

Emppu78
voi ei :( Mutta tästä kierrosta sitten, eikös juu! :wave:

giia pidän teille peukkuja että tärppää bd :wave:

myymä suurensuuri :hug: Varmasti raskas kokemus, voimia toipumiseen toivottelen :hug: Anna surulle ja itsellesi aikaa ihan juuri niin paljon kuin tarvitset! :hug: Ja tänne voi purkaa kaiken mitä mielessä painaa, täällä on jokaisella oma kokemuksensa takana ja ymmärrystä löytyy kaikenlaisille tunteille :hug:

Julietta onko vuotoa ollut enemmänkin ja kuinka pitkään oli vuodotonta välissä? En usko että pieni tuhruttelu olisi merkki mistään, mutta jos vuotoa tulee enemmän tauon jälkeen, niin kannattaisi kysellä osastolta tai jos kivut kovenevat. Eiköhän kaikki ole kunnossa :hug:

Danjuska kannattaisiko kuitenkin kysellä osastolta vähän ohjeita, jos kivut ovat noin kovat? Ja varsinkin jos sulla on tuollaisia syöksyvuotoja, että on pitkään vuotamatta ja sitten yhtäkkiä tulee paljon - se voi olla merkki siitä että kohtu ei ole tyhjä ja että tulehdusta pukkaa (ei ole omakohtaista kokemusta, mutta täältä olen oppinut). Tietysti aina parempi jos hoitoa saisi ennemmin kuin myöhemmin! Toivottavasti kaikki on kunnossa :hug:



 
Tulin taas kattomaan mitä teille kuuluu =)

Katharinelle lämmin :hug: ,Toivottavasti kuullaan vielä =)

Ja kaikille ovislaisille tärppionnea!!!! :heart:

Täällä vaan venataan että aika kuluis,tää on melkosta tää venailu...muuten kaikki ihan ok!
 
Elisa80 kuulostaa hurjalta tulehdukselta,toivottavasti lapsesi paranee pian :hug:

Tuulenpuuska toi kaveri ei kyllä enää lukeudu miun lähimpien kavereiden "listalle" jostain kumman syystä...ja toivottavasti se täti kurvaa sinne kohta puolin.

Danjuska kannattais varmaan kysellä noista kivuista osastolta,ei kuulosta ihan normaalilta...ettei olis mikään tulehdus tuloillaan :hug:

(.) ovis jatkuu edelleen mut kivut on onneks lientyny.

Meillä on tänään seurustelun 11v päivä...mies toi ruusuja ja suklaata,meitsi on ihan :heart: :heart: ens kuussa on 6v hääpäivä ni oliskohan sitten jotain muutakin juhlittavaa?toivotaan... ;)
 
Itku tuli silmään tekstiäsi lukiessa :'( Iso voima :hug: sinulle!!

Kiitos peukutuksista, kaikkihan me tsemppiä kaivataan! =)

Tämä on siitä valtavan lohdulline palsta, että täällä huomaa, ettei todellakaan ole asioiden ja murheiden kanssa yksin!
 
Itku tuli silmään tekstiäsi lukiessa :'( Iso voima :hug: sinulle!!

Kiitos peukutuksista, kaikkihan me tsemppiä kaivataan! =)

Tämä on siitä valtavan lohdullinen palsta, että täällä huomaa, ettei todellakaan ole asioiden ja murheiden kanssa yksin!
 
Hellurei! Tänään on ollu ihan kamala päivä... Heräsin 11.30 kun ei tarttenu mennä mihinkään... Nyt oon loikoillu siitä asti sängyssä... Päätä juimii ja on vähän huono olo. Toiv. en oo tulos kipeeks kun sitä sijaistakaan ei mulle saa ja puoltoist viikkoo olin jo pois. Tietysti ois kiva jos tää ois oire jostain muusta, kun sitä kumia ei nyt sitten olla käytetty kun gyne sanoi että uutta tulille vaan...

Äitee2: Siis mä en nyt ymmärrä ollenkaan että kuinka joku voi olla hyvillään sun km:sta!?? Todella törkeää sanon minä! Kai sä sanoit sille suorat sanat!?
Niin ja onnea merkkipäivän johdosta!!!!

Tuulenpuuska ja stoppis:Kaavinnasta melkein 2 viikkoa. Ei ole ollu yhtään kipuja, sellasta pientä juilimista oli eilen ja vuotoa tuli vähän paperiin mutta se oli siinä (oikeastaan pikkutuhruvain). Oi ku se oiski ollu ovisjuttuja! Sit vois olla ainaki kierto kohillaan.

Meillä oli viimeviikolla 2kk hääpäivä... Vitsi, aatelkaa... Jos kaikki ois menny hyvin niin vauva ois voinu syntyä tasan 9kk meidän häistä! Tää on niin väärin! No, josko se sitten syntyis vaikka ekana hääpäivänä... :LOL:

T:J
 
Emik onnea hirmuisesti, kyllä se viiva vahvistuu varmasti :heart: :flower:

Sitten noihin teroluteihin...eli hölmönä täällä kyselen että onko sitä ovista mahdollista ennustaa et minä missä vaiheessa se tulis kun 10pvä syön noita lääkkeitä?

Mulla kans kaveri joka on nyt samoilla viikoilla kun itse olisin. Kävin häntä moikkaamassa tänään ja kuuntelin sitä jatkuvaa valitusta kun hän ei varmaan TEE enää lisää lapsia kun tuo raskaanaolo on niin tympivää...voi vitsi että olis tehny mieli sanoo et mieti vähän mitä puhut ja kenelle, vaihtasin paikkaa hänen kans heti jos vaan pystyis! :|

Äitee2 onnea merkkipäivän johdosta :flower:

Hedelmällisiä tuulia toivottelen kaikille meille =)
 
Äitee onnea merkkipäivän johdosta, ihanan muistavainen mies sulla =)
aamulla keksin mikä pojalla on, enterorokko! En heti tajunnu eikä nähtävästi lääkärikään kun oireet tuli eri järjestyksessä kun yleensä tossa taudissa, ensin pitäs tulla ne suu rakkulat ja sit vasta muualle ja pojalla tuli toisinpäin, eli ensin naamaan sit suuhun ja nyt vasta käsiin, elikkä syötiin antibioottikuuri turhaan, ärsyttää kun ollaan korvien takia jo monta syötetty, mutta täälläpäin ilmeisesti tota liikkeellä ja aletaan onneks olla voiton puolella.

Tänään on ollu paljon parempi olo, aattelin että mitä turhia mä siitä oviksen tulemisesta stressaan kun en kuitenkaan sille mitään ite voi, kyllähän se tulee sit kun on taas elimistö toipunu tosta viimesestä, uskon ja toivon että mä sen sitten taas tunnista kun oon aina ennenkin tunnistanu ja täytys nyt tässä testatakkin että näkis onko se raskaushormoni jo hävinny, pakkohan se vaan on uskoa että asiat menee miten tarkotus on
mutta edelleen päätös pitää että seuraavasta oviksesta tärppää
:D

mutta voikaahan kaikki hyvin :wave:
 
Eliisa: Niinhän sitä sanotaan... Ei sais stressata: Stressi voi aiheuttaa sen ettei tulekaan raskaaksi.

Mä niiiiiiiiin toivoisin että olisin jo taas raskaana ja tietysti sitä että syntyisi terve ja elävä vauva sitten kun aika on. Toivottavasti näin käy. Sairaalassakin lupasivat, että kyllä minä sen vauvan vielä saan. Paras pitää se lupaus! :LOL:
 
emik :heart: onnea hirmuisesti myös täältä
ja repa kärsivällisyyttä odotteluun. jos joku on varmaan ni se että aikaa kuluu koko ajan. :heart:

mulla on e-pillerit sitten haettu puoleks vuodeks eteenpäin ja kiertokin on vakiintunut melekin siihen 26päivää, mut nyt täti sit antaa itseään odotuttaa. :eek: saanpamuutaman lisäpäivän viettää teidän seurassa ;)
 
myöhäiset moit!

tässä miestä kotiin töistä odottelen..

kivut jatkuu ja tänään soittelinmin polille --> edelleen seurataan tilannetta.. jos vuotoa ilmaantuu tai kivut yltyy niin pitää soittaa. pelottaa elää tämmösen epätietoisuuden vallassa!!

Eliisa:
Vai että rokko teillä on. no onneksi selvisi. Pikaista paranemista lapsoselle! ite en haluais Tatulle mitään tautia mistä tulee iho oireita :ashamed: sai raukka kärsiä vauvana ihottumasta ja iho oireista kyllä ihan tarpeeksi!

Äitee:Oi, kun sulla on muistavainen mies!
meillä hyvä kun syntymäpäivät muistaa :whistle:
no, en tosin itekkään muistanut kihlajais päivää kun vasta jälkikäteen että ei voi miestäkään täysin moittia :LOL:

Mikäs Repan vointi??

no, mut ei mulla kummempia.. jos kävis päästää koiran pissille ja ehtis vielä jotain syötävää. tämä makean himo on jotain aivan kamalaa :ashamed:


muoks vielä sen verran että miten Myymä jakselet? :hug:
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 3/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 6/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 12/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 13/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 14/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 18/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 18/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 21/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 24/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 24/28-32
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 30/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 34/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 6/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 9/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 15/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 24/-

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 1/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 11/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 15/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 23/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 27/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...21/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Emik


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Eliisa80 hyvä että selvis mikä pojalla on ja toivottavasti paranee pian,noi lapsen iho oireiset sairaudet on kauheita meillä jatkuva hyvä /paheneva ihottuma johtuen ruokakokeiluista.

Danjuska onhan tuo mies hellyyttävä ja muistaa kyllä tai siis on oppinu muistaa ;) merkkipv ja vuosipv,miun synttäreitäkään ei pysty unohtaa kun mein esikko on syntyny samana päivänä.Miksköhän ne ei ota siuta sinne polille tarkistukseen eihän toi nyt ole kivaa et joutuu odottaa et kivut pahenee ja jos viel vuotoakin pitää tulla ennen kun pääsee ni :( Pikaista toipumista siulle :hug:

Myymä toipumisia siulle ja lämmin :hug:

Julietta kyllä se kaveri sai palautetta tosta käytöksestää ja hänen mies on myös tietonen ja hän pyysi anteeksi vaimonsa puolesta...Tiedän tuon siun tunteen ja samalla lailla täälläkin mutta nyt on eka kierto menossa km jälkeen etten ole tressannu yhtään raskautumisesta ym. helppoa se ei ole ollut mutta olen mielestäni onnistunut aika hyvin.Ollaan jo sen niin "kauan" yritetty etten enää edes jaksa tressata kovinkaan paljoa.

(.) Ovis oli ja vissiin jo meni ja tuli kyllä peittoja pöllytettyä sen verran et :ashamed:
 
Voi Tinii :hug: tuo la on varmasti yksi niistä vaikeista päivistä, jolloin kaikki tulee taas mieleen :'( Kovasti jaksuja toivottelen :hug:

Äitee2 se on hyvä ettei ainakaan treenauksen puutteeseen uppoa yritys ;)

Eliisa80 hyvä että siellä menee kaikin puolin paremmin, poika parempana ja sullakin mieli parempana :hug: Kyllä se tärppää, ihan varmasti ;)


Täällä nyt sellainen vaihe ettei oikein mitään kirjoitettavaa... pitää vaan ihmetellä ja odotella. Ainiin tosi viluinen olen ollut eilen ja tänään, oikein sellaisia puistatuksia ja tärinää -> selitys: kylmä ja kostea keli, jolloin hoikka ihminen helposti palelee. Niin yksinkertaista! Olen nyt ottanut sen linjan että pitää järkeistää kaikki höpöhöpö-"oireet" ettei mene ihan huuhailuksi :LOL:
 
Todella huono olo ollut jo kohta viikon.. siis henkisesti.. täti lannisti ehkä pahemmin kuin ikinä ja muutenkin ollut tosi rankkaa..

Töissä en oikeen oo saanu mitään tehtyä ja kotona vaan tiuskinu miehelle :(

Ei oikeestaan ees tunnu niin pahalta tuo LA kuin kuvittelin.. Ehkä on vaan jatkuvasti niin huono olo ettei tästä oikein voi enää kaivautua syvemmälle..

Huomenna onneksi sitten se vuosipäivä risteily ni tulee ehkä vähän parempi olo..
 
Heippa!

Voi Tinii-ressukka.. voimia sinne! Ja plussatuulia IHAN hirveästi. Tästä kierrosta sitten!! Samoin Myymälle paljon voimahaleja. Olette kaikki ajatuksissa!

Tulin vaan nopsaan kertomaan että nyt se haamu sitten vahvistui. Tein juuri äsken uuden testin ja kyllä se plussa on! Olo on melkoinen: oksetusolo 24/7, joka vähän helpottaa iltaa kohti, väsyttää ihan järjettömästi ja ärsytyskynnys miinus sata. Eli hermot menee pienestäkin. Nyt vaan toivotaan, että nämä oireet jatkuu vielä pitkään!Jälkikäteenhän vasta tajusin, että kun mulla viimeks loppui tämä huonovointisuus viikolla 9, niin luulin sen pahoinvoinnin vaan helpottaneen, mutta oikeastihan se tarkoitti keskenmenoa. Ja itse keskenmeno huomattiin vasta lääkärissä pari viikkoa myöhemmin kun sydän ei enää sykkinyt. Vuotoja tms. ei siis tullut ikinä. Nyt varmaan juoksen viikon 7 jälkeen joka viikko yksityisellä ultrassa tai neuvolassa varmistelemassa että kaikki on hyvin...!

Toivottavasti te kaikki tulette pian perästä! Haleja! :hug:

t.Emik Ovulaation mukaan rv 4+2 (HUH! Onpa pieni luku! Voi kun aika menisi nopeesti..!)
 
Hyvät uutiset: Täti siis yllätti ja tuli, tasan kuusi viikkoa km:sta. =) Huonot uutiset: Se toi mukanaan pissatulehduksen. :( Kurjaa! Kipuja siis riittää.

Piti varata vino pino tarvikkeita ja särkylääkkeitä. Tiedä kuinka äkänen täti nyt on kun ei koko kesänä päässyt käymään. Ja vaikuttaa tosiaan että kivut yltyy... :(

Tinii, lämmin :hug: sulle, koita jaksaa. Hae apua pahaan oloon jos tuntuu että et pääse eteenpäin surussa. Tk:sta tai työterveyshuollosta, kyllä sieltä apua löytyy. Keskusteluapua tai lääkitystä. Mulla myös la tuntu ensimmäisen km:n jälkeen tosi pahalta, samoin helmikuussa kun siitä km:sta tuli vuosi, ja taas nyt kun ajattelen että meillä olisi jo vuoden ikäinen lapsi jos... :'( Ja taas suren uutta km:a. Kyllä elämä on välillä surkeaa.

Hyvä kun Eliisan pojan tauti selvisi, toipumista sinne! Kuulosti kyllä aika hurjalta taudilta!

Ihanaa että haamu vahvistui, Emik! Nyt yrität nauttia raskaudesta! Siis siitä pahasta olosta ja väsymyksestä. ;) Muutaman viikon päästä jo varmaan pääset näkemään pienokaisen ultrassa, ihanaa! Yritetäämpä me muut tulla perästä.
 
...kummia tapahtuu taas...
Mulla Ovis jo tänään, toissa päivänä oli kivut ja tänään limat...toissa aamuna heiluteltiin peittoja ja tämä ilta varattu myös heilutteluun... :D :D ;)
Mutta mie kun tunnen yleensä oviksen, ja vielä kummalta puolen niin tosiaan KUMMALLAKIN puolella oli ne tuskat ( on ollu joskus aiemminkin ja silloin on tutkittu asiaa ja sanottu että on tuplatsänssit tulla raskaaks..eli siellä on kaks munasolua valmiina oottamassa... :D

Nyt on valoisat näkymät...ihan häikäsee B)

Pittää käyttää tilaisuus hyödyks! :D

Loppuun teretulemast uusille ja tädin yllättämille :hug: !

ja ainiin..oltiin perhekerhossa aamulla ja siellä yks äiti oottaa vauvaa ja laskettu aika on sama ku mulla olis ollu...pikkaisen kirpaisi... :'(
on muuten aika rytinällä tullu uudestaan fiilikset päälle km:sta... :( :( :'(
 
Kiitos kaikille haleista ja kaikesta muusta, ihanaa porukkaa täällä :hug:

tinii :hug: voimia, puhumisesta vois tosiaan olla apua jos susta tuntuu että pystyisit meneen jonnekkin, saisit selvittää kaikki surut jonkun ihan ammatti-ihmisen kanssa, mutta koita tosiaan jaksaa, alhaalta on vaan yks suunta =)

emik onnittelut oksetuksesta :LOL: sehän ilmasee vaan et kaiken pitäis olla hyvin ja kyllä se viikkoluku kasvaa päivä päivältä niinkuin repallakin

hiidillä siis vielä jännitettävää, hui saako silti puhaltaa +++++ :whistle:

olo on juu paljon parempi, nyt vaan alko pelottaan että miks toi tuhru ei lopu, kun lääkäri sano että jos se jatkuu 3 viikkoa niin sit takas tutkittavaks ja ens ke tulee 3 viikkoo , no ei kai se auta kun ootella ja katsella
toivottavasti se ovis ei ollu alkuviikosta, en kyl usko, mutta täällä on ollu niin hiljasta makuuhuoneessa, tai hiljasta ja hiljasta kun poika on huutanu, mutta siis sen takia juuri ei oo yritystäkään ollu ja nyt mieskin on kipeenä eli hiljasuus jatkuu.........ehkäpä se taas tästä kun parannutaan
Huomenna lähdetään hakemaan sitten pikkukoiraa, tuun taas teiän juttuja lueskeleen heti kun ehdin, mutta hyvää viikonloppua kaikille

nii tuulenpuuskalle onnittelut kp ykkösestä =)

ja toivottavasti danjuskan olo helpottaa :hug:
 
Täällä taas, nyt jo hieman etäisyyttä osaan ottaa, käyn enää 3 kertaa viikossa :LOL:

Ompa paljon tapahtunut, en varmasti muista kaikkea juttuja joita haluaisin kommentoida :ashamed:

Emik, Viuhtis, Repa nyt ainenekin plussanneena, paljon onnea ja vauvaliimaa, ja muille plussaneille myös!!! bd että kaikki sujuu hyvin!! Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!!

:hug: tädin uhreiksi joutuneille, varsinkin Tinii, koitahan jaksaa siellä!! LA ja kaikki se sotkee varmasti ajatukset. ++++++ :whistle: että kyllä se kääryle vielä teillekin suodaan, se vaatii vaan jonkin verran kärsivällisyyttä.

Mitäs muuta... mitähän Pelottaa kuuluu? Luvattiin että tämä kierto on se juttu joten onko ovis jo päällä??

(.) Huvittaa vaan kun viime viikolla hehkutin että ovis se siellä kolkuttelee niin pas....nmarjat!! limoja tuli jonkinverran ja su oli aika kovia kipuja, mutta testiin en saanut plussaa. Ti tikutin vikan ja ajattelin että olkoot, mutta eilen lämpö oli 36,1 ja limat oikeasti alkoi!! Ihan sellaista kananmunan valkuaista, venyvää ja poksuvaa kuin mikä :LOL: Tänään vielä limoja, joten ovis joko oli jo tai sitten on joko tänään tai huomenna Että itsensä tutkiminen on hauskaa :headwall: :LOL: :headwall:

Mie meen taas, mutta näkyillään... :wave:

Ainii... Myyma: en tiedä mitä sanoa... :'( jaksamis :hug:
 
Emik :flower: =) :heart: Onnea onnea onnea!! Ihanaa!! :heart:

Tuulenpuuska :flower: Onnittelut tädistä! Toivottavasti jää vihoviimeiseksi vierailuksi ;)

Tinii :hug: Jaksamista sulle!! Tiedän miten rankkaa on.. :(

).( Ovista ootellaan... :whistle: Tikut valmiina ja lauantaina alkaa testaus. Nyt jänskättää vaan se, että pääsenkö sinne tutkimukseen vai tuleeko ovis tällä kertaa etuajassa.. toivottavasti kuitenkin tulee ylipäätänsä!!! :snotty: Mä oon nyt vähän taustaillut, ottanut vähän huilia kuumeilusta. Käyn mä tääl joka päivä kuitenki päivittelemässä, et en kovin kaukana ole.. ;)
 
Iso kiitos kaikille ketutuslohdutuksista. Onneksi oma olo on jo vähän helpannut. Tinii koitahan jaksella :hug: . Vähän tuo la (tulossa) vieläkin hirvittää, koska sitä ensin ajatteli, että siinä vaiheessa olen varmasti uudelleen raskaana. No, aina ei asiat mene suunnitelmien mukaan :| .

stoppis:täälläkin jo höpöillään täyttä häkää :D . Mua hieman yököttää/närästää ties monettako päivää. No, siis syy siihen, miksi nämä oireet ovat ilmaantuneet näin aikaisin on tietysti kaksoset :LOL: . Ei, ihan totta puhuen miehen töissä on ollut jo jotain vatsatautia liikkeellä ja pidän nyt peukkuja, ettei tulisi itsellekin.

Eliisa80: mulla tuhru kesti lähes 3,5 viikkoa. Jos tuntuu, ettei millään lopu, kannattaa tarkistuttaa, ettei kohtuun ole jäänyt mitään, minkä takia vuotaisi.

Tuulenpuuska: onnittelut tädistä! Toivottavasti jää viimeiseksi vierailuksi pitkään aikaan :) !

aurinkoenergiaa: sieltähän saattaa oikeasti tärpätä kaksi yhden sijasta :) .

Miikkis: onnea matkaan! Toivottavasti tärppi käy :D .

Epskepsille kanssa onnea matkaan!

Ja Emikille tosi paljon onnea plussasta!!

Itse tilasin pari päivää sitten kasan ovistestejä. Että ensi kierrosta pääsee vähän ajoittelemaan paremmin. Se siitä, että vauvahaaveet olisi unohdettu. Onneksi aina ei ole se paha päivä, nyt taas uudella innolla eteenpäin.

Hauskat loppuviikot kaikille. Taidan tulla seuraavan kerran kirjoittelemaan ensi viikon puolella, mutta kirjoituksia kyllä käyn lukemassa viikonlopun aikana. :)
 

Yhteistyössä