Irtosora Mut pitää tuo paikkansa jos kierto on tasan 28 pv et se ovis on 14vrk kuluttua kp1:stä
Sekoitan vielä vähän sun päätä ja sanon et se ovis voi olla myös 10-16 pv ennen seuraavia menkkoja
et sekin on yksilöllistä, et ei ole aina tuo 14pv..
Menitkö nyt ihan sekaisin..?
Et vanhaksi sitä saa elää ennen kuin kaik ihme jutut naisen kehosta oppii itekään, et miettikää sit miten ne miehet muka meistä mitään tajuu..
Äitee Toivottavasti ois enneuni
ja heti kyllä pitää tulla kertomaan kun se toteutuu =) :heart:
Myymä
Paljon voimia sulle huomiseen!!!!
Gatsu Hyvä että alakerta kunnossa =) Toivottavasti Terot nyt tepsivät ja pian tärppää! :heart:
Tuulenpuuskalle iso plussatuulenpuuska täältä +++++++++++++++
Emik sehän se mun ongelma onkin kun en omista mitään seurapiirirakkoa ja tuollainen 4 tunnin pidätteleminen on ihan täysin mahdotonta.. :ashamed: Mun pitää saada sellaiset testit joihin saa heti herättyä ruikkasta
Ei noi edellisetkään olleet sellaisia mut gynen luvalla niihin pissin heti aamutuimaan.
Sulla on niin lupaavan kuuloiset oireet että ihme jos sitä plussaa ei tule! Toivottavasti miehelläsi on oikeat aavistukset. Täältä vielä ++++++++++++++++++++++++
:heart:
Stoppis ou jee, niin sitä pitää!!!!
Heti kun vanhukset ja lapset häipy saunaan niin ....
Tärppionnea!! :heart:
ON On jokseenkin vetämätön olo kun tuli vähän veettyy latinosia oikein urakalla..
Mut oli kyllä kivaa!
Mielikin on ihan jees vaikka toisinaan tulee hetkiä että vois vaik ampuu jonkun ihan huvikseen
mut onneks ne menee sit pian ohitse..
Nyt ei sitten muuta kuin sitä oviksen oottelua ja toivon mukaan se nyt sitten tulee tässä kierrossa, kun mähän olen päättänyt nyt tästä kierrosta raskautua. :heart: Et paree ois oviksen tulla!! |O