km:n jälkeen kuumeilevat...

Mä olen potenut poskionteloitani, niin että on tämä kommentointi nyt vähän kärsinyt :ashamed: :snotty: Onnea Viuhtis ihanista uutisista :heart:

Viime yönä valvoin monta tuntia kun koski niin kovin vasempaan poskeen ja hampaisiin :'( Otin sitten lopulta Buranaa, mutta toooosi hitaasti se toimi. (pitkään kyllä mietin, kun sehän voi estää ovulaation... mutta toivottavasti se meni jo... ei kai sillä ole vaikutusta kiinnittymiseen :/ ) Panadolista ei päivällä ollut mitään apua vaikka tonnisia vetelin :( Yöllä olikin ihan veristä se lima mitä niistin :x Mutta joskohan se nyt olisi taittunut, kun ei enää koske juurikaan ja limakin on vähemmän värikästä. Ihme tauti, kun ei ole nuo poskiontelot silleen tukossa olleet, vaan lima on tullut helposti niistämällä pois, mutta on sattunut kyllä poskiin ihan urakalla :eek: Noniin, välillä yläpäänkin lima-asioita :LOL:

Ja niistä alapään lima-asioista vielä sen verran, että alan kyllä kallistua siihen, että ovis oli viikonloppuna ja toivon että se siitä nappasi :) Nyt on kyllä tämän viikkoa ollut sellainen ei-seksiä-kiitos-olo, jonka minä yhdistän oviksen jälkeiseen aikaan. Ja eikun odotellaan...

Kaikille yhteisesti :hug: ja kaikille tärppionnea ja ++++++++++ :whistle: meidän jännääjille :wave:
 
Ekaksi.... VIUHTIS: Aivan sika mahtavaa!!!! Paljon onnea pikkuisen puolesta, vauvaliimaa kilokaupalla sinne että nyt pysyy mukana matkassa :hug:

Tinii ja Emik: ++++++++++ :whistle:

aurinkoenergiaa: Hieno juttu että kutsu kävi! Toivottavasti saatte kaiken avun minkä tarvitsette ja lopputulos kruunaa kaiken! Miulla kanssa syksyllä edessä sama juttu jos ei nyt onnaa...

Pulttis: Ihanaa, että jakselette jo paremmin. Nyt vaan lepäät että tilanne paranisi entisestään :hug:

Epskeps: Anna sen tädin nyt oikein nauttia täysin rinnoin vierailustaan, koska sen jälkeen se potkaistaan siperiaan eikä takaisin ole tulemista seuraavaan vuoteen!!! :saint: :LOL: Samoja ajatuksia täällä Janin ja Marin vauvasta myös :wave:

(.) Se kysymys... Ihan käsittämätöntä, tänään siis kp 12 sain ovistestiin jo viittä vaille tasavahvat viivat eli ovis lähestyy. Tekisittekö uuden testin jo illalla vai aamulla? Pientä nippailua on, paha olo on ihan kaamea, vuoto aika normaalia... Meikä on niiiiin innoissaan täällä!!!!
 
Huomenta...

aurinkoenergiaa: tuo kuulostaa kyllä keltarauhashormoni-häiriöiltä kuten Epskepskin arveli. Toivotaan että kyse on siitä ja saat hormonit ojennukseen ;)

Miikkis: Nyt pistätte peitot heilumaan jokaisessa mahdollisessa välissä ;)

idiootti-vätys-säälittävä-kärsimätön-urpo menin ja tein testin tänä aamuna ja täysin kirkkaan puhdas negahan sieltä tuli! Kyllähän mä tän TIESIN, mutta miks sitä silti tipahtaa tälleen?!? Sunnuntaina pitäis tädin tulla ja ovis oli tasan 10 päivää sitten.. Viimeksi kun olin raskaana, niin samaisena kiertopäivänä näytti jo haamua eli en sitten ole raskaana vieläkään. PASKA! En nyt nätimmin osaa sanoa. Sais se tädin kuvatus sitten tulla jo. H****tiäkö se sitten enää matelee jos kerran matkalla on jo.. ottais sitten moottoritiellä ohituskaistan käyttöön ja vetäis kahtasataa perille asti!!!
 
Emik: Et todellakaan heitä nyt kirvestä kaivoon. Jokainen kierto on erilainen, hormoonien määrä eri. Se että vaikka sait silloin jo tässä vaiheessa haamun ja nyt et, niin ei tarkoita ettet voisi olla raskaana. Nyt yrität vaan malttaa mielesi ja testailla vasta alkuviikosta, koska se tätihän ei tule ennen sitä :attn: :attn: :attn:

Yritetään raksutella, mutta mies on niin ujo että ei varmaan keppi nouse jos anoppi on saman katon alla... Pientä haastetta juu! Täytyy ajaa porukat vaikka sienimettään huomenna :LOL:
Tää on käsittämätöntä, mulla ovis vasta kp 17-19 normaalisti, miten voi olla näin ajoissa... :attn:
 
Yhdyn Emikin sanoihin! Minäkin pässi menin tekemään sen testin ja nega paukahti tähänkin osoitteeseen..
Toisaalta ei kp:t ole täynnä joten ei koko toivo ole menetetty ja hyvä juttu tässä tosiaan oli se etten tippunut niin pahasti tänään ja nyt odottelen tätiä ja jos toisin kävis ni oisin über positiivisesti YLLÄTTYNYT!!! Mutta tätiä odotellessa..

Varasin meille ens viikonlopuks ruotsinristeilyn pe-su kun meillä on lauantaina vuosipäivä :) En oo ruotsissa käyny ainakaan viiteen vuoteen joten tosi kiva mennä pitkästä aikaa!

Kiitos puhkuiluista :heart:
 
Emik ja Tinii voi harmistus että negan kehtasi paukauttaa :/ Mutta toiveita on niin kauan kunnes ferrari kurvaa paikalle, joten eihän vielä masennuta! :wave: Itekkin tein viimeksi eka negan ;)

Miikkis ei kun vaan hommiin ;) Menkää vaikka saunaan yhdessä, ei se anoppi sinne tule vaklaamaan... :whistle:
 
Oi Viuhtis ihania uutisia! :heart: :heart: Paljon onnea ja vauvaliimaa matkaan! Tämä masuasukki pysyy kyllä nyt loppuun asti kyydissä!

Emikille ja Tiniille pahoittelut testin tuloksesta. Mut vielä ei tosiaan ole peli menetetty! Muutaman päivän päästä se plussa teille vielä pärähtää!

Miikkikselle onnea oviksen hyödyntämiseen! Hauskaa viikonloppua siis! ;)

Stoppikselle pikaista paranemista! Ja tiedän muuten tunteen tuosta oviksesta ja seksistä. Samat on fiilikset täälläkin tällä hetkellä! Viime viikolla oli ihan eri meininki. :LOL:

Mulla on nyt varmaan menossa joku oviksen ja menkkojen välinen plääh-kausi. Kaikki tuntuu vaan jotenkin niin... Ja oon ihan 100-varma, että tässä kuussa ei meille vielä onnea suotu. Mikään ei nimittäin viittaa siihen suuntaan, että olisin muka väärässä. Pikemminkin päin vastoin. Viimeks mulla oli nimittäin jo oviksesta asti rintavarustus tosi kipea ja jossain vaiheessa alkoi herumaan maitoakin. Nyt ei taasen oo oikein mitään tuntemuksia. Viimeks aloin jo tosi aikasessa vaiheessa juoksemaan vessa myös yöllä, mitä en normaalisti harrasta lainkaan. Samoin oon alkanu epäillä josko mulla on prolaktiiniarvot vielä jossain mäessä kun yhä vaan ja edelleen tihuttaa maitoa toisesta rinnasta. Et koita tässä sitten. Et mulla ainakin alkaa olla katseet jo ens kierrossa. Pitäs vaan vielä yli viikko odotella, että sinne asti päästään kun toi kierto vähän pidemmän puoleinen on ollunna. Pläääh.

Mut joo, kaikesta ja siitäkin huolimatta hyvää viikonlopun alkua kaikille. Aurinkoisia ajatuksia! :heart:
 
REPA onnea :heart:

Emik: toivoa ei saa vielä menettää, hyvin voi tulla se plussa myöhemmin, eihän periaatteessa vielä ole kp:t täynnä jos siihen 30 kattoo...

Tinii: peukut pystyssä sinullekin :flower:

ON: poika kipeenä joten aika menny aikas lailla sen kanssa eikä oo itteensä kerenny pahemmin tutkimaan. Edelleen yölliset vessareissut, päivällä sen 100 kertaa käyn vessassa, flunssa oireita, lämmöt korkeella (mutta mulle ne tippuukin vasta kp2) tissit on oudon tuntuset... silti uskon vakaasti, että täti pärähtää kylään viimeistään alkuviikosta. Eipähän ainakaan tipu niin korkeelta kun nyt jo siihen uskoo tuudittautuu, alku viikosta olisin voinu vaikka vannoa että oo raskautunu mutta en enää...

Orchid palailee taas kun saadaan kotona netti kuntoon, töissä ei oikein ehdi kirjottaa...

Viikonloppuja kaikille palstasisarille =)
 
giia
Stoppis toivottavasti paranet pian!

Emik etpä ole ainut, joka noita testejä tekee turhan aikaisin :D Mulla on vähän samaa vikaa.. Katsotaan vaan niin meikäläinen on jännäämässä testi tuloksia jo viikon päästä. Olen niin samperin kärsimätön luonne.

Täällä ollaan saatu miehen kanssa hyvät naurut. Meillä on kaksi koiraa uros ja narttu. Nyt tää narttukoira on kiimassa ja voitte kuvitella miten sekaisin toi meidän uros on. Kaiken huippuna se, että uros on todella pieni verrattuna narttuun niin se on huvittavan näköistä kun toinen yrittää ihan epätoivoisesti päästä pukille :LOL:

 
Viuhtis onnea plussasta ja paljon vauvaliimaa pienelle että pysyy matkassa mukana :hug:

Emik ja Tinii toivoa ei ole vielä menetetty,kerkiää se vielä plussaksi muuttua.

Miikkikselle mukavaa viikonloppua oviksen hyödyntämisessä ja se sauna on ihan kiva paikka ;) niinkuin Stoppiskin sanoi ettei se anoppi sinne tule...

Epskeps :hug: ja toivottavasti vuoto on jo helpottanut.



 
Huoh, täällä täti hieman rauhoittunut. Jo se eilen vääns kyllä hanat niin kaakkoon että huh huh!
Vuoto kun väheni niin oma olokin hieman koheni. :) Kumma juttu..

Stoppikselle kovasti paranemisia!! :flower: Älä liian kauan kuitenkaan tuota poskionteloa kuulostele vaan mene lääkäriin. Multa on kerran poskiontelot (kumpikin) puhkaistu ja ei ollu kivaa ei.. :kieh: Mut eivätpähän ole sen jälkeen vaivanneet.. *kop kop kop*

Emik ei vielä kirveitä kaivoon!! Niinkuin mä tuossa aiemmin kerroin niin esikoisestani plussasin vasta kun menkat oli viikon myöhässä, joten toivoa on sullakin vielä!!! :saint: ++++++++++++++++++++++ :whistle: samoin Tinii ++++++++++++++++++++++++ :whistle:


Miikkis sit ajaa ne porukat hus pois sienimettään että voitte siellä pistää peitot heilumaan
 
Miikkis vain sitten äkkiä raksuttelemaan anopista huolimatta! :D

Emik ja Tinii, toivottavasti aikaiset negat vielä muuttuvat plussaksi! Toivoa on tädin saapumiseen asti, eli hännät pystyyn! ;)

Toivoin (ja ehkä uskoinkin) niin kovasti näkeväni sinut Epskeps tuolla plussaajien puolella, kun tulin takaisin, mutta ei sitten niin ollut käynytkään... :( Toivottavasti pian onnistuisi, siis vaikka heti tästä alkaneesta kierrosta!

Ja sitten suuret kiitokset kaikille :) :ashamed: Otan mielelläni vastaan kaikki toivotetut vauvaliimat, tarrasukat ja sinitarrat, niistä täytyy olla apua!! Pyörin täällä teidän kanssa vielä jonkin aikaa, vaikka saatankin yrittää tuonne odottajien puolella olevaan km-pinoon kurkistella. Se vain tuntuu vielä niin kovin pelottavalta... :| Vaikka ei kai tässä mikään stressaus auta, kaikki menee niin kuin menee. Mutta ei sitä silti hermoilematta voi olla!! :kieh: Ehkä tämä tästä, jos saadaan viikkoja kasaan ja päästään ultraan asti. :whistle:
 
perstaita!

huomenna vielä töitä ja sitten kaksi vapaata =) Tänään olikin töissä aikamoinen katastroohvi :eek:

Nyt oon sitten ihan yssikseen kotona.. poika ja mies lähti junalla kohti mummolaa :| tuntuu niin hurjan hiljaselta! Noh, huomenna perässä ajelen.

Viuhtikselle
suuren suuret onnittlut ja vaaville rutkasti jarruja mukaan!

Tinii ja Emik: Älkäähän vielä luovuttako :hug:

Aurinkoenergiaa:Hyvä että pääset tutkimuksiin. Toivottavasti noihin häiriöihin löytyis syy ja tulos ois hedelmällinen :D , :hug:

Täällä ei mitään.. vuoto on muuttunut valkkariksi.. menkkojen soisin jo saapuvan :whistle:

Koiran kans kävin äsken lenkillä ja mukavasti raikas syysilma virkisti. Nyt on uunissa tuli että ei ole ihan kylmä mökki kun sunnuntaina takas tullaan.

käyn varmaan vielä illalla kuikkimassa useaan otteeseen täällä mutta silti toivottelen jo kaikille oikein mukavaa viikonloppua!! :wave:
 
kiitos teille TAAS!!!! :heart: :heart: :heart:

juu elikkä tyhymä kysymys lähtee taas: keltarauhashormoonista.
Eli miten se niin pääsee vähenemään yhtäkkiä? km:ko sen vähensi? vai siitä johtuen km?
Kertokaa minulle pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :heart:

Kyllä te ootta niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihania...ku mulle tulee AINA niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä mieli ku käyn täällä... :D
 
Aurinkoenergiaa onko sulta mitattu sitä progesteroniarvoa? Multahan se just viime viikolla mitattiin, yksityisellä. Sun kannattaisi noiden vuotohäiriöiden takia kyllä hakeutua gynelle ja selvitellä siellä mistä ne johtuu. Voihan ne johtua ihan jostain muustakin. Tuo progesteroni arvo mikä minulta otettiin, se kertoi siitä että onko tapahtunut ovulaatio. Keltarauhashormoni tuottaa tuota progesteronia, jolla on sitten myös jotain tekemistä limakalvojen kanssa ja mielestäni jos sitä on liian vähän ei raskaus voi onnistua :( Mut nyt varaat ajan lääkärille, tai siis heti maanantaina ja lähdet selvittämään noita kiertosotkuja. Uskon että kaikki kääntyy parhain päin :heart: :hug:
 
:heart: :heart: :heart: Ihanaisia plussauutisia useammalta suunnalta -onnea :heart: Antaa toivoa, että jos sitä itsekkin jonain päivänä...

:hug: kaikille sitä tarvitseville...

ON: Täällä kahisutetaan lakanoita ahkeraan eli taas elellään niitä päiviä. Ovis kylläkin vasta tulollaan eli vielä ei selkeitä tuntemuksia.

Pitänee tännekin nolona kertoa miten hätäännyin tänään. Kävin siis 6.9. kystakontrollissa, joka ilmaantui km: n jälkeen. Kuten aiemmin kertoilinkin, mutta pienenä kertauksena, oli tuo vuotanut pois eli siltä osin homma klaari.Lekuri laittoi vielä varmuuden vuoksi lähetteen labraan CA12-5 kokeeseen(ei kertonut tälle maatiaiselle mitään) ja labrassa näytettä ottaneelta kysyin vielä, että mikäs näyte tämä olikaan. Sain vastaukseksi, että kyse on syöpämarkkereista, jotka kaikelta varalta tutkitaan. Sanoi, että ottavat sairaalasta yhteyttä VAIN jos arvoissa jotain hämminkiä.
No, tänään työpäivän päätteeksi huomasin, että oli soitettu sairaalan nrosta ja eihän tuolla polilla enää vastattu. Kaamee tilanne kun tiesi mitä tutkittiin, jotain muutoksia eikä ketään ollut kertomassa mistä kyse :/ Soitin osastolle jossa hoitsu sanoi, etteivät löydä mun tietoja ja pitää palata ma: na asiaan :eek: Kauhia soittorumba seuraavaksi vanhemmille ja kaverille et nyt se sitten osu syöpäkin kohdalle... Onneksi patistivat mua soittamaan uusiksi osastolle ja vaatimaan päivystävää gynen lääkäriä kertomaan tulokset. Lääkäri soitti myöhemmin takaisin päin ja arvoissa vain pieni kohouma eli 43 kun raja-arvo on 35. Vähän ehti iskeä shokkia päälle ennen kuin selkesi ja olisin varmasti maannut sängynpohjalla viikonlopun yli. Tulossa kuitenkin kutsu seurantaan eli toisilla naisilla saattaa tuo lukema olla pysyvästi koholla, saattaa mun viitata endometrioosiin, tulehduksiin ja pahimmillaan syöpään.
Lääkäri kuitenkin lohdutti ettei mitään syytä huoleen noilla lukemilla ja vauvahaaveet jatkukoon :)
Pitäisi varmaan olla rauhottavia laatikossa tällaisten ylivetojen varalta ;)
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Margherita...............KM 08/07..............................KP 7/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 8/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 9/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 13/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 13/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 16/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 19/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 19/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 22/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 22/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 25/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 29/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 34/28-40

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 4/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 10/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 19/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 29/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 29/28-30

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 6/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 10/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 18/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 22/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...16/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Dulle, huh sentään! :eek: Varmasti moiset säikäyttää ja pahemman kerran! Toivottavasti kuitenkin kaikki on hyvin
Toivottavasti ne teidän kahisevat lakanat siellä tietävät plussaa tästä kierrosta


).( Eip ihmeempii.. Oon vaan niin iloinen kun tuo vuoto tänään tokeentui. Pelkäsin ihan oikeesti et jos tänään vuotaa vielä samaan malliin kuin eilen, niin vuodan kuiviin
Nyt ei sitten muuta kuin ootellaan taas sitä ovista. Pitäis niit testejäki hommata, mut en ole vieläkään keksinyt että mitä testejä.. Vinkkailkaas mitä testejä itse käytätte :attn: Onhan näist aiemminki puhe ollut, mut ei tällänen vanha lahopää mitään muista..


Mukavaa viikonloppua kaikille ja antakaas ovistelijat patjoille kyytiä!!!
ja piinaajille iso plussatuulen tuiverrus täältä ++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:
 
Voi vitsit minkä "hymiön" olet kehittänyt jostain!! :LOL: :LOL: :LOL:
Tosiaankin patjoille kyytiä! :D

Mä olen ollut vähän out näistä kuvioista tän viikon, jotenkin ollut niin kiirettä, joka ilta menoa. Onnea plussanneille, sen verran täytyy ehtiä kirjoittaa. =)

Tänne ei kuulu erikoista, ei vieläkään tättärää näy, km:sta reilut 5 vkoa. Vähän tylsää tää odottelu... :|

Öitä ja viikonloppuja kaikille!
 
Dulle: Huhhuh,olis meikäl'äinenkin mennyt aika paniikkiin,onneks ei mitään vakavempaa.... =)

Aurinkoenergiaa:
Mullahan kaikki lähti käpälästä nimenomaan km:n jälkeen,eli kai ne keltarauhashormonit voi "kadota" yhtäkkiä...Mulla rupes kierto vaan tasasesti pitenemään... ja kaikenlaisia tuntemuksia,kipuilua ja pahoinvointia alko esiintymään kk oireena. Mulla se ei onneks ollut sitten mitään kummempaa.
Hyvä että pääset tutkimuksiin.hormonit varmaan vaan heilahtelee :)

Epskeps,onneks täti on hellittänyt,sulla ei selkeesti oo ainakaan hormonienpuutosta =)

täällä hän edelleen notkuu
:ashamed: Ei mitään kummempia oloja,rinnat painaa tonnin :D Kumman rauhallisena päivä kerrallaan...
Tuntuu toi odotuspuoli vielä vieraalta,vaikka sinne kurkistelinkin...
Oon niin kiintyny teihin :D

Kaikille onnea ovispuuhailuihin ja plussatuulosia!!!!! :heart: :heart:
 
Dulle olipas kokemus, varmasti säikäytti! :eek: Mutta nyt vaan lakanoille kyytiä :wave:

Tuulenpuuskalle tsemppiä odotteluun, toi on niin ärsyttävää odottaa niitä ekoja! :hug:

Hyvä että Epsulla vuodot vähän hellittäneet :) Noista tikuista en tiedä mitään kun en ole koskaan käyttänyt.

Toivottavasti aurinkoenergiaa kiertohäiriöt selviää, toi on kyllä tosi ikävää, kun haluaisi niin sitä raskautta ja sitten täti kettuilee :hug:

Kiitos kaikille paranemis-toivotuksista :hug: Täällä ei tänään ole sattunut enää poskeen, saas nähdä onko se vielä eilisiltaisen särkylääkkeen ansiota vai joko hellittäisi... Meidän piti lähteä tänään Mammuttimarkkinoille metsästelemään yhtä ja toista, mutta mies oli työporukalla vähän lietsussa, joten saas nähdä :headwall:
 
Dulle mää oisin saanu sydärin tollasesta! minähän olen LT elikäst LuuloTautinen ja mulle riittää, että löydän musteläiskän kädestä ja olen heti tarkistamassa, että mulla on elintestamentti tehtynä. onneksi sulla oli järkeviä läheisiä, jotka patisti vaatimaan tietoa. toivon, että olet kunnossa =)

epskeps hyvä, että pysyt keskuudessamme, että muutu rusinaksi ;) eikä, kun osanottoni ylitsevuotavasta tädistä. varmaan kaikki tiedämme senkin olotilan, ja miten järkyttävän heikoksi se olon tekee. mulla siinä kohtaa loppuu aina aivotoimintakin, kuten usein muutenkin menkkojen aikaan. tulee vaan niin perkuleen hidas olo. onkohan muilla samaa..?

tuulenpuuska 1. km:n jälkeinen täti lähti täältä keskiviikkona, joten olisko se tulossa VR:n välineillä, kun ei oo sun luo vielä ehtinyt?? ;) toivottavasti se vaihtaa vähän luotettavampaan kulkupeliin ja saapuu luoksesi =) tädillä selvästikään ole gps:ää, kun harhailee vääriin osoitteisiin jatkuvasti! kerätäänkö kolehti?

repa haa, onnellista odotusta sulle! :flower: toivonmukaan-tuleva-herraisäkin tossa naureskeli, kun hehkutin sille, että NIIN moni mun tsättisiskoista on raskaana :D
(toivottavasti toivonmukaan-tulevan-herraisän nimi muuttuu hyvin pian tulevaksi-herraisäksi, koska toi litania on niin pitkä kirjottaa... *huokaus*)

stoppikselle lisää paranemistuulosia, ja pikaista Mammuttimarkkinaa =)

omasta navasta ei sitten mitään, paitsi että nyt alkaa perinteinen lauantain työleiri. koska me opitaan, että kandee siivota vähän joka päivä, niin ei tarvii viikonloppuna raataa otsa hiessä?
 
Heippa misut!
Kiva kuulla että Epsillä vuodot kohta lakkaa, stoppiksella flunssa hellittää ja dulle selvis säikähdyksellä.

Epskepsille tiedoksi että mä olen aina tilannut Advancen herkkiä osoitteesta www.kotitestit.com Maksaa 10kpl/13 ? tai 20 kpl/25 ?. On olleet hyviä testejä joten voin suositella ;)

Piti vaan nopeesti tulla kertomaan omastanavasta, että mulla on ollut ihan järkyttävän huono olo tänään aamusta asti. Sellanen tuttu öklötys... Huh, mutta en uskalla kyllä vielä mitään toiveita alkaa elätellä koska eilen se testi näytti tosiaan negaa. Niin ja olin aamulla jumppaamassa ja kesken jumpan tuntui ihankuin olisi täti saapunut housuun rytinällä, mutta se olikin väärä hälytys ja kyseessä oli valkkari-lorahdus.. HUH! TIEDÄN, että nää kuulostaa NIIN hyviltä oireilta, mutta se eilinen nega kyllä kummittelee niin vahvasti etten uskalla edes pienesti toivoa....
 

Yhteistyössä