km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiitos tsempeistä! On tosiaan tylsää odotella ekaa tätiä. irtosora, täytys tosiaan varmaan kerätä kolehti tädin gps:ään. :LOL: Täällä kukkii hyvä huumori, olette ihania kaikki! :hug:

Toi Dullen kokemus oli kyllä kamala. Huh, oisin kans saanu sydärin. Kuvittelisin heti kaikkein pahinta tollasesta.

Emik, toivotaan parasta! Kuulostaa tosiaan raskausoireilta! Peukut pystyssä täällä...

Mä olen vain kerran kokeillut ovistestejä enkä saanut niillä tulosta aikaan, siis en bongannut koko ovista. Ehkä sitä ei tapahtunutkaan sillä kertaa. Tuosta on jo aikaa. Sen jälkeen luovutin, jotenki tuntu liian stressaavalta testailla. Ovuloin jos ovuloin... Oon ainakin joskus ovuloinut kun on kaks lasta ja kaks km:a.

Eipä uutta täältä vieläkään, joten Tuulenpuuska vaikenee.

Viikonlopun jatkoa!
 
Sateista ja sekavaa lauantaita =)

Stoppis, hyvä, että alkaa olotila helpottamaan!!!

Emik, kuulostaa kyllä lupaavan hyvältä nuo sun oireet!! :heart: Elättelen täällä toiveita sun puolesta.

Dulle, oli varmasti tosi pelottavaa.. Onneksi raja-arvo on ylittynyt vain vähän. Tsemppiä!

ON: Tietääkö kukaan viisaampi, voiko kysta (joka löytyi ultrassa km:n jälkeen) vaikuttaa raskaustestin tulokseen? Kun nyt on asiat niin omituisesti (milloinka ne ei olisi tässä kropassa), että aloitin Terolutit käynnistämään menkkoja ja aattelin huvikseen pissiä tikkuun (koska se on mun lempiharrastus). Nyt sitten sain r-testiin haalean haamuviivan enkä tiedä yhtään mitä ajatella. Yksiäkään kunnon menkkoja mulla ei ole ollut kesäkuisen km:n jälkeen, ainoastaan 3 päivää tuhrua 3 viikkoa sitten.. 3,5 viikkoa on siitä ultrasta, missä ei kohdussa näkynyt mitään, eikä oviksestakaan ollut mitään merkkejä. Ja miksi olisikaan, kun eihän mun pitänyt ovuloida ilman Clomeja. Ja ne lääkkeet on edelleen kaapissa, joten en usko raskauteen..... kai.
Anteeksi sekava selostus, mutta yllättäen kaikki vaihtoehdot pyörii päässä.



 
Emppu78 nyt tulee mutu-tietoa (= vastuu on lukijalla ja mua ei voi vetää vastuuseen kirjoituksistani) eli mulla on kysta vasemman munasarjan lähettyvillä, ollut tsiljoona vuotta jo, ja se, mitä mulle on siitä selitetty, ei kyllä todista sen puolesta, että se mitenkään voisi vaikuttaa raskaustestin tulokseen, vaikka se olisi missä kohtaa kehoa. sillä eihän kai kysta raskaustestin tulokseen vaikuttavaa istukkahormonia voi erittää? summa summarum, jos sun raskaushormonitaso on ollu nollilla (tai missä sen nyt pitääkään olla) km:n jälkeen, niin tämä umpitavis veikkais, että sää oot raskaana? (mikä olisi vallan ihanaa!) sanokaa nyt joku muukin jotain :D
 
Kiitos irtosora, juuri tällaista täsmällistä mutu-tietoa haenkin =)
Ei mullekaan olisi tullut mieleen tuollainen, mutta aconin testiohjeissa jotain siitä luki.. Mutta samanlainen haamujenhaamu (mikä sekin on..) tuli apteekin omalla testillä.
Pähkäilin myös, että voiko sitä hormonia olla vieläkin kropassa km:n jälkeen hiukkasen, vaikka terkkarista antoivat tulokseksi negan silloin yli 5 viikkoa sitten.. mutta kun siinäkään ei testattu arvoja, ainoastaan onko pos/neg.
Ja hulluus senkun jatkuu :D
 
Emik voi vitsi bd bd :D jännään sun puolesta +++ :whistle:

Emppu78 oon kyllä ihan samaa mieltä kuin irtosora, että ei kai se kysta nyt mitään istukkahormonia pysty tuottamaan!!!!!!!! Ja kun kerran on ollut nega km jälkeen, niin ei voi muuta sanoa, kun että VAU!!!!! :D Siis mitä siinä luki siinä aconin testiohjeessa? No anyway, pidän sulle ihan hirveesti peukkuja että vahvistuisi nyt kunnon viivaksi tuo :hug: se olisi tosi ihanaa!!!!

Mä taas ihmettelen että josko se ovis ei ollutkaan viime vkl, kun nyt taas vähän olis noita himotuksia ja limotuksia... :ashamed: :whistle: Otappa tästä nyt selvää :LOL: No täytyy varmaan mies vietellä tuolla saunan puolella, kun ollaan nyt mummolassa :D
 
Stoppis, mukavia saunahetkiä himotuksineen ja limotuksineen :D

Heitin sen ohjeen jo menemään, mutta siinä oli maininta, että väärän positiivisen tuloksen voi antaa tietyt sairaudet, mm syöpä ja munasarjakysta. En muuten olisi edes ajatellut tosiaan asiaa. Joka tapauksessa oli mikä oli, ei se heti selviä.. Hullulla vaan kun on muitakin hullun oireita, väsyä, lämmöt koholla, tissit kipeenä.. joten ainakin menkat varmasti lähestyy, jos ei muuta.
 
dulle onneks oli vaan säikähdys, kyl mäkin olisin jonkun paniikkikohtauksen saanu tossa tilanteessa, mutta hyvä kun selvis..

emppu jos on testi lääkärissä negaks todettu niin kyllä vähän nyt vois toiveet nousta, mutta jos vaikka soitat lääkäriin ma ja pyydät verikokeen, siitähän näkee varman tiedon, toivotaan parasta =)

täällä on taas pari päivää ollu mieli maassa kun ei tunnu mistään tulevan mitään, juu se kunnon vuoto kyllä hiljeni mutta tuhrutus jatkuu edelleen, loppuis nyt että pääsis taas uudestaan yrittään. mites muilla joilla on ollu ihan alkuraskauden km, kuin kauan jatku vuoto? epäilisin omista olotiloistani et tää olis menny sillon viikkoo ennen sitä lääkäriä, eli noin 6 viikon alussa ja nyt on vuotanu sen kolme viikkoo....
pitkän aikaa on ollu sellanen tunne et varmasti me kolmonen saadaan, mutta nyt on tullu pelko että entäs jos ei sittenkään, mutta toivottavasti se johtuu vaan just tästä ettei tiedä missä mennään kierron suhteen ja sit siitä että kuulin taas yhen vauvauutisen ja taas tullu silleen tosta vaan, niin ne toiset :headwall:
ja poikakin on taas kipee joku kauhee ihotulehdus naamassa, ihan ihottumalla, antibiootit sai, toivottavasti auttaa pian
jokatapauksessa hauskaa viikonloppua kaikille ja yritän ittenikin kiskoo tästä suosta taas ylös :wave:
 
Aamulla haamu ja iltapäivällä kp1, en oikeesti enää ollenkaan ymmärrä tätä mun kroppaa :eek: :headwall: |O eilin illalla tuli maitoakin rinnoista...

Ens viikolla meen lääkäriin, ettei ne kystat oo tullu takasin ja sekota tota hormoonia ihan kunnolla. Elikkäs kuten joku kysy, munasarjakystat saattaa nostaa hcg tasoa niin, että näkyy testissä. Mulla oli 5 vuotta sitten ja kyllä anto positiivisen r-testin vaikka en sillon edes nähny alastanto miestä puoleen vuoteen :LOL: etten tosiaan pystynyt olemaan raskaana.

Ei nyt jaksa muuta, ja mä taidan nyt jäädä tän kierron ajaks vaan taustailijaks en jaksa palstailla ku ei kotona edes netti pelitä...

Plusstuulia kaikille +++++
 
myymä
Saisinko liittyä seuraanne.. vaikka emme voikaan vielä toviin yrittää uudestaan...
Meitä on kohdannut eilen suuri suru... Pieni masuasukkini todettiin menehtyneeksi viikolla 13+0. Tällä hetkellä viikkoja 14+5 ja ylihuomenna olisi käynnistys... Olo on kamala. En olisi mitenkään voinut kuvitella, että se sattuu omalle kohdalle, vaikka tottahan se on ettei sitä kukaan kohdalleen halua tai voi kuvitella..
Oireet hävisivät jo pari viikkoa sitten, ja paino alkoi tippumaan. Masu pyöristyi aikaisin mutta myös lähti vetäytymään takaisin.. Epäilykseni sai lisää aihetta neuvolasta, jossa emme saatu enää sydänääniä kuuluviin...
Tätä tuskan määrää ei voinut edes kuvitella etukäteen.

Olen siis 22vuotias äiti Vantaalta. Esikoistytär 2v5kk. Luojan kiitos meillä on hänet.

Myymä
 
Varoitus!!!
:attn: tulee vuotojuttuja :attn:

taas omaa kroppaa...anteeksi jo etukäteen: eli ma iltana alko menkat ja ti ke vuoti, to oli välipäivä ja pe alkoi taas vuotaa ihan normia menkkavuotoa . illalla oli oikeestaan jo loppunut ja tänä aamuna sitten pöllyteltiin peittoja, niin arvatkaas aloin vuotaa "tuoretta", kirkasta verta....
tää on kyllä jo outoa...
no päivän kuluessa muuttui taas sellaiseksi loppumenkkavereksi, mutta outoa...
yleensä vuodan 2 pv ja sitten on 1välipv ja sitten yks loppuvuotopv ja siihen loppuvat...

Toivottavasti on vaan hormooniheittely... :/ :eek: :eek: :( :( Alkaa pelottaan...
 
Eliisa80 :hug: kyllä oli mullakin tuossa ei-niin-kauan-sitten noita pelkoja että entä jos ei enää saadakaan yhtään lapsia... mutta nyt taas on toiveikas olo :wave: Onhan se onnistunut ennenkin, joten ei ole mitään syytä olettaa etteikö se onnistuisi vielä uudestaankin. Ja nyt kun on huono kokemus alla, niin ei kyllä ole kovin todennäköistä että sama toistuisi heti uudestaan!

Orchid pahoittelut tädistä :hug: tuo on julmaa, että saa ensin haamun ja saman tien kun on toiveet nostettu, niin ne romuttuvat :( Ja tuo kysta asia on kyllä kanssa aika julma! Ajatella jos ei ole tietoinen kystasta ja saa sitten plussan, joka paljastuukin kystaksi :eek: Voi ei! Toivottavasti Empun haamu olis sitä itteensä eikä mitään kystan jälkeisiä!!! :hug:

myymä olen tosi pahoillani :hug: Tervetuloa joukkoon, täällä on ihan mahtava porukka, josta itse ainakin olen ammentanut tosi paljon! :heart: Voimia kovasti maanantaille! :hug:

aurinkoenergiaa olen ihan varma, että mitään syytä pelkoon ei ole :hug: Kyllä mullakin saattaa joskus menkkojen loputtua kun touhuillaan, niin tulla vielä jotain jämiä, en usko että siinä on mitään kovin kummallista. :hug:

Tinii :hug: höh :( Sulla oli niin lupaavan kuuloista :( Olen tosi pahoillani että se tättähäärä sinne eksyi :hug:
 
Orchid ja Tinii
Pahoittelut tädistä :( Miten se nyt teillekin vielä jaksoi tulla kun täällä päin riehu semmoisella voimalla :kieh: Paljon onnea teille tähän uuteen kiertoon!! :heart:

Emppu78 toivottavasti se haamu kertoo vaan siitä että sulla olisi pieni masumatkaaja vaan siellä kyydissä eikä se olisi mitään kystan aiheuttamia valehaamuja. Toivon mukaan asia pian selviää parhain päin :heart:

Aurinkoenergiaa ettei se peittojen heiluttelu olisi sitten "huuhtonut" sieltä jotain vuotoja vaan pois tai jotain.. :/ Toivottavasti ei ole kyse sen ihmeemmästä :)

ON Tänään on meidän 8. vuosipäivä eli siitä on jo jonkin aikaa kulunut kun tavattiin ensi kertaa


Ihan ok mielellä täällä ollaan, johan sitä viikon päästä pääsee niitä ovistestejä taas tekemään. Toivottavasti edes niissä saa sitten plussaa ihailla.. :snotty: Emik muuten, mulla on ollut noita Advancen testejä, tilasin joskus vuosi sitten.. mut en mä niistä tolkkua koskaan ottanut :ashamed: Eivät ikänä sitä positiivista tulosta näyttäneet :/ Ois varmaan nekin pitäny tehdä aamupissistä vaik ohjeissa lukee et klo 10-20 välillä.. Mietin että kokeilen niitä Fertest:jä mitä Prismasta saa tai sitten täräytän ja ostan sen Clearbluen digitaalisen. Onko siitä kellään kokemuksia muuten? :attn: Meinaan sen plussan nyt tästä kierrosta saada.


Nyt vielä listan päivitys ja sit jatkamaan vuosipäivän viettoa. Harmi kun täti vielä sotkee ni ei viiti patjoja paukuttaa... :p
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 2/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 8/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 9/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 10/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 14/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 14/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 17/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 20/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 20/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 23/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 23/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 26/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 30/28

Haaveissa toinen

Myymä
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 2/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 5/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 11/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 20/-
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 30/28-30

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 7/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 11/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 19/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 23/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...17/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Iltaa... yökyöpeli taas täällä...

Pahoittelut Tinii ja Orchid tädistä. :hug: Tosi kurjaa tollanen. Pudotus tuli taas korkealta toiveista. :'(

Myymä, lämmin halaus sulle ja osanotto menetyksenne takia. Tervetuloa tähän upeaan porukkaan!

Epskeps, ihanaa että olet jo noin positiivisella mielellä!!! Että plussa tulee tästä kierrosta! Niin tulee, minäkin uskon niin sun kohdalla! =)

Siinäpä tärkeimmät, itselle ei vieläkään mitään uutta...

Hyvät yöt!
 
Orchid :hug: pahoittelut tädistä.. ja kiitos kun vastasit, tätä kystaa epäilinkin haamujen syyksi.

Tinii, voimahali myös sinulle!

Myymä, pahoittelut suuren menetyksenne takia.. Tervetuloa kuitenkin lämpimään porukkaan mukaan. Kuumeilet kun olette siihen valmiita. :heart:
 
myymä
Kiitoksia!

Huomenna karu koitos edessä, enkä oikein tiedä miten suhtautua. Pelottaa aivan vietävästi...
Onneksi tähän viikonloppuun mahtuu iloakin, sillä siskoni on lähtenyt yöllä synnyttämään. NYt odotan vain vauvauutisia sieltä suunnalta..
Jotain piristystä..

Tyttäreni köllötteli aamulla vieressä ja kysyi "onko se enkelivauva siellä masussa" .. Kyllä tuli taas itku. .

Näitä sivuja on SATOJA, joten yritän tutustua teihin tästä eteenpäin ja kelaan taaksepäin, jos tarvis. Älkää siis ihmetelkö jos esitän tyhmiä kysymyksiä.
Ajattelin vain kysäistä, että olisiko järkevämpää tehdä joka kuukaudelle oma keskenmenon kokeneiden pino? Tyyliin "Km:n jälkeen kuumeilevat *SYYSKUU*" jne.. Sitten aina linkki edellisiin pinoihin heti ekalle sivulle.. Kuulostipa vaikealta, vai oletteko sitä mieltä että tämä on helpompi? :)

 
myymä suuret pahoittelut ja voimia huomiseen kovasti :hug: tänne saa tulla purkamaan mieltä kaikista asioista ja kysyä mitä vaan

viuhtista olen unohtanu onnitella, mahtavaa, kaikkea hyvää tulevaan =) :heart:

tinii ja orchid :hug: tästä kierrosta sitten :)
 
Sunnuntai-aamua!

Emppu: Kunpa se sun haamuplussas vahvistuis! Pidän peukkuja!!

Toivottavasti Stoppiksella oli kivat saunasessiot ;) hihii

Eliisalle tsemppejä! Kyllä sieltä pohjalta taas noustaan.

Orchid: voi hemmetin hemmetti! ei kyllä ole reilua.. halit! :hug:

myymälle syvät pahoittelut ja tervetuloa joukkoon tummaan. Täältä olen itse saanut valtavasti tukea ja apuja. Parasta porukkaa ja tukea EVER!

Tinii: EIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! Oon tosi pahoillani. Täti osaa olla julma.. Tsemppiä sulle ihan hirveesti.:hug:

Epskeps: Mä olen aina tehnyt testin siinä puolen päivän aikoihin, ja pidätellyt jotein 3-4, joskus jopa 5 tuntia.. on kyllä tietääkseni toiminut.Mutta eihän se välttämättä kaikilla wörki samalla tavalla. Mene tiedän noista. Toivottavasti kuitenkin saat testit toimimaan ja plussat sieltä pärähtämään!

Huomasin muuten etten mäkään ole tainnut muistaa onnitella viuhtista.. !! ONNEAAA!

(.) Tätiä ei näy ei kuulu. Eilinen päivä oli yhtä äklötystä ja olin niin poikki että menin nukkumaaan jo ennen ysiä vaikka normaalisti valvon 11 asti... Mies sanoi aamulla että olen satavarmana raskaana, mutta mä en siihen vielä usko.Yö meni vähän pyöriessä kun alaselkä oli julmetun kipeä. Mun veikkaus on, että menkat on vaan myöhässä ja siks laittaa tän olotilan tällaseks. Sitäpaitsi näin viime yönä unta, että menkat alkoi rytisten yhtäkkiä kesken työpäivän niin että jouduin juokseen vessaan.. että huomista mielenkiinnolla
odottaen!
 
Myymä :hug: ja voimia huomiseen ja pahoittelut menetyksestä.

Tinii :hug: pahoittelut tädistä.

Orchid :hug: Miulla oli viime kierrossa sama tilanne sain kolme haamua ja silti täti kurvas heti kun menkojen pitikin alkaa,en tiedä et mitä noi miun haamut oikein oli.

Emppu toivottavasti haamu on masuasukista eikä kystasta...peukkuja pietään bd

Stoppis toivottavasti saunassa oli mukavaa ;)

Viuhtus Paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkua matkaan mukaan pienelle.

(.)kp11 ja miun olo jokseenkin omituinen ja ne 4pv pikamenkat oli kanssa omituiset...näin muuten unta et olen raskaana ja mietin et miten kerron sen teille etten loukkaa teitä...odotin vielä kaksosia ja miulla oli todella huono omatunto asiasta,outoja uniakin rupee jo näkemään.

Tiistaina selviää et pääsenkö töihin,pientä hommaahan se on mutta sopii tälläisen kotiäidin aamu tunteihin.
 
rentouttavaa sunnuntaita kaikille

emppu minäkin toivon, että haamu on tullut siitä, mistä pitääkin, eikä inhottavasta kystasta.

(.) en tiennyt ennen, että kysta voi tehdä tuollaista, ja nyt aloin epäillä, että elokuinen haamuplussa oliski tullut siitä ja km olis ollut vain myöhästyneet kuukautiset. mutta ei kai, sillä olihan mulla todella vahvat raskaus"oireet" viikon ajan, km:n jälkeenkin...
nyt tulee totaalista stand-uppia, saa nauraa: miten ihmeessä naisihminen voi elää näin halvatun vanhaksi ja olla näin totaalisen tietämätön siitä, miten lapsia tehdään? mä tajusin vasta eilen, miksi ovistestit on niin suosittuja... olin kuvitellut, että ovis on 14 päivän päästä kp1:sestä :LOL: eli ei juuri toisinpäin, kp1 on oviksesta 14 pvän päästä. tsiisus! onneksi emme ole yrittäneet pitkään, sillä nyt olisin ihan romuna tästä oivalluksesta :D okei, nyt naurattaa, mutta eilen kuului kyllä semmonen perkele täällä, että huhhuh. saakelin --> :xmas:
sepäs teissä tsysterit (=tsättisysterit) on tuen ja ymmärryksen lisäksi parasta, että täällä oppii koko ajan jotain uutta, josta on hyötyä itselle. olen oppinut itsestäni paljon, ja jotenkin oppinut hyväksymään paremmin, että jotkut jutut vaan kuuluu asiaan, koska ne on biologisia, ne on sitä eläintä minussa, johon en voi vaikuttaa.

tinii & orchid voi napanöyhtä tätiä :hug: pitäkää häntä pystyssä, ens kerralla sitten.

emik toivon, että unesi on väärässä! bd bd

ja äitee mikä uni :D mehän eletään pelkällä vedellä, leivällä ja plussauutisilla!! =)
 
Sunnuntaipäivää!

Täällähän nähdään unia! :D Hassu toi Äiteen uni. Täällä ei tarvii kyl plussauutisia kainostella. Toivotaan että se oli enneuni! :)
Mä näin myös kerran unta että siskoni ilmoitti olevansa raskaana eikä millään voinut ymmärtää miks se tuntu musta pahalta... tietenki tuntu, vaikka tottakai oisin sellasesta todellisuudessa onnellinen hänen puolestaan. Mut silti kirpasis.

Emik, sun uni ei saa olla enneuni! Peukut pystyssä täällä edelleen.

Irtosora, parempi oivaltaa myöhään kuin ei milloinkaan! :D On nää niin monimutkasia juttuja, että ei ihme että joitakin asioita käsittää ihan väärinpäin. Ja täällähän niitä asioita oppii tosiaan muilta samassa veneessä olevilta.

Myymällevoimia huomiseen koitokseen, toivottavasti saat hyvää kohtelua hoitohenkilökunnalta! :hug:

ON: Mulla alkaa olla sellanen tunne, että olenkohan raskaana kuitenkin. Ei minkäänlaisia tädintulomerkkejä vieläkään, vaikka km:sta on jo viis ja puoli viikkoa. Ja kolme viikkoa sitten olin tuntevinani niin selvät oviksen oireet. Silti ei varottu yhtään, jos nyt ei kovin aktiivisesti yritettykään. Alkuviikosta vien virtsanäytteen, sen raskaushormonikontrollin, siinäpä se vastaus selviää. Testejä ei satu olemaan itsellä varastossa, ja muutenki koitan olla nyt niinkuin en oliskaan. :D Siis liikoja miettimättä.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 

Yhteistyössä