km:n jälkeen kuumeilevat...

Hiidi Wau! Onnea :heart: :heart: :heart:
Vauvaliimaa rekkalastillinen sinnepäin!

Huih sinne meni viikonloppu ja ihana sellainen olikin! Hyvään väliin tuli sillä tädin jälkeen jäin tosi huonolle mielelle ja siitä on nyt pakko alkaa nousta kun ovistakin lähestytään (ovist tosinn varmaan vasta n. kp20)..

Kovia plussatuulia Epsille ja muille jännääjille ja piinailijoille :)

Täällä taustalla edelleen hiljaiseloa viettelen mutta kuitenkin juttujanne lueskelen :)


 
Voi
! Kirjoitin pitkät litaniat ja sitten sormi osui johonki näppäimeen ja kaik hävis senkun poff vaan.. :headwall: No uusi yritys...

Hiidi
Ihanaa!!! ONNEA ihan hirmuisesti!!! :heart: :flower: :heart: Nyt saat totisesti jättää tän vauvakuumeilun ja ne pilleritkin sinne laatikonpohjalle :D Tarriksii pikkuiselle!!!! :heart:


Beccy toivottavasti kaikki on hyvin
Uskotaan niin! =) Kaikilla noi oireilutkin on niin yksilöllisiä. Mä oksensin esikoistani odottaessa rv 6-16 pää jatkuvasti pöntössä :x Yksi kaveri taas voi vain vähän ihan raskauden alussa ja terveen lapsen sai. Ja onhan näitäkin jotka eivät voi ollenkaan pahoin ja silti ovat tukevasti raskaana. :) Oman mielenrauhasi takia mene sinne ultraan tarkistuttamaan tilanne. Kyllä noilla viikoilla se sydämensyke jo näkyy :heart:

Stoppis juu ei tarvii enää päätä vaivata sillä kun peruin ajan
Halusi täti ajanvarauksesta tietää kyllä miksi perun ni sanoin vaan että viivaa pukkaa testiin niin ei uskalla tulla. Soitan sitten jos ne menkat tulee ni uuden ajan. Mut ei ne tuu, ei ei ei..
Mä meinaan nyt raskautua! Näin se vaan on!! :D Ja sulle stoppis isoplussatuulentuiverrus täältä ++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Giia saako sut laittaa jo tuonne plussanneisiin..? :heart:

Omaanapaa tuossa jo tulikin, että peruin tutkimuksen kun viivaa pukkaa ovistestiin niin ei uskalla nyt riskeerata sen kanssa. Kun tuo tutkimuskin voi aiheuttaa vuotoa jonka aikana peittojen heiluttelut on sitten kielletty (tulehdusvaaran vuoksi ilmeisesti) niin ois se jokseenkin kurjaa jos ei vois peittoja heilutella ovisaikaan.. :/ Joten anti olla nyt nuo tutkimukset. Toivottavasti sinne ei tarvii edes mennä... :whistle: Tänään siis tuo ovistesti piirsi taas astetta tummemman viivan. Ei se ovis varmaan sitten eilen vielä ollutkaan, luulisin että iskee huomenissa täydellä teholla
 
Olen itkenyt viimiset 7 h, eikä missää ole mitään järkeä. Viime yönä alkoi vuoto ja kova selkäsärky, jotka jatkuu edelleen. Soitin sairaalaan, josta vahvistivat että oireiden perusteella selvä keskenmeno.

Nyt sitten yritän alkaa etsiä elämään sisältöä ja motivaatiota jostain muualta. Tämä tuntuu nyt liian rankalta, kun edellisestä keskenmenosta on vasta 3kk. En enää jaksa! Mä olen niin väsynyt ja loppu. Mikä tarkoitus tällä kaikella voi olla? En pysty ymmärtämään.. Ehkä olen ollut niin huono äiti 3,5 vuotiaalle tytölleni ettei mulle suoda enää lisää lapsia tai tää on rangaistus jostain muusta. Mulla vaan ei enää voimat riitä...
 
beccy pakko vastailla sulle kun kävin täälläkin kurkkimassa onko plussanneita ja ONNEA Hiidi :flower: :flower: :flower: :heart: !!! mutta siins beccy minä olin varhaisultrassa viikolla 6+5 ja syke näkyi selvästi. joten kyllä varmasti näkyy sullakin ja se ultra kyllä helpottaa oloa kauheasti joten mene ihmeessä jos on mahdollisuus. ja sitten noista pahoinvoinneista... mulla ei ollu esikoisesta huonoja oloja ollenkaan, ei sitten mitään ainoastaa rinnat oli kipeet, nyt pahoinvointi alko muistaakseni 6+3 ja välil oli ja on päiviä että on aivan kauhea olo ja välillä ei sitten yhtään mitään! joten älä nyt vielä huolestu. kaikki on varmastikin hyvin, mutta suosittelen silti sitä ultraa, se helpottaa niin kovasti. mutta nuo pahoinvointi- jutut ei kyl mun tietääkseni merkkaa mitään, vaikka loppuiskin yhtäkkiä. jaksuja sulle :hug:

toivottavasti epsi sun ei tarvi mennäkkään tutkimuksiin vaan nyt se plussa pärähtää!!!! :D toivottavasti :hug: mulla tuli muuten ovis samana päivänä jo kun ovistestiin tuli tummempi viiva... aamulla sai posit. testin ja yheltä päivällä alko hirvee nippailu ja viideltä tuntui terävä ja kirvelevä pistos.. se hieman sattui.. kaipa se munis irto sillon.. sen jälken ei peittoja heiluteltu joten varmasti oli ovis koska nyt pieniinpäin ollaan :heart: joten kannattaa kyl varmistella :D kuin varmaan olette tehnytkin...

voi kauheasti teille kaikille plussatuulosia puhkun ja puhallan++++ :whistle:

ps. mulla oli hiljan ekku nvla ja pikkuinen voi hyvin :heart:
t. mimmuli ja pikkukakkonen 9+2
 
Emik ei ole todellista :'( Ei riitä sanat kertomaan kuinka pahoillani olen teidän puolesta :ashamed: Mutta älä koskaan epäile äitiyttäsi! Paskoja asioita tapahtuu hyville ja ihanillekin ihmisille, niin vain on - sinä et ole tehnyt mitään mikä olisi tällaisen menetyksen aiheuttanut! Sinä et ole syypää etkä saa ikinä ajatella mitään sellaista!!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Voimia sinulle ja koko perheelle! Olet voimakkaampi kuin uskotkaan... :hug:
 
giia
Voi Emik. Olen todella pahoillani. Sua ei rangaista mistään äläkä syytä itseäsi. Suru on varmasti kova mutta kyllä se siitä helpottaa. Minä ajattelin kahden km.n jälkeen myös että mitä oo tehnyt väärin kun mua näin koetellaan. Elämä vaan on joskus todella kurjaa ja vaikeaa. Isoja halauksia miljoona ja sylintäydeltä voimia ja jaksamisia!
 
giia
Älä Epskeps laita mua vielä plussanneisiin. Testaan tällä viikolla uudelleen, niin katsotaan onko viiva vahvistunut.

Stoppis mulla on jotenkin ollut sellainen olo kokoajan, että siellä kaksi on. En tiedä mistä tuo olo on tullut. Outoa... Just miehelle eilen puhuin, että kaksi siellä on :)

Hiidille isot onnittelut!!!! :hug: :heart:
 
Voi ei Emik
Ei se saa olla keskenmeno!!! Mene nyt äippä-tai gynepolille tarkistamaan tilanne! Eivät he voi puhelinsoiton perusteella diagnoosia tehdä. Kunpa pikkuinen siellä olisi tiukasti kiinni elämänlangassa! :heart:
Etkä todellakaan ole huono äiti eikä sinua mistään rangaista! Itsekin olen moisia ajatuksia päässäni pyörittänyt kun epäonnistuminen toisensa jälkeen vai seuraa minua, mutta ei se niin ole. Meitä nyt vain koetellaan kovasti, mutta miksi, sitä en valitettavasti tiedä. :( :ashamed: Paljon voimia sinulle!!!
 
Emik suuren suuri :hug: sulle!! Yhdyn Epskepsin sanoihin täysin! Täytyy sun nyt johonki päästä tarkistuttaan tilanne!

Ja sit iloisia uutisia oli Hiidillä, aivan mahtavaa, ihanaa :heart: :heart: :flower: :flower: :heart: :heart: ! Tervetuloa odottajien puolelle!!

Hurjasti onnea myös muille plussanneille keiden en oo huomannu plussanneen :heart: :flower: :heart: ! Tulkaa äkkiä kaikki tonne odottajien puolelle km:n jälkeen plussanneiden pinoon, siellä on kovin hiljaista aika ajoin!

++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: puhallan
kaikille muille!

Mulla viikkoja nyt 15+1, n. 5 vkon päästä ois rakenneultra edessä. Vkonloppuna alkoi kauhee häntäluukipu, on kuulemma voinu vaurioitua kuopuksen synnytyksessä ja nyt sit oireilee kun vauva sitä ilmeisesti jotenki painaa. Ku en oo sitä ikinä missään loukannutkaan ni on varmaan ainut vaihtoehto. Saas nähdä kauan voin enää töissä olla, tän viikon nyt ainaki luultavasti saikulla.

Voikaa hyvin ja muistakaa heilutella peittoja aktiivisesti kun sen aika on ja miksei muutenki ;)

:heart: :Ninni ja Kirppu 15+1 :heart: :heart:
 
Risukasa: Pahoitteluni ukkisi poismenon vuoksi.... :hug:

Jemina: Tervetuloa :wave: Pahoitteluni :hug:

Danjuska: Hyvä että pääset tutkimuksiin, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

Irtosoran miekkoselle pikaista paranemista :wave:

Epskeps: Kiitos limainfosta :LOL: Kiva tietää että muillakin on hana auki vielä oviksen jälkeenkin B) Pakko teillä on nyt tästä kierrosta tärpätä, kun ootte niin vakaasti päättänyt =)

Amira: Tervetuloa reissusta =) Toivotaan että eksytit tädin! bd

Stoppis: Viestejäs on ihana lukea, kun niistä aivan huokuu iloisuus ja positiivisuus =) Tiedän tunteen, että kun ei raskaus enää tärppääkkään niin helpolla, sitä pakosti ajattelee että keskeytys on vioittanut paikat lopullisesti :ashamed: Meidän enkelimme sai alkunsa ekasta yrittämästä, ja nyt tuntuu ettei tärppää vielä hetkeen. Mutta luulenpa että vaikka kroppa olisi valmis uuteen raskauteen, niin mieli on vielä sellainen jota pitää tsempata... Surutyö täytyy saada tehdyksi, käsitellä kaikki ajatukset mitä keskeytys tuo pääkoppaamme. Sitten kun tämä työ on tehty, niin mielemmekin on valmis uuteen raskauteen. Näin mä ajattelen asian, ainakin omalle kohdalleni. +++++++++ :whistle:

Voi Tuizu tosi kurjaa kun joudut vielä kaavintaan :( Voimia!

Gatsu: Tsemppiä oviksen bongaukselle =) Prkleen täti, ettäs kehtas tulla! :headwall:

Beccy: Toivottavasti kaikki on hyvin! Itelläni enkeliäni odottaessa pahoinvointi vaihteli totaalisesti. Oli välissä useita päiviä ettei tehnyt häjyä, kun sitten se taas alkoi :hug:

Hiidi: WAUTSI WAU!!! ONNEA!!!!!!!!!!!!! Tarrasukkia pikkuiselle!!

Tinii: Tsemppiä oviksen bongailuun =)

Emik Olen aivan sanaton.... Ei tätä elämän julmuutta aina ymmärrä.... :ashamed: Älä kuitenkaan syytä ittees, tai ajattele tätä rangaistuksena. Toki se ei ole helppoa, tiedän. Itekkin ajaudun usein, en enää onneksi päivittäin miettimään mitä olen tehnyt väärin tai mistä minua rangaistaan... Varsinkin hautajaisissa kun mieheni laski arkkua hautaan, tulvi kaiken maailman kysymykset mieleeni... :´( Mutta aivan mahdottomasti voimia teille!!!! Olen niin pahoillani... :ashamed: :hug:

Mimmuli82: Hienoa että neuvolassa oli kaikki hyvin! =)

Omaan napaan ei kummempaa. Tämä on nyt vaan tätä odottelua, siis tädin odottelua. Ja itsensä tsemppaamista että pystyn iloitsemaan ystävieni raskauksista :ashamed: Ovisvuotokin loppui, ja nyt siis vaan odotellaan viikon päivät tätiä. Mä en kyllä sitä tahtois vierailulle, mutta oon niin varma että sieltä se tulee.
 
Häämatka tuli vietettyä ja samalla huomattua (jälleen kerran), että minä rakastan suurkaupungin vilskettä mutta mieheni ei. :/ Hauskaa silti oli kummallakin.

Täällä on viikon aikana tapahtunut. Ihan alkuun suuret pahoittelut Emikille, jos pahin on tapahtunut. Mutta toivosta ei saa luopua, ennen kuin on käynyt tarkistuttamassa tilanteen ultrassa tms. :hug:

Giia, Hiidi ja Viuhtis VAU, HIENOA, PALJON ONNEA :heart: :heart: :heart: Ja Repalle myös, en ole tainnut vielä onnitella.

Tervetuloa uusille, teitäkin taisi olla useampia. :wave:

Suuri :hug: kaikille teille palstailijoille. Vaikka kirjoitan tänne harvoin, käyn silti lukemassa säännöllisesti kuulumisianne. Elän vahvasti mukananne niin iloissa kuin suruissa. Mieheni välillä sanookin, etten saisi lukea juttujanne kun itkeä tihrustan koneen ääressä, eikä hän ollenkaan ymmärrä kun kerron, että nimimerkki * on saanut plussan tai jollakulla muulla on täti tulossa. :LOL: Teistä ja teidän kokemuksistanne on ollut suuri apu omalle päälleni ja sekaville ajatuksille. :hug:


ON:
Kp 21 vessassa käydessä jäi paperiin pieni punainen jälki. Sydän hypähti ja ajattelin heti, että kiinnitysvuotoa. Mutta seuraavana päivänä vuoto vaan jatkui ruskeana tuhruna, aika runsaana, ja jouduin sitten ostamaan espanjalaisia siteitä. En ollut varannut mukaan mitään, koska tädin olisi pitänyt tulla aikaisintaan tänään. Nyt sitten on pian viikon verran tullut tuhrua enemmän ja vähemmän. Tällä hetkellä ei oikeastaan ollenkaan. Eilen tein testin varmuuden vuoksi ja negaa se näytti. V*tuttaa. Samanlaista tuhrua oli edellisessä keskenmenoon päättyneessä raskaudessa. Vielä ei kannata vaihtaa kp:tä, kun ei vuoto ole kunnolla alkanut. Tänään pitäisi alkaa kunnolla, mutta mitään tätioireita, kuin myöskään muita oireita ei ole.
 
Emik voi itku, elämä on niin epäreilua :hug: Toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin..

Irtis Meillä olisi pitänyt olla ovis kanssa viikonlopulla, mutta ne mun bongailemat limat tulikin nenästä :LOL: Kamala flunssa päällä ja nyt vielä kurssilla toisella puolella suomea kun mies niin eipä tässä kierrossa oikein ole mahiksia. Toivotaan kuitenkin parasta..

Epskeps Mullon nuo kiertopäivät 28-30 jos laittelet joskus sinne listaan kun ehdit ja viitsit. Oot kyllä ihana kun jaksat päivittää listaa :)

Mie kävin viikonloppuna kattomassa pientä kummityttöni ja voi kun hän on niin ihana :heart: Minäkin haluan oman vauvan!!!!!!

Huomasin tuolla pinon, jossa oli jotain sellaisesta että korkea hb voi aiheuttaa keskenmenoja.. en tuommoista ole koskaan kuullutkaan.. mietin vaan että mullakin oli hemppa 153 korkeimmillaan. No onneksi nyt sentään on tuo 90, jotain iloa siitäkin :/
 
täällä taas :wave:

WAU... hiidi paljon, paljon vauvaliimaa pikkuiselle että nyt matkaa taittaisi kanssanne!! Onnea ja jaksuja :heart:

Emik: EIKÄ!!!! Ei oo todellista... sun pitää kyllä jokonkin ultraan tms. päästä että näkevät tilanteen. Muista että kovatkin vuodot voivat olla harmittomia. bd että kaikki olisi ok. Ja älä enää koskaan sano, että olet huono äiti!! Olet juuri SE OIKEA teidän perheen äidiksi!!

beccy: kuten monet laittoivatkin.. oireet voivat vaihdella päivästä toiseen, joskus ne vaan loppuvat ilman mitään seuraamuksia!! Hakeudu varhaisultraan niin saadaan varmuus, usko vaan että siellä se pikkuinen äidille vilkuttelee sitten :hug:

stoppis ja muut piinailijat: +++++++++++ :whistle: Nyt jatketaan hiidin aloittamaa plussa-aaltoa!!!

pelottaa: hienoa että olet elossa :wave: (kuulostaa pahalle, mutta tarkoitan hyvää). Pohjalla pitää käydä välillä, saa jalat taas tukevasti maantasalle eikä rakentele pilvilinnoja. Niin kävi mullekin!! Hienoa että ovis löytyi, ja kuten joku laittoi että ei vaadita kuin se yksi kerta!!! Nyt vaan bd että päästään kesämasuihin :LOL:

(.) :headwall: näitten seurailujen kanssa. Oviksesta en sitten missään vaiheessa päässyt selvyyteen joten aloitin luget lauantaina illalla. La jo aamulla, sekä su oli menkkamaista kipua mutta tänään taas ei mitään. Täti se sieltä raivaa tietäänsä kuitenkin!! En jaksais miettiä näitä oireita, mutta pa.ka kun se on niiiin iskoistunut tuonne takaraivoon että... mutta.. eteenpäin sanoi mummo lumessa.

ainii... SatuKa tervetuloa rouvien kerhoon!! Hienoa että teillä oli onnistunut matka takana :wave:
 
:| Lupasin itelleni ja teille, että oireita en seuraa... Tänään neukkaris oon kuulostellu kihelmöivää 'paitaa' ja jomotusta alavatsalla. Joko täti tekee voimallisesti tuloaan, tai...

Millähän ilveellä sitä sais kierrettyä kotimatkalla apteekin mahdollisimman kaukaa...
 
viikon alkua

täällä on huojentunut ihminen..
polilla kävin.. raskaustesti nega ja kohtu oli ihan siisti kun ultrasi.
Laitto varulta antibiotti kuurin jos meinaa tulehdusta tehdä kun kerta kipuja on.. en nyt sitten tiiä.. sano kyllä että kuuri voi olla turha mutta kai sen syön varulti.. tai sitten en... vaikeeta.
No mut onneks oli turhaa huoli että kaavintaan joudun.
lisäksi löysi ison keltarauhas rakkulan joka aristi iha tajuttomasti :eek: sano että menee muutamassa viikossa ohi.

Sitten..

Hiidille onnittelut!!! ihanaa!!! :D :heart:

Emik: :'( menin aivan sanattomaksi. Todella hirveää!
Mutta älä misään nimessä itseäsi epäile äitinä tai ajattele että olisi joku rangaistus. voimia kasapäin teille!! :hug:

Epskeps:Meillä Tatu on 1v10kk parin viikon päästä.

jep, jep mut kai sitä on jotain lähdettävä tekemään ettei tähän hyydy... mies menee sulkapalloa pelaamaan niin jos mentäs poitsun kans käyttää koira pyörälenkillä.

ai niin.. miten Tuizu voit?? Entäs Myymä?? :hug: ja jaksuja kummallekkin!
 
Täällä ollaan :wave: ! Menin tosiaan päivystykseen jorviin kun sain sen lähetteen pe yksityiseltä ja gyne sanoi että vkonloppuna ei kannata mennä, tuskin pääsee. No olin heti aamusta siellä. Otettiin verikokeet ja sama nainen joka totesi tuulimunan kk sitten ultrasi. Hän oli aivan hämillään että siellä onkin jotain, mikä ei näkynyt sillon. Itsekin näiin kk vanhat ultrakuvat ja nyt otetut, niin selvä muutos siellä oli. Seinämässä on jotain. Hän ei osannut sanoa että mikä se on ja kutsui seniorilääkärin(?)katsomaan myös, siinä ne sitten ihmetteli. Sanoivat että kun huomenna menen kaavintaan, ilmeisesti tutkivat sen ja sitten ollaan viisaampia. Mutta siitä ne eivät ole varmoja että se olisikin ollut alkio. No mua ihmeteltiin siellä ja laitettiin taas johonkin verikokeeseen, joka oli harvinaisempi raskausverikoe, labrahoitajakin ihmetteli sitä ja piti tarkistaa vielä että sellanen todella otetaan???Itse olin aivan äimänkäkenä...no mutta huomenna menen kaavntaan. Ottaa super paljon päähän että ei vieläkään asia mennyt eteenpäin....kyllähän sen ymmärtää että ei leikkaussaliin niin vaan mennä. no tää viikko on nyt sitten saikkua...aika monta päivää antoivat. että tälläistä! Niin ja Danjuska kyselit voinnista ja kivuista, niin vatsaan vihloo ajoittain. Välillä se on sen tuntuista että menkat alkaa ja muutenkin oudon tuntuinen, ihan kun alavatsa olisi ilmaa täynnä, sellanen kova. Mutta se vihlonta on varmaan ärsyttävin. Mä epäilinkin sitä että ei ole tyhjentynyt kun vuotoa ei kamalasti ollut ja sen jälkeen tuli pitkään tuhrua. Mutta onneksi menin!! Kiva kuulla että sulla oli kaikki hyvin!!! Ja varmuudeksi vielä kuuri! Mä olen kanssa ajatellut miten teillä menee Myymän kanssa.

Onnittelut kaikille jotka on plussannu, se on niin ihanaa lukea!!!! :flower: :heart: !!!!

Emik Mä olen sanaton, annan voimahalin, mutta en nyt osaa.... :hug: mutta toivotaan vielä parasta!!

Kyllä mäkin luen teidän kuulumisia, mutta itse olen enemmänkin taustailija, mutta välillä kyllä pakko kirjoittaa, nyt ainakin on herkkä mieli...mutta kyllä tää tästä!

Kiitos kaikille tukijoille, te ootte ihania :hug:
 
Emik :hug: Olen pahoillani.

Danjuska hyvä että kaikki oli kunnossa :hug:

Pelottaa :hug:

beccy raskaus pahoinvointihan voipi olla aaltomaista ja välillä on ja välillä ei,miullakin esikon odotuksessa ei ollut alkuun pahoinvointia ollenkaan ja olin tosi huolissani mutta se alkoikin sitten kun sen olis pitäny loppua joten siullakin voipi olla välipäiviä pahoinvoinnissa.Varhaisultrassa selviää että onko kaikki ok ja :hug: toivottavasti pääset sinne ultraan pikaseen.

(.) olossa ei mitään ihmeitä joten eiköhän se täti kurvaa ens viikon alkupuolella tänne,teroluttejakaan en jaksanu alottaa syömään kun ajattelin et katotaan tulisko ne menkatkin ilman hormooneja niin kuin oviskin on tullu kaks kertaa...mökiltä tuliaisina kauhee flunssa ja kuumetta,muuten oli ihanaa takkatulen loimussa makoilla miehen kainalossa kun lapset nukku ja suunniteltiin tulevaa...miulla on ollu kovaa vihlontaa alaselässä ja mahassa sekä painon tunnetta on ollu joten tätiä odotellen...
 
Kiitos Epsu-muru plussatuiverruksista :heart: Toivottavasti tehoaa :)

giia voi jospa siellä olisikin kaksi :heart: :heart: Ihanaa! bd

Pelottaa kiitos kauniista sanoista :ashamed: :hug: Toivottavasti me molemmat ollaan pian valmiita uuteen plussaan - niin henkisesti kuin fyysisesti :hug: Kyllä mä koen aika raskaaksi sen tiedon, että vaikka lapsi olisi kuollut joka tapauksessa jo vatsassa, niin minä sen nyt joka tapauksessa päätin milloin se kuoli :ashamed: Sen kanssa joutuu elämään...

Satuka tervetuloa takaisin kotomaan kamaralle! Hyvä että oli kiva reissu :) Milloinkahan tuota itse pääsisi jonnekin... Ettäs kehtasi sulla tuhruttaa kesken loman :kieh: Toivottavasti se nega on vaan huijausta ja täti on eksynyt reissuun!!! :wave:

margherita syötkö rautaa? Mulla nousi nopeasti hemppa Kräuterblutsaftilla kun join sitä alkuun tupla-annoksen. 2½ viikossa oli noussut 96->126! Ferronol on samanmoinen juotava litku, mutta toisin kuin edellä mainittu, tämä on hyvää!

Miikkis toivottavasti se täti ei löydä sinnekään ollenkaan! Kiitos myös plussa-puhureista :)

Amira voi jospa... :D Pidän sulle peukkuja bd +++++++ :whistle:

Danjuska varmasti helpotus, että kaikki on kunnossa! :) Toivottavasti kipuilukin jo pian lakkaa!!!

Tuizu kyllä sua koetellaan :hug: Toivottavasti kaikki menee huomenna hyvin!!! :hug: :wave:

Äitee2 toivottavasti paranet pian :hug: Toivottavastis e täti ei kuitenkaan löytäisi perille... jos se vaikka eksyi sinne möksä-maastoon :wave:


Mä olen ollut tänään kovin nälkäinen :p Heti aamulla heräsin hirmu nälkään! Yleensä juon vaan teetä aamulla ja syön sitten aamupäivällä jotain, mutta nyt piti syödä heti aamusta ja myös aamupäivästä ja välipalaa... Joka päivä jotain uutta ihmeteltävää :headwall: :LOL:
 
muhun sattuu aivan mielettömänä...siis tonne oikealle puolen alamahaa...olen märissyt koko päivän...vasta keskiviikkona on sinne tutkimuksiin aika...
mut NYT muhun sattuu....voikohan tää olla uusintaovulaatio..toisaalta ei kyllä ole samanlaiset kivut ku oviksessa, vaan PALJON pahemmat...
Siis mullahan oli viikko sitten ovis...kaiketi...AUUUZZZZZZZ :'( :'( :'( :'( :'(
 

Yhteistyössä