km:n jälkeen kuumeilevat...

Kävin ultrassa tänään, vaikka eilen okensinkin taas kaiken puolesta päivästä lähtien.

Sydämen syke löytyi, mutta päiviä oli vähän vähemmän kuin olin ajatellut vaikka mahtuu vielä hajonnan piikkiin. Enkä voi olla 100% varma ovulaation ajankohdastakaan. Mutta oli kuitenkin vähän tylsää, että gyne sai laskettua 6+3 kun kuvittelin että olen jo 7+0.

Mutta eipä tuo kauheesti mun mieltä kuinkaan piristänyt tuo ultrassa käynti. Tässä on niin monta viikkoa ja päivää vielä mahdollista että menee kesken ennenkuin ollaan paremmilla viikoilla. Siitä se gynekin muistutti, eikä perskuta edes onnitellut :kieh:

Plussa tuulia ja onnea kamalsti teille kaikille! odottelen tuolla toisella puolella :wave:
 
Hui kun tullut hurjasti tekstiä...!

Emik Jättihali sulle..! Tiedän kuinka pahalta tuntuu... Koita jaksaa :hug:

Tinii Järkyttävää... Tuollainen on niin uskomatonta, jaksamisia sullekin..!

Uudet Tervetuloa porukkaan ja :hug:

Joku sanoi että tissit kihelmöi, mulla ainakin se oli positiivinen oire :) Plussaonnea siis sinnepäin..!

Täällä on jänskät päivät edessä, en ole mitään oireita edes yrittänyt kytätä, mutta ellei menkat ala yllätysaikaisin (kp28 ) niin testaan varmaan ihan vaan selvyydeksi ihan piakkoin. Tulkoot mitä tulee, negaankin olen ihan varautunut, kunhan ei tarvitse tulosta vain mielessä pähkäillä... :xmas:
 
Giia ja hiidi, onnea!!! :flower: :heart: :D Mahtavaa, että teillekin tuli plussat!!

Ja minä täällä vielä odottelen... :| Välillä pelokkaana, välillä ihan hyvillä mielillä. Toivon, että jokapäiväiset kuvotukset ei ole vain mielikuvituksen tuotetta! :D
 
Emikille lohtua ja voimia! Samoin Tinii :hug:
On tää palsta melkoinen läpileikkaus elämän iloista ja suruista... :snotty:

Täällä ei tätiä vieläkään näy. Eilen vaivannut menkkamainen jomotus on heikentynyt. Tulis nyt jotain tulosta :whistle: .. Mulle pukkas se ulkomaan työkomennuskin, niin tietäis sitte miten siellä käyttäytyä.. Kohta apteekin kautta kotiin :saint:

Giia ja Hiidi :flower: :heart: Onnea ja ihanan turvallista ja levollista odotusaikaa!
 
Tinii :hug: osanotto sinulle.. koita jaksaa.

Voi Emik parka.. eipä ole sanoja lohduttamaan. Voimia. :heart:

beccy, ihanaa kuitenkin, että vauva on siellä oikealla paikalla ja sydän lyö. Kuitenkin vaan 3-4 päivän heitto tuossa ja kun oviksestakaan ei ollut ihan varmuutta. Mutta aika tyly gyne... Onnittelun paikkahan se kuitenkin on eikä pelottelujen.
 
Emikille jaksamisia. Muista kuitenkin, että nämä ovat sellaisia asioita, joihin ei itse vaikuttaa. Eli, älä syytä itseäsi :hug: .
Tinii tosi kauheaa :( . Jaksamisia sullekin.

ON: ei mitään erikoista. Mitään oireita ei ole ja tätiä odottelen sunnuntaihin mennessä kylään. Ajattelin lokakuussa keskittyä kaikkeen muuhun mahdolliseen - mulla menee aivan hirveästi energiaa tähän (toivottomaan) vauvakuumeiluun ja toisaalta voisi tehdä kaikkea muutakin. :kieh: Ovistestit tosin tuli maanantaina :D .

Hei, Giialle ja Hiidille tosi paljon onnea plussista :heart: !
 
iltaa

onpas tullut tekstiä!

Ensinnäikin Emikille hurjasti voimia ja :hug:

Amiralle plussaa ++++ sekä tietenkin myös muille!!!

Smigul: :hug: ikävää että tekin koitte tälläista. Meillä on muuten näköjään samanikäiset lapset.

Epskeps: Kyllä Tatulta sanoja tulee.. jopa 3:n sanan lauseita väliin =) Puhuu ihan taukoamatta :LOL:
Hoitoon meni lisäs puhumista vaikka sillonkin jo paljon sanoja tuli.

Eliisa: Meillä kans pälpättää ihan lakkaamatta.. ellei syö :LOL:
Oletko muuten kotona lapsen kans vai töissä?? Meillä meni Tatu hoitoon elokuussa kun itse sain töitä.

Mikä Aurinkoenergiaan vointi on??? :hug:

Sonja: Täällä kans eletään just noita aikoja... koko ajan tuntuu siltä että menkat alkaa ihan just mut kuitenkin pysyy poissa :|
Tieten alkaa just sillon kun ollaan miehen kans reissuun lähdöddä.

Beccy:
Hyvä että ultrassa kaikki hyvin! ja ei noin pieni heitto päivissä mitään. Jaksuja kovasti pahoinvoinnin kans ja tarroja pikkuiselle!

plaah, väsyttää.. tuntu töissä ettei silmät pysy auki. kai kömmin kohta nukkumaan :whistle:

Otettiin tosiaan ja varattiin parinviikon päähän hotelli viikon lopuks.. poika menee mummolaan hoitoon ja irtaudutaan vähän miehen kans arjesta. käydään ostoksilla (tai siis minä käyn :LOL: ) ja rentoudutaan.. ja jos siltä tuntuu niin käydään iltaelämää vilkasemassa jos silmät pysyy auki. Sais jotain muuta ajateltavaa..
Mitäs harrastuksia muilla on???
Mulla on muuten nyt iskenyt tarve jollekkin harrastukselle... tuntuu että tartteisin jotain kodin ja työn lisäks.. vai onko tämä sitä että yritän pitää ajatukset vaan poissa vauva asiasta...
Eilen illalla meni mieli taas ihan mudakkoa myöten ja tuntui että millään oo mitään väliä ja ja ja... :ashamed:

mut nyt lähen marmattamasta...

makoisia unia kaikille!!
 
pikaterpat kaikille ja halaus sitä tarvitseville :hug: mitä kaikkea onkaan meille taas tapahtunut, koettakaahan jaksaa, naiset!
omanapaparasnapa: meillä kävi niin nyt, että se ovis taisi kuin taisikin olla vasta tänään (tutut menkkakivut tutuissa kohdissa) ja ukkeli oli sen verta voimissaan flunssasta huolimatta, että yritettiin piruuttaan onneamme ;) epävarmaahan tää kaikki on, eka normikierto km:n jälkeen, mutta se ei pelaa, joka pelkää :p peukut on nyt pystyssä kerrankin itsellemme :)
 
tinii voimia ja jaksamista surutyössä :hug: aivan kauheaa tuhlausta tuollanen, nuori elämä hukkaan :(

emik myös, koita jaksaa :hug: ja olen tosi pahoillani :hug:

danjuska meiän ukkeli on kans kova syömään, varsinkin nyt olis kokoajan ruokapöydässä kun oli sen viime viikon syömättä =)
kotona olen kun ei oo työpaikkaakaan mihin palata ja itseasiassa viihdyn parhaiten tässä kotihommassa :D jos vielä sen kolmosen tähän samaan syssyyn sais niin sitten vois miettiä mitä sitten alkais tekemään
elikkäs +++++++++++++++++++++ meille kaikille
huomiseen luultavimmin :wave:
 
No voi däääääääm |O kirjottelin pitkät pätkät ja sehän otti ja heitti juntturaan :headwall: Ei ole pitkään aikaan tuota tehnyt niin enpä tajunnut copy-pastata :headwall: :headwall: :headwall:

Eli tiivistetysti Voimia kovasti Emik ja Tinii, olette kokeneet kovia :hug:

Kiitos kaikille teille ihanaisille plussa-puhalluksista :heart: Mä en meinannut jännätä, mutta kieltämättä on samanlaisia pikkujuttuja kuin toukokuussa...Mutta jalat pysyy tiukasti maassa ja testi kaapissa - se voi täti olla siellä nurkan takana kihertämässä :LOL:

+++++++++++++++++++ :whistle: kaikille piinailijoille (sekä tällaisille jotka kieltäytyy piinailemasta) :wave:
 
Iltaa kaikille!

Voi mitä suruviestejä täällä on kirjoiteltu. Ihan kamalaa, Tinii. :'( Voimia kovasti ja tsemppiä surun keskelle.

Samoin Emik on kokenut kovia. On se kummallista, että ensin annetaan ilon aihe ja saman tien otetaan pois. :'( Ihan epäreilua tämä elämä! Lämpimiä lohtuhalauksia sulle Emik. Vielä on pieni toivonkipinä jäljellä, eihän sitä tiedä vaikka sullaki ois kaksoset ollu tulossa ja toinen ois tullu pois... Muutaman viikon sisällä varmaan selviää. VOIMIA!
 
Voi teitä, kun ootta niiiiiin ihania, kun huolehditte miten voin... nousee ihan ilon kyyneleet silmiin.. :)
eli eilinen oli ihan hirvee päivä...ja ilta..sitten myö ukon kanssa vähän heiluteltiin peittoja ;) mutta sekin sattui tietyissä asennoissa.. :(
Mutta sitten ku himo kasvoi (niin kuin se yleensä menee että näläkä kasvaa syödessä ) niin sitte ei sattunu enää yhtään niin kipeesti.
Sitten piti heiluttelun jälkeen käyä pesulla, niinku tiiätte :) , niin kn oli menny kiinni, mutta oli TOSI kipeä niinku liikutella...

On tämä rankkkaa tämä naisena olo...
no huomenna mulla on se tutkimuksiin meno klo 10.15. sittenpä sitä ehkä selviää mikä vaivaa tätä akkaa.... :eek:

Eniten mua pelottaa että mulla on jottain kasvaimia ja multa viedään kohtu. niin on käyny mun äidille ja äidin äidille...siin 30 hujakoilla...
Joten.....vähän pelottaa...
Mutta nyt miun ihana ukkeli jo oottaa tuolla mua ihan nakuna...
aateltiin että pistetäänkö mömmöt sissään lääkärin kiusaksi... :LOL:

Mutta huomiseen rakkaat siskoseni... :heart:
 
Jos mäkin nyt surullisin mielin siirryn tähän pinoon. Perjantaina plussasin vuoden yrityksen jälkeen ja tänään sitte meni kesken :'( Itku vaan ei millään meinaa loppua, ku me uutta perheenjäsentä olis niin haluttu. Toivottavasti tärppää pian uudestaan :/
 




Haaveissa esikoinen

NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 2/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 7/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 12/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 18/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 19/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 20/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 24/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 24/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 27/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 30/26
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 36/-

Haaveissa toinen

Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 12/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 15/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 21/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 30/-

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 7/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 17/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 21/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 29/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...27/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Emik
Hiidi
Giia
 
Enpä ole koneelle joutanut koko päivänä kuin kerran pikkukakkosen aikaan ja silloinkin vaan kerkesin muokkaamaan tuota listaa. On taas saanu lentää koko päivän

Piti tänään käydä sitä ihanaista pikkuista poikaakin taas katsomassa
Siis sitä kaverin viime perjantaina syntynyttä poikaa. Vaikka niin pelkäsin mitä reaktioita sen vauvan näkeminen mukanaan toisi, niin olen saanut positiivisesti yllättyä itsestäni (vai miten sen nyt sanoisi..) Mulla vauvakuume vaan nousi potenssiin sata kun tuon poitsun nyt oon saanut nähdä ja pitää häntä sylissä. Hän on vaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana :heart:
Täällä ollaan tikkuleikkejä leikitty aamutuimaan ja viiva senkun vahvistuu.. Jospa se ovis oiskin sitten huomenna, kp 15, niinkuin viimeksikin. Ihan ovisoireitakin on, ettei tässä nyt vaan tikkuja tuijotella ;) Ja tilausta on laitettu menemään.. :whistle: :heart:

Amiralle onnea testailuihin!
Toivottavasti sieltä plussa pärähtää!! +++++++++++++ :whistle:

Pelottaa Ihan tulee kyyneleet silmiin kun kirjoitit että sytytit ne 10 kynttilää enkelipojallenne.. :'( On hienoa että olet mennyt ammattiauttajan pakeille ja vielä hienompaa on että siitä on ollut sinulle apua
Voimia sinulle!

Emppu
Toivottavasti selviää mikä sua vaivaa eikä se olisi mitään kovin ikävää.. :)

Miikkis nyt yrittää ottaa ihan iisisti vaan siellä :D Vasta kp 23 menossa, niin oiskohan ne tipat siellä ehtaa kiinnittymisvuotoa..? Toivotaan niin! =)

Giia ONNEA!!! :flower: =) :heart: Hirmuisesti tarriksii pikkuiselle!! :heart:

Eliisa enpä tiedä tuosta, mutta veikkaisin että menkat tulee silti suht ajallaan vaikkei ovista olisi ollut. Pari kiertoa sitten olin aika varma ettei ovista ollut kun en sitä bongannut (en tikutellut) ja menkat alkoivat pari päivää etuajassa.

Beccy ihanaa!!
Onnellista odotusta sinulle! :hug:

MargeSimpson ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: =)

Tinii :'( Ihan kamalaa! Osanottoni


Emik :'( Olen niin pahoillani.. Voimia ja jaksamista sinulle


Stoppis +++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart: Toivottavasti on nyt tärpännyt, pidetään peukkuja


Aurinkoenergiaa vai semmosta villiä menoa teillä siellä
Toivottavasti saat huomenna kuulla vain että kaikki on oikein hyvin :) bd

MissMaisa Olen kovin pahoillani että sinäkin olet joutunut keskenmenon kokemaan :(
Olet lämpimästi tervetullut meidän mukavaa porukkaan :heart:


Anteeksi jos jäi jollekin kommentoimatta :ashamed: väsyttää vaan niin kovin ettei ajatus enää oikein juokse..
Voikaa hyvin ja voimia joka ikiselle!!! Olette ihania!!!
 
Heh, luin tästä kasasta ekat pari viestiä, sitten totesin että täälläon 138 sivua tavaraa. Ensimmäistä viestiä kommentoiden voin sanoa että kyllä, meitä näyttää olevan paljon. Keskenmeno vaa lisää vauvahaaveita, jakeskenmenot niin tavallisia että meitälöytyy paljon. Itselläni huomasin lauantaina. Rv 6+5, mutta ei se menninkäinen siellä viihtynyt. Toivottavasti ens kerralla.
 
Eihän täältä enää malta pysyä poissa, nyt loppui taustailu :LOL:

ninaTT ja MissMaisa : lämpimästi tervetuloa joukkoomme, olen pahoillani keskenmenoistanne!! Jaksuja ja onnea ettei kuumeilun tarvitsisi venyä.. :)

Epsu: ovisonnea ++++++++ :whistle: Nyt vaan varmistusta menemään, ei muuta siis kuin taivaat ja maat tärisemään :LOL: Voi kumpa olisikin kiinnittymisvuotoa :heart: Toivotaan parasta ja pelätään pahinta ;)

aurinkoenergiaa: tulehan sitten kertomaan mitä lääkäri sanoi. Toivottavasti löytäisivät jotain, että miksi kaikki on näin, mutta kunhan ei ole mitään vakavaa :hug:

Stoppis: ++++++ :whistle: ÄTI HUS HUS, :attn: ESTOPUOMIT :attn:

irtosoralle ovisonnea ja varmistuksen varmistusta!!! käy vaan miehen kimppuun kuin sika limppuun ;)

Danjuska: Hienoa että otatte hieman etäisyyttä tähän hommaan.. Hyvää jaksaa odottaa, toivottavasti pikkulomastanne on apua ja saatte voimia jaksaa taas eteenpäin!!

kiti07: oireettomuus ei tarkoita ettei olisi raskautunut, toivotaan että sieltä tulisi plussa tädin sijasta!!

Amira: Mikäs on siulla tilanne?? Joko olet testiä tehnyt??

(.) liukkaalta tuntuu tuolla alhaalla, en tiedä sitten että johtuuko se lugeista vai mistä.. nipukka on kovettuneempi mutta ei mitenkään hirveän ylhäällä (tunnen kun tuota kuulaa laittelen) :snotty: Ei auta kuin odotella... pa.ka että oon huono tässä :headwall:
Just eilen miehen kanssa juteltiin, tai siis minä juttelin ja hän kuunteli :LOL: että kumpa voisin palata tammikuulle, olisi autuaan tietämätön kaikesta pahasta, keskenmenoista, tuulimunista, kohdunulkoisista, lämpöjen seurailusta, tikuttamisesta, kaikesta!!! :headwall:
 
tervetuloa missmaisa ja ninaTT ja pahoittelut kokemuksistanne :hug:

Tein tänään sen tarkastustestin että onko raskaushormoni laskenu jo, niin tikkuun tuli ihan haaleenvaalee viiva eli on sitä ainakin vähän vielä, voipi olla että sekin sitten vaikuttaa ettei sitä ovista tule, ellei se sillon viime viikolla ollu kun oli pari päivää maha kipee, mutta jotenkin en usko kun oli sitä vuotoo vielä.
mutta jotenkin vaan turhauttavaa kun haluis päästä taas yrittään eikä oo mahdollista, aika vaan kuluu ( ja miehelläki on hävinny kaikki innostus kun oli niin pitkä tauko sen vuodon takia, luulis että kiinnostas just kun on ollu taukoo, mutta ei niin ei :headwall: , vaikka en mäkään kauheesti kyllä oo ehdotellu, ehkä pitäis alkaa =) )
no juu tällasta pohdintaa täällä, kyllähän se taas tästä
 
Helloui! Pitkästä aikaa.. :D Tänne on tullut niin paljon luettavaa etten millään nyt ehdi kommentoimaan kun kaikille yhteisesti:
Onnea plussanneille!!!
Tervetuloa uusille!
Plussatuulia ja voimia kaikille ja tietty tsemppiä!!!!

Hain postin ja sieltä tulikin loppulausunto sairaalasta. Voisivat kyllä vaikka suomentaa noi lausunnot, kun eihän tuosta oikein ota selvää... Kävin sitten googlettamassa jonkun sanan. Näyteestä ei ole löytynyt sikiön kudoksia... Onkohan se sitten tipahtanut pönttöön vai miksei? Istukkakudosta löytyi kyllä... Hmm...
Mitähän tää 40% käyntiin tarkottaa?? Onko 60& tullu pois jo ennen kaavintaa....? Ota tästä nyt sitten selvää..... :eek:

Meillä ollaan heiluteltu peittoja tasaiseen tahtiin... kp21 menossa. Jokunen päivä sitten olin jo ihan varma raskaudesta kun oli niiiiiiiiin huono olo koko ajan, mutta eipä se taitais vielä oireilla, jaa en tiiä kyl. Voi kun oisinkin... Saisi vähän iloa elämään...
No, viikon päästä voisi sitten testailla.

Ootteko muut testailleet aikaisemmin kun oletetun tädintulopäivän jälkeen?

Päivän jatkoja!!!!!!

T:J
 
Voi surku huonoja uutisia..... Tinii ja Emik iso :hug: teille!!!

ninaTT ja MissMaisa : Tervetuloa joukkoomme :hug: pahoitteluni että tänne jouduitte :ashamed: Toivottavasti saatte tukea ja lohdutusta, ja kaikkea mitä tarvitsette!

Epskeps: Ovisonnea! Nyt tästä kierrosta se tärppi!! =)

Aurinkoenergiaa: Toivottavasti lekurikäynti menee hyvin. Tulehan sitten kertomaan kuulumiset :hug:

Irtis: Miehen kimppuun vaan =)

Stoppis: +++++++++ :whistle:

Danjuska: Sama tunne mulla, että jokin harrastus olis kiva aloittaa, nykyään ainut harrastus on kävely koirien kanssa.

Kiti07: Toivotaan että täti on eksynyt, ja plussa tulisi =)

Amira: Joks plussa on pärähtänyt? TOIVOTTAVASTI!

Miikkis: Kovasti plussatuulia lähettelen! +++++++++++:whistle: Oot kans kokenut niin paljon! Joskus mietin että kuinka paljon ihmisen täytyy kestää ja kestää ja kestää... Oot vahva ihminen kun oot kaikesta selvinnyt :hug: Toivottavasti se oli kiinnittymisvuotoa, pakko olla! =)

Eliisa80: Odottelu on ikävää, kumpa pääsisitte tosi toimiin, ja miehesikin innostuisi kunnolla! Voimia!

Omanapa: Taas palaa 10 kynttilää pikkuisen kuvan ympärillä... :saint: Äitin kultapoika....
Näin muuten viime yönä unta, että olinkin raskaana vaikka menkat on tulleet, ja ultrassa selvisi että odotan kaksospoikia =) Oih, miten ihana uni se oli..... :ashamed:
Oireita ei oo muutakuin turvonnut alamaha iltaisin, siis aivankuin potkupallo :LOL: Mutta se voipi johtua pizzasta... :p Varattiin miehen kans viikonloppu Etelä-Suomeen, käydään syömässä, teatterissa ja iltaelämääkin ehkä katsastamassa. Ja yövymme jossakin hotellissa, se on vielä varaamatta. Tekee ihan hyvää häipyä maisemista hetkeksi.
 
Pelottaa, ihana uni sinulla!!! Ja tosi kaunis tapa tuo kynttilöiden sytytys teidän pienelle. :heart: Mullakin on takan päällä sellainen enkelipatsas, missä palaa kynttilä.. ostin sen keskenmenon jälkeen ja jotenkin se lohduttaa. Vie etelä-Suomeen terkkuja! Mulla on niin ikäävä sinne kotiiiiiiin.. =) Vaikka kotihan se täällä Oulun suunnallakin on.

ninaTT ja Missmaisa tervetuloa ja pahoittelut menetyksistänne!!

:hug: Tuo MissMaisan nimimerkki saa mut hyvälle tuulelle, kun Maisa on meidän kissa.. :D

Epskeps kiitos kun korjasit päivät! Ovisonnea nyt kovasti sinne!!!!
:flower:

Eliisa80, tuo odottaminen on niin rasittavaa.. ei auta kuin jaksaa, vaikka päivät kuluu niin hitaasti kun jotain odottaa.

Amira ??? Teitkö testin???

Miikkis iso :hug: sinulle!!! Ei ole oikein mitään asiaa, mutta teki mieli virtuaalisesti halata. :D


ON: Lääkärissä käyty näiden mun outojen oireiden takia.. ottivat verikokeet ja pissanäytteet, mutta eipä tässä emännässä näytä olevan mitään akuuttia vikaa. Muuta kuin korvien välissä. =) Joten saattaa olla, että Clomifen tekee temppujaan.. sen näkee nyt kun tänään on vika Clomipäivä ja sitten tasaantuu hormonit ja alkaa odottelu.
Mutta hyvä uutinen oli, että kohtu ym paikat oli normaalin näköiset, eikä mitään tulehduksiin viittavaa ollut.

Keskiviikon jatkoja!!!!!!
 
Olen tietoisesti vähentänyt palstailua, että lopettaisin stressaamisen, mutta pakkohan täällä on aina käydä vilkaisemassa, mikä on meininki :) Ensiksikin joukko :hug: kaikille plussanneille! Plussapino onkin jo pitkä ja paksu :D Kunpa päästäisiin loputkin jonon jatkeeksi!

Ja toiseksi :hug: ja osanotto kaikille km:n hiljattain kokeneille... Siinä mielessä tämä vitja on surullinen, että aina sitä toivoisi, ettei uusia jäseniä tulisi, koska jokainen on kokenut km:n, mutta kuitenkin uusien mukaan tulo on toivottavaa :snotty: En tätä tämän kummemmin osaa sanoa...

Emppu78: Clomeista kirjoittelit. Mullakin on nyt kuuri alkanut, aluksi yhden tabun päiväannoksella. Ja outoja oireitahan on! :eek: Virtsatietulehduksen tapaista on ollut (sitä ei ole), ja nyt iski kuumetta - no, flunssapöpön kai sain omalta lapselta, joka on kipeänä. Vatsakin kipuili, mutta gyne ei löytänyt siihen mitään syytä!

Mutta pahin on tää: olen ollut kuin myrskyn merkki! Mieliala on tosi herkässä, itku tulee pienestäkin syystä ja räjähdän miehelle mitättömistä asioista. Oikein tunnen, kuinka tunteet läikkyy yli laitojen. En oikein muuta syytä keksi kuin Clomit. Kiusallista on, että vaikka tietää, että syynä on Clomit, ei pysty hillitsemään itteään!

Mutta ei muuta kuin mukavaa keskiviikkoa täältäkin kaikille!!! :wave:
 
ninaTT ja MissMaisa Tervetuloa, täällä on ihanaa porukkaa ja mukavan aktiivisesti monet kirjoittelee :) Pahoittelut huonoista kokemuksista ja :hug:

Mä yritän välttää oireiden kyttäämistä :whistle: no mut, jospa tilanne jo vaikka huomenna selviäis :whistle: ei hitsi, ei saa intoilla, ettei sitten tule hölmöä fiilistä turhista toiveista... :ashamed:
 

Yhteistyössä