km:n jälkeen kuumeilevat...

stoppis: en mie täältä voi minnekkän lähteä...ei oo lapsille paikkaa minne viedä..ja en pysty ees käveleen suorassa joten miten ajaisin autoa...voiko viikko oviksesta jo oireilla kohdunulkoinen??
kävin tänään siinä verikokeessa (raskauskoe) tahtoivat ottaa ennen sitä tutkimuspäivää...näkkyisköhän siinä jos olis napsahtanu viime viikolla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
stoppis: en mie täältä voi minnekkän lähteä...ei oo lapsille paikkaa minne viedä..ja en pysty ees käveleen suorassa joten miten ajaisin autoa...voiko viikko oviksesta jo oireilla kohdunulkoinen??
kävin tänään siinä verikokeessa (raskauskoe) tahtoivat ottaa ennen sitä tutkimuspäivää...näkkyisköhän siinä jos olis napsahtanu viime viikolla?

Voi kauhistus, tuo kuulostaa kyllä jo todella pahalta jos et pysty edes seisomaan suorassa :( Huoh, just luin toiselta foorumilta ikävästä ku-tapauksesta enkä meinannut sitä tähän laittaa pelotteluksi... mutta hällä siis olikin edelliset kuukautiset olleet tosi kivuliaat (epäili varhaista km) ja nyt siis selvisi että silloin oli ku-alkio lähtenyt poistumaan mutta kiinnittynyt uudelleen munatorven juureen ja alkanut uudelleen kasvaa. Oli siis tullut kovat kivut ja taju mennyt, litra verta vatsaontelossa ja munatorvi jouduttiin poistamaan :( En tosiaankaan halua pelotella ja TODELLAKIN TOIVON että sulla ei ole mitään vakavaa hätää, mutta kunpa pääsisit jonnekin näytille, kuulostaa todella kipeältä :( :hug: Saisitko mitenkään ketään kaveriksesi edes?
 
Moro,
Taidan minäkin liittyä tänne teidän seuraan, jos sopii. Elikkäs olin tuolla huhtihipuissa mut sit 12 viikon ultrassa todettiin tuulimuna. No sit tehtiin tois viikonloppuna lääkkeellinen tyhjennys ja lääkäri totes et kohtu on jo tyhjä, mut väärin meni. Eli sit viime lauantaina alkoi tuntua alamahassa kipuja ja vähän lämpöä, ja vähän emmittyäni menin päivystykseen. Siellä oli tosi mukava lääkäri, joka totesi, että kohtu ei ole tyhjä. Jäin sitten sairaalaan ja siellä yritettiin tehdä lääkkeellinen tyhjennys uudestaan, mut eihän se onnistunut. Sitten sunnuntaina tehtiin kaavinta ja todettiin, että on alkava kohtutulehdus. Pääsin eilen kotiin kahden antibioottikuurin kera ja nyt väsyttää ihan sikana.

Luin vähän teidän kirjoituksia ja olen samaa mieltä muiden kanssa, että aurinkoenergiaa:n täytyisi jotenkin pyrkiä päivystykseen, jos se vaan jotenkin onnistuisi.

T:Smigul
 
Smigul :hug: sekä pahoittelut km ja tervetuloa joukkoon mahtavaan,ja muista että täällä voi "näyttää" kaikki tunteet ihan vapaasti.

Aurinkoenergiaa
toi kuulostaa kyllä sen verran pahalta et päivystykseen siun olis päästävä keinolla millä hyvänsä...siulle :hug:

Stoppis ++++++++++++++++ :whistle:

 
giia
Aurinkoenergiaa kannattaa soittaa päivystykseen ja kysellä sieltä mitä tehdä, mutta yritä ehdottomasti hakea apua! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa!

Stoppis niin olisi aivan ihanaa jos siellä kaksi olisi.. Tänään on ollut menkkamaisia kipuja ja selkää särkee. Alavatsa on todella paljon turvonnut. Muutenkin nuo raskausoireet on paljon voimakkaammat kun aikaisemmin ja alko jo todella aikaisessa vaiheessa. Nyt kun menis vaan kaikki hyvin!!
 
"taustailevan" irtiksen on pakko sanoa: voi emik! voi ei! :'( olen niin pahoillani puolestanne! kyyneleet tulevat silmiini, ja mietin, että miten julmaa voi elämä joskus olla :hug:

aurinkoenergiaa voi kauhea, miten kipeä olet, toivottavasti kipu helpottaa pian tai pääset tutkituttamaan itsesi!

margherita pidetään varuilta katse jo seuraavassa kierrossa :) ei täällä ainakaan ole plussahaaveet realistisia. miehellä on kuumetta yhä vaan. mut silti on salapeukut pystyssä, tietysti! ;)
se on kuitenkin pientä, jos vauvahaaveeni toteutusyritys siirtyy. kun luen täältä muiden tilanteita, mietin että huh, huh, naiset, olette te kovia pakkauksia! voimia, rauhaa, iloa ja valoa joka suuntaan!
 
emik en osaa sanoa mitään mikä lohduttaisi.
:hug:

kiitos kaikille onnitteluista. vaikka ollaan kuumeilijoissa niin kyllä tää silti puskan takaa aina tulee. Aika luottavaisin mielin lähen matkaan...tää pysyy matkassa ja sillä selvä.
nyt lassotan koko poppoon ja laitan mun auton vetokoukkuun ja imutan teidät mukaan. :heart:
 
Ninni hui sentään, sulla jo rv15 siellä menossa, ihanaa :heart: Yritähän jotain apua tuohon häntäluukipuun löytää. Kokeile vaikka osteopatiaa, siitä on itselleni ollut apua moneen vaivaan :) Onnellista odotusta sulle! =)

Pelottaa eipä kestä kiittää "limainfoista! :LOL: On ihan hauskaa sinällään kun täällä ihan vapautuneesti jutskaillaan kovin intiimeistäkin asioista. Ei sitä nyt ihan kenen tahansa kanssa tulisi vaihdettua limajuttuja
Ja eiköhän me nyt se täti karkoteta hornan kuuseen minne kuuluukin ja otetaan plussat tästä kierrosta :D ++++++++++++++++++++++ :whistle:

Satuka teretulemast takaisin Barcelonasta! :wave: Kylläpä sielläkin väkeä sitten ramppaa kun multakin pari tuttua tuossa joku aika sitten siellä kävi. :D Kunpa itsekin pääsisi... Kiva kuulla et reissu meni mukavasti ja hauskaa oli. Ja onnittelut aviosäätyyn siirtymisestä :flower: :heart: Kunpa tuo sun tuhruttelusi olisi jotain muuta kuin tädin tulo sotkuja. bd :)

Miikkis ja Amira niinpä niin, kunpa noiden oireiden (olemattomien/ kuviteltujen/ kenties todellisten) seuraamisesta pääsisi niin hyvä olisi. :ashamed: Mut minkäs sitä ihminen itelleen mahtaa. Ei se meistä huonoja tee ;) Toivotaan että se täti raivais tietä sinne minne se on toivottu eikä sinne teidän luo! bd :) ++++++++++++++++ :whistle:

Danjuska Ihanaa että kaikki on siellä hyvin :) Toivottavasti ei tule tulehdusta!! Ei sitä antibioottikuuria kyllä minusta kannata varmuuden vuoksi syödä vaan sitten jos on tarvis. Täällä päin eivät edes anna antibioottia ellei ole todettu tulehdusta verikokeella. Mutta teet niinkuin parhaaksi näet, tietysti :) Oi, teidän Tatu on vielä noin pikkuinen, ihanaa
:heart: Joko häneltä tulee kovasti sanoja? :)

Tuizu voi että.. Melkoinen tilanne sinulla :(
Jaksamista ja voimia!!!

Äiteelle pikaisia paranemisia!! :flower: Ihanalta teidän möksäviikonloppu kuulosti :heart: vaikka todella ikävää että sitten sairastuit
:( Plussapuhureita sinne +++++++++++++++++++++ :whistle: eikä mitään tätejä! Hus pois se kutsumaton vieras!


Stoppis kyllä näiden plussatuiverrusten pitäis nyt tehota ;)

Aurinkoenergiaa huolestuttavia kipuja sulla kyllä on :( Mut ettei ne ois sitten kiinnittymiskipuja? Yritä päästä lääkärille mahdollisimman pian jos kivut eivät pian hellitä.


Smigul Olen kovin pahoillani että sinäkin olet joutunut keskenmenon kokemaan :( :hug: Olet hyvin lämpimästi tervetullut tänne meidän porukkaan jossa ilot ja huolet jaetaan :heart: Itse sain joulukuisen km:n jälkeen kohtutulehduksen johon kahta antibioottia myös napsin. Ei ollut kivaa ei, mutta minkäs sille voi :(

Giia me kaikki pidetään sulle peukkuja!!!
Onnellista odotusta!! :heart: Samoin Hiidille!! :heart:
 
Hei pitkästä aikaa!

Aurinkoenergiaa Kuulostaa aika hurjalta noi sun kivut! Ei kait kiinnittyminen ihan noin kipeetä, miltä kuulostaa voi tehdä?! Tsemppiä sinulle ja soita lääkäriin niin saat varmistuksen! :hug:

Emik Voi kuinka kurjalta tilanteesi kuulostaa! Pahoitteluni! Muuta en osaa sanoa :hug: :hug: :hug:

Smigul Tervetuloa ja pahoittelut menetyksestäsi! Sinulla on täsmälleen sama tarina kuin minulla - minulla todettiin tuulimuna np-ultrassa rv 12+5 ja kahden epäonnistuneen lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen tehtiin lopulta kaavinta. Tsemppiä toipumiseen!

Beccy Toivottavasti vauvanalkusi on kunnossa! Jos yhtään lohduttaa niin minulla ei ole kummassakaan raskaudessani (joista toisesta tuloksena maailman ihanin 2,5-vuotias poika) ole ollut pahoinvointia. :hug:

Danjuska Kiva, että sinulla kaikki kunnossa sitä keltarauhasrakkulaa lukuunottamatta!

Tuizu Ikävää, että jouduit vielä kaavintaan. Mutta josko se nyt sitten auttaisi tyhjentämään kohdun :hug:

Amira, Miikkis, Stoppis & Äitee2 Plussapuhureita teille =) Kun jos oikein ymmärsin on jännät päivät käsillä kaikilla teillä... Toivottavasti olisi se vauva matkalla tädin sijasta!

Niin ja vielä tietysti Hiidille lämpimät onnittelut plussasta!

Mua ärsyttää ihan hirveästi. Mä olen nyt viikkotolkulla kulkenut side housuissa kun on aina välillä tuntuu, että se täti on tänne juuri tulossa, mutta ei. :headwall: Tänään on tasan 5 viikkoa kaavinnasta eikä kuukautisia vielä näy. Ahdistaa, jos ne ei nyt sitten luonnollisesti tulekaan. Kun tuntuu, että kaikki mennyt pisimmän kaavan mukaan muutenkin.

Tuulimunaraskaus keskeytyy yleensä itsestään 10. raskausviikkoon mennessä, mutta mun tuulimuna havaittiin vasta np-ultrassa kun viikkoja oli melkein 13 eikä vuotoa ollut yhden yhtä pisaraa. Sitten tehtiin lääkkeellinen tyhjennys peräti kaksi kertaa ja nekään eivät onnistuneet vaikka vain pieni osa tyhjennyksistä epäonnistuu, ja jouduin kaavintaan. Kaavinta sentään taisi onnistua, mutta missä se täti nyt viipyy??? :headwall:

Haluamme odotta ne yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä ja nyt on mennyt jo 9 viikkoa tähän toipumiseen eikä vielä taida toivoa näkyä siitä, että voisimme aloittaa uudestaan. Ärsyttää ihan hirveästi kun tässä on mennyt jo 5 kuukautta tavallaan hukkaan, kun keskenmeno tuli niin myöhään ja tämä toipuminen kestää ja kestää. :/ No, nyt tuli valitusta ainakin tarpeeksi...

Tsemppiä ja jaksamista ja iloisia ajatuksia kaikille! :heart:
 




Haaveissa esikoinen

Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 6/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 11/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 17/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 18/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 19/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 23/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 23/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 26/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 29/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 29/28-32
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 35/-

Haaveissa toinen

Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 11/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 14/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 20/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 29/-

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 6/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 16/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 20/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 28/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...26/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Emik
Hiidi
Giia


 
Huomenia!

Ei vielä ole tätiä näkynyt :p . Eilen illalla kotona kiukutti kun ajattelin sen kuitenkin sieltä tulevan. Jos ei huomennakaan vielä mitään merkkejä näy, niin saanko kurvata apteekin kautta, saanko :whistle: ? Tietäis sit torstai-aamuna miten asiat on...

Kiitos +++ puhureista. Niitä täällä nyt kyllä tarvitaan!

Smigul, tervetuloa :hug: !
Aurinkoenergia, miten sinä siellä pärjäilet :hug: ?
 
Huomenta kaikille!

aurinkoenergiaa mikä on vointi? Toivottavasti kivut ovat helpottaneet, huolestuttaa kovin :hug:

smigul pahoitteluni tuulimunasta :hug: On teilläkin ollut aikamoinen koettelemus ennen kuin kohtu saatu tyhjäksi :( Tervetuloa joukkoon, tänne saa purkaa kaiken mitkä ikinä mieltä painaa :hug: :wave:

giia :heart: bd :D

Sonja74 hauska kuulla sinusta :wave: Ärsyttävät ajat sulla menossa :hug: Muistan kyllä hyvin mille tuntui odottaa niitä kuukautisia :headwall: Mutta luultavasti ne tulee kyllä jo pian, ilmeisesti 6 viikkoa kaavinnasta on sellainen keskiverto, näin olen kuullut. JOten toivottavasti pian! :wave:

Epsu eikös Katherine poistunut keskuudestamme etsimään iloisempia asioita elämäänsä, taisi olla viime viikolla?

Amira käy vaan apteekissa ja sitten katsotaan miten pitkään jaksat testiä jemmata kaapissa ;) :whistle: :LOL: Mä pidän teille ihan hilmuisesti peukkuja bd ++++++ :whistle:


Musta kyllä ihan tuntuu että en oo raskaana... mutta odotellaan... Ei edes testi polttele, vaikka kaapissa on :eek:
 
Heippa naikkoset! :D

Emik, olen tosi pahoillani :hug:

Amira ja stoppis plussapuhureita teille!!!!!!!

Smigul, pahoittelut menetyksestänne ja tervetuloa joukkoon!!!!!!


Olen aika totaalisen kyllästynyt tähän kroppaan, missä elän. Lauantaina aloitin Clomifenit ja sen jälkeen kaikki onkin ollut hankalaa. Yhtenä yönä oli järkky pahoinvointi, koko ajan pientä lämpöilyä ja nyt tänä aamuna huipennukseksi tutun ja turvallisen pissatulehduksen oireet. Prkl. Huomenna työterveyteen, jos selviäisi jotain.. onko vaan huonolla tuurilla tulehdus samaan aikaan vai kuinka paljon oireista voi laittaa Clomien piikkiin. Ennen ei ole ollut tällasta.
Niin epskeps kiltti... mulla on kp:t pari päivää vähemmän mitä lista sanoo.. (oma vikani siis) Eli huomenna keskiviikkona mulla olisi kp 7. Kiiiiiiitos!!!!!
 
SatuKa: Tervetuloa rouvakerhoon ja kotosuomeen =)

Margherita: Onnea kummiudesta :hug:

Miikkis: Moikkuli vaan :wave: On hienoa olla elossa :LOL: Todellakin pohjamudissa tuli käytyä :ashamed: Olin tuossa pari viikkoa sitten ihan varma, että kohta mieheni saa viedä mut suljetulle osastolle... Olin niin huonossa jamassa... Mutta onneksi ei niin käynyt =)
Toivon niin valtavasti teille plussaa ++++++ :whistle: Ja sehän on varma, että me siellä kesämassuissa vielä ollaan =)


Amira: ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: VOi KUMPA SE OLISI PLUSSA!! ON SE, PAKKO OLLA =)

Danjuska: Tosi mahtava juttu ettei kaavintaa tarvinnut tehdä! Kivut on ihmeellisiä, kun ne saattaa välillä olla tosi koviakin, mutta sitten ei kuitenkaan löydy mitään syytä. Itelläni oli silloin vihlovaa kipua, ja olin ihan varma että jokin sisälläni on rikki, muukin kuin sydän.

Tuizu: Voi kun sua nyt koetellaan... :hug:

Äitee2: Plussatuulia sulle lähettelen! Toivotaan että nuo oireesi liittyvät pienen pieneen masuasukkiin, eikä tädin tulemiseen. Pikaista paranemista :hug:

Stoppis: Ymmärrän ajatuksesi... Se hetki kun otti ekat keskeytystabletit, se ei katoa mielestäni ikinä... :ashamed: Kyllä tämä tästä vielä... :hug: Voi kun mua jänskyttää onko teillä tärpännyt =) +++++++++++++++++++++++++:whistle: Nälkä on hyvä raskausoire =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

Aurinkoenergiaa: Kamalalta kuulostaa kipuilusi... Onko yhtään helpannut? Toivottavasti se on kiinnittymiskipua! Pistää vaan miettimään että montako siellä kiinnittyy yhtäaikaa =) Mutta taasen jos ajattelee että sua sattuu oik. alamahaan etkä pysty suorassa seisomaan, niin umpisuoli?

Smigul: Tervetuloa :wave: Ja pahoitteluni :hug:

Epskeps: Näin tehdään, eli karkotetaan se täti johonkin z-avaruuteen :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

ON: Tänään herättyäni sytytin enkelimme kuvan ympärille 10 kynttilää. Täyden kympin poika... :saint:
Oireita ei voi seurailla, kun ei mitään ole. No eilen vähän nipisteli alamahaa molemmin puolin, ihan sekunnin pari... Mutta ei mitään muuta. Nyt täytyy lähteä taas keskustelemaan ammatti-ihmisen kanssa. Pääsen taas tyhjäämään pääkoppani täysin =)
 
Smigul: olen todella pahoillani tm puolesta!! Voima :hug: teille! Minulla kanssa keväällä tm, vuosi kyllä jo 7+ pois, mutta se on silti elämän kokoinen menetys!!! Jaksuja :heart:

Aitee2 ja Amira: ++++++++ :whistle: Nyt täti hus hus!!

Sonja74: Toivottavasti se täti tulee teille kylään ja jättää muut piinailijat rauhaan!! Eli tätionnea :LOL: Harmi, että olet joutunut kestämään aikamoista km takia, toivotaan että se olisi pian ohi :hug:

Tuizu: Ihan käsittämätöntä, nyt bd että sujuu kaikki hyvin! Koita jaksella siellä :wave:

Stoppis: ettei vaan pikkumuri siellä ilmoittele että laitappa äippä tänne vähän evästä tulemaan ;) ++++++++++ :whistle:

Emppu78: mun kokemukset clomeista on laajat, ja mulla esiintyy oireita laidasta laitaan kuurin aikana! Toivotaan että clomit vaan "esittelee" tehojaan eikä mikään olisi hullusti bd

Pelottaa: pääasia että saat itsesi kuntoon :hug: Puhuminen auttaa, en osaa edes kuvitella sitä tuskanmäärää mikä sinulla on harteillasi, voima :hug: !!! Muista että olemme täällä toisiamme varten, anna tulla vaan että helpottaa! Kaunis ele sytyttää nuo kynttilät :heart:

Epsu: kesämasuihin pyritään eix vaan?? ;) +++++++ :whistle:

(.) ei tätä normaali ihminen jaksa!!! Kp 23 menossa, lämmöissä ei muutosta, 36,4 aamulla jälleen :headwall: Nipukka kovettunut hieman muttei mitenkään ylhäällä. Muutama vaaleanpunainen tippa tullut tänään joten sieltä se täti kurvaa ihan tuhat varmasti!! Pakko yrittää lopettaa nää tutkailut, oon töistäkin niiin yberstressaantunut että ei mikään muru tarraa muhun tässä tilassa... :headwall:
 
giia
Epskeps voit siirtää mut tonne plussanneisiin. Testasin tänään uudelleen ja nyt tuli jo tummempi viiva. :)

Pelottaa ihana ele tuo kynttilöiden sytyttäminen.. Ammattiapu helpottaa kummasti, kokemusta on.

Amiralle toivon plussia oikein olan takaa :)

 
Miikkis: Jospa ne tipat olikin kiinnittymisvuotoa? =) =) =) =)

Giia: Hyper-suuret onnittelut vahvasta plussasta!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Vie meidät kaikki mukanasi odotuspuolelle :)

ON: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kuinka tyhjä olo päässäni on B) On ihan tonttuolo :xmas: Heh heh. Nyt mä tein päätöksen, eli negatiivi-minä saa potkut ja positiivi-minä saa vakkaripaikan :D :D Tästä lähtien ajattelen kaikkea vain positiiviselta näkökannaltani :D Esimerkiksi näistä ystävieni raskauksista ajattelen tästä lähtien vaan että ompahan sitten meidän tulevalla lapsella monta vähän (HUOM! VAIN VÄHÄN) vanhempaa leikkikaveria häntä opastamassa ja auttamassa :kieh: :LOL: :D :kieh: :LOL: :D :kieh: :LOL: :D :kieh: :LOL: :D :kieh: :LOL: :D :kieh: :LOL: :D
 
aurinkoenergiaa mulla oli tossa toisessa kummallisessa keskenmenossa viikko oviksen jälkeen yks päivä maha kipee oikeelta puolelta, siis niin kipee kans että ei pystyny käveleen kuin tuskanhiki otsalla ja sillain kummallisessa asennossa, siis pisti ja vihlo ja sattu aivan karmeesti että heti sillon ajattelinkin että oli varmaan kiinnittyminen, mutta se tuntu ylempänä kun aiemmat kiinnittymiset siis melkein munasarjan kohdalla, että en nyt omalla kohdallanikaan tiedä kiinniittykö oikeeseen paikkaan, mutta eipä siinä kuitenkaan hyvin käyny, toivotaan että sulla kaivaudutaan vaan oikeen tiukasti kiinni oikeeseen paikkaan, mut tietty jos oot viä kipee niin mee ihmeessä lääkäriin :hug:

emik :hug: :hug: kuinka voit? toivotaan kuitenkin parasta, ja aivan varmasti olet paras äiti lapsellesi ja myös tuleville lapsillesi :hug:

danjuska ihanaa että kaikki oli hyvin =) meillähän on muuten melkein samanikäiset pikkumiehet, meillä täytetään parin viikon päästä 1v 9kk , täällä ainakin on pikkunen papupata :heart:

tuizu toivottavasti kaavinta menee hyvin ja pääset toipumaan eikä enää tule muita koettelemuksia :hug:

smigul pahoittelut :hug: ja tervetuloa joukkoomme

pelottaa aivan ihana tuo kynttilöiden sytytys :heart: ja hyvä kun pääset puhumaan asioista

giialle onnea vahvistuneesta :hug:

ja hiidi mä arvasin, superhyperonnittelut ja kaikki tarvekalut että pikkunen jaksaa koko matkan :D (pitäsköhän meidän muidenkin hakee pillerit vamiiks laatikonpohjalle, jos se auttais tärppäämistä :D )

emppu toivottavasti oireet helpottaa :)

satuka tervetuloa takaisin ja onnittelut rengastuksesta :D

stoppiksen oireet kuulostaa edelleen lupaavilta, täähän rupee jo jännittään :D

kaikille piinailijoille ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

ja nyt jos tää määrä tekstiä katoaa johonkin niin hermostun aivan täysin :headwall:

tänne ei kummempaa, tietääkö muuten joku et jos ei tuu ollenkaan ovista niin venyykö kierto pitkäks vai voiko kuukautiset tulla silti ajallaan? (vaik en kyllä tiedä sitäkään millon niitten pitäis tulla)
 
Hyvä ystävä kuoli eilen.. 23-vuotiaana, väkivallan uhrina.

Saa vähän perspektiiviä omaan elämään kun miettii mitä jos menettäisi oman puolisonsa..
tämäkin menetys jo ihan liikaa, eikä edes ensimmäinen..

Taustailen ja keräilen itseäni hieman >>
 
Voi Tinii murunen.. menin ihan sanattomaksi. En osaa muuta sanoa kuin olet todella pahoillani puolestasi. Sure rauhassa, itke itkut, muistele ystävääsi, vain niin pääset hänen kuolemastaa yli. VOIMA :hug: ja jaksamista sinne!!!!
 
Kiitos kaikille virtuaalihaleista ja lämpimistä sanoista. Ihanan lämpöinen olo tuli kun kyselitte kuulumisia..

Kävin lääkärissä tänään.
Olen vuotanut tasaiseen menkkamaiseen tahtiin eilisestä asti ja kun noi selkäkivut on olleet aika kovia niin halusin mennä varmuuden vuoksi tarkistuttamaan tilanteen. Olivat polilla kyllä aivan älyttömän ihania kaikki, mieslääkäriä ja amanuenssia myöden!

Kohdussa ei näkynyt raskauspussukkaa. Lääkäri sanoi, että tilanne on nyt lähinnä epäselvä. Kävin verikokeissa ja menen taas torstai-aamuna, ja torstai-iltapäivällä lääkäri sitten soittaa "tuloksen". Tässä voi olla kyseessä joko varhainen keskenmeno, kohdun ulkopuolinen tai normaali raskaus, joka jatkuu vielä, mutta vähäisten viikkojen ( 5 + jotain) ei vielä näkynyt mitään. Itse tiedän kyllä 110 % varmuudella että kesken on mennyt, mutta torstaina saan sitten vahvistuksen siitä jos verikokeissa HCG-arvo on laskenut. Mutta siis koska vuodan koko ajan runsaasti ja lääkäri sanoi että pieniä hyytymiä näkyi, joten kyllä se nyt oli siinä.

Rankkaa tämä on. Pää ei tahdo kestää. Sain sairaslomaa torstaihin asti, ja nyt itkeskelen yksin täällä kotosalla. Tuntuu niin uskomattoman väärältä ja epäoikeudenmukaiselta. Ei vaan pysty ymmärtämään. On kuin olisi mennyt ajassa 3 kk taaksepäin - kaikki keskenmenoon liittyvä "toipumistyö" on ollut turhaa ja nyt pitää aloittaa taas alusta. Huh.

ps.Tiniille voimia
 

Yhteistyössä